Montako lasta sinulla on, minkä ikäisiä...

  • Viestiketjun aloittaja gallup :)
  • Ensimmäinen viesti
"aliina"
Yksi lapsi, tyttö, ikää 2v 1kk. Lisää haluaisin kyllä ehkä vielä yhden. Mutta en vielä, eikä kyllä ole miestäkään. :D Lapseni isä kyllä tahtoisi kanssani lisää lapsia vaikka heti.
 
"hansu"
Kaksi tyttöä 1v 7kk ja 2kk. Toivottavasti ei aleta haluamaan lisää lapsia. Mä kyllä pahoin pelkään että jossain vaiheessa se vauvakuume iskee kun olen vasta 22v. mutta mies sen verran vanhempi että ei varmaan lisää enää lapsia halua.
 
"jee"
Mummeliisa, ihailen isoa perhettänne. Ikäero ei ole liian suuri teillä. Kaikki ei ajattele samalla tavalla, onneksi olet rohkea ja lähdit suhteeseen joka on hyvä. Rakkaus on ihana asia, aikuinen ihminen voi sen ymmärtää :-D
 
lilzi
Ei ole lapsia, haluaisin korkeintaan kolme, ehkä vain yhden. Sitten kun olen opiskellut ja tehnyt vuoden pari töitä, eli siihen menee noin neljä vuotta vielä ja olen silloin ehkä 26.
 
---
Poika 1v 8kk ja tyttö 4kk.

Kauhea vauvakuume vainoaa, mutta yritän päättäväisesti saada tungettua sen jonnekin taka-alalle pariksi vuodeksi.. :)

Tällä hetkellä toiveissa on kolme lasta, mutta muutama vierailu tuonne suurperheellisten keskusteluihin on ehkä alkanut vaikuttaa siten, että ehkä niitä mussukoita nyt voisi sitten enemmänkin olla..
 
"äeti"
vanhempi poika täyttää pian 18, tytär täyttää pian 16 ja kuopantukko- poika täyttää kesällä 3. Mies haluaisi vielä neljännenkin kaveriksi tälle iltatähdelle, mutta minä en. Ikää alkaa olla jo (minä 39, mies 46) ja kaikki kolme ovat syntyneet sektiolla, ei kiitos siitäkään syystä meille enempää. Toki jos ns. vahinko sattuisi, saisi lapsi tulla.
 
"hei"
Mummeliisan ja miehensä iän kauhistelijoille:
Miksi se tuntuu jotenkin niiiiiiin kamalalta, jos iät on noin päin, että emäntä on vanhempi ja hällä nuori mies? Kukaan ei sen suuremmin kauhistelis ja hyihyttelis, jos Mummeliisa ois iäkseen sanonut 29v ja miehensä 46v (muistinko iät oikein? :D ) Silloin kai suhdetta pidettäis aika normaalina???

Mummeliisa: sinulla on kyllä ihanan kokoinen katras!! =)
 

Yhteistyössä