Hoidot jatkuu 2012

Almina ja Kukkanen pahoittelut myös teille negasta :hug: Olisi luullut, että jollekkin meille olisi jo tullut ilouutisia... mutta tässä taas nämä hoidot näyttävät kovan puolensa.
ONKiitokset kaikille myös myötätunnosta minulle :) Täällä elellään kp 4 ja jotenkin alan pikku hiljaa nauttimaan tästä hormoonivapaasta kuukaudesta. Hyvä kerätä voimia, kun vajaan kuukauden päästä alkaa zumenonit ja laastarit ja sitten pitää taas jännittää selviääkö pakasteukot.
Miranda ja Alexandria kiitokset teille lääkevinkeistä. Meillä taitaa olla sama ongelma, että munasoluja tulee, hedelmöittyvät hyvin ja jakautuvatkin ihan ok, mutta lieneekö sitten limakalvossa tai alkioissa kuitenkin vikaa kun eivät kiinnity. Jos/ja kun joudumme 3 ivf ainakin haluan keskustella lääkärin kanssa Menopurin käytöstä Puregonin sijaan.
Kaarne Koita jaksaa, ärsyttävää on näissä hoidoissa tämä ainainen odottaminen. Pystyisitkö mitenkään ajattelemaan, että voisit jotenkin tehdä jotain itsellesi mielekästä hoidon odottamisen ajan? Vaikeaa se on, ja itsellänikin pyörii aika paljon tuo 20 % mielessä.... Olen käynyt simpukan vertaistukiryhmässä ja se on kyllä hyvä. On täälläkin kiva kirjoitella ja saa vertaistukea, mutta ryhmässä ihmisillä on myös kasvot.
Kaikille piinistelijöille, piikittelijöille ja sumuttelijoille myös tasapuolisesti tsemppiä :)
 
kukkanen, pahoittelut. juuri tuota minäkin täällä pelkään että zumenonit vain pitää vuodon poissa. en kuitenkaan vielä uskaltanut testata. viime viikolla oli kunnon menkkajomotukset ja olin varma että sieltä ne tulee taas. mutta ei kuitenkaan vielä onneksi alkaneet.

nuppuska onnea piinailuun. tuo on ihana tunne tuo alun siirron jälkeinen positiivinen fiilis. ihanaa etten jäänyt ihan yksin piinailemaan.

almiina voi ei sinullekin nega. pahoittelut. mihin ne plussat katoaa.

mitäs peppi, oletko jo testannut. toivottavasti sinulle se plussa tulee. peukkuja.

mikä pioni sinun tilanne on?

itsellä menossa pp 10. oireita ei muuta kuin aamuyön vessassa ravaaminen, joka alkaa minulla heti siirron jälkeen, joten ei kerro yhtään mitään. on ollut aina siirron jälkeen tuota oire. pelottaa että zumet pitää vaan vuodon poissa, viime viikon jomotti kunnolla ja aina välillä nytkin. testaan jossakin välissä, en taida jaksaa odottaa perjantaihin, mutta ei ollut vielä tämä aamuna sellainen fiilis että haluaisin nähdä sen negan. yritän pää kylmänä ajatella että miksi muka nyt onnistuisi, kun ei ennenkään.
 
Kait mie uskallan jo tänne ilmoittaa, että raskaustesti antoi lauantaina ja tänään posiivisen tuloksen. Lauantaina tein Predictor-merkkisen testin, johon tuli viiden minuutin paikkeilla haamu, joka oli sitten tummentunut 10 minuutin kohdalla, jolloin nakoin sen roskiin. Koska luin sitten, että tuo testi voi antaa virheellisia positiivisia tuloksia, niin en oikein uskaltanut toivoa, että se voisi olla totta. Tänään tein sitten ClearBlue-digitaalisen testin ja tulos oli Raskaana 3+. Mietin vain, että mites tuo viikko näyttö näyttää noin montaa viikkoa.

