V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Mutta tiedän joitakin joilla vain tiettyä sukupuolta ja ne on tehny lapsia niin kauan kun on saanu sen eri sukupuolen omaavan lapsen.Siihen on loppunu niiden lastenhankinta.
Mutta oletko varma, että se sukupuoli on ollut syy? Siis lopettaa sitten kun saa haluamansa-tyyliin.
Meillä on kolme tyttöä. Haaveilen neljännestä, ja jos saisi toivoa, niin olen tyttöihin tottunut ja niiden kanssa osaan toimia, mielellään huolisin neljännenkin tytön.
Siksi en ole vielä ihan varma yritetäänkökään neljättä. Jos tulisi poika, niin sitten täytyisi varmaan yrittää vielä viidettä. Ettei vaan kukaan ole niin pässi, että kuvittelisi meidän yrittäneen poikaa ja lopettaneen siihen sitten.
Tiedän,koska ovat ite sanoneet että lopettavat lasten hankinnan siihen kun sen haluamansa suokupuolen saavat.Näin on myös käynyt.
Eihän siinä sitten mitään, se on heidän valintansa... :/
Pahoitteluni ehkä hiukan tylystä sävystä aikaisemmassa postauksessani, olen vaan itse nyt jo, kolmannen ollessa vajaa 7kk, täysin kypsä niihin "Noooo....meinaatteko vielä yrittää sitä poikaa??"-uteluihin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyttöjä ja poikia, enemmän poikia. Ei ole vaikuttanut lastentekoon mitenkään. Olisin onnellinen, vaikka olisi "vain" toista sukupuolta. Veljessarjat on komeita ja tyttöjoukossa on sisarellista voimaa. Persoona on tärkeämpi kuin sukupuoli.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Kuinka monta tyttöä ja poikaa sinulla on?
2 poikaa ja 2 tyttöä
Onko lasten sukupuoli vaikuttanut toiveisiin lisälapsista?
Ei oo vaikuttanut
Tahtooko kahden samaa sukupuolta olevan vanhempi herkemmin lisää lapsia kuin eri sukupuolta olevien kahden lapsen vanhempi?
En tiedä, luulen, että toiset vaan tykkää vauvoista/lapsista enemmän, eikä sukupuoli oo määräävä tekijä
Näin meilläkin :heart:
Haluaisitko, että sinulla olisi sekä tyttöjä että poikia?
Mulla on :heart: