Hoidot jatkuu 2012

valoa sulla tosiaan jännät paikat että pääsettekö passiin... tsemppiä!

tanZZZku jospa olisit väärässä että menkat alkaa... toivotaan että se plussa siellä vaan vahvistuis!

annabell suklaa on mulla kans se pahin juttu... en paljoa muuta karkkia syökään.
en vielä tiedä mikä päivä rupeisin testaan, maanantaille en halua sitä jättää mutta en haluis kauheen aikasinkaan alkaa testaan. mietin tässä tällä hetkellä pe ja la välillä että jompana kumpana päivä
aloittaisin kun on noita testejäkin se 5 kappaletta! :) niin ja siis ei ole mitään tuntemuksia.. joskus mut tosi harvoin nipistelee alavatsasta... mut siis oikeestaan ihan normiolo, mitä nyt sit henkisesti koko ajan miettii että
mikä on tän hoidon tulos... huh, ei enää kauheen montaa päivää..
mä en ole koskaan mittaillut lämpöjä enkä varmaan tuu koskaan mittaamaankaan. uskon että noi jutut on niin yksilöllisiä että ei välttämättä kaikilla näkyis, en tiiä. mulle riittää pelkkä testaaminen siinäkin on sitä jännitystä jo ihan tarpeeks!

mites sulla, mikä päivä ajattelit testaa ekan kerran?
 
***Hoidot jatkuu 2012***


Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............. syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu
Seline .................. 2.IVF .................... lokakuu
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... lokakuu
Avalonia ................ 1.IVF/1.pas .......... lokakuu
Valoa.....................1.IVF/4.PAS............lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy
Emma81 .............. 4.IVF (?) ................ syksy
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Valoa…................…1.IVF 4.PAS........... marraskuu (?)
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS........... marraskuu
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas .......... marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... talvi/kevät 2013

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10. (+)
InMyDreams ......... 4.IVF ..................... 2 ......................... 28.10.
Miles .................... 4.ICSI.................... 2 ......................... 29.10.
Annabell-77 .......... 1.ICSI/2.pas .......... 1 ......................... 30.10.
Onlyer.................. 3.ICSI ................... 1 .......................... 31.10.
Split85 .................. 2.IVF .................... 1 ......................... 31.10.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ...............ar-ultra 29.10
 
Viimeksi muokattu:
Gizmo olen pahoillani :hug: Hyvä että kuitenkin pääsette/ jaksatte lähteä heti uuteen yritykseen!!
Miles, Jos tää kierros menee piparix, nii ite aion pitää pään kylmänä, ja aloittaa testauksen pp8. Meni vähä överix tässä yrityksessä ku jo testailin ekat pp2 vissiin :LOL: Sitä vaan oli nii fiiliksissä et nyt niillä testeillä oli jotai käyttöäki.
Mut alkohan se alku negan tuijottaminen ärsyttää, nii jätin sikseen...

Ei ainakaa tänä aamuna ollu + haalistunu!! Ja liuskalla testasin. Huomenna on sitte virallinen tuomiopvä!! niin toivon, niin toivon :heart:

Toisaalta, mulla on edelleen vahva intuitio siitä, että tää ei ollu se kerta et päästään loppuun asti.. Mut jos olisinki ihan väärässä, niin mihin voin luottaa, jos en omaan vaistooni...??? Yleensä se on kuitenki suht pitäny paikkaansa... Tosin, välillä on sekavaa ja erilaista fiilistä, varsinkin jos pohdin jotain asiaa paljon, ja sillloin oon jakanu asiaa ehkä liian "palasix", mut jälkeenpäin ajateltuna se on tuntunu siltä, et nii joo, kylhän se fiilis oli näin tällä osa-alueella ja tää tällä osa-alueella...
Olikos nyt riittävän epäselvää :D Joku realisti joka ei oo hörhö eikä usko mihkää tällasiin sanois et toi on vaan itsesuojeluvaistoa ku ajattelet negatiivisesti.
Taidan miettii taas aivan liikaa!! Äh, nyt lopetan sen ja keskityn töihin!!
Hörhö tuun olee silti aina, joka uskoo noihin "hömppiin"....

