Hoidot jatkuu 2012

miles, olen niiiin pahoillani!! :':)( suuret lohtuhalit <3 teille molemmille! <3

Kiitos kaikille tsempeistä :) yritän kans ite uskoo siihen et olis harmitonta ja asiaan kuuluvaa. Nyt tällä viikolla on ollu pari kertaa punasta, siis selkeää punasta, mutta edelleen todella minimaalista, nii yritän pysyä rauhallisena..
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas .......... marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Pinkku-84 ............. 1.IVF/2.pas ........... marraskuu
Pätkis1 ................. 4.IVF/ICSI ............. marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu
Split85 .................. 2.IVF/1.pas ........... joulukuu
Onlyer.................. 3.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Annabell-77 .......... 1.ICSI/3.pas .......... tammikuu 2013
Emma81 .............. 4.ICSI .................. helmikuu 2013
InMyDreams ......... 4.IVF/1.pas ........... helmikuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... helmikuu 2013
Miles .................... 5.ICSI .................... kevät/kesä 2013 (?)
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?
Valoa…................…2.IVF ............................. ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10. (+)
Toivoja74 ............ 1. IVF/1.pas ........... 2 ......................... 8.11.
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... 1 ......................... 9.11.
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............ 1 ......................... 12.11.
Seline .................. 2.IVF ...................... 1 ........................ 13.11.
Avalonia ................ 2.IVF .................... 2 ......................... 15.11.
Sannuliinu ........... 2.IVF/ICSI ............... 1 ........................ 16.11.
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS............ 2 ......................... 16.11.
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. 1 ......................... 20.11.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ............. 10.6.2013
 
Viimeksi muokattu:
Suuren suuret lohtuhalit Milesille on se vaan niin väärin. Miksi ihmistä pitää koetella nuin:(. TanZZZku eiköhän vuoto ole ihan harmitonta.

Seline,Nelikaneli ja Avalonia mehän piinaillaan ihan samoissa. Itellä vaan suuri pelko,että mun piinailu jäi tähän,kun tulehdusarvot vaan nousee. Lämmöt korkialla, mutta alavattakivut on onneksi helpottaneet. Antibioottia otan kolmesti päivässä ja olen siis edelleenkin osastolla tarkkailussa. Pelkään,ettei ole alkiolla toivoakaan kiinnittyä kun tulehdus päällä:(
Niin ja kiitokset kaikille tsempeistä.
 
Viimeksi muokattu:
Meg
Nyt oon sumutellut synarelaa 11 päivää ja onneksi alkoi kuukautiset tänään. (tällä kertaa oikein ootin menkkoja että pysyisin aikataulussa) Onko muita joilla punktio viikola 48? kiva tietää kenen kans mennään yhtä matkaa:)

Miles: :hug:
 
Hei!
Taidan nyt vihdoin liittyä mukaan.. Olen jo "valitettavasti" seurannut palstaa jo koko vuoden, paljon on ollut ihania onnistumisia ja myös inhottavia negoja. Voimia kaikille tähän taistoon.
Sen verran taustoista et nyt lähdössä 4ivf/icsi (oli keväällä 2012) viimeinen PAS ja sitten näillänäkymin lopetamme lystin tähän. Ehkäsy jätetty pois 2002 ja tähän 10v mahtuu 3km, 2kemiallista ja myös yksi maailman ihanin lapsi 2010 <3 selittämättömiä ollaan, tosin nyt taitaa dg olla sekundaarinen lapsettomuus.
Hoitojen lopettamisen päätös tulee olemaan tuskainen vaikka meillä yksi lapsi onkin, onhan tässä "lapsettomana/hoidoissa" jo tämä 10v vierähtänyt.

Tanzzzku: Sen verran haluan sanoa et jos yhtään helpottaa... minäkin vuosin jotain 5-6 viikoilla tässä onnistuneessa raskaudessa, eli niin kauan kun ei ole kipuja eikä runsaammin vuotoja on mahdollisuudet hyvät :)

Miles: Voimia!

Tsemppiä kaikille tositoimiin jo päässeille!
 
Miles olen äärettömän pahoillani teidän puolesta. Voimia ja jaksamista :hug: Tietenkin toivoo kaikille onnistumista, mutta monta hoitoa läpikäyneiden epäonnistumiset tuntuu kaikista pahimmilta :( Olisin niin suonut teille onnistumisen..

