Hakutulokset

1. M

*Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

Vedethän sieltä tuli ja käytiin kättärillä käyrillä. Lähtökohdat on äärimmäisen hyvät, mut tultiin viel kotiin oottelee ja viimestään aamulla lähetään takas. Tuntuu kyllä melko vahvasti, et lähtö tulee jo yöllä, ku nyt alkaa supparit tuntuu jo vähän kipeemmiltä, tuoreeltaan ei tuntunu miltään...
  2. M

Tarkotus ei oo etuilla ketää, mut tossa vartti sitte hulahti jotaki nestettä hallitsemattomasti pöksyyn. Tässäpä sitä ny seuraillaan, mitä se oikeen oli. :) Mutta iloisasti alko ny vähä jänskättää! :cool:
  3. M

syysmyrsky: Mulla on kuule aivan sama ongelma ja osaa muute ottaa nuppiin sillon yöllä, ku vaivalla on päässy sängystä ylös, ku tuntuu, et pissa tulee ihan just ja sit se vaa loppuu kesken. :headwall: Neuvolassa käyty tänää 36+4 ja olipa taas kokemus. Lääkäri oli hieman "jännittävä" tapaus...
  4. M

Onnittelut jakaantuneille! Anoppiongelmiin ei voi muuta sanoo, ku et HUH-HUH!! Mä kans neuvoisin jättämään anopin omiin oloihinsa, etenki, jos sitä enemmän houkuttaa jano, ku se, mitä sen tytön/pojan perheelle oikeasti kuuluu. Se on ihan alkoholistien tyypillinen piirre, et ne tahtoo...
  5. M

Aivan mahtava avautuminen!! ARVOSTAN!! :flower: Ihmiset osaa kyllä olla aivan älyttömiä. Veikkaisinpa myös, että tuo kaveri on ite melko keskenkasvunen, eikä tuu niitä omia opintojaan pitkiin aikoihin päättämään. Kuulostaa just sellaselta hanttihommailijalta, joka ei oikeen edes arvosta...
  6. M

Huomentapäivää ja iloista huhtikuuta!! :) Isot onnittelut teille vauvautuneille ja lähtökuopissa oleville! <3 Perässä tullaan.. Selvisin kunnialla pitkästä automatkasta ja aattelinpa uskaltautua samalle matkalle pääsiäiseks uudestaan. Tuli jotenki semmonen levollinen olo, et jos kaveri ny...
  7. M

***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

Huomenta! Tuntuu niin ihanalta, ku moni on jo saanu vauvansa syliin, koko ajan enempi on semmonen kihelmöivä olo, et kohta meilläki on. LA ois tasan kuukauden päästä. <3 Eilen kävin Haikaranpesässä synnytyskeskustelussa, sinänsä aika perussettiä sielläki rupateltii ja sit siin sivus viel tosi...
  8. M

Alkaa tulla hieman muuttujia näihin omiin oloihin. Mua on närästäny monena päivänä aivan järkyttävästi ja viime yökin meni sitte iloisasti saman vaivan parissa, eikä oikeen mikää tuntunu auttavan. Vasta aamulla alko korvennus helpottaa ja mä pääsin nukkumaa, mutta nyt oonki sitte aivan sekasin...
  9. M

Tunnustaudun yö-kuolaajaks! :D Samoin meinaa olla masu kovalla, ni näppäränä naisena söin aika reilun satsin kuivattuja luumuja ja voin kertoa, ettei ollu kyllä kovalla sen jälkeen. Renkaiden vaihdosta uskoisin monen selviävän. Muistaa vaan kattoo renkaista pyörimissuunnat (niis kyljis on...
  10. M

Aamullapa tuli käytyä uudessa neuvolassa ekaa kertaa, oli onneks ihan kiva terkkari. Meillä kaikki hyvin ja keskikäyrällä mennään. :) Oli hieman jännittäviä hetkiä sit, ku pääsin neuvolasta kotii, mahaa alko kivistää aivan tajuttomasti ja tuntu, et masukaski oli ihan hämillään. Melkeen jo...
  11. M

