Hoidot jatkuu 2012

Siis voi ei miles!!! :( niin epäreilua!!! Vaikka joku joskus sanoi, et kenellekään ei anneta enempää kuin mitä jaksaa kantaa, nii kyl jotai sairasta pilaa pitää olla et koetellaan noin!! Kyllä vähempikin riittäs!! :(
Pääasia kuitenkin, että pääsit piinailemaan, kun miettii positiivisia puolia. Ja jospa ne pikkuiset kuitenkin jaksaisivat ja ottaisivat spurtin ja pääsisivät pakkaseen, sitä toivotaan kovasti peukut ja varpaat pystyssä!!!
Ja tää ei nyt varmasti lohduta kun sanon näin, mut joku joskus sanoi et myös et ei mitään niin pahaa, ettei jotain niin hyvää :hug: Voimia teille molemmille, ja pitkää pinnaa!!
itelläni vaan masentaa. Just sellanen PMS masis joka on yleensä aina näin viikkoa ennen mensuja.. Tissit on myös kipeet ja turvoksissa, just niinku yleensä ennen mensuja. Selän menkkajuilimiset on hieman etuajassa..
Negatiivista myös täälläkin siis :ashamed: Se on jännä ku on eka iha fiiliksis ku pääsee piinailee, mut nopeesti lopahtaa seki hyvä fiilis!! Ahdistaa ja pelottaa ku se testi pvä on jo ens viikolla.. mä en jotenki haluu mennä siihen...
äääh, pitää nyt jotenki koota taas itsensä. Ei auta nyt itkut markkinoilla.
TanZZZku ja Toivo, pp 4
 
miles, tsempitykset sinne. Aika järkyttävää että alkiot on vaan tuupattu johonkin!! Älä kuitenkaan vielä menetä toivoa.

ON: Odotettu nega testattu tänään kun oon jo monta päivää etukäteenkin testaillut. Yhden päivän haamuplussa jäi siihen yhteen päivään joten 3.PAS kutsuu marraskuussa.
 
Miles oi kun tylsää, että tulee vielä tuossakin vaiheessa vastoinkäymisiä :(. Olivat kuitenkin siirtokelpoisia, joten raskauskelpoisia! Tuntuu aina vaan, että epävarmuutta on jo ihan riittävästi, niin sitä ei toivoisi yhtään lisää, mutta ei voi mitään. Tsemppiä piinailuun, toivottavasti pääset yllättymään iloisesti.

Nellikaneli
halaus sinne. Teillä on huuruneniä vielä jäljellä, hieno juttu. Palataan sitten piinailemaan ensi kuussa paremmin tuloksin, eikö?

Tanzzzku jaksaa jaksaa
 
Voi surku Miles. Mutta mullakin on ollut yksi pas, jossa eivät millään meinanneet saada sitä siirtokatetria menemään oikeaan paikkaan, vaikka ennen ja jälkeen sen passin on mennyt ihan helposti, eli ei varmaankaan ole huolen aihetta tuo vaikea siirto, toivotaan. Kerran olen noussut jo siitä ylös kun labran puolelta huusivat että toinen tuli takaisin... ei muuta ku takas makaamaan ja uusi siirto.

Tsemppiä Tanzzzku, älä vielä luovuta!

ON: tissit on taas kipeänä, samoin kuin pistoshoidon aikana nyt oli. Ei ole aiemmin Puregonilla ollut, eikä myöskään siirron jälkeen. Jospa tämä olisi hyvä merkki...
Kyllä tämä odottavan aika on pitkä...
 
