10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
tässä minun :)

- kotimme on aina minun toimesta tiptop (olen vauvan ja 4v:n kanssa kotona tällä hetkellä), Lakanat puhtaat, ei tiskejä ympäri kämppää tms
- Lapset on ruokittu ja puettu nätisti kun mies tulee töistä
- Olen itse päivästä riippumatta huoliteltu, suihkussa käynyt ja nätisti pukeutunut vaikka olisinkin viettänyt kotipäivän.
- En nalkuta lähes koskaan.
- En soittele miehen perään, milloin tulee töistä kotiin. Tulee sitten kun työt on tehty ja sillä selvä.
- Miehen ei tarvitse lähteä töiden jälkeen enää kauppaan jos ei jaksa, teemme lasten kanssa ruokaostokset päivisin.
- Olen kiinnostunut hänen päivästään.
- Huolehdin että ruoka on valmis kun mies tulee töistä.
- Käyn kuntosalilla ja näin huolehdin ulkonäöstäni myös
- en heti ala ottamaan omaa aikaa lastenhoidosta kun mies tulee töistä vaan saa mennä päiväunille tms jos on tarve.
- Plussana päälle, meillä minä olen seksin suhteen aktiivisesti joten mies saa aina kun haluaa ;)
 
No tässä on varmaan enää turha yrittää pistää paremmaks ;)

No mainitsen nyt vaikka että annan miehelle paljon omaa aikaa ja hieron usein sen hartioita. En haasta riitaa. Annan viikonloppuisin nukkua pitkään. Huolehdin itsestäni. Piristän kun hän on alakuloinen. Teen hyvää ruokaa. :)
 
Olen mielikuvituksellinen ja kiinnostava, idearikas. Teen hyvää ruokaa. Hoidan lapsia. En ole kovinkaan rajoittunut noin seksin suhteen. Olen kiva ja toimelias, hellin, pussaan, paijaan ja juttelen. Autan jos mies tarvitsee jossain apua. Olen vähän niinkuin moniosaaja noin muutenkin..

Oikeastaan mä olen hyvä ihan vaan siksi kun olen just mä.
 
Kepsis
Enemmän minusta tuo kerpeleen vastaus on hyvän vaimon ominaisuuksia kuin aloittajan kodin puunaus. Vaikkakin ajattelevainen ihminen jos nimenomaan haluaa niitä tekemällä ajatella puolisoaan, itse varmaan arvostan vain enemmän noita oikeita puolison ominaisuuksia eikä kotitaloudenhoitajan ominaisuuksia.
 
Huumorintajua riittää, ja laadultaan natsaa miehen kans yksiin. Teen hyvää ruokaa, leivon, en jaksa nipottaa pikkujutuista. Lapset hoidan hyvin ja järjestän toisinaan arjenpiristyksiä miehelle, annan omaa aikaa ja istutan itseni mielelläni hänen syliin :p
 
Ap on kyllä joku viisköötluvun kodinhengetär..... :O

Mummon ohjeet muistui mieleen kun luin- koti tiptop ja akka hiljainen, ruoka laitettu kun MIES tulee kotiin.
Kerran ja kahdesti raakaa ruokaa syöneenä, kun pappa tulikin puoli tuntia aikaisemmin kotiin.... :D
 
kohta kolmen äiti
- kotimme on aina minun toimesta tiptop (olen 5v:n ja 4v:n kanssa kotona tällä hetkellä, kohta syntyy kolmas), Lakanat puhtaat, ei tiskejä ympäri kämppää tms
- Lapset on ruokittu ja puettu nätisti kun mies tulee töistä
- Olen itse päivästä riippumatta huoliteltu, suihkussa käynyt ja nätisti pukeutunut vaikka olisinkin viettänyt kotipäivän.
- En nalkuta lähes koskaan.
- En soittele miehen perään, milloin tulee töistä kotiin. Tulee sitten kun työt on tehty ja sillä selvä.
- Miehen ei tarvitse lähteä töiden jälkeen enää kauppaan jos ei jaksa, teemme lasten kanssa ruokaostokset päivisin.
- Olen kiinnostunut hänen päivästään.
- Huolehdin että ruoka on valmis kun mies tulee töistä.
- Käyn lenkillä ja näin huolehdin ulkonäöstäni myös
- en heti ala ottamaan omaa aikaa lastenhoidosta kun mies tulee töistä vaan saa mennä päiväunille tms jos on tarve.
- Plussana päälle, meillä minä olen seksin suhteen aktiivisesti joten mies saa aina kun haluaa ;)
 