No, jos luoja suo ja olen oikeasti raskaana, kuuden ja puolen vuoden yritys on kannattanut. Aikaisemmin en ole saanut edes haamua testiin, joten sen takia on vähän epäuskoinen olo. Nyt sitten odotan, että pääsen soittamaan tuonne OYS:iin, nyt aamulla en päässyt läpi, joten iltapäivällä uudestaan. Pitää kysyä, että miten tuon lutinus-lääkkeen kanssa, koska ohjeissa suositellaan, että sen käyttöä jatketaan, kun raskaus on todettu. En haluaisi lopettaa sen käyttöä ihan noin vain, ettei mitään ongelmia tule. Oireita ei ole muuta kuin hiukan huono olo, rinnat arkana, välillä nipistää tuolla alavatsassa ja väsyttää. No, väsymykseen voi olla sekin syynä, että en ole pariin yöhön nukkunut kunnolla ilman välillä heräämistä, kun olen hermoillut noita testejä.

En halua vielä tuonne plussapinoon ennen kuin olen käynyt siinä ekassa ultrassa. En usko ennen kuin lääkäri on todennut, että raskaana ollaan. Nyt pelkään keskenmenoa ja muita ongelmia, mutta pitää elää päivä kerrallaan.

Almina: Olen pahoillani. :( :hug:

Talvitaika, Nuppuska, Miranda-81: Tsemppiä piinailuun. :)
 
Viimeksi muokattu:
Almina: Olen pahoillani! :hug:

Kaarne: Voi, ompa ikävää että hoito siirtyi. Pidetään peukkuja että jatko meni suunnitelmien mukaan!

Talvitaika: Pidän peukkuja plussan puolesta! :) :heart:

Peppi: ONNEA, ONNEA, ONNEA!!! :heart::heart::heart: Ihanaa! =)

(.) Täällä on hermot niiiiin kireellä. Samoin tuntuu että itku on herkässä... Jotenkin ihana kamala olo... :/
 
peppi: ihanaa, ihanaa, ihanaa. Onnea ! Usko kyllä se nyt on se kuuluisa plussa ja toivotaan niin sitkeää liimaa että pysyy myös. käytkö veritestissä vielä? Lutinusta tai lugeja voi jatkaa varhaisultraan minun saamien ohjeiden mukaan rauhassa. Zumenonit saa lopettaa nopeammin. Kuulostaa siltä että raskaushormonittaso on lähtenyt nousemaan kunnolla, kun viikkoja jo näkyy testissä hyvin. aina vaan parempi, kun nousee kunnolla. meinasin jo kysyä että siirrettiinko kaksi. Ihanaa että passikin onnistuu.

Pitkä aika on teilläkin takana tämän asian kanssa. Meillä on takan piirua vajaa viisi vuotta, plussa olisi jo kyllä toivotto. Mutta minkäs sille tekee, jos ei taaskaan onnistu.

miranda hyvältä kuulostaa. sinulla nopsa kaveri matkassa ja ainakin minulle aikoineen sanottiin että ne jotka jakautuvat nopeasti ovat yleensä laadultaankin parhaita.

ps: tänään on huimannut useasti. ei ne luget ole ennen tuota tehneet. miten pidän pään kylmänä toiveajattelusta.
 
Viimeksi muokattu:
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
Leppäkerttu-77 ..... 3.IVF/ICSI 2.pas ... maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ........... maalis-huhtikuu?
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Pepponen ............. 3.IVF/ICSI/2.pas ... Huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Johkunen ............. 3. IVF ................. huhtikuu
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS........... huhtikuu
Kaarne ................. 3.IVF ................... huhtikuu
TanZZZku ............. 1. IVF .................. huhtikuu
Alexsandria ........... 3.IVF ................... Huhtikuu
Mariq ................... 3. ICSI 1.PAS......... huhti- toukokuu
Leonita79 ............. 2.ICSI ................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI ................. huhti-toukokuu
InMyDreams ......... 3. IVF 1.pas ........ huhti-toukokuu
Vanil ................... 2.IVF ................... huhti-toukokuu
Onlyer.................. 2.ICSI ................... toukokuu
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas .......... Toukokuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ................... kevät
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Sintu74 ................ 5.IVF .................. kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................. kesä
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............. elokuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI................... syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ........ ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
HalleB................. 5.ICSI ..................... ??



***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Pioni70 ................ 3.ICSI ................... 1 ..................
Almina ................ 3.IVF/ICSI/3.pas ..... 2 .................. 30.3.
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS........... 1 ................... 3.4.
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... 2 ................... 6.4.
Nuppuska ............ 2.ICSI/1.pas .......... 1 ................... 10.4.
Miranda-81 .......... 3. IVF ................... 1 ................... 10.4.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Seline ............... Luomu( 2.IVF) .. maaliskuu ......... 23.11.2012
 
Huoh. Tuli tulokset siitä mun limakalvon koepalasta. "Näyte täydellinen, eikä mitään estettä alkion kiinnittymiselle".

