Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

salmonellatestin tulokset sain juuri ja negathan ne oli :D jeee!!! tää päivä on kyllä ollu hyvä! :)

Tipetsu minäkin ensin kauhulla olin sinne taas menossa mutta positiivinen ylläripylläri kun ei se tuntunu missään...luin kolme lehteä kaikkineen pikkuteksteineen ja aika kului hyvin nopsaan eikä se litku loppujen lopuks pahaa ollu. Täälä keitetään se itse vedestä ja jostain sokeripulverista ja oli ihan juotavaa...kaksi kertakäyttömukillista sitä kiskasin alas :) ja kun puhtaat tulokset sain tänään eilisestä ni avot ) nyt voisin mennä uudestaankin :D kaksi edellistä siis ollu rd seurannassa :D
 
Puppa, kiitos! Meidän ahdistus johtui enimäkseen ultratädistä joka meni ihan kummalliseksi kun löysi neljä suurta kystaa, ei osannut oikein kommentoida niistä mitään ilman lääkärin apua, sanoi vain että "Ei nyt kannata vielä hätääntyä, voi olla niinkin etteivät merkitse mitään". Loppuaika meni ihan oudossa tunnelmassa ja kaikki meidän rakenneultrakuvatkin (paria muuta mittakuvaa lukuun ottamatta) esittää aivokyhmyjä :D hienot muistot jäi! Kyllä se seuraavana päivänä sitten pahoitteli kun huolestutti suotta. Netistä ei oikein onnistuttu löytämään riittävästi tietoa noista, mutta nyt voi varmaan jo uskoa että kaikki on ok :)

Onnea hyvistä uutisista Onona ja muut! :)
 
SEE
SOKERIRASITUKSESTA: Täällä se litku oli ihan järkyttävää. Paksua vadelman makusta litkua joka oli makeampaa kuin mehutiiviste ja siis paksua ja sitä piti juoda se reilut kaksi kertakäyttömukillista. No menihän se mutta kun pitää mennä vielä rv 27 uudestaan. Mullahan oli edellisessä raskaudessa raskausdiabetes mutta nyt rv 16 tehdyssä rasituksessa arvot loistavat. Haluavat kuitenkin vielä tehdä rasituksen uudestaan myöhäisemmässä vaiheessa koska raskauden edetessä sokeritasapaino voi heikentyä lisää.

Huomenna rakenneultra. Jännittää paljon enemmän kuin aikaisemmissa raskauksissa. En tiedä mistä johtuu, ehkä sitä ajattelee voiko sitä vielä saada kolmannen terveen lapsen. Sukupuoli kysytään, olen niin utelias. Toivomuksia sukupuolesta ei ole mutta käytännön syistäkin halutaan tietää. Mulla siis kaksi poikaa ennestään. Tietää sitten laittaa poikien vaatteet kiertoon jos tyttö tulee tai sitten on kaikki valmiina kolmatta poikaa varten.

Huomista odotellessa!

T:SEE rv 20+3
 
Täälläkin on rakenneultra takana. Mua jännitti jotenkin tosi paljon tuo, ja harmittaakin että kaikki tutkimukset, kuten verenpaine otettiin ennen ultrausta. Tottakai se oli korkea kun viisi ihmistä mua tuijottaa ja välillä tuli uusia tätejä moikkaileen. Ei ollut kauhean rauhallinen olo :).

Mutta ultraaminen oli vähän pettymys mulle. Kaikki oli ok lääkärin mukaan, mutta itse en osannut katsella sitä näyttöä.. taitanee koneet olla ensimmäisiä ultralaitteita mitä on keksitty. Taapero ei ollut linssilude, vaan oli lähes koko ajan selkä "kameraan" päin, ja napanuora ja jalat olivat jalkovälin tarkastelun edessä. En siis tiedä (taaskaan) kumpi on tulossa :/. Ehkäpä täytyy varata 4D vielä, koska mäkin haluan saada kuvista jotain selvää :).