Täällä mennään tosi ristiriitaisissa tunnelmissa, pp6. Tää on mun toka lääkkeellinen PAS ja ensimmäisestä opin sen, että lääkkeellisessä on aivan turha seurata oireita. Ekassa oli kaikki "hyvät" oireet ja olin satavarma, että onnistaisi ja sitten tulikin ihan puhdas nega, ei edes kiinnittymisyritystä. Joten kaikki oireet johtui lääkkeistä.

Nyt on sama tilanne, tissit tosi arkoina, pari pv siirrosta alkoi vihlaisuja ja nippailuja alavatsalla ja selässä.. plus oon ollut tosi väsynyt, nukkunut tänä viikonloppuna 10-12h yöunia! Mutta en uskalla tulkita niistä yhtään mitään..viimeeks pettymys oli niin kova :(

Piinaavaa tämä kyllä on.. maanantaina siirron jälkeen oli muutaman päivän toiveikas olo, mutta sitten alkoikin hiipimään epätoivon tunteet...

Tämä on meidän viimeinen alkio 2.hoidosta ja NIIN toivoisin, ettei kolmatta hoitoa tarvisi aloittaa.. Miten teillä muilla piinailijoilla menee?
 
Voimia miles! Sanat eivät riitä :-(

Kysymys niille, joilla on ollut luonnollisen kierron PAS (siis vaan loppukierron Luget lääkityksenä): jos/kun PAS ei onnistu ja haluaa tehdä heti seuraavaan kiertoon PASsin, oletteko aina joutuneet käymään ultraäänessä uuden kierron (esim) 9.-12. päivä? Me ollaan Väestöliitolla hoidoissa ja musta olisi hassua maksaa ultrakäynnistä kun osaan ilman ultraakin alkaa testaamaan kierron 10. päivä ovulaatiota ja varata sitten ovisplussapäivänä ajan PASsiin. Ajattelin kyllä soittaa sinne jos/kun menkat nyt alkaa ja kysyä asiasta, mutta vähän epäilen, että ne suosittelee ultrassakäynti "varmuuden vuoksi". Mulla on siis säännöllinen kierto ja ainakin viimeksi sain oviksen näkymään 15. kiertopäivä ihan ok. Kiitän vastauksesta kovasti jo etukäteen :) !
 
Toivoja74: Me ollaan Väestöliitossa kanssa. Oon aina kiltisti käynyt uudessa kierrossa kp11 paikkeilla ultrassa ja lääkärillä. Mutta nyt kun, asiasta kysyt niin, aivan, periaatteessa vähän "turhahan" se käynti on. Ja ainahan siitä napsahtaa se noin 150 euron maksu. Mulla kanssa kp15 ovis on yleensä ollut. Kaksi PASsia tehty luomukiertoon ja taitaa kolmas olla tulossa taas. Pp9 nyt meneillään. Toivo taas alun jälkeen karissut vähiin...

Ilmoittele mitä sanovat, ihan mielenkiintoista kuulla. "Varmuuden vuoksi" voi perustelu hyvinkin olla. Olishan se kiva saada hieman kuluja pienemmiksi, kun tää vaan jatkuu ja jatkuu...

Voimia Miles! Tosi pahalta tuntuu teidän puolesta. :hug:
 
Tanzzzku, mikä tilanne siellä? Ikävä juttu et pitkään toivotun plussan jälkeen joutuu vielä käymään läpi tuollaista. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Miles, mä oon ihan sanaton. Olen niin pahoillani teidän puolesta. Kunpa kaikki olisi mennyt hyvin.. Voimia teille jatkaa eteenpäin!

Sannuliinu, kurja tilanne sielläkin. Onko olo alkanut helpottamaan?

Pähkis, tervetuloa! Pitkä taival teillä jo takana. Tsemppiä piinailuun!


Piinailijoille tsemppiä ikuisuudelta tuntuviin päiviin ja hetkiin.

ON: Täällä piinaillaan PP12 ja mä en uskalla edelleenkään testata. Eilen oli kummilapsen ristiäiset ja en siksi ole testaillut aiemmin. Nyt kun voisi alkaa testailla niin mä en uskalla!! Haluan kai elää siinä toivossa niin pitkään kuin mahdollista. Ainuttakaan testiä en ole edes vielä ostanut. Jos huomenna vääntäytyis kauppaan hakemaan sen tikun. Oireista en osaa sanoa mitään. Jos hakemalla hakee niin kaikenlaisia oireita on ollut, mut en uskalla niihin luottaa yhtään. Välillä ollut tosi varmakin olo onnistumisesta mut loppuviimeksi mä en siihen pysty uskomaan et se nyt natsais. Tämä piinailu on kuitenkin ollut helpoin kaikista. Mä olen tietosesti yrittänyt pysytellä mahdollisimman paljon poissa netistä. Ei ole niin paljon mielessä ollut tämä asia..
 
