Täällä on hyvä aina käyä lukemassa juttuja. Olin tulossa purkamaan taas ärsytystä, mutta tuliki hyvä mieli ku luin nuita listoja tavaroista, joita pitää vauvalle hankkia.
Vielä en ala ees ajatusta antamaan hankinnoille. Meillä on eka ultra vasta 19.8. eikä kerrota kenellekkään ennen sitä. Katotaan sen jälkeen mitä tarvitaan, jos tarvitaan. Oon niin skeptinen keskenmenon ja vauvan terveyden suhteen etten ala mitään hommaamaan, ennen kuin tiedän että lapsi on terve.
Meiän äiti on säilyttäny mun ja veljen kaikki lapsuudessa käytetyt tavarat niin aika paljon pitäis sieltä saada, jos ovat ehyitä.
Kantoliina on ehdoton, jonka haluan. Vähän niitä jo silmäilin yks päivä.
Meillä kävi eilen reilu 3kk kummipoika kylässä! En ois halunnu päästää lähtemään! Onneksi oma on jo tulollaan
Mies tuossa vitsaillutkin, ettei muut saa vauvaa koskaan minulta kun sen syliin saan.
saapa nähä.
Mulla kans alkanu selkä reistailla. Vanha välipullistuma heräilee ja sitä oonki yrittäny hillitä liikunnalla. Hirvittää jos menee yhtä pahaksi kuin aikaisemmin ollut. Nyt en ala kipulääkkeitä syömään kun on vauva.
Aamulla huomasin että rinnat on alkaneet roikkua. Ärsyttää niin paljon. Uhosinkin jo, että käyn pienentää jossain vaiheessa.
Girahvi 10+5