Montako lasta sinulla on, minkä ikäisiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallup :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poika 9v, tyttö 7v ja poika 5v.
Meidän lapsiluku on täysi, alunperin neljästä haaveiltiin, vaan kyllä näissä kolmessakin on riittämiin =) Ja molemmat ollaan samaa mieltä. (vauva-arki taakse jäänyttä, HUH!! Saamme nukkua täydet yöt :heart: )

8 (9 ) lasta.

Tyttö -84
Tyttö -85
Tyttö -87
Poika -89
Poika -93
(Poika -95)
Tyttö -97
Tyttö -05
Poika -07

Lisäksi lapsenlapsia 5 ja kaksi lisää syntymässä tänä vuonna, mikäli kaikki menee hyvin.

Minä olen 46 ja mies on 29.
Lisälapset olisivat tervetulleita milloin vain, mutta aikaa minulla tulla ikä vastaan.
:)

4 lasta; tytöt on 15,9,6 ja poika 12.olisin varmaa halunnu lisää lapsia,mutta niin pahoja synnytyksen jälkeisiä masennuksia,ettei oo enää kyenny(haikea huokaus)...

8 (9 ) lasta.

Tyttö -84
Tyttö -85
Tyttö -87
Poika -89
Poika -93
(Poika -95)
Tyttö -97
Tyttö -05
Poika -07

Lisäksi lapsenlapsia 5 ja kaksi lisää syntymässä tänä vuonna, mikäli kaikki menee hyvin.

Minä olen 46 ja mies on 29.
Lisälapset olisivat tervetulleita milloin vain, mutta aikaa minulla tulla ikä vastaan.
:)

Eli sun uusi mies on 2 vuotta vanhempi kuin vanhin lapsesi? Aika nolo...

Tytöt 1,3 ja 9v.

Todennäköisesti haluan vielä yhden lisää muutaman vuoden kuluttua ja mies on aina helppo ylipuhua hommaan mukaan.

Olen jo miehelle kertonut että haluan todennäköisesti vielä yhden ja melkolailla hyvin hän näyttää asian sulattaneen, kun aina vahingossa möläyttää itsekin jotain sen yhden lisälapsen suuntaan.

Meillä on kaksi lasta.

Poika 2,5v ja tyttö 8kk.

Tyttö oli vasta pariviikkoinen, kun mies alkoi haaveilla kolmannesta, itse en ollut ihan niin vastaanottavainen. Tosin ekalla kerralla olin vasta synnytyssalissa tikahtumassa supistuksiin, kun mies jo ehdotti toista lasta. ;)

Tällä hetkellä mies on sitä mieltä, että hän tahtoo kolmannen, mutta "ei ihan vielä." Minä taas olen ollut vakaasti sitä mieltä, että kaksi saa riittää, etenkin esikoisen uhmapäivinä olen asiasta satavarma, mutta toisaalta taas... Never say never.

Alkujaankin minä ehdotin 1-2 lasta ja mies 2-3 lasta. Kaksi olisi siis kompromissi.

[QUOTE="vieras";25459765]sähän oot kunnon puuma=)[/QUOTE]

Nojaa. En siinä mielessä, että olisin ikinä tietoisesti arvostanut itseäni nuorempia kumppaneita. Eli kyllä se mieheni ikä alkuaikoina oli mielestäni miinusta eikä plussaa...
Mutta onneksi oli mokoma sitkeä eikä antanut empimiseni pilata hyvää suhdetta.

Toisaalta kyllä puuma siinä mielessä, minkä joskus luin jostain huuhaajutusta että puumanaisen ihannekumppanin ikä on naisen ikä jaettuna kahdella + 7.
Tähän asti mies on ollut liian nuori tuohon mittariin, mutta maaliskuussa on sitten "ihanne."
:D

Nojaa. En siinä mielessä, että olisin ikinä tietoisesti arvostanut itseäni nuorempia kumppaneita. Eli kyllä se mieheni ikä alkuaikoina oli mielestäni miinusta eikä plussaa...
Mutta onneksi oli mokoma sitkeä eikä antanut empimiseni pilata hyvää suhdetta.

Toisaalta kyllä puuma siinä mielessä, minkä joskus luin jostain huuhaajutusta että puumanaisen ihannekumppanin ikä on naisen ikä jaettuna kahdella + 7.
Tähän asti mies on ollut liian nuori tuohon mittariin, mutta maaliskuussa on sitten "ihanne."
:D

=) =)

Yhteistyössä