SiinaS 21+1
 
Mäkin petyin rakenneultrassa siihen, että saatiin vielä huonompia kuvia kuin np-ultrasta vaikka luulisi että kun vauva on isompi niin selkeemmin jo näkisi minkä näköinen on. NKLn ultralaitteet on kyllä ihan kivikautiset! Ihan epistä kun jotku on saanu näissä maksuttomissakin ultrissa 4d-laatua. Tätä suuremmalla syyllä nyt on kiva mennä Femedaan Brunolle :)
 
Pitkästä aikaa kirjottelen itsekkin!

Maanantaina alko työt synnärillä ja voin kertoo että onneksi olen raskaana,siellä kun vauvoja syntyy tasaseen tahtiin niin tulisi vauva kuume :) aivan ihana paikka kyllä!

Huomena rakenneultra tääläkin ja jännäilee jo,toivottavasti päivä menis nopsaan kun on vasta iltapäivällä aika.

Musta ei vieläkään huomaa että raskaana olis,ja toinen lapsi tulossa. Sama juttu kun edellisenkin kanssa. Jännä kun potkut tuntuu ihan selkeesti mahan päältä jo mut sit ei oo ku ihan pieni maha :)
Muuten olo pysyny väsymystä lukuunottamatta tosi hyvänä. Viikot vilisee silmissä ja kohta toivottavasti jo omakin vauva sylissä <3
 
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen...
Ja nytkin suurimmaksi omia kuulumisia, täällä hieman tilanteet päällä :(
Mutta rakenneultrat takana päin ja ensimmäinen ultra säikäytti kunnolla, ultraaja vain kauhisteli ja sanoi ettei näe kaikkea mitä pitäisi... Saatiin uusi aika ja sairaalan ylilääkäri, joka hoitaa naistentaudit ja synnytykset ultrasi... Kaikki oli hyvin ja painoksi sai 373g. Saatiin myös sitten tyttölupaus :D Ihan kiva asia kahden pojan jälkeen mutta tärkein on että vauva olisi terve.
 
Maanu puheli alkoholin ilmestymisestä uniin, itse ex tupakoitsijana olen nähnyt monena monena yönä unta että poltan tupakkaa. Unessa perustelen itselleni pirun hyvin miksi voin sen yhden polttaa ja herätessä on vähän aikaa tosi pahamieli että nytkö mä ratkesin :D Alkoholista oon myös pari kertaa nähny unta vaikka tosiaan ei oo mitään mielitekoja siihen suuntaan tai hinkua baareihin. *muoks*

JenniAa: Itse odotan esikoista ja kyllä mulla on muutama harjoitussuppari ollut. Mistä se sun terkka on keksinyt ettei niitä olis? Kun minä kysyin asiasta omalta terkalta niin hän sanoi että ne supparit on ihan normaaleja ja niitä saattaa tulla. Ei maininnut ollenkaan ettei ensi synnyttäjällä niitä pitäis olla o_O Ei sillä, hyvä jos tutkivat, parempihan se näin on.

ON: Minusta on ollut ihana huomata kuinka alan oikeasti ajatella itseäni äitinä. Ääneen se tuntuu vielä hassulta sanoa mutta omissa ajatuksissa ja yksin kotona sitä höpisee vaaville äitin kultana jne. :) Mulle siis ensimmäinen lapsi tulossa ja kaikki on vielä aivan uutta.

Tänään myös shoppailtiin mummin ja iso-mummon kanssa vaaville vähän vaatetta ym. Neutraaleja värejä tietenkin.

Niin ja tänään taas yksi viikko täynnä, eli poksutaanpa myös, rv 19.
 
Viimeksi muokattu:
Omena85, minulla menin esikoisen kanssa aika kauan ennen kuin osasin ääneen sanoa, että äiti tulee, äiti sitä ja äiti tätä. Mutta sitten se vain loksahti, vaikka ajatuksissa oli jo äitinä itseään ajatellutkin. Mutta onhan se todella suuri muutos!