Kokeillaas tuleeko edes kymmentä kohtaa

- Mä olen tasavertanen kumppani miehelle
- Pystyn puhumaan miehen kanssa työkuvioista hyvinkin helposti (kas kummaa)
- En makaa kotona
- Mä en petä, en millään tavalla tai tasolla
- En nalkuta kotitöihin osallistumattomuudesta
- En ylipäätään nalkuta
- En harrasta mykkäkoulua
- Ukolle on ruoka aina kun töistä tulee, on kello sit 18 tai 02

Enempää en jaksa miettiä. Pääasia kai se et mies on tyytyväinen...
 
"vaemo"
[QUOTE="vieras";25535798]tässä minun :)

- kotimme on aina minun toimesta tiptop (olen vauvan ja 4v:n kanssa kotona tällä hetkellä), Lakanat puhtaat, ei tiskejä ympäri kämppää tms
- Lapset on ruokittu ja puettu nätisti kun mies tulee töistä
- Olen itse päivästä riippumatta huoliteltu, suihkussa käynyt ja nätisti pukeutunut vaikka olisinkin viettänyt kotipäivän.
- En nalkuta lähes koskaan.
- En soittele miehen perään, milloin tulee töistä kotiin. Tulee sitten kun työt on tehty ja sillä selvä.
- Miehen ei tarvitse lähteä töiden jälkeen enää kauppaan jos ei jaksa, teemme lasten kanssa ruokaostokset päivisin.
- Olen kiinnostunut hänen päivästään.
- Huolehdin että ruoka on valmis kun mies tulee töistä.
- Käyn kuntosalilla ja näin huolehdin ulkonäöstäni myös
- en heti ala ottamaan omaa aikaa lastenhoidosta kun mies tulee töistä vaan saa mennä päiväunille tms jos on tarve.
- Plussana päälle, meillä minä olen seksin suhteen aktiivisesti joten mies saa aina kun haluaa ;)[/QUOTE]

Mun mies olisi voinut tilata vaimonsa jos haluaisi tuollaisen kynnysmaton! Eikä hän sellaista 50-luvun vaimoketta halunnutkaan.


Tiedän olevani hyvä vaimo -tai ainakin mieheni on erittäin tyytyväinen- vaikka

-usein miehen töistä tullessa ehdin sanoa heipat ja häivyn jumppaan, ovelta vielä muistutan että lapset ovat varmaan nälkäisiä ja että tyhjennä pesukone.

- ruoka erittäin harvoin valmis miehen töistä tullessa. Mies meillä kokkaa useimmiten (ja nauttii siitä)

-seksiä ei ole KOSKAAN niin että sitten kun vain mies haluaa. Olen ihan joka kerralla innolla mukana. Jos joskus ei huvita, sen myös sanon eikä miehelle tulisi mieleenkään silti vongata.
 
-
Ensinnäkin olen älykäs, fiksu, huumorintajuinen, hauska, omaperäinen. Olen myös kaunis ja muutenkin erittäin pantava, ei oo pulaa miesseurasta jos viihteelle lähden, normaalipainoinen ja muodokas, jumppaan ahkerasti ja pidän itsestäni huolta. Olen hyvä äiti ja meillä on ihanat lapset, joista pidän hyvää huolta, samoin mieheni. Olen myös opiskellut korkeakoulussa ammatin ja käyn töissä. Mieheni kunnioittaa minua ja minä häntä. Emme ota toisiamme itsestäänselvyytenä. Minun kanssani ei ole tylsää. Kotimme ei tod. ole aina tiptop! Teemme asiat yhdessä perheenä enkä ole mieheni palvelija vaan tasavertainen kumppani, josta kannattaa pitää kiinni. Annamme toisillemme omaa aikaa aina kun on aihetta ja otamme myös yhteistä aikaa yhdessä tarpeen mukaan. Ja mä kyllä ajattelen olevani hyvä vaimo, ihan varmasti, samoin kuin mieheni on hyvä mies.
 