Mä niin odotin, että vihdoin ois löytynyt joku syy :(
Noh, täytyy koittaa ottaa tämä kuitenkin hyvänä uutisena, koska eipähän ainakaan tarvitse enää stressata sitä, että limakalvon ohuus vaikuttaisi onnistumiseen.

Ja sain ongittua selville, että olisi positiivinen yllätys, että meidän lääkäri palaisi kesän jälkeen sairaslomalta. Joten ilmeisesti tilanne on niin paha, että kannattaa tosiaan varautua vaihtamaan lääkäriä syksyllä :'(
 
Hei pitkästä aikaan.
Siirryn takaisin tähän pinoon, koska jouduimme keskeyttämään raskauden sikiön vaikean vammaisuuden vuoksi (Np-turvotus 6,6mm keskeytyspäivänä, sydän rintakehän ulkopuolella ja samoin sisäelimistä suurin osa, tästä varmennus alkion alustavassa tutkimuksessa eilen).
PAS edessä kesä- tai elokuussa. eli voi poistaa plussanneista :'(
 
jadekivi, hyvä että tuli hyviä uutisia. kuitenkin hyvä että kaikki kunnossa vaikka itsellä oli pitkään myös sellainen olo että kun se syy löytyisi (voitaisiin sitten ehkä korjatakin) mielenkiintoinen tutkimus, itsekin mietin kun minunkin limakalvo on ohuenlainen. mutta nyt onneksi saatiin limis laastareilla kasvatettua 8 mm asti.

hautomo, tervetuloa takaisin ja pahoittelut vielä keskeytyksestä. luin sinun tapahtumista muualta ja oli kyllä tippa linssissä. on se niin kauheaa. mutta pitää jaksaa luottaa tulevaisuuteen, varsinkin kun jo yritys lähti käyntiin. tämä vauva ei vielä ollut valmiina maailmaan.
 
Hautomo isot pahoittelut :'(
Ei varmaan monikaan sana riitä, ensin annetaan pitkän odotuksen jälkeen ja sitten otetaan pois. Toivoa onneksi on kun yksi jo kiinni otti, eli toivotaan passin tuovan uuden plussan teille!

Pepille hurjasti onnea :)

jadekivi onhan tuo toki hyvä uutinen, mutta ymmärrettävää oma turhautuminen kun syy edelleen epäselvä! Toivottavasti kuitenkin löydätte hyvän uuden lääkärin!

Ai niin Miranda, kiitos kun kertoilit noista sun lääkkeistä. Mä tässä kerään mieleeni kaikenlaisia juttuja tulevaa varten ;) Lyhyttä kaavaa haluisin joskus koittaa koska kaikki on tähän mennessä tehty pitkällä kaavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Pepille isot onnittelut!! :flower:

Jadekivi, eikö nyt kuitenkin ole hyvä että näyte oli normaali? Jos siinä olisi ollut jotain vikaa niin ei ole yhtään sanottu että sille olisi voitu mitään tehdä. Ymmärrän toki että olisi kiva jos löytyisi syy, mutta silti.

Hautomo, olen hirveän pahoillani sun puolesta! Ihan sanattomana luin viestiäsi, ei ole totta että noin kauheasti voi käydä. :hug: Sulla on varmaan ihan toivoton olo, täällä kuitenkin kovasti toivotaan sulle kaikkea hyvää ja että vielä se onni tulisi ja kestäisi. Jaksamista!!
 
Kiitos onnitteluista. :) Sain ultran neljän viikon päähän, nyt ei auta kuin pitää peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin. Kun kysyin noista Lutinus-lääkkeistä, niin kuulemma voi lopettaa sitten kun kuuri on käytetty eli huomenna. Pikkuisen pelottaa, että mitä jos se alkio ei sitten enää pysykään. No, toisaalta sille ei voi mitään jos jotenkin käy. Nyt auta hermoilla vaan yrittää keskittyä ihan muihin juttuihin.