Tänne ei ihmeempiä, vapaat alkoi ja viimeiset yövuorot on toistaiseksi takana päin. Kesällä tietty voi olla hiukan toisenlaisia yövuoroja :D. Huomista rakenneultraa odotan innolla ja jännityksellä. Joudun vielä menemään yksin, kun ei saa esikoista hoitoon, joten mies hoitaa häntä. Harmittaa miehen puolesta

kattiina ja pirpana 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: Bom ja Omena85
JenniAa: Kyllä mulla ainakin oli tosi selviä harjoitussupistuksia kun odotin esikoista, näiltä viikoilta alkaen... Mietin tuota sun kipua, että eihän olisi iskiasperäistä? Mulla meinaan on varmaan sekin onni taas edessä, kunhan kohtu vielä kasvaa... se se vasta on tuskaa jos mikä! Kohtu painaa mukavasti sinne iskiashermoon, niin että esim. wc-pöntöltä nouseminen on joskus täysi mahdottomuus.


11h työpäivä takana, raskaita laatikoita nostellen ja 4 tuntia kassalla istuen...nyt on äiti vähän väsynyt.

Ullis ja Juniori 21+5

Ai niin kävinhän mie neuvolassa kesken työpäivää...kaikki ok. Painoa tullut nyt +4 kg, joista 3 kg viimeisen kuukauden aikana. Sf-mitta oli huima 22!!
 
Tänään rakenneultrassa käyty...sokea olis pitäny olla jos ei ois sukupuolta nähny, heti kun alko ultraamaan ja vauva tuli näkyviin niin pippelihän se näkyi ihan selvästi sivukuvassa kaikki oli kunnossa, painoa 376g ja vastasi viikkoja 20+4. Lopuksi vielä varmistettiin että kyllä pippeli löytyi jalkojen välistä. 4D- kuvaakin ihailtiin hetken, mutta vauveli piti kättä kasvojen edessä. Isoveljet oli innoissaan kun kuulivat, että pikkuveikka tulossa ja alkoivat miettiä nimeä. Ehdotuksia tuli mm. karvinen, kunkku, martti, nalle puh jne...ei nyt niistä taideta valkata. Pitää vielä miettiä.

ninnax rv 20+4 poikalupaus


 
onana, hienoa että selvisitte säikähdyksellä, eikä salmonellaa löytynytkään! :)

Kyllä meillä muuten terveydenhoitaja ihan jo etukäteen "varoitteli" noista harjoitussuppareista, eli siis että kuuluvat asiaan eikä pidä huolestua. Sanoi, että puolenvälin tienoilla yleensä tulevat ensimmäiset (tosin joillekin ei tule ollenkaan tai eivät niitä tunne koskaan) ja loppua kohden yhä lisääntyvissä määrin normaaleja, varsinkin fyysisen rasituksen yhteydessä. Huolestua pitää vasta jos ne muuttuvat kivuliaiksi ja säännöllisiksi.

Avauduin tuolla naamakirjan puolella jo tästä aiheesta, mutta kerrataanpa vielä täälläkin. Eli iho kutisee ja ihottumat lisääntyvät, missä on se kauan kauattu attoopisen ihon paraneminen raskauden aikana häh?:kieh: No tuleepa ainakin entistä enemmän läträttyä noiden rasvojen kanssa, että vaikken varsinaisesti usko rasvauksen estävän raskausarpien syntyä, niin onpahan kuitenkin tehty sen eteen kaikki minkä voi tehdä. Pari kertaa päivässä pakko levittää rasvat koko kroppaan, kortisonivoiteita olen koitanut nyt vältellä, mutta pahimpiin kutinoihin on ollut pakko lisäillä, etten raavi koko ihoa irti. Rinnat olivat yksi päivä aika hurjan näköiset, kun illalla/yöllä tokkurassa olin niitä raapinut ja kauheat jäljet jäänyt...