TOIVOJA, sen Ultran tarkoituksena on tarkistaa limakalvon rakenne ja paksuus. Vaikka ovulaatio tapahtuisikin säännöllisesti, aina limakalvo ei ole rakenteeltaan optimaalisin kiinnittymiselle tai se voi olla liian ohut. Meillä yksityisellä tehty kerran pas ilman UÄ:tä, mutta kerran julkisella oviksesta huolimatta jätetty kierto väliin, sillä UÄ osoitti limakalvon olevan tosi ohut!
 
Annabell kaverit saivat lähetteen yksityiseltä julkiselle ja tekivät siinä odottaessa yhden hoidon. Samoin itse sitä kyselin julkiselta silloin kun jonossa oltii ja sanoivat, että odottaessa voi hoitoja tehdä yksityisellä mutta siinä vaiheessa kun siirtyy julkiselle hoitoon, niin toisaalla pitää pakkanen olla tyhjä.
Kysele sieltä omasta paikasta, periaatteessahan mitään syytä ei pitäisi olla etteivät laita jonotusta menemään vaikka passeja teette!
Kun sanoit että olet skeptinen noiden passejen suhteen, niin oletko aatellut että tekisitte sulatuksen yhteydessä pitkää viljelyä niin näkisitte miten alkiot siihen reagoivat ja blastoinahan ne tarraisivat paremmin kiinni jos niikseen on?!

Meg ollaan vähän teitä edellä, eli punktio taitaa olla tulevana perjantaina tai maanantaina, kohta saan varmaan tarkempaa tietoa kun menen ultraan...

Pähkis tervetuloa kirjoittelemaan!

Toivoja mun piti käydä tuolloin ultrassa kun tehtiin 2 passia putkeen ja luonnolliseen kiertoon! Saitkin hyviä vastauksia tuossa edellä, mutta toivotaan ettet seuraavaan passiin joutuisi ;)

Isot tsempit teille piinailijoille =)
 
Nuppuska, millainen se limakalvo sulla oli kun jätettiin kierto väliin, muistatko? Mulla tässä kierrossa kp9 katsottiin tilanne, jolloin limis oli 5mm ja lääkärin mielestä ohut (ja perään tylysti totesi että ei sille enää tässä vaiheessa voi mitään tehdä). Ei kuitenkaan yhtään mitään jatkotoimenpiteitä suunniteltu, ohjeistettiin vaan ovulaatiotestejä tekemään... Meille jäi siis vain yksi alkio pakkaseen.
Nyt jälkikäteen ajateltuna tosiaan kummallista. Miksi ylipäätään tehdä koko ultraääntä jos kerran tulokseen ei kuitenkaan reagoida?:confused: Itsekin tunnistan ovulaation hyvin ja kierto on suht tasainen, joten en sitä varten uä:tä tarvitse.

Meillä siis tosiaan huomenna sulatetaan ainokainen, ja mikäli selviää, siirto on niinikään huomenna. Oon koittanut pitää odotukset matalalla, ettei pettymys olisi kovin suuri jos alkio menetetään.
Mietityttää myös tuo limakalvoasia. Ovis tuli 5pv siitä kun lääkärin mielestä limis oli turhan ohut (5mm). Eikös tuo normaalisti kasva 0.5-1mm vuorokaudessa ovulaatioon asti? Oman laskupääni mukaan ehtisi siis hyvin ainakin 8mm mittoihin, joka on jo ihan hyvä. : /
Millaisia kokemuksia muilla on limakalvon paksuudesta?
 
tuba factor mulla just saatu tieto omasta limiksestä, eli tänään kp8 ja limis oli 8,jotain, lääkärin mukaan oikein hyvä. Keskiviikkona seuraava ultra jolloin tiedän kuinka paljon kasvanut, mutta sullahan siirto on siis huomenna jos ja kun se alkio selviää =)
Toivotaan että sulla limis tehnyt hyvän tsempin ja kyllähän luget sitten tukee sitä myös. Peukut pystyssä että kaikki menee hyvin!!