Mun masu kans tärisee ja aika usein, mut enpä mä oo sitä kokenu mitenkää epämiellyttäväks tai alkanu pelkäämää, et mistä on kyse. Se on mun mielestä aika hauska tunne ja sit saman tien melkeen tyyppi alkaa johonkin kohtaan tönimään. :) Mun vlei kiusas mua pienenä, et mulla on pohjaton napa ja...
  12. M

Nukkuminen on kans käyny kovin katkonaiseks, ku kääntyminen sattuu kankkuun, niin herään joka kerta ja sit jotenki varovasti koitan ährätä itteni kyljeltä toiselle. Vessassa ei onneks tartte tuon tuosta taas toistaseks hypätä, mut mun kädet puutuu ja etenki vasempaan ranteeseen sattuu. Siihen on...
  13. M

Mä nään kans ihankummallisia unia, välillä melko ahistaviaki ja oon jos jonkinmoisesta tilanteesta joutunu niissä selviämään veljen lasten kanssa. Aina jotenki tuntuu, et joku koittaa ne multa viiä ja oon joutunu keksimää niille mitä kummallisempia piilopaikkoja. Sit on jotenki unessa tuntunu...
  14. M

Meillä ei varsinaisesti kukaan osannu oottaa, mitään äkillisiä siviilisäädyn muutoksia tai lisääntymistä, mutta hyvinpä on kaikki vastaan otettu, vaikka asiat omassa järjestyksessä tehäänki. Häitä on kyllä mietitty, mut on hääpaikka hakusassa, ku mies on Helsingistä ja minä Etelä-Pohjanmaalta...
  15. M

oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

Mua kosittiin 11.11.11, oli hirmunen flunssa ja ääni ihan pois ja kun isäntä kysy, et tuunko sen emännäks, ni aloin yskimään. :D Jos ois karkauspäivänä kosinu, ni eipä tarttis niin usein muistaa. Yks sukulainen, joka on karkauspäivänä syntyny, sano, et lapsena ärsytti ku virallinen synttäripäivä...
  16. M

Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Heips! Ilmottaudun myös tähän joukkoon. Laskettu aika olis tossa vapun tienoilla ja seura kyllä kelpais. :) Asun Malmilla, mut pääsen liikkuu sinne, mihin julkiset vie.
  17. M

Käytiin tänää neuvola-terkalla Masukkaan kans ja sehän oli oikeen vilkkaasti liikennöimässä, ku kuunneltiin ääniä ja mittailtiin. :) 31+1 Paino +260/vko Turvotusta vähän (illalla huomaa paremmin itekki) RR 129/78 Pissi puhdas Kohdunpohja 29 cm Tarjonta RT Syke 150 Liikkeet ++...
  18. M

Voi ihanuutta! Saatiin viimein tilattua uudet patjat futonin tilalle! Ainakin kaupassa tuntu hyvältä, toivottavasti on sitä käytössäkin. Futonilla saa kyllä heittää vesilintua, se ei tue enää mistää, mulla sattuu kankkuun ja isännällä lapojen väliin, ku sitä ei saa enää möyhittyä kuohkeemmaks...
  19. M

Vappuvaavi: Tuntuu lohdulliselta, et joku muukin on samoilla linjoilla noista vierailijoista. Muuten ne olis ihan jees, mut mä en taho mitään ylimäärästä häslinkiä. Etenki miehen veli on sellanen hösöttäjä ja päsmäri, että sitä en ainakaan sinne taho. Täytyy nyt totuuden nimessä sanoa, että mua...
  20. M

Vierailijoita en oikeestaan halua sairaalaan käymään, korkeintaan mummot ja papat, mut sisaruksia en, ku niistä jotkut on niin hösöttäviä ja komentelevia, että kommennelkoot vaan omiaan, mua ei tarvi tulla neuvomaan. Kotona saa tulla käymään, mut jotenki mun arvomaailmaan ei mahu, et oon...

Yhteistyössä