Nyt kun noista ikävistä oireista on niin paljon ollut puhetta, niin onko raskaus tuonut mukanaan jotain positiivisia muutoksia esim. kroppaan ja sen hyvinvointiin liittyen? Itse huomasin, että kaiken tämän valituksen keskellä kynteni ovat salaa vahvistuneet aivan huimasti, ennen rosoiset ja katkeilevat kynteni ovat nyt ilman sen enempiä hoitoja vahvat ja kiiltäväpintaiset. Ei huono, ei ollenkaan =)

Oikein hyvää päivää kaikille hellemasuille!

Kuurupiilo ja Ötökkä 21+1

 
Viimeksi muokattu:
huomenta kaikille!

neuvolassa käyty eilen kaikki ok :) verenpaineet laskennu,paino pudonnu yli 2kg. sokereita oon mittaillu kuukauden arvot oli ok senhän takia painokin laskennu kun oon kattonnu vähän syömisten perään :)saa "unohtaa" vähäks aikaa kattellaan myöhemmmin uudestaan, pissat ok. ja tietenkin ihanninta kuunnella sydänääniä syke 150vja yli.

kelan papereita en saanut vielä kun puuttui kaks päivää siitä että voidaan antaa. et kuukausi pitää vielä odottaa. mutta sain sairaalaan täytettävks netti ohjeet se i-pana lomake. te kuka ootte täyttänny sen niin täyttitteks sen ekan osion kanssa? kun n.täti sano jotain et se täyttää jotai sieltä mut se meni ohi et mitä se täyttää.
voi teitä onnellisia jotka pääsette lähtemään aurinkoon :) pitää tyytyä odottelemaan "omaa" aurinkoa tänne suomeen. mut lohdutukseks lähden risteilylle viikonloppuna lapset jää ekan kerran ykylään siskon luokse.

mäkään en saanut tällä kertaa ultrassa oikein hyviä kuvia mutta yhdessä näkee selvästi että poika on tulossa :)

huisp & pasus 21+6 huomenna poksuu
 
Positiivisena muutoksena on ainakin se, että minusta tuntuu että hiukset ovat jotenkin tosi elinvoimaisen näköiset. Itse koen positiivisena myös mahan kasvun. Raskaus on niin ihanaa aikaa kun saa ihailla tuota kasvavaa mahaansa. Yleensä kun mahaa yrittää litistää keinolla millän hyvänsä eikä se ikinä ole littana kuitenkaan. Nyt on mahtavaa kun kumpu saa kasvaa ja muut vaan ihastelee. Loppuvaiheessa kyllä varmaan kuuluu minunkin suusta ettei sen enää tarvitsisi kasvaa ja silloin se on jo taakkanakin mutta nyt tämä pieni kumpu on niin ihana.

Sokerirasituksessa kävin itse ensimmäistä kertaa joskus rv14 ja nyt ensi viikolla uudestaan. Menen, koska viime raskaudessa todettiin raskausdiabetes. Viimeksi sokerit ei olleet koholla. Saa nähdä miten on tällä kertaa. Käsittääkseni noita juotavia litkuja on kolmen makuisia: sitruuna, cola ja pelkkä sokeriliuos. Olen maistanut sitruunaa ja colaa ja noista cola oli paremman makuista. Mutta ei se rasitus paha ole. Ensimmäisessä raskaudessa kun kävin, ei ollut mitään ongelmaa. Nyt rv14 alkoi väsyttämään ja tuli paha olo. Luulen, että se johtui varhaisemmista viikoista. Silloin kun muutenkin oli vielä pahoinvointia.

puppa 23+1
 
Nyt on kyllä pakko todeta että en osaa yhtään sanoa mistä se neuvolantäti sen repäisi ettei harjoitussupistuksia olisi! :D mutta hyvä tietää että niitä on muillakin. Itse huolestuin lähinnä tuosta selän puolelle tulevasta kivusta. Iskiasta minulla ei ikinä ole ollut vaivana, mutta en jotenkin usko että se sitä olisi, koska tulee ihan istuessakin jne, ja kipu kestää tosiaan sen about minuutin.
Äitini sanoi että kun hän minua odotti niin kaikki oikeat supistukset tuntuivat nimenomaan alaselässä, etupuolella ei tuntunut yhtään. Harjoitussupistuksia hänellä ei ollut.