Talvitaika: Meillä ei ole veritestiä, joten hCG:n määrää ei tarkemmin tiedä. Pitää vain toivoa, että tuo tulos on vain merkki, että kaikki on hyvin. Mie olin jo alkukierrosta luovuttanut näiden hoitojen ja lapsen saamisen suhteen. Nytkin tuntuu, että tämä on varmaan unta. Toivon, että vihdoin sinullekin se plussa tulisi. :)

Hautumo: Olen todella pahoillani. Tuntuu ihan hirveältä, että noinkin voi käydä. :( :hug:
 
Kiitos Peppi, mutta kyllä se valitettavasti aamulla negaa näytti. Vaikka mies kyllä hetken oli unisilla silmillä muka haamua näkevinään. Voi p.... tätä elämää. Menossa pp 11, enkä jaksa luottaa että muuttuisi vielä. Yritän sinnillä jatkaa lääkkeitä perjantaihin oikeaan testipäivään.
 
Voi Hautomo, ihan kyyneleet tuli silmiin kun luin viestisi:'( Voimia menetyksestä toipumiseen. Tuntuu niin pahalta puolestasi..

Onneks täällä on myös hyviä uutisia, jotka kannustavat jatkamaan tässä taistelussa, eli Onnea Peppi plussasta!:)

Täällä alkoi uusi kierto eilen, 0-ultrassa kaikki ok, eli tänä iltana alkaa Menopurin pistelyt ja nokka kohti 3.IVF:ää. Uusi lääke ja isommat annokset kuin aiemmin, eli saas nähdä miten meitin käy.

alexsis
 
Voi ei hautomo, olen äärimmäisen pahoillani teidän puolesta :( On se niin väärin.. Paljon voimia sinne teille :hug:

Jadekivi hyvä että saitte tulokset ja onneksi limakalvo on kunnossa. Meille 1.hoitokokonaisuuden epäonnistuttua lääkäri (eero) epäili, että kyseisessä erässä sukusoluja olisi voinut olla jotain häikkää ja että se olisi vain huonoa tuuria.. kun lähtökohtaisesti meidän tilanne piti kaiketi olla ihan hyvä, sitten ei vaan natsannut.. Meillähän oli nyt 2.icsin tuoresiirrossa eka kiinnitymisyritys, joka antaa taas lisätoivoa... Harmi, ettette pääse jatkamaan samalla lääkärillä. Itsekin olin miettinyt, jos tämä kierros nkl:lla ei tuota toivottua tulosta, niin mahollisesti palattais taas Eeron luokse, mutta jos hän on poissa niin sitten en tiedä :( Toivottavasti ei mitään vakavaa..

Pepille paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Itsellä menossa pp5 ja aika matelee.. koitan olla analysoimatta tuntemuksia (ne kun aiemmissa 4:ssä siirrossa ei ole juurikaan kertonut yhtään mitään), mutta kuitenkin sitä huomaa tekevänsä.. joka toinen päivä on tosi optimistinen olo ja joka toinen pessimisti-minä palauttelee maan tasalle! Toivotaan parasta ja voimia kaikille :)
 
Hurjasti onnea Peppi!! =) :heart:
Hautomolle suuren suuret pahoitteluni :hug:
Hieno Jadekivi että tulos oli normaali :)

Kävin tänään polilla pistoskoulutuksessa ja ultrassa ym. Tällä kertaa oli eri lekuri ku viimeksi.
Noh, vasemmassa munasarjasssa on joku jäännös, keltarauhaskysta, joka on ollut jo hoidon aloituksessaki, eikä ole vielä ainankaan poistunut. :( Pitäs kuulemma itekseen poistua, en tiedä, ei ole ollut aiemmin, tai ainakaan tietoisesti.
Ja kun aiemmin olin jo panikoinu hieman sitä endo asiaa, niin nyt kun oli eri lääkäri kun viimeksi, niin kysyin uudestaan tästä endo asiasta, niin tämä lekuri oli sitä mieltä että kohtulihaksessa näkyisi sellaista löydöstä. :( Että kai sitä sitten on mullaki. :(
Nyt vielä piti mennä verikokeeseen, että ox synarela tehonnu.. Soittavat iltapäivällä et voinko aloittaa pistokset tänään. huoh.
Aika hurjaa oli se pistos harjottelu jotenki... Ja tietty, ku se hoitsu oli just rauhotellu, ja ku tökkäsin itteeni, ni tokihan onnistuin johki hermoon itteeni tökkää!! Ja ai et teki kipeetä!! Hoitsukin oli ihmeissään et joo löysit tyyliin sen ainoon hermon sieltä ja enpä ole ennen tollasta nähny jne....
Tokihan se menee noi ;D
No, näillä taas mennää.
 