Heipä hei! Käyn päivittämässä pikaisesti kuulumiset, kun takana tarkastus käynti. Viikonlopun vietimme pakosalla ja pääsin käymään äitini luona lataamassa akkuja. Kohtu tyhjä eli tyhjentynyt spontaanisti todella hyvin ja munasarjat ovat palautuneet hyvin hyperistä. Keskustelu lääkärin kanssa toi "tulosta" sillä seuraavaan siirtoon tulee mukaan kortisooni (vihdoin)! Se saa toivon heräämään että ehkä meillä on mahdollisuus, keskenmenoista huolimatta. Kovasti toivotti jaksamista ja puhtia jatkaa painon pudotusta. Miun ajatukset onkin jo siirtyneet jouluun ja parisuhteen hoitoon, vielä on auki yritämmekö enää tänä vuonna. Kuukautisia odotellen..

Simpli
 
***Hoidot jatkuu 2012***


Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............. syys-lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Split85 .................. 2.IVF .................... lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu
Seline .................. 2.IVF .................... lokakuu
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... lokakuu
Avalonia ................ 1.IVF/1.pas .......... lokakuu
Valoa.....................1.IVF/4.PAS............lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy
Emma81 .............. 4.IVF (?) ................ syksy
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Valoa…................…1.IVF 4.PAS........... marraskuu (?)
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS........... marraskuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu
Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... talvi/kevät

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
johkunen ..............4.IVF............................. ?
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
Gizmo82 ............... 1.IVF/3.pas ........... 2 ......................... 23.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10.
InMyDreams ......... 4.IVF ..................... 2 ......................... 28.10.
Miles .................... 4.ICSI.................... 2 ......................... 29.10.
Annabell-77 .......... 1.ICSI/2.pas .......... 1 ......................... 30.10.
Onlyer.................. 3.ICSI ................... 1 .......................... 31.10.


***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ...............ar-ultra 29.10
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Mahtuisko mukaan? Olen seuraillu jonkin aikaa täältä taustalta ja kirjoitellut tuolla oman "paikkakunnan" palstalla mutta tällä hetkellä siellä on keskustelu vähän tyrehtynyt joten voisin alkaa kirjoitteleen tännekin. Vähän hoitohistoriaa elikkäs olen endolainen ja minulta on kohdunulkoisen raskauden myötä poistettu toinen munajohdin ja toinen on muuten vaan toimimaton joten ollaan tällä hetkellä ivf hoidoissa. Meidän eka tuoresiirto onnistui mutta meni samantien kesken ja tällä hetkellä piinailen ekan ivf:n 3.pas. Mukaan mulle otettiin tähän passiin primaspan ja kortisonit ja tietty luget ja alkioita siirrettiin kaksi kappaletta. Nämä oli meidän viimeiset alkiot ja tällä hetkellä tuntuu että hoito ei onnistunut tälläkään kertaa joten luultavasti loppuvuodelle suunnitellaan toka ivf..eli jos joku voi päivittää mutkin tonne listalle 1. IVF/3.PAS alkiot 2 ja testauspäivä 23.10. :)
Mitäs muuten miles sanoivat tuosta nesteestä kohdussa? Mulla nimittäin oli myöskin ekassa hoidossa ja ainakaan meidän polilla eivät osanneet sanoa yhtään mitään. Kuulemma sen verran harvinaista. No joka tapauksessa meillä alkio ainakin kiinnittyi nesteestä huolimatta vaikkakin tosiaan meni myöhemmin kesken.. Tsemppejä kaikille tasapuolisesti!!
 
nellikaneli pahoittelut negasta :'( hienoa kuitenkin et teillä on huuruneniä pakkasessa

simpli
sori kun en muista .. oliko teillä alkioita pakkasessa vai onko seuraavaks uusi hoito?

tanZZZku + InMyDreams joo, odottavan aika on pitkä!!
olis kiva mennä "talviunille" 2 viikoks ja sit herätä testaan.. mä en yhtään tykkää kun koko ajan kuunetlen kroppaani et mitä siellä kohdussa tapahtuu...