Jospa koittas elää hetkessä, tällä hetkellä siinä testissä ON SE + :heart:!!!
TanZZZku ja Toivo, pp 11
 
Pahoittelu Gizmo.

Onnea Tanzzzku!!!

ON: ei mitään oireita, ehkä vielä tissit hieman hellänä, mutta olivat jo ennen siirtoa. Koko ajan pelko, että kuukautiset alkaa, ja tietenhän ne alkaa lauantaina, ennen testipäivää, mikäli vanha kaava toistuu...
 
Kiitoksia vastauksista. Eilen täti "ilahdutti" tulollaan.... mutta taitaa mennä PAS kuitenkin ensi vuoteen kun joulukuu on niin kiireinen...

Voi vitsit täällä on jännät paikat monella. Suuren suuret onnittelut Tanzzkulle!!!!:heart:
Gizmo, pahoittelut. :hug:Se tuntuu niin pahalta.
 
Nopea viesti: onko muita aloittamassa kohta hoitoja lyhyellä kaavalla?
Sain nimittäin tiedon, että orgalutran on tukusta loppu ja esim. oman kaupunkini ympäryskunnissa kaikkialla loppunut!
Sain varattua tarvittavan satsin Helsingin yliopiston apteekista eli sitä sitten töiden päätteeksi hakemaan...
Ja tosiaan kun soitin klinikalle, niin korvaavaa lääkettä ei ole.
Minä voin huokaista kun löytyi, mutta toivottavasti kukaan muu ei jää ilman!
(on kuulemma tulossa joskus marraskuun aikana mutta tarkempaa ei tukusta pystytty sanomaan)
 
Gizmo suuret pahoittelut... :'( jokainen nega näillä lapsettomuuspalstoilla on liikaa.
Näin se vaan on . voimia seuraavaan hoitoon! :hug:

TanZZZku hyvältä vaikuttaa! onko sulla veritesti huomenna?

InMyDreams koskas meinasit testailla vai odotatko testipäivään asti?

ON nyt rupee hermostuttaan.. voi apua, miten saan pidettyä itteni rauhallisena etten
stressais. Tuntuu vaan et liikaa aina pelissä yhdessä hoidossa kun sinne pakkaseenkaan ei
koskaan mitään jää... :headwall:
Olisi niin kiva päästä kurkkaamaan viiden vuoden päähän että onko meillä lapsia, niin kestäis
pettymykset ja negatkin paremmin kun tietäis että sen "palkinnon" jossain vaihessa saa..
mikään ei ole niin varmaa kuin tää kauhee epävarmuus.. : / :stick:
 
johkunen täällä sai viime viikolla tukusta tilattuna vielä Orgalutrania viiden kappaleen paketeissa, mutta niitä yksittäispakattuja ei enää ollut.

Miles, TanZZZku ja InMyDreams nyt hommaatte tänne triplaplussat, niin antaa vähän toivoa muillekin :) Pidän peukkuja teille, TanZZZkulla oli jo siellä hyvällä mallilla ;)

Kävin eilen ultrassa, joka onkin sitten tämän lyhyen kaavan ainoa ultra. Limakalvo oli 9mm ja sanoi vastetta hyväksi. Isoja oli noin 5 kpl ja pieniä noin 8 kpl. Käski pistämään vielä yhden lisäannoksen Puregonia (200IU) tänään, jotta saadaan noita pienempiä vielä kasvamaan ja sitten huomenna Pregnyl (5000IU). Perjantaina punktio ja jos siirrettävää saadaan niin siirto maanantaina. Huh huh on tää jänskää... Punktio jännittää aika paljon, koska se sattui niin kovaa viimeksi : /
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Meg
Moi! Mulla huomenna alkaa sumuttelu, synarela lääkkeellä.. Kelle on tuttu lääke, niin kysyisin että ootteko puhdistanut sen lääkkeen pään ja onko tukkoon mennyt sit helposti? Kun ohjeessa näin siis lukee.. Kahtena muina kertoina ollut se toinen sumute ja tuntuu että se oli paljon helpompi käyttää, eikä siinä edes ollut lääkkeen sulkiaa. Miten tarkasti ajallisesti olette laittaneet tuota, kun kaksi kertaa päivässä, eli aamulla ja illalla? Toisessa lääkkeessä mulla oli jopa neljä kertaa päivässä joten kello kaulassa piti kulkea melkeenpä.. Olisin kiitollinen jos joku viitsisi nyt vastata että en stressaa tuosta.
 
