Hoidot jatkuu 2012

Ihanaa Almina!!!! :) <3 Varmasti on huojentavaa päästä yx etappi turvallisesti eteenpäin!!! Ja on siellä seuraavallakin kerralla kaikki hyvin, siihen uskotaan! :)

Nuppuska, mä muistan sut :) hienoa että olette päässeet eteenpäin, että oikea annostus vihdoin löytyi! Onnea kyytiläises :)

Emma, ei ole teidänkään tie helpoimmasta päästä.. tsemppiä myös sinne!

Itse venaan et pääsen labraan verikokeeseen...Kyllä on kovin piinaavaa... Voisin olla hetkenk
Koomassa ni ei tarvis reissaa.. :D
 
Miles hiphei! Lämpimät onnittelut!

Nuppuska hyvä kun odotus vihdoin etenee, Johkuselle myös tsemppiä tositoimiin!

ON: Odotellaan josko parin viikon päästä pääsisi piikittelemään. Elämän ehkä ensimmäinen ovulaatiovuoto on ollut tässä välikierrossa ihmeteltävänä. Toivottavasti on ihan harmiton, ei tarttis mitään lisähankaluuksia..
 
Paiju mä tuossa jo listaa kattelin että piikitteleekö mun kanssa samaan aikaan ketään ja sä taidat sitten juuri aloitella kun mulla rumba ohi :)

Nuppuska hienoa että pääsitte nyt siirtoon :) Kyllä muistan kanssa sun turhautuneisuuden!

Pahoittelut vielä teille neganneille, sitä en ole muistanut sanoa :(
Toivottavasti se tsemppi uuteen löytyy kun pahimmasta pääsee yli!

Seline joko sulle selvisi siirron kohtalo?

Mites milesin hcg? Toivotaan että olisi tarpeeksi korkea!!
Samoin Tanzzzkulla

Eipä nyt muuta, laitoin eilen tavarat somaan riviin odottelemaan illan ekaa piikkiä, nice :)
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu
Avalonia ................ 1.IVF/1.pas .......... lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS........... marraskuu
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas .......... marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Pinkku-84 ............. 1.IVF/2.pas ........... marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu
Split85 .................. 2.IVF/1.pas ........... joulukuu
Onlyer.................. 3.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Annabell-77 .......... 1.ICSI/3.pas .......... tammikuu 2013
Emma81 .............. 4.ICSI .................. helmikuu 2013
InMyDreams ......... 4.IVF/1.pas ........... helmikuu
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... talvi/kevät 2013
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10. (+)
Miles .................... 4.ICSI.................... 2 ......................... 29.10.(+)
Valoa…................…1.IVF 4.PAS............ 1 ........................ 6.11.
Toivoja74 ............ 1. IVF/1.pas ........... 2 ......................... 8.11.
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... 1 ......................... 9.11.
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............ 1 ......................... 12.11.
Seline .................. 2.IVF ...................... 1 ........................ 13.11.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ............. 10.6.2013
 
Viimeksi muokattu:
Hihii, tsemppiä taas uusille piinailijoille ja jo plussanneille piinailijoille :)

Ja lohtuhalit :hug: teillemeille neganneille.

ON: Soitin tänään hoitajalle ja sovittiin, että pidetään välikierto, kuten yleensä punktion jälkeen on tapana tehdä. Pää kyllä kestäis alkaa tinkaan tähän kiertoon, mutta mieheltä tuli ihan hyvä pointti aiheeseen. Sanoi, että minä oon koko meidän seurusteluajan ollut jos minkälaisella lääkityksellä, että hänenkin järkeen käy paremmin se, että annetaan yksien kuukautisten tulla välissä ihan normaalisti. Se on varmasti ihan totta, antaa elimistön puhdistautua :) Ja aattelin harjoitella nyt tähän kiertoon sitä oviksen bongaamista, kokeiltaisiin nimittäin ihan lääkkeetöntä passia. Ja eihän sitä _kuitenkaan_ siitä luomuihmeestäkään koskaan tiedä.. :rolleyes: ainaki semmosen yrittäminen on hurjan paljon mukavampaa ko näiden koeputkityyppien ;)

Kaiken laskuopin mukaan ennen joulua pitäis ehtiä hakeen kyytiläinen matkaan, joten mut voi poistaa piinailijoista ja päivittää: Split85...... 2.IVF/1.pas....joulukuu
 
TanZZZku ja Miles mitkä oli teidän hcg arvot? Omaa napaa. Tänään kävin punktiossa. Toimenpide oli lähes kivuton. Kasa päittäin oli rakkuloita,joista 16 löyty myös solu. Vähän parempi määrä kuin ekassa ivf:ssä. Saa nähdä hedelmöittyykö yksikään,ja pääsenkö siirtoon asti. Puolelle tehdään siis normiviljely ja toiselle puolelle icsi. Pelottaa pirusti,että taaskin tukee huono lopputulos.
 
