Hakutulokset

  1. S

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Fb-ryhmä kiinnostaisi..siellä tulee enemmän käytyä kun täällä.
  2. S

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Hei! Voisin ilmottautua mukaan. Plussan tein 1.12 ja tosi epävarmat fiilikset oli ekaan neuvolaan asti joka oli aaton aattona. Oireita ei juurikaan ollu,ainut mitä oli niin aivan jäätävä väsymys. Oireettomuus on jotain aivan uutta mulle. Aikasemmissa odotuksissa pahoinvointi on kestäny melkein...
  3. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Nyt ku muistin ni voisin tänne ilmottaa,että meidän Poika näki päivän valon 13.7.2012 rv 41+0, 4106g/51cm/py 37cm Synnytys oli kipeä ja nopea.. Lapsivesi holahti torstaina 12.7 klo 20.05. Siinä sit soittelin miehen töistä kotio ja isommille lapsille hoitajan meille ja vähä ennen ysiä...
  4. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heipsan kaikille ja hyvää vappua! Linea negraa ei oo täällä näkyny mut ei oo kyl näkyny edellisissä raskauksissakaa ja kaksi pojua on jo ja kolmas tulossa :) Vappua vietellään ihan vaan kotosalla,mut huomenna mennään käymään mun porukoilla ku mun oma mummo tulee käymään ja pojatki haluaa...
  5. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Isyyslomasta: Meillä mies pitää isyysloman heti kesäloman perään mut jos tää kaveri on yhtä täsmällinen ku isoveljensä ja syntyy ihan lähellä LA:ta ni mies on sit viikon viel töissä ja sit jää vasta kesälomalle joten saattaa olla et Nuppu ku syntyy ja kotio ku päästään ni suoraan jään sit kolmen...
  6. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Meijän poitsut syntyny seuraavasti. Esikoinen: 40+0 supistuksilla, 11h, epiduraali, mitat 3420g/51cm (käynnistys olis ollu verenpaineen takia samana aamuna mut synnytys käynnisty itestään edellisenä yönä) Kuopus(tuleva keskimmäinen): 40+3 supistuksilla, 3h, luomuna(tunti kerettiin olla...
  7. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Kotona olosta Mä oon ollu kotona vuoden 2008 alusta eli nelisen vuotta,tosin 2009 kesän olin töissä ja mun pikkusisko oli sillon esikoiselle lapsenvahtina aina sillon ku tarvi ja viime vuoden heinäkuussaki olin kolmisen viikkoa töissä. Nyt olis viel tarkotus olla kotona kesään 2013 asti ainaki...
  8. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Sukunimestä Mulle on ollu alusta asti selvää,että meidän yhteisille lapsukaisille tulee isänsä sukunimi ja niin on sit tullukki. Toki sairaalassa pojut on ollu mun nimellä,koska ei olla naimisissa ja isänsä sukunimen on voinut saada vasta sit ku isyys on tunnistettu. Mullekki tulee nyt vihdoin...
  9. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Heipsan kaikille!! Siit on taas ikuisuus ku oon tänne jotain kirjotellu.. Mä kävin viime viikolla tapiolassa vauvavakuutuksen varaamas ja tänään tuli sit postissa hyväksytty päätös ja varausmaksu. Äippäpakkaus saatiin eilen ja nopiasti katoin läpi mut muuten kaikki on viikattuna...
  10. S

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Täälläki rakenneultra takana ja kaikki oli pikkusella hyvin. Ja meidän perheeseen on kolmas pojan viikari syntymässä,ei voinu kyl erehtyä,sen verran esitteli sukukalleuksiaan.Kätilö ku anturin sai masulle ni het näky kuvassa pikkusen vehkeet :) Tulevat isoveljet on aivan innoissaan...
  11. S