Meg,vastaanpa heti aluksi sun kysymykseen. Mulla oli kyseinen sumu ekassa IVF:ssä ja ei tarvinut kestaakaan pestä ja hyvin tasaisesti sumutteli. Kellon ajat tais mulla olka suunnilleen,kun nyt toisen lääkkeen kanssa saa tosiaan melkein kello kaulassa mennä.

Omaa napaa,tänään toka ultrassa käyty. Löyty sellaset 20 kpl 10ml foleja. Ihan hyvältä näytti. Usko kuitenkin ekan huonon hedelmöittymisen myötä nollassa. Tehdään nyt tää pois alta,kun kerta lääkkeet melkein ilmasia periaatteella melkein mennään. Lääkäri oli kyllä hyvin toiveikas jälleen kerran. Noh onhan 5 raskautta toki toiveita herättävää,mutta kun yks lapsi siitä saldona niin prosentuaalinen onnistuminen ei huipussaan.

TanZZZkullajännät paikat. Jospa tämä ois se oikea kerta,vaikka tiedän tuon oman vaiston. Itellä aina vaisto pitänyt paikkansa eli uskon myös muihin höpötyksiin:D.

Milesille pitkää pinnaa piinailuun ja toivotaan tärpin tulevan tällä kertaa.
 
Meg
Sannuliinu:Kiitti vastauksesta, jospa tämä lääke toimisi sitten hyvin. Tuliko sulla muuten menkat oikeaan aikaan? Mites muuten jos 0 ultrassa ei olisi menkat alkanut/tai on menossa silloin? ei oo mulla kertaakaan noin käynyt, eli on tullut ihan normaalisti kuukautiset, mutta pitkittyykö hoito sitten jos kävis niin?
 
Viimeksi muokattu:
Meg,mun menkat Alko kummallakin lääkkeellä viis päivää eka sumusta,joten kumpikin toimi. Mulle sanottiin polilla,että mikäli menkat ei ois alkanut paria päivää ennen nolla ultraa niin ois pitänyt soittaa ja siirtää ultraa. Joissakin paikoissa jättävät nolla Ultran ja siirtävät sen mukaan sitte piikityksen aloitusta miten menkat alkaneettai pyytävät uuteen ns.nolla ultraan.
 
Huomenta!!
Kiva Sannuliinu etten oo ainut hörhö :D mulla on ollu koko ajan, melkeinpä siirrosta lähtien sellanen menkkaolo. . . Ja pienen pientä tiputteluu pitkin matkaa, asettimeen siis ja ihan vessas käydessä :ashamed: Todella vähäistä, ja vuoto rusehtavaa sekä sellasta vaaleenhaaleen punasta mutta kuitenkin..
Ja tosiaan, jos ei omaan vaistoon voi uskoo, niin mihin???
Ja joku ääni sisältä sanoo... no, jätetää sanomatta.
Meg saitkin hyvin vastauksia jo Sannuliinulta. Itsellä synarela myöhästytti mensuja muutaman päivän verran, ja mul on aikas säännöllinen kierto.
lääkkeen otin aika kellon tarkkaan, ja mä pesin kyl muistaakseni lähes aina sen pään.
Käsittääkseni jos mensut myöhästyy, jotenki muistelen, et siin pysty vähä pitkitää sitä piikittelyn alotusta, mut ihan tarkkaan en muista miten meni...