1. En nipota
2. Olen mukava
3. Mulla on mieheni kanssa samanlainen huumorintaju
4. En nalkuta
5. Käyn töissä ja tuon rahaa talouteen, että saadaan leivälle muutakin kuin ylähuuli.
6. Hoidan kauppareissut töistä tullessa, ettei miehen tarvitse seilata lasten kanssa kaupoilla.
7. Pidän huolta, että myös miehellä on aikaa harrastaa, kun mullakin on.
8. En ole mustasukkainen.
9. Hoidan lapsia töiden jälkeen.
10. Usein annan, toisinaan jopa pyydän.
 
[QUOTE="Minea";25536040]Mä en koskaan haluaisi olla tuollainen palvelija kuten ap. Mä haluan elää tavaveroisessa suhteessa.[/QUOTE]

Minä teen paljon sellaista jonka moni katsoisi 50-luvun kotirouvan osaksi, mutta teen sen koska haluan ja koska saan myös paljon huomioimista itselleni. Tasavetaisuus on minusta vivahteikkaampi kuin kaikki puoliksi - systeemi.
 
Pystyn keskustelemaan miehen kanssa älyllisesti.
Olen miehen ystävä.
Nalkutan asiasta kun asiasta jos tarvetta ilmenee.
En ole aina aurinkoinen ja epärealistisen iloinen, osaan suuttua ja mököttää.
Vastavuoroisesti osaan pyytää anteeksi ja antaa anteeksi.
Annan miehen valita ensin, mitkä kotityöt hän tekee.
Olen tehnyt kompromissin miehen harrastukseen käytettävästä ajasta.
Annan miehen nukkua pitkään suht yhtä monena vapaa aamuna kun minäkin saan.
Osaan kannustaa miestä positiivisesti
Rakastan miestäni.

Mä en härrekuut kyllä haluaisi olla mikään kotiorja. tykkään että meillä on tasapainoinen parisuhde jossa minä en tee kaikkea, vaan mies osallistukoon ihan samalla tavalla :) Vähän silleen, et yhdessä ollaan päätetty elää saman katon alla ja perustaa perjhe, niin osallistukoon kumpikin sen pyörittämiseen.
 
Tuli mieleeni
Et joko ap on tosiaan lukenu hyvin tarkkaan sen 50-luvun 'ohjeita vaimolle'-listan, joka kiertokirjeenä pyörii ja provoilee sen kanssa. Tai sit oikeasti ajattelee oet hyvä vaimo on kutakuiinkin sama kuin kodinhengetär, miehen omaisuutta lähinnä. Listasta puuttuu kaikki kaikki se läheisyys...?
 
Mun ei varmaan tarvi edes esittää hyvää vaimoa koska en vaimo olekaan (avoliitto... ):saint: Ja vaikka olisinkin niin en kummoinen, sapuskat ja lapset joojoo, mut nipotan, petän ja pihtaan. Ukolle tuntuu silti kelpaavan tällainenkin.
 
"jaa"
1. tiedän kuka olen
2. " mitä haluan
3. haluan tietää kuka mies on ja mitä hän tarttee
4. olen kärsivällinen mutta luja
5. en anna pompottaa enkä pompota
6. en ole laiska korjaamaan virheitäni
7. rakastan lasta, itseä ja miestäkin ja olen aito
8. yritän suhtautua lämmöllä myös miehen sukuun ja ystäviin
9. yritän tehdä osani asioista , myös tienaamisesta
10. tavoittelen kaikkien hyvää, omaanikin
 
juuh
Hyvä vaimo... hmm...

Ap:n mielestä hyvä vaimo siis pitää kodin kunnossa ja antaa miehen tienata ja harrastaa. Lisäksi hyvä vaimo antaa seksiä aina kun mies haluaa.
Mites ap sitten kun menet töihin takaisin. Miten olet sitten hyvä vaimo? Vai pysyykö nuo kaikki kriteerit silloinkin?
 
juuh
[QUOTE="jaa";25536224]1. tiedän kuka olen
2. " mitä haluan
3. haluan tietää kuka mies on ja mitä hän tarttee
4. olen kärsivällinen mutta luja
5. en anna pompottaa enkä pompota
6. en ole laiska korjaamaan virheitäni
7. rakastan lasta, itseä ja miestäkin ja olen aito
8. yritän suhtautua lämmöllä myös miehen sukuun ja ystäviin
9. yritän tehdä osani asioista , myös tienaamisesta
10. tavoittelen kaikkien hyvää, omaanikin[/QUOTE]

Loistava lista!!!!
 

Yhteistyössä