Viimeksi muokattu:
Johkunen, tämän aamun arvo oli 4396, eli on noussut normaalia tahtia, eli tämän aamun tilanne on hyvä. Mutta kyllä tässä on hermot kovalla koetuksella, eli piinaa on... Hissun kissun hiljalleen ja ajattelematta asiaa koitan mennä.
Toivottavasti päästään seuraavalle etapille!!!

Milesin verikokeen tulosta odotan kyllä suurella jännityksellä...

Split, luomuihme oliski aikamoinen ylläri :)

Mä jotenki ihailen teijän tota asennetta!! ootte jotenki nii rauhallisia!! Tai sit vaan piilotatte sen nii hyvin ;) Tosin, opettaahan tää tietty kärsivällisyyttä mut silti, jotenki tulee nii viilipyytymäinen vaikutelma teistä :) osaiski iteki.. Pitäs varmaan pkt vetää diapamia päivässä ni ehkä sit vois leijuu vaa zombina eteenpäin ja olla ajattelematta :LOL:
Sinänsä, niiiiiin tyhmää tää hermoilu!! Tietää ite tasan tarkkaan et ei voi oikei vaikuttaa asioihin, km, ku, yms tapahtuvat jos ovat tapahtuakseen!!
Silti, oon ite välillä nii hermoheikko, välillä taas suht normaali :ashamed:
En tiä, oppia ikä kaikki...kai.
 
Split85 mennään näköjään taas samaa matkaa joulukuussa:)

Hoitajalle tänään soitettu ja yksi välikierto ja sitten lääkkeetön pas joulukuussa. Jos kroppa toimii, niinkuin pitää niin siirto on just ennen joulutaukoa.

Eli mulle saa päivittää 3.ICSI/1.PAS ..............joulukuu
 
nuppuska tervetuloa takaisin! Me piinaillaan nyt melkein samoilla päivillä :) Eli mulle vois laittaa testipäiväksi 13.11 (2.IVF, 1 alkio)

Annabell mulla myös edellisessä hoidossa menkat puski jo lugejen läpi pari päivää ennen testipäivää.

Split ja Onlyer hienoa jos hoidot onnistuu vielä tämän vuoden puolella =)

Tanzzzku hienolta näyttää sun arvo! Uskon, että on vaikeaa olla hermoilematta :)

Tänään siis oli siirto. Aamulla ei enää ollut kuumetta, joten soittelin lääkärille ja kysyin mitä tehdään. Hän passitti vielä uudestaan verikokeisiin ja tulehdusarvot olivat nousseet eilisestä :| Siirto tehtiin kuitenkin ja matkaan sain morula-vaiheeseen ehtineen yksilön (lääkäri kehui sitä hyväksi). Kymmentä huonompaa alkiota sanoivat vielä jatkoviljelevän, joten saa nähdä kuinka niille käy. Lääkäri kirjoitti minulle sitten vielä kaksi eri antibioottia, joita aloitin ottamaan tänään ja jatkan 10 päivää eteenpäin.

Nyt on siis hieman ristiriitaiset fiilikset, että kuinka tulehdus ja antibiootit vaikuttavat tähän kaikkeen. Täytyikin heti kotiin tullessa googlailla samanlaisista tapauksista, ja ainakin löysin yhden, jolla oli mennyt loppuun asti hyvin antibiooteista huolimatta :)
 
split + onlyer + annabell + InMyDreams pahoittelut negoista :'( voimia jatkoon :hug:

kiitos edellen onnitteluista.. saa nähdä oliko tämä ilo liian aikaista.. :(

nuppuska hienoa että huurunenä selvisi ja tsempit piinailuun!

almina ihania ultrakuulumisia! :heart: onnea kovasti!

annabell mulla on aina luget pitäny vuodon pois, paitsi viime raskauden yhteydessä ennen testiä alkoi vähäinen tiputteluvuoto, mut sehän sit menikin kesken.

emma81 laitoin sulle hoidon ajankohdaksi helmikuu

sannuliinu hyvä munissaalis, jospa nyt menis hoito paremmin. tuliko sulle mitään muutoksia tähän hoitoon lääkkeiden suhteen?

tanZZZku WAU mikä hcg arvo, onnittelut siitä! :heart: eiköhän se mene hyvin loppuun asti

seline tsempit piinailuun!
 
ON mulla ei mene enää niin hyvin :'( mä vaan itken täällä, mieskin on Suomessa, joten olen yksin kotona...
alku näytti hyvältä, mutta enää ei.

