Hoidot jatkuu 2012

ON mies olis halunnut että olisin tänään testannut. mut ei vaan pysty. meille tulee tänään
ja huomenna vieraita, joten parempi testaa kun tietää ettei ole ketään tulossa. En pysty esittään iloista
jos mieli maassa ja itkettää koko ajan. eli testaus tod näk vasta la iltana tai su aaamuna.. saa nähä, millon uskaltaa.
:stick:
 
Viimeksi muokattu:
***Hoidot jatkuu 2012***


Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............. syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu
Seline .................. 2.IVF .................... lokakuu
Avalonia ................ 1.IVF/1.pas .......... lokakuu
Valoa.....................1.IVF/4.PAS............lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy
Emma81 .............. 4.IVF (?) ................ syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS........... marraskuu
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas .......... marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Pinkku-84 ............. 1.IVF/2.pas ........... marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... talvi/kevät 2013
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10. (+)
InMyDreams ......... 4.IVF ..................... 2 ......................... 28.10.
Miles .................... 4.ICSI.................... 2 ......................... 29.10.
Annabell-77 .......... 1.ICSI/2.pas .......... 1 ......................... 30.10.
Onlyer.................. 3.ICSI ................... 1 .......................... 31.10.
Split85 .................. 2.IVF .................... 1 ......................... 31.10.
Valoa…................…1.IVF 4.PAS............ 1 ........................ 6.11.
Toivoja74 ............ 1. IVF/1.pas ........... 2 ......................... 8.11.
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... 1 ......................... 9.11.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ...............ar-ultra 29.10
 
Viimeksi muokattu:
Lugemönjä oli eilen punertavaa, aamulla taas ei, nyt taas on. Mies sanoi, että älä vielä luovuta, nehän sanoi ettei saa välittää jos vähän vuotaa. Mulla mennyt ihan ohi tollainen, mutta en siis vielä heitä kirvestä kaivoon, ellei kunnon vuoto ala.
 
InMyDreams joo, älä luovuta. mulle kans aina sanottu että vaikka vuoto alkaa niin r-testi
pitäs siitä huolimatta tehdä. joissakin tapauksessa normaalia että vuotoa tulee vaikka
raskaana. ja sulla niinkun mullakin on siirretty kaksi että sitä suuremmalla syyllä pitää
testaa. :) huh, ei enää montaa päivää niin tiedetään tulokset.. vaikka pelottaa koko testaus,
niin kyllä sitä jo pikkuhiljaa haluaa tietää että miten kävi.
 
Aargh.. moon nyt ihan varma että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Liityn siis siihen joukkoon joka jälkimmäisellä piinaviikolla ahdistuu :kieh:
Luulen et mullon endokiinnikkeitä suolen pinnallaki ja suoli toimii tietyllä tavalla ennen menkkoja ja nyt se toimii sillain. (Sori jos on TMI)
Huomenna ois 10 päivää siirrosta.. et periaatteessa vois testata.. mut meillä on miehen tyttö nyt ja vielä viikonlopun, nii pitäis jaksaa olla reipas, joten maanantaita ootellessa.. tai niitä menkkoja...
 
Heippa!

Olen tuolta Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011 sivuilta ja ajattelin tulla tännekkin vähän tutustuu. Jos mukaan vaan mahtuu.
Tässä minun tietoni
Pinkku-84, 28v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- 2. IUI (08/11,09/11), 1.ivf 03/2012......1.Pas 09/2012

Mies siis 30v ja itse 28v. Raskauksia on ollut takana 2 kertaa kummatkin kohdun ulkoiset ja nyt viimeisessä passissa tuli + mutta sekin luultavasti joku samanlainen koska ei hcg:t suostunu nousemaan kunnolla ja viikon sain iloita plussasta kunnes vuodot alkoi. Nyt sitten uusia menkkoja odotellaan ja 2.Pas olisi sitten alkamassa. Kummastakaan meistä ei siis vikoja ole löytynyt, olemme selittämättömiä.
 