Vien nyt kuitenkin näytteen labraan ja katsotaan asiaa eteenpäin, parempi varmistaa. Koska niinkun taisin mainita, työni on fyysisesti hyvin raskasta, olen kiinteistönhoitaja ja teen tällä hetkellä vain ulkotöitä, eli lumityöt, hiekoitus, jäiden pois hakkaaminen jne :)
 
Maanu, en ollenkaan huomannut että olit kirjoittanut tuosta kysta-asiasta samaan aikaan kun itse räpelsin uutta postia tänne kännykällä (vihonviimeistä hommaa tuo kännykkänetteily...!). Taidan kysyä nätisti neuvolassa josko voitaisiin jollain kerralla kurkata mahaan, jos aikaa on, neuvolatädin nurkkiin kun on unohtunut vanha ultrakone.

Minäkin olen nähnyt ainakin yhden ryyppyunen, vaikka en juopottelusta pahemmin perusta. Miten voikin unessa tuntea niin suuria tunnontuskia!

Positiivisia muutoksia
ovat olleet napalävistys, joka kolme vuotta jatkuneen ajoittaisen märkimisen jälkeen parantui kuin taikaiskusta, sekä kuluneet polvet jotka eivät ole vaivanneet oikeastaan yhtään vaikka rustolääkkeen joutui jättämään pois. Liikuntakin on kyllä ollut hieman vähäisempää ja varovaisempaa, mikä varmaan vaikuttaa myös.

Mukavaa torstaita masut! :)
 
Huispmikä on i-pana -lomake? En oo kuullutkaan.
Harjoitussupistuksia mulla on jonkin verran, päivittäin. Tänään oli tarkoitus mennä omalle lääkärille näyttämään paikkoja, mutta oli pakko perua kun yöllä jouduttiin käymään esikoisen kanssa lääkärissä, enkä tiennyt joudutaanko jäämään tutkimuksiin vai ehdinkö klo 8 lääkärille. Onneksi sain peruttua ajan netin kautta.
Tämä päivä vielä kotona hoitamassa lasta, huomenna paluu työpaikalle. Yllättävän hitaasti menevät nämä kotipäivät. Onneksi tyttö on jo sen verran pirteä, että taidan pakata hänet pulkkaa ja hurauttaa siskon luokse. Saadaan molemmat samalla raitista ilmaa.
Illalla se 4D, yritän olla ajattelematta tai aika matelee entistä hitaammin...Viime raskaudessa jännitti yhtä paljon, toivottavasti tälläkin kertaa on kaikki hyvin!

S-S 18+5
 
Tervehdys!

Täällä on käyty ultrassa ja kaikki ok. Tosin kaveri oli peppu alaspäin ja selkä eteenpäin eli mahdollisimman huono asento ultraamisen kannalta. Sydäntä ei saanut kunnolla ultrattua, joten uudestaan menen ultraan 12.3. Jospa pikkuinen olisi silloin paremmassa asennossa. Painoa oli 324g ja vastasi 19+5. Ja poika olisi meille tulossa :). Kuvia ei saatu nut juurikaan otettua, pippelikuva ainoastaan :D. Mutta ensi kerralla sitten katsellaan niitäkin.