Eli su selkee plussa clearbluella.
Ma eli eilen digitestillä aamupissasta "raskaana 2-3".
sit kävin eilen verikokeessa ja lupasivat että tulos olis tullu illalla, mut
jouduin sitä odottaa tähän päivään asti. meinas jo järki lähtee. :headwall:
Tänään tuli tulos ja aivan liian alhainen päiviin nähden. :'( :'(
eli hcg 179 kun raja-arvoiksi sanottiin 370-1300.
viimeksi mulla oli 312 ja silloin oli tiputteluvuotoa jo ennen testiä ja sithän se meni kesken.

en vaan usko enää että tämä olisi mikään normaaliraskaus.
jos raskaus ei jatku kun hcg on 312 niin miten se vois jatkua kun se on 179. siis oikeesti.
Tää on vaan jotain pahaa unta, enkä voi uskoo tätä. :'( :'(

klinikalta sanoivat kun soitin, että vaikee sanoo vielä mitään, arvo on kaksi päivää jäljessä.
uusinta verikokeeseen sanoi että pitää mennä ensi maanantaina, mutta sanoin että en jaksa odottaa sinne asti joten menen perjantaina. Pitää vaan mennä sen verran aikaseen että saan tuloksen jo saman päivän aikana! uusinta verikokeeseen asti tukilääkitys jatkuu normaalina.
eli pe selviää enempi, pientä toivoo ehkä on vielä mut jotenkin 90% luulen, että on tuulimuna tai tulee km.
kysyin klinikalta myös voisiko olla kohdun ulkoinen niin hoitaja sanoi että yleensä hcg on silloin vielä alhaisempi, mutta hoitaja epäili myös että saattaisi olla tuulimuna.
VOI ARGHHHH!!! oikeesti ja tää järkyttävä epätietoisuus vaan jatkuu! :headwall:
ihan niinkun tää ei olis muutenkin jo niin vaikeeta. olisin niin toivonu hyviä arvoja niin olis voinu huokaista, mutta ei. ainut hyvä puoli on vaan se että vuoto ei ole alkanut, mutta mulla ennekin on luget pitäny sen pois ja luulen että niin se on nytkin.
tai sit se on jo menny kesken ja kohtu ei ole vielä vaan alkanu tyhjentyä...
kiva nyt sit miettii näitä kaikkia ihania vaihtoehtoja et onkohan se km nyt sit tulossa vai mitä tää on :headwall:
:stick: :'(
Mä en kohta kestä tätä enää... :'( :'( :'(
 
Viimeksi muokattu:
Voi Miles,jos nyt kuitenkin arvo lähtis nousuun. Kurjaa tollanen odottelu ja epätietosuus. Kysyit mun lääkkeisiin. Niin pari muutosta, sumut oli subrecur eikä synarela, menopuri meni vähän pienemmällä annoksilla alussa ja lopussa,mutta yhtä monta päivää kuiteskin ja irrotuspiikki ei ollut pregnyl vaan se toinen ovitrel vai mikä se nyt onkaan:). Olo ollut vaan paljon seesteisempi eikä läheskään niin kipeä ja pinkeä kuin ekassa. Nytkö vielä päästää siirtoon ja saatas edes jotain pakkaseen,mutta sen tietää vasta torstaina.
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Voi Miles :hug: :hug: :'( kunpa kaikki olisi kuitenki silti hyvin!! Pidän peukut ja varpaatki pystyssä teidän puolesta!! Koita jaksaaa kestää!! Jos mulla on piinaa ni sulla on superpiinaa :( jos voisin, ottaisin sun surusta puolet! Voimia :hug:

Sannuliinu, uskotaan siihen, et tulos on hyvä! :) jos 16 solua, nii pakko niistä alkioita on tulla ;) ja kiva ku punktio on sujunu lähes kivuttomasti! Millos teil olis siiirto, to??

Kiitos Seline, ja onnea kyytiläisestä!! Toivottavasti saisitte myös pakkaseenki alkioita :) Hyvä että kuume on helpottanu!

Omasta arvista että oli kuulemma oikeata vauhtia kasvanu... Silti koitan olla ajattelematta mitään. En uskalla teosta tahi iloita liiaksi, niinkuin aiemmin kirjottelinki... Aika pirullinen tuo itsesuojeluvaisto... Sitähän tää kaikki on lopulta!
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Onnea TanZZkulle :)

Supervoimia sulle miles, kamala tilanne :-( . Pidän peukkuja kovasti, että HcG:si olisi noussut!!! Toivottavasti kyse olisi vaan siitä, että HcG:n nousu on yksilöllistä ja ilmeisesti vaihtelee myös saman henkilön eri raskauksissa.