Tein taas aamulla liuskatestin. Ei se + ole taas vahvistunu, ei ole yhtä tumma ku kontrolliviiva, ehkä puolet sen tummuudesta. Mutta selkeä viiva kuitenki. Kävin myös siinä veritestissäki, ja toivottavasti ehtii iltapäiväx, aamukuljetukseen klo 9 lähti, et sinänsä pitäs ehtii valmiix iltapäivään mennessä. Jos se tulos on :heart: :) ,
Niin teen huomen aamulla cb digitaalisen, ja koitan pyytää uuden veritestin ens viikolle, ja jos seki on hyvä, käyn hakee uuden digitaalisen ja tekkaan et onx viikot noussu.
Oireita.. oikeastaan oon ollu aikas väsyny parina päivänä. Aamusella on maistunu vähä hassulta suussa. Su oli vähä pahaa oloa, mut ei o ollu sen jälkeen. . Vatsassa tuntuu tosiaan sellanenpieni tasanen jomotus tai sellanen jännä en tiä miten kuvailisin.. olo on muuten yllättävän rauhallinen.
Katsellaan... kyl täs ehtii viel tulla kovaa ja korkeelta alas tai lentää taivaisiin uskomattomiin sfääreihin...

Joku puhu tupakasta aiemmin..olisko ollu Onlyer???
Mulle tupakanpolton lopetus on ollu tosi vaikeeta!!! Oon myös laihduttanu täs, nii se laihduttaminen on miljoona kertaa helpompaa!! (Tosin tupakan lopetuksen jälkeen, ja siirron jälkeen, oon keränny takas n. 2kg, ku oon ottanu vaan rauhassa, ja maannu soffal syöny :D, Aion kyl palata ruotuun, ihan täs lähipäivinä ;).
Mul on ollu hermo tosi kireellä, ja väitän myös et snadii masennusta, ja ihan ku oli pms oireita ollu koko ajan. Toki nyt ne on hieman helpottanu, ja nyt tää nikotiinipurkka auttaa!! Hyvä jos olet päässyt oireitta, moni ei pääse...

Iltapäivää odotellessa...
TanZZZku ja Toivo, pp12
 
Tanzzzku Tsemppiä veritestin odotteluun! :)
miles Meillä on sukujuhlat viikonloppuna, joten jätän testailun pp13 eli maanantaille. En halua että viikonloppu menee pilalle... Mutta etkö sinä voisi jo nyt testata? Tarkoitan että eikö varhaisblaston kiinnittymisen pitäisi jo näkyä testeissä? :)

ON: Olen melko varma negasta, koska mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole.. :( Päinvastoin. Tänään aamuna palelin, ja hetkeä myöhemmin hikoilin kuin pieni possu. Sama oli viime siirron jälkeen, jolloin tuli nega.. :(

Muuten aika mennyt nyt tänä piina-aikana paremmin. Niin paljon muita juttuja meneillään, ettei ole ehtinyt koko ajan tutkiskella että mitä tapahtuu omassa kropassa... :)

Annabell pp8
 
Gizmo: suurimmat pahoittelut :(
TanZZku: onnea kovasti, kyllä ne viivat vahvistuu :)

Johkunen, Valoa ja NelliKaneli: On tuo kyllä hanurista, etteivät julkisella vastaa asiakkaan toiveisiin tukilääkitysten suhteen. Vaikka ei "todisteita" olisikaan, että voisivat toimia endopotilailla, eikö riittäisi, että asiakkaalla olisi positiivisemmat odotukset ja edes sitä kautta paremmat mahdollisuudet raskautua. Kyllä ärsyttää!

Mulla hoitojen myötä kasvanut endometriooma toisessa munasarjassa. Keväällä ei vielä edes ultrassa näkynyt, nyt 2cm kokoinen. Oireilee kyllä melkoisesti ja kivut lisääntyneet niin, että enää noin viikko kuukaudesta oireeton :( Mulla yksi tuttava tullut raskaaksi ja saanut lapsen juuri laparoskopian jälkeisestä pas:sta. Toivottavasti laittavat meitäkin jonoon jos ei ala tärppejä kuulua :)
 
Helou.. Ne soitti ny...