ON kiitos tuesta ! :heart: parit itkut on jo itketty näin niinku valmiiks. on vaan niin paska fiilis.
vähän oon rauhottunu eilisestä mut vielki negat. olo kaiken ton eilisen jälkeen.. tää on vaan niin käsittämätöntä.
ehkä tätä on senkin takia vaikee hyväksyä kun ei tiedä et missä on loppuunsa se vika et alkiot ei kehity..
mut siis piinaillaan, piinaillaan ja aattelin sit vasta itkee lisää jos nega tulee.
nyt pitäs jotain positiivista keksiä. mulle antovat testipäivän kahden viikon päähän siirrosta mut testaan kyllä jo pari päivää ennen eli pp12 viimeistään.

(muoks. olen ostanu clear blue raskaustestejä jo valmiiks ja niitä on yht 4! kun niitä ei myydä siellä
maassa missä asun , sit taitaa olla ennestään paikallisia testejäki kaapissa) mut yritän olla innostumatta
testaileen liian aikasin
 
Viimeksi muokattu:
gizmo82 tervetuloa! :wave: laitan sut listoille..
vielä en ole saanu aikaseksi sähköpostia laittaa klinikalle, kun on aika monta muutakin kysymystä sinne... kerron sit mikä on vastaus siitä nesteestä.

tsempit myös sulle piinailuun!
 
Viimeksi muokattu:
miles toivottavasti löydät jostain sen positiivisuus-nappulan ja saisit kaikki mielihyvä-hormoonit laukkaamaan =)
Meille lääkäri painotti vikalla käynnillä että ei saa valmiiksi jo luovuttaa vaan pitää panostaa myös siihen henkiseen puoleen/ uskomiseen. Sen siis pyrimme korjaamaan ensi kerralla!
Mielikuva-leikkiä: ajattele jos teidän alkiot olisivatkin jo siirtoiltana jakautuneet blastoiksi kerran olivat varhais-blastoja, niin silloin olisivat ihan ajallaan jakautuneet hyviksi alkioiksi!
 
  • Tykkää
Reactions: miles ja TanZZZku
miles Voi kurjuus tota sun siirtoa :( Itselläni on kans vähän hankalan mallinen kohtu, jossa joku "mutka". Menenkin siirtoon aina vain melkein täydellä virtsarakolla, niin sitten siirto onnistuu hyvin. Pidetään nyt peukkuja että nuo kyytiläiset löysivät kuitenkin tiensä sinne oikeaan paikkaan, ja tarraisivat vielä kiltisti kiinni! :)

nellikanelille pahoittelut negasta :( :hug:

ON: Siirrossa käyty. Ensinmäinen sulatettava oli selviytynyt kokonaisena, joten se sitten siirrettiin. Koko toimitus maksuineen päivineen kesti ehkä 5 min. Tuntui jopa huvittavalta. Siirron tehnyt lääkäri ei ollut omalääkärini, ja puhui koko aikana ehkä 3-4 lausetta. Muutenkin tosi nuivan oloinen :( Siitä jäi vähän kökkö fiilis, mutta haitanneeko tuo jos kuitenkin teki siirron hyvin... Yksityisellä kun ollaan, niin sitä vaan odottaa jotenkin kaikkien olevan ystävällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä...

Mites muuten te muut PASsissa käyneet, onko teillä aina siirtovaiheessa lähteneet solut jo uudelleen jakautumaan? Itsellä kun viimeksikin oli solun tilanne sama kuin pakkaseen laitettaessa, eli 4-soluinen?