Kattiina ja pirpana 19+6
 
Onnittelut kaikille ultrassa käyneille ja sieltä saatujen hyvien uutisten johdosta! :)
Paljon taitaa poitsuja tulla! :) Mullakin siis alusta asti ollut poika olo..
Onnittelut myös kaikille muillekin jotka saaneet muissa asioissa hyviä uutisia :)
Halit kaikille niitä tarvitseville :hug:



Huh,sokerirasitus takana. Eipä se nyt kauheeta ollu ja mieskin oli mukana mun seurana :heart: Ihana kun heräsi mun kanssa sen takia 6:30. On mulla sit ihana mies :) :heart:
Litku oli jotain vadelman makuista ja kaksi kertakäyttömukillista sitä piti juoda. Eka meinas olla hieman honteloinen olo,mutta sitten kun pääsin litkujen jälkeen istumaan olo parani.
Käytiin sitten rasituksen jälkeen miehen kanssa hakemassa Kuopion kuuluisasta (?) (Hanna Partanen...) kalakukkoleipomosta hakee rasvaisia lihiksiä :D Niitä sitten mussutellaan tässä kahvikupponen seurana :p
Huomenna tulokset valmiit ja meillähän on huomenna neuvolalääkärikin. Jänskättää vähän. Terkkahan taisi sen takia käskeä mun menemään nyt aiemmin sokerirasitukseen kun paino oli noussut 4vkon aikana n. 600g/vko eli rv 15 ja rv 18 välillä.. Nyt painoa tullut viime neuvolasta (rv 18-rv 22) eilisen paaston jälkeen mitattuna 1,4kg.. Tuo lienee lähempänä totuutta,turvotus varmasti melkoinen ollut kun monesti illalla mittaillu..

Omena85 Täällä sama homma tupakin tulemisesta uniin :) Itsekin siis lopetin polttamisen rv 6 kokonaan ja nyt toisinaan näen unta jossa kärvennän röökiä tyytyväisenä ja että ei siitä yhdestä voi olla mitään haittaa enää kun vauva on jo niin iso :O Aamulla sit morkkistelen unta ja haistelen sormiani että olenko oikeasti niin typerä ollut että yöllä mönkinyt unissani tupakalle...HYH! Mies meillä edelleen polttaa jonkun verran eli tupakkia hyllystä löytyisi.
Yleisesti kyllä tupakan haju saa voimaan pahoin nykyään ja olenkin ihmetellyt nyt että miten hitossa sitä on voinut koskaan polttaakaan.. :ashamed:



Tipetsu ja Ykä rv 22+5
 
ssc70 se on lomake joka täytetään synnytys sairaalalle ennen synnytystä! oon ennen täyttännyt paperilla, mut koneella on paljon enemmän kysymyksiä!!!

positiivisista on että selkäsärky on loppunnut jo lokakuussa mutta enteilevästi jämähtää pikkuhiljaa niin ettei pysty sivuttaisliikettä tekemään mut siitä viis kun ei särje.

sokerirasituksessa mäkin oon vaan saanu sitä kolan makuista oon ainakin pystynnyt juomaan yhdellä kulauksella niin ei oo oikeestaan maistunnut millekkään:).

nyt pitää viedä isommat päikkäreille huisp&pasus
 
Nyt on rakenneultra takana täälläkin: ihana täydellinen pieni lapsi sielä puuhasi ja vilkutti meille. Näyttää siltä, että kolmas tyttö on tulossa meidän perheeseen. Painoa oli 358 g, eli 20+5 pitää paikkansa. Olen niin onnellinen, vaikkei tytöille tulekaan sitä kauan kaivattua pikkuveljeä.

Hienoa kuulla, että muillakin ultra on mennyt hyvin, ja tänänhän kevät alkaa kun on maaliskuu!
 
Täälläki rakenneultra takana ja kaikki oli pikkusella hyvin. Ja meidän perheeseen on kolmas pojan viikari syntymässä,ei voinu kyl erehtyä,sen verran esitteli sukukalleuksiaan.Kätilö ku anturin sai masulle ni het näky kuvassa pikkusen vehkeet :)
Tulevat isoveljet on aivan innoissaan pikkuveljestä <3
Painoa pikkusella oli 410g ja viikkoja on nyt 21+6.
Täytyy sanoo et minä sekä mies kumpiki vähä kahden pojan jälkeen toivottiin tyttöä mut ku huomasin ultrassa et pojuhan sieltä tulee ni ei ollu yhtään pettynyt olo vaan tuli jotenki tosi onnellinen olo ja pääasia on kuitenki se,että lapsukainen olis terve.