TÄLLÄ HETKELLÄ VAHVASTI RASKAANA!!! :heart::heart::heart:
Kuulemma hcg arvon tulee olla yli 50, jotta se on heidän mielestään hyvä.
Mulla oli 247,8!!
Ei voi tajuta tätä ollenkaan!!!! Siis voix tää olla totta!!! :,) Tällä hetkellä on hyvä tilanne!! Huomenna teen sen digitaalisen ja ens viikolla uuden.
Ei hitto, on tää maailma ihme paikka.
Ar- ultra-ajan sain marraskuun puoleen väliin. Nyt piinaillaan siis sitä.
Uusinta hcg testiä en saanu mutta koitan viel ens viikolla soittaa uusix sitä.
huhhuh, kyl on pää pyörällä...
itkuhan siinä tuli ku hoitsu kerto mulle. Tosin mainitsi sekin että näitä puheluita on kiva soittaa :)
huhhuh, ei meinaa käsittää!! ja nyt muka pitäs töitä tässä koittaa jatkaa :LOL:

Tulipas omanapanen selvitys mut en edes pyydä anteex sitä, oon tällä hetkellä niin helvetin onnellinen!!! :heart: :heart:

TamZZZku ja Toivo, pp12 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miles ja rotta09
Ja kuinka nopeesti sitä alkaakaan murehtii seuraavalle etapille pääsyä...
Kuinka näppärästi, heti hoitsun puhelun jälkeen, mun vatsakivut on yltyny :( vuotoo ei oo nyt ollu mutta mutta... Nyt sit piinailen ja pelkään pahinta sinne marraskuun puoleen väliin.
huhhuh...
Katsotaan kuinka käy, toivottavasti en joudu taas pettymään!!!

TanZZZku ja Toivo, pp14 :heart:
 
Sitä on nyt jotenki superherkkänä ja tarkkailee itteään hullun lailla...
äääääähh!!!
On tää tunteiden vuoristorataa...
Jos vaik keskittyisin muihin... Eli muut piinailijat!!!
Ootteko testaillu jo???? Onkos oireita kellään????
Antakaas muuta ajateltavaa :D
 
Meg Mulla oli ekassa ICSI:ssä suprecur ja menkat alko ajalleen sillä, 2ICSI:ssä oli Synarela ja menkat myöhästy vähän mutt ennen nolla ultraa kerkes loppumaan, tässä kolmannessa ICSI:ssä menkat alko 3h ennen nolla ultraa, siellä lääkäri tarkisti tilanteen ja päätti siirtää viikolla, eli nolla ultra siirty vaan ens viikolle.

TanZZZkuOnnea plussasta! Otahan nyt rennosti, eläkä rupia ressaan:D

) . ( täällä ainoat tuntemukset on välillä eri kovuset menkkamaiset jomotukset, normaalissa kierrossa tänään olis pitänyt alkaa menkat joten tuntuu että oma kroppa vaan yrittää automaattisesti tilannetta sen kummemmin katsomatta ärsyttää mua:D
 
seline tsempit punktioon!

annabell jooo, ehkä mä voisin jo testailla, mut en tee sitä kahdesta syystä. ensinnäkin menen
huomen tapaamaan yhtä kaveria joka sai noin 3 viikkoo sitten vauvan ja jos olis nega niin en halua
vähään aikaan vauvoja nähdä eli parempi hoitaa nyt alta pois sen vauvan näkeminen..
toisekseen en jaksa arpoa jos on joku haalee plussa että onko kemiallinen vai mikä, haluan selkeen vastauksen suht heti kun testaan.
eli näillä näkymin viikonloppuna jossain vaiheessa eka testaus.

tanZZZku ONNEA TOOOOSI PALJON!!! mahtavaa! :heart: varmaan oot ihan fiiliksiissä, mutta niin se kuuluukin!
toivottavasti täältä tullaan perässä...

seuraavaks onkin InMyDreamsin testipäivä ja sit mun KÄÄÄK!!
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut vielä Tanzzkulle!

Mä olen nähnyt joka yö painajaista, että menen vessaan ja housut ovat täynnä verta... mä alan olemaan ihan varma, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. Voi että itkettää jo valmiiksi taas se pettymys :( Ajattelin lauantaille asti sinnitellä testaamatta, testaan sitten aamupissasta.
 
InMyDreams mulla ei ole ihme uniin tullut tämä piina... mutta sain jo eilen kivan itkukohtauksen. pelottaa niin jos siel on taas nega. siis oikeesti mä en kestä! tää on taas tätä viime päivien
panikointia. viikonloppuun mäkin ajattelin odottaa, vaikka tekis mieli testaa jo huomenna. :headwall: : /
 

Yhteistyössä