Hei taas! Täältä taustalta aktivoidun taas...

TanZZZku:lle onnea plussasta! :flower: Piinailijoille Miles, InMyDreams, Split85 plus muut, pitkää pinnaa ja peukkuja!

Ja tervetuloa uusille!

ON: kyytiläinen haettu matkaan taasen tänään. Onnistuin bongaamaan oviksen, kiitos digitestien (muita en kyllä enää käytäkkään! Pää hajosi normitestien kanssa! Liian paljon tulkinnanvaraa tälläiselle hermoheikolle...) :whistle: Top-alkio kuulemma oli, toinen sulatettiin ekaksi, mut ei selvinnyt. Taitaa olla laatueroja meidän munavalikoimassa paljonkin... 9.11. testipäivä. Jos joku ystävällinen päivittäisi tämän, kiiitos!

Kattellaan kuinka käy. Yritän olla positiivisellä mielellä ja enkä ressaa... Liikaa luvattu? :)

Hyvät viikonloput kaikille! Hoitojen kaikkiin vaiheisiin!
 
pinkku laitoin sulle marraskuu seuraavan hoidon ajankohdaksi. ompa tosi kurja juttu
noi useat kohdun ulkoiset. parempaa onnea ensi hoidossa!

linnea onnittelut kyytiläisestä ja tsempit piinaan ja hieno juttu jos pystyt
oleen stressaamatta! :)
 
Punktiosta palattu. Tällä kertaa toimenpiteestä jäi erittäin positiiviset fiilikset :) Viime vuonna punktio sattui tosi paljon ja olin todella kipeänä sen jälkeen vielä useamman päivän. Mainitsin tästä asiasta lääkärille ja hän antoi enemmän rauhoittavaa lääkettä kanyylin kautta. Olin sitten sen verran pöllyissä ja tokkurassa, että koko toimenpide ei tuntunut juuri missään. Särkylääkettäkään ei ole tarvinnut ottaa vielä yhtään. Ja saaliiksi saatiin 21 solua (!), joka oli iloinen yllätys, koska maanantain ultrassa näkyi vain 13kpl.

Siirtoon menemme vasta tiistaina eli ilmeisesti kyseessä on pitkä viljely?? Ei hoksattu tuota tarkemmin kysyä, että miksi näin toimitaan.

Ja antibioottiakin laitettiin suoraan suoneen... ilmeisesti jotenkin kohonnut tulehdusriski endon takia.

Endometrioosista oli täällä puhetta ja minullahan on ollut tähän asti "endoepäily", koska joku veriarvo on verikokeiden perusteella koholla, mutta tänään punktiossa lääkäri sanoi, että munanjohtimissa näkyi endo arpikudosta (?), jonka läpi hänen täytyi runnoa... Niin ja sitten kerran on ollut pieni kysta, joka saatiin kuivatettua pois Primoluteilla.
 
Viimeksi muokattu:
Mites muut piinailijat? Pää yhä kassassa? :D

ON: Eilisen päivän aikana mulla kipeni tissit ihan törkeesti. Samalla tuli menkkatuntemuksia ts. painontunnetta vatsaan/pientä särkyä. Mieleen hiipi ajatus, mitä jos sittenkin No, tänään tissit on vain hitusen kipeät, ja menkkatuntemukset hyvin mitättömät/jos niitä on ollenkaan... Ja olo taas perinteisen pessimistinen :'( Odottavan aika on ihan kamalaa :'( No, maanantaina testailemaan... Siihen asti on kestettävä vaikka löysässä hirressä :headwall:

Annabell pp 11
 
seline kiva kuulla että punktio meni hyvin ja tosi hyvä määrä muniksia!
saatko tänään tietää miten ovat hedelmöityneet?

annabell pää just ja just kasassa. eilen olin suht rauhallinen mut siis kaksi päivää sitä ennen
kauheeta ahditusta ja itkua et jos tulee nega.
ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan , mutta en ole siitä huolissani koska viimeksi kun tulin raskaaksi
ei myös ollut mitään oireita näin alussa, vaan ne tuli sit myöhemmin.