Pepille onnittelut! Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti. :flower:

Hautomo olen niin pahoillani :hug: Kuinka kamalaa tuo on teille varmasti ollutkaan. :'( Saanko kysyä mille viikolle olit ehtinyt?

Itse käyn täällä lukemassa teidän juttuja ja olen hengessä mukana. Menossa nyt 6+4, mutta oireet ovat todella minimaaliset ja vähän on tullut rusehtavaa vuotoakin. Tämä kaikki voi tietysti olla ihan normaalia, mutta pelko siitä, että kaikki ei ole kunnossa on nyt tosi suuri : / Varhaisultra on viikon päästä ja tuntuu, että sinne on vielä ikuisuus... En uskalla vielä kirjoitella noihin odotusketjuihin ennen kuin olen saanut varmuuden, että tuolla joku elää.

Isot tsempitykset kaikille!
 
Hei
Kiitos osanotoista! Olette ihania. :heart:
Voi Peppi. SuperIhania uutisia. Onneksi olkoon!!!! Nyt peukut pystyssä että kaikki menee hyvin.

Hautomo
, ihan hirveetä. Olen niin pahoillani puolestasi. Paljon voimia eteenpäin.

ON: Ei menkat ole alkaneet vieläkään. Sairaalasta sanottiin että jos ei kahden viikon päästä ala, niin sit on kumma. Niin paskaa odottaa menkkoja :( No, lähdetään ulkomaille huomenna vähän lomaileen, josko se piristäisi hieman mieltä. Työkaveri näytti tänään videon lapsistaa, halusi näyttää minulle. Meinasin ruveta itkemään, eihän ihmiset voi tietää....
Voimia ja haleja kaikille ja plussatuulia piinailijoille.
 
Kiitoksia kovasti osanotoista. Täällä mennään nyt todella syvissä vesissä ja on jotenkin kauhean vaikeaa tajuta, ettei meille tulekkaan syysvauvaa. Pahinta on, että mies joutui lähtemään työmatkalle eikä voi olla tukena, vaikka synnärillä olikin koko ajan mukana. (Isät otetaan muuten hävyttömän huonosti huomioon laitoksella, ei ruokaa, ei kunnon tuoleja eikä saa käydä edes laitoksen vessassa!)

Seline: pieni enkeli syntyi(sanon näin, koska supistuskivut yms oli normaalin synnytyksen luokkaa) viikolla 12+1. Lauantaina tuli 12 vkoa täyteen, kun keskeytys aloitettiin mutta sinnitteli sisällä aprillipäivään.

En yhtään tiedä, milloin meillä voi taas hoidot alkaa. Ilmeisesti vasta jälkitarkastuksen jälkeisestä kierrosta. Pitänee olla yhteydessä klinikkaan ja kysellä siitäkin mutta jotenkin ei jaksa.
 
Hei,

minä voisin myös ilmoittautua mukaan porukkaan. Jonkin aikaa olen täällä käynyt jo lueskelemassa.

Taustaa:

Minä ja mies olemme molemmat -81 syntyneitä. Ehkäisy on jätetty pois 2/2009. Meille on 2010-2011 tehty kolme inseminaatiota ja 9/2011 1. IVF, josta saatiin yksi alkio. Raskaus alkoi, mutta yhdeksännellä viikolla tehdyssä ultrassa sykettä ei löydetty, kehitys oli päättynyt kahdeksannella viikolla. Tyhjennys hoidettiin lääkkeillä kotioloissa.

Keskenmenon jälkeen saatiin täysi varmuus endometrioosiepäilyille, kun tilanne paheni nopeasti endon kasvaessa ja kipujen voimistuessa. Ilmeisesti endometrioosipesäkkeet olivat tulehtuneet. Marraskuussa 2011 olin kahteen otteeseen useampia öitä sairaalassa ja endo oli tarkoitus leikata joulukuussa laparoskopiassa. Tilanne oli kuitenkin niin paha, että pesäkkeitä ei voitu leikata ennen kuin tulehdus saatiin rauhoittumaan ja endoa alettiin hoitaa Procren-piikeillä. Pistin kolme piikkiä neljän viikon välein ja minulle tehtiin laparotomia maaliskuussa 2012. Leikkauksen yhteydessä poistettiin myös toinen munatorvi, joka oli seinämistään täynnä endometrioosia. Kohtu ja munasarjat onneksi säilyivät.

