Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Ainii, tiistaina meilläkin rakenneultra! Aavistuksen surullista on se, et ei oo enää käyntejä Kättärillä ja nyt pitäs ekaa kertaa osata Naistenklinikalle, eiköhän siitä silti selvitä.
  2. M

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Kasvuspurttia täälläkin havaittavissa. Ihan vähän kyllä meinaa huolettaa, onko kohdunkaula lyhentyny, ku must itestä tuntuu vähän siltä. Täytyy ottaa asia neuvolassa puheeks. Uskon asiaan vaikuttavan mun töiden ja iltavuorojen. Iltavuoropäivät, mitä on nyt ollu 3 viikkoo putkeen, on hankalia, ku...
  3. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Keneltäs näitä fb-ryhmän liittymisii kysellään? Kävin tänää neuvolassa. Vauvan syke oli n.155. Melkeen jo uskaltaisin väittää, että meille tulee 3. tyttö.
  4. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Heips. Mut saapi lisätä listalle, elikkäs: 23.3.2018 mannamuu, 30v, NKL, 4.lapsi Olen 1,5-, 3,5- ja 5,5-vuotiaiden lapsosten äiti Helsingistä. Tässä viettelen viimesiä hoitovapaapäiviä kolmannesta ja palaan ylihuomenna hetkiseksi töihin. :D Jo kolmannen kerran ilmotan siellä heti alkajaisiks...
  5. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Sokerirasitus tehään yleensä rv 24-28 välisenä aikana. Joissain tapauksissa voidaan tehdä jo rv 12-16, kannattaa kysyy omalts terkalta. Ajan ite rasitukseen saa sopia ite.
  6. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Frid: <3 Jaksamisia! Mä olin noista kahesta aiemmasta sokerirasituksessa, enkä kummastakaan jääny kii, eikä riskiä oo,niin nyt en oo menossa. Sit jos on sokerit pississä jossain vaiheessa plussalla, mietitään uudestaan.. Saiskos Eean tietoja uudelleen esiin tänne? Uskoisin, et fb-kiinnostusta...
  7. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Anoppi kysy eilen yks-kaks, että "ookko sää raskaana, ku mää näin viime yönä unta, että oot". No, mitäs sitä kiertelemään. Mun äitikin arvas jo kuukaus sitte, ku tuli vähän yllättäen huono olo ja karmea väsy. xD Kaks aikasempaa paljastettiin vasta, ku alko näkymään. Noh, eipä tarvi enää...
  8. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

    Eipä näköjään heinäkuun puolella kerrotut tiedot listaan päivittyneet, joten tässä uudestaan: 23.2.2016 mannamuu, 28 v., 3. lapsi, kättäri (KOS) Meillä on lipastoon sellanen hoitopöytä lisäosa, on tosi kätevä, kun voi ottaa sen lisukkeen pois, kun ei enää hoitopöytää tartte.
  9. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Nopsaan löysin tälläsen: http://www.survivingnjapan.com/2011/05/pregnant-in-japan-diet-nutrition-and.html?m=1
  10. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Inkivääriä ei suositella. Ennen sitä tosin käytettiin pahoinvointia ehkäsemään, mut nykytutkimuksen mukaan voi aiheuttaa epämuodostumia ja jopa ennenaikasen syntymisen. Inkiväärin voi korvata pikkelöidyllä retikalla, mut se on mun mielestä niin pliisun makusta, et en käytä, jätän vaan inkiväärit...
  11. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    tähkä94, mulla on Kimperin pitkä trikooliina ja kudottu rengasliina. Suosittelen kyllä tota pitkää trikoota, vaikka sitominen voi alkuun tuntua työläältä. Kahen lapsen otoksella voin sanoo sen palvelleen tosi hyvin, molemmat lapset on siin kokenu olonsa turvalliseks ja rauhottunu pienellä...
  12. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Mä tossa joku aika airte selvittelin asiaa ja itse asiassa sushin syöminen ei oo kieltolistalla. Vakuumipakatut kalat on, mutta kun pitää huolen, että on tuore kala, niin syömään vaan. Ite ainakin oon syöny aikasempien kohalla ja tuun syömään nytkin raskausaikana sushia. x) Onneks kalalle ja...
  13. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Imetyksestä: Esikoista imetin 1,5 vuotiaaks, jolloin tyyppi hylkäs tissin ite, kun ilmeisesti maistoi, että pikkusisko on masussa. Toista imetän varmaan yhtä pitkään, ainakaan tyttö ei oo vielä alkanu moittimaan salamatkustajan aiheuttamista makumuutoksista. Boobin imetystopit on ollu tosi...
  14. M

    Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

    Heips! Liitynpä tänne heinäkuuhun, kun vielä ehdin.... Tässä esittely lyhykäisyydessään: Mulla on la 23.2.2016, lapsi on 3., ikää mulla on 28 ja olen mannamuu, synnytän Kättärillä (KOS). Mulla on poika 4/12 ja tyttö 3/14, joten sarjaan sopis vauva 2/16. :D Hömpänpömppää kun on jo tullu...
  15. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Pahoinvointi pysyy mulla paljon paremmin kurissa, kun en oo kotona. Vielä kun ei oo haluttu tulevasta vauvasta kenellekään kertoa on paljo helpompaa pitää pahoinvointikin salassa. Mut kun ollaan esikoisen kans kahestaan paljon kotosalla, niin annas olla kun on huono olo ja tuo taapero on äitiä...
  16. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Raskausvaivoista pahimmat oli edelliskerralla ihan hillitön pahoinvointi ja kun siitä selvittiin, niin mulla sattu häpyliitokseen tosi pitkään ihan hemmetisti, mut sen kans kyllä pärjäs joten kuten. Pahin vaiva kuitenkin oli rannesärky, mitä jatku myös synnytyksen jälkeen n. 3 kk:tta. Ei oikeen...
  17. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Moikka! Ilmoittelenpa itsestäni ja nyytistäni maaliskuisiin. Olen siis: Mannamuu / 26 / 2. lapsi / KOS (joskos joku sen tonne etusivullekin päivittäs) LA on ainakin toistaseks 17.3.2014. :) Ensimmäinen on huhtikuinen 2012 ja tuntu jotenki meijän perheelle sopivaks, että lasten ikäero on...
  18. M

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Elyna tiedän ton tunteen, ku pitäs muka kouluhommia tehä, mut eipä oo vielä jaksanu innostusta löytyä. Opparia vaille valmis mäkin, mut kattoopa sitä sitte joskus pikkusen myöhemmin. :) Mä kyllä suosittelen hommailemaan noita siivouksia ihan hyvissä ajoin. Meillähän jäi siivoomatta, ku kaveri...
  19. M

    Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

    Heips! Meille synty tossa 11.4. keskiviikkona poika ja mielellään oltais kans tulossa miitinkeihin, kunhan tästä mamman paikat paranee. :)
  20. M

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Hei te rakkaat mammakaverit!! Meille siis synty 11.4.2012 klo 6:52 Poika 51 cm, 4kg RV 37+3. Tiistaina alko vesien menolla klo 14 ja soittelin sillon miehelleni töihin hyvää syntymäpäivää ja kerroin, että täällä alko tapahtua. Soittelin siinä site kättärille ja käskivät illansuussa käymään...

Yhteistyössä