ON näin viime yönä ekan painajaisen negasta. sitä unta en muista sen tarkemmin mutta sit oli toinenkin uni.
meillä oli treffaus tän foorumin porukans kans. 10 naista yhteensä ja kaikki muut oli raskaana paitsi minä ja
joku toinen nainen. Ja siis mahat oli jo tosi näkyvät kaikilla ja mä vaan harmittelin sitä että kun mulla
vielä hoidot jatkuu ja jatkuu... et oli tosi kiva tavata teitä ;)

tällä hetkellä olen vaan ihna hermona :stick: ja mietin koska sitä uskaltaa testaa, luulen et mies vaatii tänään sen jälkeen kun vieraat on lähteny. katotaan onnistuuko.... :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Mä unohdin aamupissasta testata, väsytti niin paljon. Nyt kyllä näyttää siltä, että vuoto oikeasti alkaa, eli negahan se taitaa olla... Pitänee testailla kunhan saa hädän kohdilleen. Mulla alkaa mennä kyllä usko että tää ikinä onnistuisi mun kohdalla :(
 
ON: täällä olo on niin normaali kuin vain voi olla mitä nyt paleltaa aivan älyttömästi ja välillä menkka jomotuksia tuntee, ja ihan ihme ns.painajaisia jotka liittyy juna-asemaan, kylpylään ja polkupyörään:D
Mä ajattelin käydä vain verikokeissa ensiviikolla, en siis aikonut tehdä koti testiä, ellei mies sitten osta:) Ei ole ollut kiire tai tarve hakea "ennenaikasta" plussaa tai miinusta kun jompikumpi siellä odottaa joka tapauksessa ja se tuskin sieltä karkaa mihinkään(se tulos oli hyvä tai huono). tämä fiilis ollut tänään saa nähdä mikä se on huomenna:D Mies varmaan haluaisi että testaisin, mutta ei uskalla sanoa sitä ääneen, pieniä vihjailuja vaan:)

Seline minäkin sain kunnolla lääkettä suoneen niin ei käyny kipeätä, mutta tokkurassa olin, olisipa kaks edellistäkin punktiota olleet noin kivuttomia.
 
Split85 toivon ettei runsaamaksi muutu: /

Annabell-77 InMyDreams, Miles ja Split85 ja muut piinailijat mitä tukilääkitystä käytät, ens jaksa rueta lukemaan vanhoja sivuja ja etsiin jokaiselta erikseen... anteeksi :ashamed: Itse käytän lutinusta. Tahon tietää vaan että onko siitä prgesteroni lääkkeestä teille jotain selviä lääke oireita.... tms..
 
InMyDreams tsempit testaukseen! jospa yllättyisitkin positiivisesti...

onlyer mulla lugesteron kapselit tukena, koskaan sen takia ei ole ollut oireita. mutta nyt on rinnat ollu kipeenä, alko joskus punktion jälkeen ja se johtuu joko dexametasonista tai klexanesta, kun nämä molemmat on mulla lisänä vielä.

ON oon siis tosi paniikissa tän testauksen kanssa, ei ole koskaan tuntunu näin vaikeelta. en ole varma uskallanko testaa huomennakaan... tää on vaan niin hirveetä..
luulen että itken ja testaan sit kun uskallan sen tehdä, just sellanen fiilis on nytten. :'(
pitäs kai painua nukkuun ja yrittää nukkua ensi yönä.. mies haluaa kuitenkin että testaan aamulla, että saa nähdä saanko nukuttua. : /
 
Huomenta. Kerron sen verran mitä viime positiivisesta raskaudesta kokemuksia. Ekaa kertaa näiden raskauksien aikana mulla oli alaselkä kipeenä. Ikinä aikasemmin tällästä en ollut kokenut. Myös tuolta toisesta keskustelusta kanssakävijä koki samoja tuntemuksia ennen + ja kk sen jälkeen joten tiesin et nyt se plussa pärähtää. Enkä tehnyt aikasempia testejä ennen virallista päivää. Mutta kun pikkuinen ei vaan pysynyt kuin viikon kyydissä :( alkio oli jakaantunut 7 soluiseksi kun se laitettii kyytiin.
 