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Tervetuloa uusille! Meillä on nuorimmaisen kaukalo vielä tallella,gracon logico S jalustalla ja tyytyväisiä oltiin siihen ku käytössä oli. Oli niin jotenki helppoo ku ei tarvinu turvavöiden kans pelailla ja pääs suh nopeesti matkaan ku sai vaan laittaa kaukalon autoon. Saa nähä kuinka me...
  12. S

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heipsan kaikille! Tänne ei mittää kummempia..oma olo on hyvä ja jos vauva ei ilmottelis ittestään liikkeillä/potkuilla ni en edes varmaan tietäis olevani raskaana ja masukaan ei viel juuri näy,vaikka puoliväli uhkaavasti lähestyy. Mitään ei oo viel vauvalle hommattu,toki suurinosa on jo...
  13. S

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    RauRau Täällä myös yksi "seksiläinen" :D Alkais kyl nää pakkaset jo riittää,alkaa pojat hyppiä seinille ku ei oo nyt pariin päivään pihalle päässy ku päivälläki reilusti yli -20astetta pakkasta. Alkuviikosta viimex oltu pihalla ja nyt kyl huomaa et alkaa tekeminen sisällä loppua ku kaikkee...
  14. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heipsan!! Nyt täytyy sanoo,että en edes muista koska olisin tänne viimex kirjotellu..joka päivä oon käyny lueskelemassa muitten kuulumisia,mutta koskaan ei oo sit kerenny kuitenkaan kirjotella mistään mitään..joten jos nyt yrittäis jotain rustata:) Täällä ei viel masu juurikaan näy,ainut...
  15. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    mami2010 Täällä myös pahoinvointi jatkuu toki nyt jo onnex vähenemään päin mut tänään on taas saanu halailla pönttöä ja rv 16 menossa. Pojista oli myös pahoinvointia mut sitä oli vaan aamusin ja loppu jo rv 10-11. Ruoanlaitto on täällä myös työn ja tuskan takana,jauheliha ruokia en pysty tehdä...
  16. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Meillä on pojilla isänsä sukunimi ja meillä ei varsinaista kiirettä oo naimisiin ku se ei meillä oikeestaan mitään ihmeempiä muuta,koska mä en luultavasti tuu vaihtaa nimeäni ja yhdistelmä nimeä en halua. Mua ei itteäni haittaa,vaikka muilla on sama sukunimi ja itellä on eri. Saattaa toki mieli...
  17. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Meillä oli kirkko varattu nyt elokuulle ja häitä oltiin kovasti suunnittelemassa,mutta nyt on sit tultu siihen tulokseen,että kirkkohäitä ei vietetä tänä vuonna vaan siirretään ne ens vuoteen. Tulis häät liian nopeasti synnytyksen jälkeen. Me on vähän suunniteltu et pappi vihkis meidät samalla...
  18. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Sukupuolesta: Mulla on hieman tyttöolo ja ihan sen takia et tää raskauden alku on ollu aikalailla erilainen ku kahen edellisen odotus(poikien),vaikka kaikissa on pahoinvointia ollu mut tää on ollu jo jotain ihan ällöttävää ja jatkuu edelleen vaikka menossa on jo rv 15. Mut sit taas toisaalta on...
  19. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Täälläki istukan paikka katotaan vasta rakenneultrassa. Esikoisesta mul oli takana ja kuopuksesta edessä joten saapi nähdä et missä mahtaa oleilla nyt. Riskiluku ilmotettiin meille ultran yhteydessä ku olin ekan neuvolan jälkeen rv11 käyny verikokeissa mis otettiin riskiseula ja sit samal...
  20. S

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tänään np-ultrassa käyty ja vaavilla oli kaikki hyvin,sydän jyskytti ja vastasi viikkoja,vaikkaki neuvolalääkäri mulle ennen joulua sano et on melko varmasti viikkoa pienempi? turvotus oli 1.5mm ja riski oli 1:100000. Oikein yllätyin ku saatiin 5kuvaa pikkusesta,aikasemmista on saatu...

Yhteistyössä