Annabell pp0 ( testipäivä 30.10.2012)
 
  • Tykkää
Reactions: miles
Voi miles.. jospa vaikeuksien kautta voittoon..? :)

Nellikanelille pahoittelut negasta :/ Tutulta tuntuu nuo sun aiemmin kertomat ajatukset 25-vuotiaan vaihdevuosista, olin suunnilleen saman ikäinen edellisen IVF:n aikaan (niinku nytkään paljoa vanhempi olisin:)) ja endoleikkaukseen jouduin negojen jälkeen. Saivat kuitenkin vielä pelastettua tervettä kudosta munasarjaan, vaikka ennen operaatiota varoittelivatkin, että voi olla, ettei mitään saada pelastettua. Joten tsemppiä sinne kovasti, niin ja tietty me uskotaan, että tästä teidän viimeisestä huurunenästä kasvaa ihan oikea ihminen, ennen mahdollista endoleikkausta :)

Annabell-77, itsekin kerroin aikaisemmin tuossa nuivasta lääkäristä, sama kaveri toimii sekä julkisella, että yksityisellä puolella.. kaipa ne asiansa osaa, mutta jonnekin uraputken katveeseen on sosiaalisuus, empaattisuus ja asiakaspalvelutaidot jääneet. Niin, ja tsemppiä piinailuun :)

TanZZZkulle lähtee täältä ainakin kourallinen rauhoittavia, sujuu tuo piinailukin paremmin ku vähä ottaa iisimmin ;)


ON: Punktio oli eilen, saaliina 9 munasolua. Tulokseen olen kyllä tyytyväinen, kun ei edelleenkään ole kuin tuo oikea puoli, josta niitä ottaa. Kipulääkkeistä tuli kyllä hassu olo ja sitten kotona söin patongin samalla tyylillä kuin ravintolaillan jälkeen grillievään, pitkät päällä ja oikein mitään muistamatta. Ja sen jälkeen nukuin 4 tuntia täysin taju pois. Tiukat aineet oli kyllä o_O ei nimittäin yölläkään tehnyt tiukkaa sitten saada unta.

Eilen en ollut illalla yhtään kipeä, mutta tänään munasarjaa on kyllä juilinut :/ mutta jospa se siitä. Huomenna yhden jälkeen siirto :) ja kuullaan mitä saadaan vai saadaanko mitään pakkaseen :)
 
InMyDreams, ei pitäs luovuttaa... mä luulin et mulle on lutinuksista tullu kans kaikkee pientä oiretta, ja mulla ei ollu kevään tuoresiirrossa mitää tällassii, siis tissikipuja yms... mut niinku aamul kirjotin, nii mun oireet on aivan kun just viikko ennen mensui!! Pms, tissit kipeet + turvoksissa... Mitää raskauteen viittaavaa ei ees oo havaittavissa :ashamed: Mutta pinaillaan nyt loppuun, jos vaikka jonkun ihmee kautta olisinki väärässä??? :rolleyes:

Nellikaneli :hug: onneksi pääsette/ jaksatte jatkaa heti marraskuussa!! 4. kerta toden sanoo ;)

Paiju yritän jaksaa!! :)

Tervetuloa gizmo!! sinullekin, 4. kerta toden sanoo :)

Annabellille onnittelut siirrosta :) Kurjaa ku välil törmää tollasiin nuiveisiin tapauksiin..
Minulle lääkäri sanoi, et kun tyyppi on nyt sulatettu, niin se on vaan selvinnyt siitä, eli ei oo lähteny siinä vielä jakautumaan, vaan et se tapahtus kohdussa sitten...ja pystyi kertomaan vaan sen tilanteen, joka on ollut hedelmöityshetkellä.

Milesiin yhdyn talviunista!! :) Sellanen 2 vkon kooma vois olla ihan hyvä vaihtoehto!! ;)

Split ;) Nii, mä oon "vähä" tällain hermoilija :D Lähetä myös vähä mun ystäville niitä nappeja, arvaa milt niist tuntuu ku ne joutuu kuuntelee mua livenä :LOL:

TanZZZku ja Toivo, pp 4
 
Huomenta...
mä näin viime yönä unta, että plussasin.. Eli tunkee jo uniin tää piinailu :ashamed: Mitenköhän sitä sais oltuu aattelematta koko tätä asiaa...??? Alko ärsyttämään ku koko elämä pyörii tän yhen asian ympärillä!! :kieh:
Ja tiedän, että on suht aikasta, mutta nyt olen täysin varma, että tää kierros päätyy negaan!! On vaan sellanen tunne, ei voi minkää!!! Ja yritän asennoituuki jo siihen et saan muuta ajateltavaa ja pystyn katsoo eteenpäin!!
Mensu oireet vaan jatkuu, ja varsinki tää mensuja edeltävä masennus nous ton unen myötä oikeen kunnolla. :ashamed:
Ja eilen illalla telkkarii katellessa, osuin siihen Vappu Pimiän juontamaan ohjelmaan, se "erilaiset äidit", jäin (idiootti!!) hetkex sitä tuijottaa ja siinähän yhelle perheelle synty tyttövauva.. Tuli vaan sellanen tajuton epätoivon tunnepuuska et en ikinä pääse tohon tilaan :'( Piti sit itekseen itkee siel sohvan pohjalla...
Taas vähä tällane vaikee hetki..
Ei voi minkää, näillä mennään, kyl se taas jossain kohti helpottaa...
Sori et heti näin negatiivista juttuu heti aamusta. :ashamed:
On vaan nii jotenki paska fiilis....
 
Kiitos tsempityksistä! Hokasin sitten tuossa että meillähän on vasta 2.PAS tulossa, eikä kolmas :D Tänään onneks alkoi menkat niin ei viivästy seuraava siirto. Jonotan justiin polin puhelimeen että sais ilmoittauduttua ja kysyttyä että syönkö Clomeja tässäkin kierrossa vai nou.
 
johkunen kiitos mielikuva-leikki ideasta! =)

annabell tervetuloa piinaleen! :)

split hyvä saalis sulla yhdestä muniksesta! ja tsemppiä siirtoon! jospa saisitte pakkaseenkin alkioita!

viu kiitos kommentista! helpotti hiukan! =)

tanZZZku tsemppihalit sulle! :hug:

ON huomenna kotiin, pääsee rapsuttaan meidän koiria nii sen pitäs rentouttaa.. =)
Olen ruvennut keskittymään mun hyväntekeväisyysprojektiin, jossa järjestän tänä jouluna yhteen
lastenkotiin joululahjat lapsille. se on tosi antoisaa puuhaa, olen siitä ihan innoissani =) saa vähän
ajatuksia muualle! ja tämän kautta olen myös huomannut sen että miten hyvin on asiat itsellä, kaikesta huoilimatta..
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki pitkästä aikaa. Täällä tapahtunut paljon ja onneksi plussiakin tullut. Onnittelut ja piinailijoille todella paljon voimia ja muuta ajateltavaa.

ON: olin syyskuun lopussa punktiossa ja lyhyellä hoitokaavalla mentiin kun viimeksi oli ongelmia munarakkuloiden kasvussa. Nytkin niitä tuli vaivaiset 21. Mutta niistä saatiin vain 4 pakkaseen. Eilen tein raskaustestin (tuoresiirto oli yli kaksi viikkoa sitten). Elämäni ensimmäinen haamu tuli testiin. Soitin sairaalaan, epäilivät kemiallista raskautta. Kävin tänään verikokeessa ja joku hemmeti biokemiallinen raskaus se on :( Nyt sain lopettaa luget ja kuukautisia odottelemaan. Sanoivat sairaalasta että saan mennä passiin korkeintaan kaksien kuukautisten jälkeen. Elämä romahti taas, mutta sain yhden päivän olla onnellinen. Sen vaan sanon että en enää luota mihinkään oireisiin. Luget aiheuttaa niin paljon ja olin ihan varma taas että olen raskaana. Tämä on niin kauheeta, mutta "positiivisella" mielellä eteenpäin. Anteeksi oman navan valittelu, olen vain niiiiin surullinen. Eli minulle saisi merkata 2icsi/1pas joulukuu
t. Kukkanen
 
TanZZZku :hug:

ON raotan vähän omaa ICSI historiaa:
1.ICSI 2 munasolua joista yksi hedelmöittyi (5-solunen) ei raskautta, ei pakkaseen..
2.ICSI 11 munasolua joista yksi hedelmöittyi (4-solunen) ei raskautta, ei pakkaseen..
3.ICSI 11 munasolua joista 4 hedelmöittyi, kolme jatkoi kasvua, pakkaseen 5 ja 4 solunen ja kohtuun TOP-alkio.

lääkärin sanoja lainatakseni: Jos ei nyt ala raskaus niin ei sitten millään:D joten täällä alko PIIIITKÄT PIINAVIIKOT:)
Olen niin onnellinen :) (Siis jo pelkästään pakastetuista)
toivotaan että nyt raskaudun, onhan sitä odottettukin jo 6v 11kk.
Pakko oli päästä tuulettaan kun ei ole ketään jolle voisi tuulettaa, tei ei ketään sellasta jonka haluaisin tietävän:D

Kiitos ja anteeksi.
(toistaiseksi onnellinen Onlyer)
 
Miles olipas teillä sähläystä siellä... Toivottavasti lopputulos on kaikista vastoinkäymisistä huolimatta positiivinen. :)

Kukkanen pahoitteluni... On se kumma kun annetaan vähän toivoa ja sitten taas pudotaan korkealta. Sinulla on kaikki oikeus olla surullinen ja täällähän niistä tunteista voi kirjoitella anteeksi pyytelemättä. :heart: Tsemppiä ja kiva, että pääsette jatkamaan vielä tämän vuoden puolella.

Itse pistin eilen Elonva-piikin ja päästiin aloittamaan tämä homma ihan oikeasti taas. Vähän jännitti se pistäminen, kun viimeksi olen pistänyt vuosi sitten. Mutta saahan se vähän jännittääkin, kun tuollaista tyyristä lääkettä itseensä pistää. Naureskeltiin miehen kanssa, kun tarkistin sen hinnan netistä... Eihän se litrahinta ollut kuin vaivaiset 1,37 miljoonaa euroa :LOL:

Lauantaista alkaen pistän neljä kertaa Orgalutran-piikin, maanantaina on ultra ja alustavien suunnitelmien mukaan punktio olisi ensi perjantaina ja siirto sitten maanantaina.

Tsempit kaikille piinailijoille :wave:
 
Miles, ikävä kuulla et jäi siirrosta huonot kokemukset. Jospa nyt tapahtuisi se pieni ihme ja pikkuinen tarraisi lujasti kiinni. Olette kuitenkin kaiken voitavanne tehneet varmasti. Mä joudun kans jakamaan ikävän kokemuksen ton siirron suhteen. Ensimmäiset 3 siirtoa mennyt todella hyvin. Muutama minuutti ja kaikki on ollut ohi. Viime siirrossa lääkäri ei meinannut millään löytää oikeaa paikkaa eikä meinannut saada katetria läpi. Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan mut aiemmissa siirroissa ei ole ollut ongelmia. Viime siirto oli jo kivuliaskin kun se joutu niitä härveleitä siellä pyörittelemään. Mietin siinä maatessa et voiko ne vahingossa siirtää sen alkion jonnekin muualle kuin kohtuun?? Mikä oli Miles loppujen alkioiden kohtalo? Tuo sun hyväntekeväisyysprojekti kuulostaa ihan mahtavalta. Iso sydän sinulla.

Simpli, kiva kuulla kuulumisia. Jospa se kortisoni auttas seuraavassa siirrossa.

Seline, ihanan halpaa tämä ittensä piikittely :D Tsemppiä hoitoon!!

ON: Perjantain ultraa odotellessa. Mä en jaksa uskoa siihen et ovulaatiota olis tulossa. Mut hyvä saada nyt varmistettua et onnistuuko PAS omaan kiertoon vai tehdäänkö jatkossakin hormonikiertoon.
 

Yhteistyössä