ON kyllä se plussalta vaikuttaa...:heart: Melko saman tien ilmesty testiin kun sen tein. No, rauhallisin mielin vielä, kaikki niin alussa ja vuosi sitten (11.11.11.) ollut keskenmeno mielessä..
Toivon ja rukoilen, että nyt päästäs loppuun asti ja saataisi terve vauva syliin asti.
Huomenna teen digitaalisen testin ja käyn verikokeessa. Pitää varmaan myös soittaa klinikalle.
 
Viimeksi muokattu:
miles Onnea! Ihanaa, mahtavaa! Olette niin ansainneet tämän plussan! :):flower: Peukut ylhäällä että kaikki menee tällä kertaa hyvin loppuun asti!

ON: Saatiin tänään kuulla että lähipiiriin tulee 3. vauva keväällä. Pisti kyllä oman mielen matalaksi. Miksi toiset saa tosta vaan kolme? ... Olen kyllä tosi kade. Varsinkin kun stressi mahd. tulevasta negasta ahdistaa mieltä.... Tissit ei ole enää juurikaan kipeät, se ei liene hyvä asia. Vatsassa on aina välillä hitusen menkkamaisia tuntemuksia, siis sellaisia joita mulla yleensä on menkkojen aikana, ennen niitä mulla ei yleensä ole mitään tuntemuksia. Joten tämä taas olisi ehkä positiivinen asia. :| Tiedä tässä mitä ajatella... Tuntuu että tulen hulluksi ja ahdistaa... mutta huomen aamulla se sitten selviää... kääk!

Annabell pp12
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Oihhh Miles hihkaisin täällä ääneen kun näin sun viestin :) Keskenmeno on mullakin taustalla ja siksi ymmärrän sua, että nythän se murehtiminen vasta alkaa, mutta toivon niin kovasti, että pääsisitte nyt loppuun asti. Niin pitkä ja raskas matka on teillä takana ja niin hienosti olet täällä kaikkia muita jaksanut tsempata :heart:

Kysyit koska saamme tietää hedelmöittyneiden määrän, ja itse jäin ainakin siihen käsitykseen, että vasta tiistaina sitten paikan päällä kun menemme siirtoon niin saamme tietää.

Onlyer mulla on tukilääkkeenä Lugesteron 3 kertaa päivässä.

Olen voinut nyt punktion jälkeen yllättävän hyvin ja muutamalla särkylääkkellä olen pärjännyt. Tänään aamulla nousin ylös ja käväisin vessassa ja olin kävelemässä keittiöön päin, niin oikealta alavatsasta vihlaisi tosi ikäväsi ja pyörryin siinä sitten :whistle: Onneksi mies oli lähellä ja kerkesi ottaa vastaan etten lyönyt päätä tai mitään. Mä pyörryn aika helposti ja verenpaineet on alhaiset, joten en nyt tuosta osannut edes kauheasti säikähtää. Ensimmäisessä IVF:ssä viime vuonna pyörryin myös ensimmäisen Puregon-pistoksen pistettyäni.
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Miles aivan hirmuisesti onnea. Tiedän tunteen,kun plussa tulee testiin ja heti sen onnen hetken jälkeen alkaa huoli,että kestääkö tälläkään kertaa. Mutta pakko ajatella vaan positiivisesti,kun ei keskenmenoille ja kohdunulkoisille itsekkään mitään voi,jos ovat tullakseen.
Itsellä olo hyvä,tänään illalla pistän irrotuspiikin ja tiistaina punktio. 24 folia löytyi perjantain ultrassa,vaikkei ole yhtään pinkeä olo. Saas nähdä saadaanko yhtään siirtoon saatikka pakkaseen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miles

Yhteistyössä