Hakutulokset

  1. E

    Hoidot jatkuu 2013

    Onnittelut Paiju, Kuppi ja Rimpsu plussista! Oon niin kovasti jännittänyt teidän piinailijoiden tilannetta, mutta nyt en tiedä, mitä sanoa. Joanna, Valoa ja Kesänlapsi pahoittelut negasta. :( Itsellä niin tuoreessa muistissa oma nega vajaa kuukausi sitten... ei siinä mitkään sanat auta. Voimia.
  2. E

    Hoidot jatkuu 2013

    Soitin eilen klinikalle ja PASsia päätettiin siirtää toukokuun kiertoon, koska sain perjantaina tulehduskipulääkekuurin jalan niveltulehdukseen, joka on tullut jo tammikuussa, mutta sitä ei silloin pysytty kunnolla hoitaa, kun piikittelyt oli pian alkamassa. Ihanaa ois saada tuo jalka kuntoon...
  3. E

    Hoidot jatkuu 2013

    Hei! Ajattelin tulla kertomaan omat kuulumiseni. Olen ollut taustalla jonkin aikaa ja on lukeminenkin jäänyt väliin. Meillä oli siis syksyllä 2012 julkisen puolen viimeinen hoito, josta ei toivottua tulosta tullut. Päätimme sitten lähteä vielä yksityiselle hoitoon ja se oli nyt...
  4. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Oon niin pahoillani, miles. Ei tähän tilanteeseen oikein löydy sopivia sanoja... Maailma on käsittämättömän epäreilu paikka... Jaksamista pahimman yli, surut kuitenkin on surtava. :hug: Ja sitten taas joskus suunnattava eteenpäin, kun sen aika on.
  5. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Tsemppiä miles, varmasti todella piinaavaa odottaa uutta verikoetta. Toivosta ei kuitenkaan kannata luopua. Toivon todella paljon, että arvo lähtis nousemaan, oot sen niin ansainnut!
  6. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Annabell, mulla on kahdessa viime hoidossa menkat alkaneet ennen virallista testipäivää, itselläni luget eivät ole estäneet vuodon alkua.
  7. E

    Hoidot jatkuu 2012

    ONNEA miles ja Tanzzzku!! Lämpimät lohtuhalit neganneille. :hug: Meillä suunnataan vielä yhteen hoitoon yksityiselle. Vielä ei oo voimia sen aloittamiseen, todennäköisesti se on helmikuussa. Ensikäynti on kuitenkin nyt marraskuussa. Saa nähdä, miten yksityisellä puolella asiat hoituu ja...
  8. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Onnea Simpli ja Almina! Tuohon Ovitrelle asiaan, käsittääkseni Pregnyl on ainakin hetki sitten ollut loppu apteekeista. En tiedä, onko tilanne edelleen sama, mutta sen takia minulle ainakin kk sitten määrättiin Ovitrelle, joka maksoi muistaakseni 50€. Oli kyllä niin paljon helpompi käyttää...
  9. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos jaksamisista. Kyllä nyt on onneksi jo vähän helpottanut. Tästä taas on pakko yrittää jatkaa eteenpäin. Varmaankin sinne yksityiselle siirrytään ja kokeillaan edes kerran. Tampereen AVAsta tuli yksi positiivinen kommentti, kiitos siitä. Avalonia, kysyit vertaistukiryhmästä. Olin...
  10. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei kaikille pitkästä aikaa, en ole jaksanut kirjoitella enkä lueskellakaan pitkään aikaan, mutta kirjoittelen nyt meidän kuulumiset. Toukokuussa 2. ICSI meni huonosti ja nyt syyskuussa meillä oli julkisen puolen viimeinen hoito. Tällä kertaa saatiin 9 munasolua (kahdesta aikaisemmasta saatu...
  11. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Onlyer, toivottavasti se yksi ottaa tiukasti kiinni! iloksi, tsemppiä ultran odotteluun! Melkoista jännittämistä! Tsemppiä myös muille piinailijoille ja hoitoja aloittaville! Voimia kaikille negan saaneille. Ja erityisesti teille, joilla nämä hoidot ovat tulleet tiensä päähän. Alkaa...
  12. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Vähän päivitystä omaan tilanteeseeni: maanantaina oli punktio, jossa saatiin taas vain kolme solua, joista kaksi kypsää. Ne kaksi hedelmöitettiin tällä kertaa varmuuden vuoksi ICSIllä ja toinen alkoi jakaantua, eli tässä toisessakin hoitokerrassa kävi niin, että pakkaseen ei mennyt mitään ja...
  13. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Procren-piikin hinnasta on ollut keskustelua, omavastuu siitä on vähän yli 100e. Nyt olikin tänä vuonna korvattavien lääkkeiden omavastuu noussut 700 euroon/vuosi... Eilen olin ultrassa ja tänään pitäisi alkaa piikittää Menopuria annoksella 375. Aikaisemmassa IVF:ssä oli käytössä Puregon...
  14. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Talvitaika ja johkunen, mulla on kokemusta siitä Procren-piikistä. Viime marraskuisen keskenmenon jälkeen, kun mulla endo pahentui todella nopeasti, oon pistänyt neljä Procren-piikkiä. Pistin sitä neljän viikon välein ennen leikkausta, että endopesäkkeitä saatiin kuivatettua ja pienennettyä...
  15. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos vastauksista. Moto ja johkunen, kyllähän tämä endo on tosi ikävä tauti. Itselläni sitä on epäilty jo joskus kahdeksan vuotta sitten, mutta kivut pysyivät vuosia kurissa, kun käytin e-pillereitä aina 3 levyä putkeen. Nyt sitten, kun haaveissa olisi lapsi ja kuukautiset ovat saaneet...
  16. E

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei, minä voisin myös ilmoittautua mukaan porukkaan. Jonkin aikaa olen täällä käynyt jo lueskelemassa. Taustaa: Minä ja mies olemme molemmat -81 syntyneitä. Ehkäisy on jätetty pois 2/2009. Meille on 2010-2011 tehty kolme inseminaatiota ja 9/2011 1. IVF, josta saatiin yksi alkio. Raskaus...

Yhteistyössä