ON: pp5 menossa, mutta jotenkin en nyt vaan jaksa oikein uskoa, että kumpikaan niistä alkioista olisi kiinnittynyt. Taidan suojella itseäni pettymykseltä vahvasti etukäteen... Kaiken lisäksi tänään alkoi flunssa, joka ei taatusti auta ainakaan kiinnittymiseen. Toisaalta, pakko yrittää jaksaa uskoa ihmeisiin näissä hoidoissa, olihan sekin omituinen ihme kun eka IVF-tuoresiirto viime kesä-heinäkuussa tärppäsi (vaikka menikin sitten valitettavasti kesken). Ja jos/kun tästä PAS:sta ei raskaus ala, niin yritetään tehdä vielä yksi PAS tälle vuodelle (siis mikäli ne kaksi jäljellä olevaa "huonoa" alkiota edes selviää sulatuksesta...).

Silloin kesällä mä testasin haalean plussan pp11 ja tän kierron pp11 olisi ensi maanantai. Kamalan monta päivää sinne asti... Tekis mieli ostaa tukkupaketti herkkiä raskaustestejä ja aloittaa testaus jo pp8 vaikkei siinä olisi tietenkään järjen häivää ;-) . Mut sitten taas vois harmittaa jos olisikin "kemiallinen-hipaisu-raskaus"-plussa hetken näkyvissä testeissä ja menkat alkaisi kuitenkin.

Huhhuh, on tää on PIINAA kuten hyvin tiedätte... :)
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Kiitos TanZZZku rohkaisuista. Meillä vaan oli viimeksi 11 solua joista vaan yks selviä nipin napin siirtoon asti,joten vaikka nyt 5 enemmän niin usko ei kovin korkialla. Outoa kyllä kun ei tapahdu hedelmöittymistä,jos kuitenkin olen viidesti ollut raskaanakin,joista kolme luomuna ja kaks inssillä. Toisaalta yks lapsi meillä. Lopuissa joko keskemeno,kohdunulkonen tai ei löytynyt sykettä. Joten mun muniksissa taitaa olka jo iän tuomaa häikkää pcos:n lisäksi. Ukolla priima tavaraa:)
Niin ja siirto olis siis torstaina mikäli sinne päästään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mariq
kiitos tuesta! :heart:

täällä taas itketty tänään, onneks mies tulee illlalla kotiin niin pääsee sen kainaloon.
Jotenkin ihan tyhjä olo, en vaan jaksa uskoa että kaikki olis hyvin..
Mulla ollu tosi kova nälkä parina päivänä, tänään sitä "oiretta" ei enää ole.
Vuotoa ei kuitenkaan näy ja muutenkin normi olo. Välillä nippailee alavatsaan ja tuntuu vähän kipua
mutta kipukaan ei ole mitään jatkuvaa.
ota tästä nyt sit selvää... :headwall: :'(
toivon että jos menee kesken, että se tapahtuisi mahd pian, en halua olla viikko tolkulla "raskaana"
ja sit käykin ilmi että tuulimuna tai muuten viallinen alkio...
:'( :'( tää on vaan jotain käsittämättömän kamalaa, en pysty oikein keskittyyn mihinkään kun haluis vaan tietää että mitä tässä tulee tapahtumaan.
 
Miles: tiedän tasan tarkkaan miltä tunnet. Minulle kävi juuri sam. oin Hcg oli 150, sitten uudelleen verik. ja viikossa se oli noussu 198. Uusi testi taas parin päivän päähän ja hcg romahti 26. Vuoto alkoikin verinäytteen oton aikana. Nyt odottelen jäleen kk alkamista jotta päästää 2.passiin.

Kovasti voimia sinulle
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Voi Miles. Mä en kestä. Olen täällä hengessä elänyt taustalla ja toivonut parasta. Toivotaan vielä että se todellakin on + :hug:
Siitä kun kirjoitit että näit unta että meillä oli tapaaminen, minäkin olen nähnyt sellaista unta. Olisi siis kiva nähdä teitä :)

Jos en ole Tanzzzku vielä onnitellut. Niin suuren suuret onnentoivotukset täältä! :heart:
Kaikille neganneille halit!!!
 
  • Tykkää
Reactions: miles
miles. Voimia ihan valtavasti! yksistään nyhjöttäminen on kamalaa. Toivotaan kuitenki tosissaan, että kaikki on hyvin. Hidas käynnistyminen vain...tai jotain.

onlyer lueskelin noita muita ketjuja ja olin kattovinani, että ootte kans oyssissä hoidossa? saman aikataulun lisäksi sama paikka? :)

Kiitos kaikille tsempityksistä :) jatkan teidän seurailua, vaikka varmaan kirjottelenkin vähempi taas ennen seuraavaa siirtoa sillon joulukuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: miles

Yhteistyössä