ON: kp8 ultra takana ja kasvamassa on 6+8 tasakokoista follia + pieniä lisäksi, eli tällä kertaa hyvällä vasteella mennään (puregon175) ja hyperin pelkoa ei pitäisi olla. Saan siis kiinnittymisen tueksi vielä gonapeptylin ja tietty luget. Huomenna aloitan myös kortisonin. Arvio punktiosta on pe tai ma mutta keskiviikon ultrassa se sitten vahvistuu kumpi. Ja niin, pitkä viljely tehdään eli katsotaan nyt päästäänkö edes siirtoon saakka...
 
Kiitos oikein paljon informatiivisistä PAS-ultra-vastauksista kaikille :) !

En ollutkaan tuota limis-pointtia tullut ajatelleeksi, sen verran olen vielä noviisi näissä hommissa. Kyllä se sitten on vaan paras mennä kiltisti ultraan :) . Ensi ultrakerralla aion kyllä viisaampana kysyä mikä limakalvon paksuus on. Muistelen, että mulle lääkäri olisi aina sanonut limiksen olevan "päiviin nähden normaali" tms. joten en ole sen kummemmin siitä tajunnut kysellä. Kamalaa jos menini PAS kokonaan ohi kierrolla liian ohuen limiksen takia :-(

Niin, täällä on menossa pp11 ja testinega aamulla. Sen lisäksi mulla on ollut kamalia PMS-oireita, olen kärttyinen ja vähän masiskin. Voi johtua tietty myös Lugeista, mutta jotenkin vaan tiedän, että nyt ei ole tärpännyt... Noo-o, torstai-aamua odotellessa...

Montako päivää yleensä PAS-hoidossa muuten menee viimeisestä otetusta Luge-annoksesta siihen kun menkat alkaa jos ei ole raskautunut?

Ja vielä :hug: valoa!
 
No niin,täällä on päästy viimeinkin kotia. Olo alkaa olemaan jo suht hyvä. Antibiootteja pitänee napsia vielä viikon verran. Välillä munasarjoja kipuilee,mutta muuten ei mitään oireilu taikka tuntemuksia. Tais mennä tämä hoito kahden eri tulehduksen myötä harakoille.

Harmitus Valoa.Toivoja74 elähän vielä heitä kirvestä kaivoon.

Niin ja nyt se viimestään todistettu,että mä onnistun todellakin kuulumaan hyvin usein just siihen yhden prosentin porukkaan. Nimittäin sain punktiosta tulehduksen. Näitä harvinaisia muutaman prosentin tapauksia mahtuu mun elämään useita,kun kohdunulkoinen,joka oli munasarjassa jne.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Toivoja74
Valoa, olen pahoillani! :(
toivoja, joskohan se vielä muuttus??
Nuppuska, varovaisesti kuulostaa hyvältä! Mitä jos ??
sannuliinu, hyvä että olet päässyt kotiin :)
Tervetuloa pähkis!!!

Kiitokset kaikille tsemppauksesta vuoto asioihin liittyen! Rauhoittaa kyl mut kyllä hetkellisesti oon super negatiivinen.. :(
Edelleen siis vuotoa tulee, niukasti mutta kuitenkin.. kipuja on myös edelleen, ne on edellee kans sellasii menkkamaisen tyylisii mut miedompii, ja niitä on kyllä ollu enemmän, tai siis useemmin :(
Nyt ollu eilen ja Tänää aika kovasti, ja lisäx munasarjoja on kans juilinu. Kuulemma normaalia mut ittee tietty huolettaa.. en tiä pitää vaa katsella... En oo ottanu viel särkylääkettä
ja toivon ettei tarviskaa..
Sori jos jonkun unohdin..
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoja74
Valoa pahoittelut sinne :(

Toivoja mulla luget ovat aina pitäneet vuodon poissa ja kun tossa kalenterista katsoin, niin vuoto alkoi molemmissa passeissa neljäntenä päivänä lopetuksesta.
Muuten, mulla ovis tuli toisessa passissa 2 päivää aikaisemmin ja hoitaja selitti sen niin, että koska edellisessä kierrossa on lugeja käyttänyt niin ovis voi seuraavassa tulla aikaisemmin! Ja tuli muuten sen toisenkin passin jälkeen, eli mulla tuo piti paikkansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoja74
Kiitos johkunen vastauksesta :) ja erityisesti tuosta tiedosta Lugejen varhaistavasta ovisvaikutuksesta. Mielenkiintoista nähdä kuinka mulla käy. Tänä aamuna en enää jaksanut testailla, katson sitten torstaina lopputuomion... ;-)
 
