G kaikille joilla useampi lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyttö, tyttö,tyttö, poika ja vielä päälle tyttö. Moni varmaan luuli että pojan jälkeen meillä lapsiluku täynnä mutta mitä vielä. Saimme kyllä kuulla kolmen tytön jälkeen että kai te vielä sen pojan teette...siihen vaan tokaisin että anopin kiusallakin "tehdään" vaan tyttöjä!!! Mutta joku lipsahdus kävi kun ei sitten tullutkaan mimmiliigaa...

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mutta tiedän joitakin joilla vain tiettyä sukupuolta ja ne on tehny lapsia niin kauan kun on saanu sen eri sukupuolen omaavan lapsen.Siihen on loppunu niiden lastenhankinta.

Mutta oletko varma, että se sukupuoli on ollut syy? Siis lopettaa sitten kun saa haluamansa-tyyliin.

Meillä on kolme tyttöä. Haaveilen neljännestä, ja jos saisi toivoa, niin olen tyttöihin tottunut ja niiden kanssa osaan toimia, mielellään huolisin neljännenkin tytön.

Siksi en ole vielä ihan varma yritetäänkökään neljättä. Jos tulisi poika, niin sitten täytyisi varmaan yrittää vielä viidettä. Ettei vaan kukaan ole niin pässi, että kuvittelisi meidän yrittäneen poikaa ja lopettaneen siihen sitten.

Tiedän,koska ovat ite sanoneet että lopettavat lasten hankinnan siihen kun sen haluamansa suokupuolen saavat.Näin on myös käynyt.

Eihän siinä sitten mitään, se on heidän valintansa... :/

Pahoitteluni ehkä hiukan tylystä sävystä aikaisemmassa postauksessani, olen vaan itse nyt jo, kolmannen ollessa vajaa 7kk, täysin kypsä niihin "Noooo....meinaatteko vielä yrittää sitä poikaa??"-uteluihin :kieh:

Meah, minä olisin voinut kirjoittaa samoin.
Meillä oli siis 3 poikaa ja vääntöä nelosesta käytiin myös mainitsemastasi syystä...kerrottiin kyllä jo hyvissä ajoin, että oli tulos kumpi tahansa, lapsenteko jää meidän osalta siihen. Poikaa itse hieman odoteltiin enemmän, siis tunne puolella...
Mutta ylläts olikin melkonen, kun tyttö tulikin....ja voi niitä kommentteja |O

Meillä kolme tyttöä. Kahden ensimmäisen kohdalla toivoin tyttöä ja viimeisen kohdalla poikaa. Olis ollut kiva miehelle, mutta olen oikein tyytyväinen näin! Ärsyttää kun jatkuvasti kaikki sanovat "no kai te nyt sen pojan vielä teette" ! Niinkuin tytöt olis jotenkin vähempiarvoisia! Meidän lapsiluku on nyt täynnä.

1 tyttö ja 1 poika, eka ajattelin et nyt riittää, mut niin se mieli vaan muuttuu, haluan viel 1 tai 2 lasta mut ei ihan vielä. ja sukupuoli ei ole se syy miksi aikoinaan en halunut lisää lapsia vaan synnytykset silloin syynä, se vaan tuppaa unohtumaan se synnytys kun aika menee :whistle:

Minulla on kaksi poikaa ja tyttö. Tässä samassa järjestyksessä. Sukupuoli sinänsä ei ole vaikuttanut lasten hankintaan, mutta ilman muuta myönnän että kahden pojan jälkeen oli ihanaa saada tyttö. Ja sama olisi ollut varmasti toisinkinpäin eli kyllä rehellisesti voin myöntää että olen halunnut kumpaakin sukupuolta, vaikkakin ilolla kaikki olisi muutoinkin otettu vastaan. Koen vain niin suurena rikkautena itselleni sen että pääsen seuraamaan ja olemaan mukana sekä tytön että pojan kasvussa ja kehityksessä. Ja haluaisin vielä ainakin yhden lapsen lisää, sukupuolella ei merkitystä.

Meillä tyttö ja poika. Kun esikoinen oli poika, toivoimme toiseksi tyttöä. Jos toinen olisi ollut myös poika, en tiedä, olisimmeko yrittäneet kolmatta lasta. Nyt asiaa ei tarvinnut miettiä, kaksi riittää.

Minulla 3 tyttöä ja enää ei lapsia meille tule ja todella onnellinen heistä olen ja poikaa en kaipaakkaan. Raskaus aikanakin meille oli ihan sama kumpia tulee ja tyttöjä tuli enkä valita :heart:

Kuinka monta tyttöä ja poikaa sinulla on?

2 poikaa ja 2 tyttöä

Onko lasten sukupuoli vaikuttanut toiveisiin lisälapsista?

Ei oo vaikuttanut

Tahtooko kahden samaa sukupuolta olevan vanhempi herkemmin lisää lapsia kuin eri sukupuolta olevien kahden lapsen vanhempi?

En tiedä, luulen, että toiset vaan tykkää vauvoista/lapsista enemmän, eikä sukupuoli oo määräävä tekijä

Haluaisitko, että sinulla olisi sekä tyttöjä että poikia?

Mulla on :heart:

Meilla on kolme poikaa. Lasten sukupuoli ei ole vaikuttanut toiveisiin lisalapsista, ts. lapsilukumme oli taynna jo kahden jalkeen, mutta kolmas poika tuli viela yllatyksena - ei siksi, etta olisimme viela kerran yrittaneet tyttoa.Olisihan se kiva, etta yksi tyttokin olisi joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttöjä ja poikia, enemmän poikia. Ei ole vaikuttanut lastentekoon mitenkään. Olisin onnellinen, vaikka olisi "vain" toista sukupuolta. Veljessarjat on komeita ja tyttöjoukossa on sisarellista voimaa. Persoona on tärkeämpi kuin sukupuoli.

Palaan sen verran vielä ketjuun, että kommentoin tuota vieraan tekstiä, jonka olen mustannut: kiteytät upeasti ja ytimekkäästi myös minun ajatukseni tuossa tekstissäsi. :flower: Eli minä peesaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:

2 poikaa ja 2 tyttöä

Ei oo vaikuttanut

Tahtooko kahden samaa sukupuolta olevan vanhempi herkemmin lisää lapsia kuin eri sukupuolta olevien kahden lapsen vanhempi?

En tiedä, luulen, että toiset vaan tykkää vauvoista/lapsista enemmän, eikä sukupuoli oo määräävä tekijä

Näin meilläkin :heart:

Mulla on :heart:

2 tyttö ja poika, kolme lasta tuntuu juuri oikealta määrältä sukupuolesta viis. MUTTA, jos joskus vielä raskautuisin (ehkäisystä huolimatta) saattaisin toivoa poikaa. Ihan vaan siksi, että olisi hauskaa nähdä olisko pojatkin niin eriluonteisia toisiinsa verrattuna kuin nuo tytöt on :D

2 tyttöä, kolmannen sukupuolen näkee toivottavasti ihan näinä päivinä :)

Ei millään tavalla.

En usko että on mitään vaikutusta, ei ainakaan itsellä eikä lähipiirissä.

Periaatteessa juu, toisaalta taas se vaan on sellainen hassu toive jonka toteutumisella ei ole mitään väliä.

...tämä kolmas on viimeinen, kuka tahansa sieltä sitten syntyykään.