Montako lasta sinulla on, minkä ikäisiä...

  • Viestiketjun aloittaja gallup :)
  • Ensimmäinen viesti
hym
[QUOTE="wieras";25460028]Haluan :)
enkä tajunnut tuota "ns. kuuluu haluta"[/QUOTE]

No vl-piireissä tuntuu että pitää haluta paaaljon lapsia vaikka ei jaksais. Tai ainakin pitää esittää haluavansa. :) Siksi kysyin.
 
Vanhempi tyttö täyttää parin viikon päästä 6v, nuorempi tyttö on 2v ja 3kk. Ja minun mielestä lapsiluku ei ole täynnä, haluaisin vielä ainakin 1 tai ehkä 2 lasta, miehen mielestä 2 riittää, mutta ei ole ehdotonta eitä sanonut mun vauvahaaveille. Mahdollisesti vuoden sisällä voisi olla sen kolmannen paikka.
 
"äitix2"
Mulla on kaksi lasta, tyttö ja poika. Tyttö on 4v ja poika on 3v. Haluaisin vielä yhden, mutten vielä. Ehkä jonkun vuoden päästä? Hankalaksi sen tekee se, että erosimme juuri miehen kanssa. Joten ei välttämättä tule enää kolmatta, jos en löydä sopivaa uutta miestä. Olen kyllä todella onnellinen nuista kahdesta pienestä pellavapäästä <3
 
"vieras"
Poika 14 v
Poika 13 v
Poika 11 v
Tyttö 9 v
Poika 7 v
Poika 4 v

Haluaisin vielä sen yhden tai ehkä kaksi. Ei vain ole kuulunut. Ajoittain tuntuu että miehellä kovempi vauvakuume kuin minulla.
Minä 34v ja mies 36v.
 
"vieras"
meillä lapset:
tyttö -00
poika-01
tyttö-03
tyttö-05
poika -08
poika-09
ja vauva tulossa heinäkuussa.minä 31v ja mies 35v.ja tällä hetkellä en osaa sanoa tuleeko lisää lapsia,aika näyttää.
 
"neljän äiti"
Lapsia 4:
tyttö 8/2002
tyttö 5/2005
poika 6/2007
poika 8/2009
Ja enempää ei tule siitä olemme molemmat yksimielisiä. Nyt on hyvä keskittyä kasvattamaan näitä neljää "kunnon kansalaisiksi"
 
Yhdenlainen suurperhe
Meidän perheessä pyörii
- minun tyttö -97
- minun tyttö -99
- minun poika -01
- minun poika -02
- miehen tyttö -94
- miehen poika -98
- miehen poika -00
- yhteinen poika -08
Joka toinen viikko meillä on siis 8 lasta ja joka toinen viikko vain 1 lapsi
 

Yhteistyössä