Nyt toivun leikkauksesta ja 2. IVF-hoito olisi tarkoitus tehdä viikolla 18. Tänään minulla oli jälkitarkastus ja siellä havaittiin vasemmassa munasarjassa kysta, joka pitäisi ennen piikkien aloitusta saada pois. Tänään aloitin Primolut-tabletit ja lopetan ne 13.4. Vuodon alettua ultraan 17.4. ja jos kysta on poissa aloitetaan Puregon piikitykset. Kovasti toivoisin, että nyt punktiossa saataisiin parempi tulos, viimeksi kun tosiaan saatiin vain kolme solua, joista yksi hedelmöittyi.

Piikitysten aikana ja siirron jälkeen olen ollut alkoholin suhteen nollalinjalla, mutta mitäs mieltä olette, minulla olisi yhdet pippalot 14.4. ja nyt sitten mietin, että uskaltaako silloinkaan enää mitään ottaa, jos piikit päästäisiin aloittamaan 17.4. ultran jälkeen ja IVF olisi sitten siitä parin viikon päästä. Miten te olette eläneet siinä juuri ennen piikitysten alkamista?
 
Emma, kyl mä olen pyrkinyt ihan "normaaliin elämään" hoitojen aikana. Eli ainakin meidän väestöliiton lääkärien (2) mukaan ei ole mitään estettä, miksi ei voisi urheilla, liikkua, siivota ja juhlia ihan samalla tavalla kuin normaalisti!

Siirtojen jälkeen olen vähän himmaillut, mutta meidän lekurin mukaan se viinilasillinen siiirron jälkeenkään ei ole ollenkaan paha. Kyllä sitä kuulemma ehtii sitten noudattaa 0-toleranssia sen plussatestin jälkeen..

alexsandria
 
Hautomo Suuren suuret pahoittelut :( voimia teille tuhannesti!!!

Peppi Onnea Pepille plussasta :)

Moto ja Kukkanen joko te olette toipuneet negoista ??

On: Täällä on oltu melko synkissä tunnelmissa tuon negan jälkeen :( tämä kerta oli rankin, kai se johtu siitäkin kun on jo monta negaa ja sitten pakkenenkin tyhjeni... Pakko yrittää pikkuhiljaa alkaa ajtteleen tulevaa :) Elämä jatkuu..

Hoitopaikkaan soittelin eilen negavastauksesta ja olivat sielläkin ihmeissään, miksi nyt ei onnistu kun edellisellä kerralla onnistui kuitenkin jo ekasta hoidosta... ja kaikki on vaikuttanut hyvältä joka kerta, mutta kukapa sitä osaa sanoa... No jatkossa tehdän siirrot 3 paivaa oviksesta... ja pidämme ainakin kierron verran taukoa jos ei kaksikin... lääkärille soittelen parin viikon päästä...

Koville tämä otti, mutta eiköhän se pikkuhiljaa tästä..

Tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille :)
 
Emma tervetuloa :) On sullakin ollut jo tietä kuljettavana!

Mä olen hoitojen aikana noudattanut "terveellistä elämää": lasi viiniä päivässä pitää mielen virkeenä =) No vitsi vitsi, mutta jos vloppuna tekee mieli lasi viiniä niin otan, samoin kuin saunalonkeron voin juoda. Tosin piikitysten alkaessa olen siirtynyt aika nolla-linjalle, mutta sitä ennen siis näin. En uskoisi tuon pienen irtioton vaikuttavan muuhun kuin toivon mukaan iloiseen mieleen :)

Kukkanen nyt en muista kävitkö verikokeissa, mutta kun mulla oli viimeksi kemiallinen niin kuukautiset alkoi kp37 vaikka yleensä alkavat siinä kp30-31, eli jos kun jotain yritystä oli ollut niin se viivästytti kuukautisten alkua. Toivotaan että pian pääsisit siitä piinasta!

alexandria mitä määrää pistelet menopuria?
Mulla oli tänään 0-ultra ja illalla alkaa menopur, myös 3.IVF. Viimeksi piikitin 300 yksikköä josta arvot nousi sitten liikaa ja folleja punktioitiin 24kpl. Nyt siis aloitan annoksella 225, joten toivon mukaan arvot eivät siitä lähde lentoon! Ens ti sitten verikoe jossa näkee välitilanteen!
 

Yhteistyössä