Kaikkien odotusten vastaisesti meidän ainokainen pakkastonttu selvisi siirtoon, jokaisella solullaan!=) Tulen kertomaan miten tämä piina päättyi (testipäivä 20.11., voi siirtää piinailijoihin), nyt kuitenkin varmaan pidän sopivan mittaisen lapsettomuusfoorumi-tauon.
edit. Limis muuten oli ehtinyt saavuttaa melkein 10mm mitan, eli 5mm limakalvo ei mun tapauksessa tarkoittanut mitään kun mittaus tehtiin kp9. Turhaan sijainen sitä vimeksi moitti. Tämä infoksi jollekin joka vastaavaa pohtii.

Sannuliinu, tosi ikävää että sait punktiosta komplikaation, muutenkaan ei toimenpide ole mikään erityisen mukava. Toivottavasti tulehduksilla ei kohdallasi ole vaikutusta raskautumiseen! Näinä vuosina foorumeilla pyöriessä on tullut törmättyä moneen, jotka ovat sairastuneet kesken hoidon rajustikin, mutta plussa on silti tullut.
Btw, kuulun kanssa siihen pieneen prosenttiin, jotka on kokeneet munasarjaraskauden.

Tsemppiä muillekin hoidon eri vaiheisiin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mariq
pähkis tervetuloa joukkoon
valoa pahoittelut negasta :hug:
toivoja74 sulla on huomenna jännät paikat!

sannuliinu hienoa, että pääsit nyt kotiin. Mulla on nyt antibioottikuurit loppu, mutta kurkkukipu ja yskä jatkuu edelleen :( Ymmärrä täysin tuon sun skeptisyyden onnistumisen suhteen, mulla on ihan samat fiilikset kun tuli tuo tulehdus. Mutta googlailin tietysti asiaa ja eksyin johonkin jenkkiläiselle keskustelupalstalle ja sieltä kävi ilmi, että jotkut lääkärit Amerikassa määräävät automaattisesti punktion jälkeen antibioottikuurin ja juurikin tuota Flagyliä, mikä oli munkin toinen lääkkeistä. Joten ei nyt heitetä kirvestä kaivoon ;)

Tänään tuli kirje sairaalasta koskien meidän kymmentä jatkoviljeltyä alkiota, ja vain yksi 5 päivää viljelty varhainen blastokysti on nyt pakastettu. Vähän ristiriitaiset fiilikset tuostakin. Aikamoinen kato käynyt, mutta onneksi edes yksi hyvä :|

Tänään on pp8 ja toissapäivänä alkoivat pienet menkkamaiset juilinnat ja tänä aamuna outoa kuplintaa vatsassa. En muista tällaisia oireita edellisestä piinailusta, vuotoa ei onneksi vielä. Ilmeisesti lugeista johtuen välillä on tosi kovia päänsärkykohtauksia :(
 
Seline,toivotaan,että meillä kummallakin ei ois nuista tulehduksista ja antibiooteista mennyt tämä hoito mönkään. Itelläkin on just sama lääke toisen lisäksi kuin sulla. Kyllähän tuo lääkäri meinaa,että niin kauan kuin tulehdus ei mene kohtuun asti,niin ei pitäs vaikuttaa kiinnittymiseen mitenkään.

Itellä nyt pp6,eikä oireen oiretta. Ei nippaile eikä nappaile. Palelee Joo,koska lämmöt niin korkialla,mutta johtuu lääkkeistä. Mun aikasemmat raskaudet on kaikki olleet niin erilaisia oireilta,joten en voi oikeastaan tietää ennen kuin testillä onko tärppi käynyt. Ainut loppuun mennyt raskaus on ollut ainuastaan poikkeavin kaikista muista,koska silloin voin pahoin jo ennen plussaa muissa keskemenneissä jne.oireet oli hyvin lievät,eikä pahoinvointia ollut. Yks yhtäläisyys kuitenkin kaikissa mun raskauksissa oli,että vaistosin olevan raskaana jo ennen testiä ja vaistosin myös joka kerta jos kaikki ei ollut kunnossa tai onnistuneessa raskaudessa,josta meiän poika syntyi. Olin alusta alkaen varma,vaikkakin toki neuroottinen ja paniikoin kaikkea:).

Kaikille piinaileville ja piinailuun kohta pääseville peukut,että tää ois se meidän hoito
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä