10 asiaa miksi ajattelet olevasi hyvä vaimo?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
[QUOTE="vieras";25535798]tässä minun :)

- kotimme on aina minun toimesta tiptop (olen vauvan ja 4v:n kanssa kotona tällä hetkellä), Lakanat puhtaat, ei tiskejä ympäri kämppää tms
- Lapset on ruokittu ja puettu nätisti kun mies tulee töistä
- Olen itse päivästä riippumatta huoliteltu, suihkussa käynyt ja nätisti pukeutunut vaikka olisinkin viettänyt kotipäivän.
- En nalkuta lähes koskaan.
- En soittele miehen perään, milloin tulee töistä kotiin. Tulee sitten kun työt on tehty ja sillä selvä.
- Miehen ei tarvitse lähteä töiden jälkeen enää kauppaan jos ei jaksa, teemme lasten kanssa ruokaostokset päivisin.
- Olen kiinnostunut hänen päivästään.
- Huolehdin että ruoka on valmis kun mies tulee töistä.
- Käyn kuntosalilla ja näin huolehdin ulkonäöstäni myös
- en heti ala ottamaan omaa aikaa lastenhoidosta kun mies tulee töistä vaan saa mennä päiväunille tms jos on tarve.
- Plussana päälle, meillä minä olen seksin suhteen aktiivisesti joten mies saa aina kun haluaa ;)
Mun mies olisi voinut tilata vaimonsa jos haluaisi tuollaisen kynnysmaton! Eikä hän sellaista 50-luvun vaimoketta halunnutkaan.


Tiedän olevani hyvä vaimo -tai ainakin mieheni on erittäin tyytyväinen- vaikka

-usein miehen töistä tullessa ehdin sanoa heipat ja häivyn jumppaan, ovelta vielä muistutan että lapset ovat varmaan nälkäisiä ja että tyhjennä pesukone.

- ruoka erittäin harvoin valmis miehen töistä tullessa. Mies meillä kokkaa useimmiten (ja nauttii siitä)

-seksiä ei ole KOSKAAN niin että sitten kun vain mies haluaa. Olen ihan joka kerralla innolla mukana. Jos joskus ei huvita, sen myös sanon eikä miehelle tulisi mieleenkään silti vongata.[/QUOTE]

Paska ämmä. Mies töissä ja sä et saa mitään aikaiseksi?
 
vierailija
1.Tuon joskus aamukahvin sänkyyn
2.Siivoan joskus hyvää hyvyyttäni miehen jättämät, esim. likaiset sukat lattialta
3.Hoidan raha-asiat ja vaikka mies joskus kiukutteleekin niin on tyytyväinen, koska ei omaa enää luottohäiriömerkintää
4.Pärjään yksinkin (mies reissuhommissa)
5.Huolehdin lapsestamme
6.Nykyään tankkaan autonkin itse
7.Riitelemme,mutta emme ole pitkävihaisia
8.Rakastan miestäni ylikaiken
9.Yritämme toteuttaa yhteisiä unelmiamme
10.Olen huumorintajuinen ja keksimme kaikkea typerää yhdessä
 

Yhteistyössä