Si88 ja Nuppu 21+6
 
Onnea kaikille ihania ultrauutisia saaneille:flower:
Positiivisia muutoksia tuntuu hiuksissa! Ne on kasvaneet nopeasti ja eivät rasvotu samaan malliin kun ennen raskautta! Kynnet onkin aina olleet paksut. Ainii, ja ehkä voi sanoa senkin että eipä oo meikän rinnat olleet sit hetkeen noin kiinteät :whistle: Mut sitä kyllä vähän latistaa niiden kuivuus ja arkuus. Mies toi mulle eilen Lanosin voidetta kun on myös huolissaan mun nännien hilseilystä. On ne miehet niin ihania :kiss:
Onkohan terveyskeskukseen soittaessa ja akuuttiaikaa hankkiessa raskaus joku taikasana? Kahdesti oon tarvinnut lääkäriä, kerran hammaslääkäriä akuutisti, joka kerta oon saanut ajan =) No siis tänään olin terkkarilääkärille tuosta selästä, haastatteli ja tutki paljon tarkemmin kun työterveyslääkäri. Panadolia joo, mut sairaslomalle koko ens vkoksi. Sittenhän mulla onkin talvilomaa, joten kahden vkon kuluttua töihin. En nyt jaksa stressata enää ja onneks nyt ei tarvi soittaa töihinkään vähän väliä et oon taas pois. On muuten pirun liukasta, että varovasti kaikki masukkaat siellä ulkona ;) Itselle kun tuo kävely tuntuu tällä hetkellä olevan se paras asento, niin harkitsin jo että pitäskö hankkia jotku nastat kenkiin?
Pikku-ukkeli on ollut tänään ja eilen vähän hiljaisempi. Ananaksesta tuntuu tykkäävän kun aina sen syömisen jälkeen vähän villiintyy.
Osaakohan joku sanoa että oliskohan vielä jotain venytyskipuja kun oon nyt kahtena yönä herännyt kovaan kipuun vatsan sivuilla(ekana yönä vasen puoli ja toisena oikea) joka sitten hetken kuluttua meni ohi, mutta siis sängystä piti nousta niin että tuki ko puolta. Ihan samantyyppistä kun oli silloin alkuraskauden puolella kun käänsi nopeaan kylkeä, tuntui vaan vielä vähän voimakkaampana. Kun on katsellut noita muiden masukuvia tuolla fb:n puolella niin ihmetyttää kun itse ei oikeastaan vieläkään näytä kun lihonneelta. Ehkä se johtuu tuosta jo aiemmin olleesta vararavinnosta :ashamed:


 
Moi vaan!

Kiva kuulla, että ultrista on tullut taas hyviä kuulumisia. Me pääsemme seuraavan kerran kurkkaamaan tulokasta synnytystapa-arviossa kesäkuun lopulla.

Pahojen tapojen unia olen minäkin nähnyt. Itse en tupakoi enkä kovin usein alkoholia käytä, mutta muutama yö sitten kumosin työkavereiden kanssa unessani hotshotteja. Ja mietin siinä unessani, että eihän yksi ole vaarallista. Juupajuu.

Viime aikoina olen alkanut heräilemään aamusta ajoissa. Jopa niin ajoissa, että olen tällä viikolla ehtinyt kahdesti aamusta salille! Hiukan olen tyytyväinen itseeni. Tosin salin peili sitten kyllä muistuttaa, että miksi siellä kannattaa käydä. Kävelyvauhti on hidastunut ja eilen pitikin pyytää miestä hieman hidastamaan, kun alkoi jo puuskututtamaan nopea tahti. Kuinkahan paljon tämä vielä tästä hidastuukaan ennen heinäkuuta...
 

Yhteistyössä