Hoidot jatkuu 2012

Split, Lugesteronia käytetään yleensä (ainakin mulla ) 2x3 eli menee 6 palluraa päivässä. Lutinusta käytetään 1x3. Muistaakseni aika samoissa hinnoissa on sit kuitenkin se viikko-annos. Muistaakseni :)

Annabell, hienoja ultra-kuulumisia. Tsemppiä siirtoon! Tanzzzkulle myös tsemppiä huomiselle. Toivottavasti pakkasasukit selviää ja saat pikkuisen kyytiin.

Onpa tääll tapahtunut ikäviä. Voi simpli, kunpa se olis vaan jotain harmitonta vuotoa. On se niin väärin et ensin plussa tikussa saa maailman sekaisin onnesta ja hetkessä kaikki murenee. Kauheesti voimia sulle jatkaa eteenpäin.

Talvitaika, oon sanaton ja niin pahoillani. Oliko niin et teidänhoidot loppuu tähän? Voi surkeuksien surkeus. On tämä vaan niin väärin. :(

ON: Mä ihmettelen täällä mun omistuisia menkkoja. Taitaa Luget laittaa vuodon vähän sekaisin. Onko kellään kokemusta siitä et PAS ois tehty/yritetty hormonikierron jälkeen luonnoliseen kiertoon. Onko toivoakaan saada ovulaatiota?
 
simpli, kovasti lohtuhaleja ja pidetään nyt vielä ihan pientä toivoliekkiä yllä..

Talviaika, sinulle myös lohtuhaleja kovasti, vaikka eihän sillä mitään menetyksiä korvata.

Kiitokset:) kaikille vastanneille, tuohon minun lääkepohdintaan. Kävin tänään mutkan apteekissa ja samalla sieltäkin kysyin, niin heillä ainakin tänään vielä olisi Pregnyliä varastossa. Huomenna vimppa ultra, jossa vielä lääkäriltä asiaa tiedustelen.
Ei se normaalisti niin olekaan kympin päälle (ja varsinkin kun hoidossa julkisella, niin sinne ei sitä rahaa hupene) ja mielummin jopa saattais maksaakin helppokäyttösyydestä, mutta just tällä hetkellä on mies saanut tuta YT-tuulia ja itsekin osan viikosta lomautettuna... Joten jokainen säästetty euro ois nyt kotiinpäin.
 
Talvitaika :hug: rankka juttu tuli elämässä eteen. Voimia toivottelen, kun ei muuta voi.

Simpli myös :hug: Täällä selkää särkee siihen malliin, että perässä tullaan. Voipi säästyä rahan raskaustestin ostosta, jos hyviä puolia haetaan.

Tanzzzku kuinka kävi?

Valoa lugeista ovulaatiot tuntuu monella aikaistuvat luonnollisessa kierrossakin, ja vuodot kestävän pitkään, tiedä sitten miten hormonikierron perään.
 
Paiju öööö, valases vähä blondii, ku nyt ei tajuu mikä tahi Minkä olis pitäny selvii...??? :D Jos tarkotat pääsinkö PAS:n, niin se selviää huomenna aamulla. Eli ne soittaa mulle polilta eniveis sillon huomen aamulla :)
Ja nyt on pakko kyl myöntää et ny jännittää....hui :)
 
Talvitaika :hug: Pahoitteluni. tää on kyllä nii tuskientaival.. Tsemppiä ja jaksamisia, en oikein edes tiedä mitä sanoa... :ashamed:

Simplille myös isot :hug: Toivotaan nyt kuitenkin vielä että olisi jotai alun harmitonta vuotelua!!

Kiitos Valoa!! Toivotaan, toivotaan... Fiilis on ny sellanen et pe ei tuu ikinä....huoh...Ja sit toisaalta ahdistaa iha hirveesti, et jos sielt tuleeki se ei toivottu puhelu...
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Tiinuli81 ............... 2.IVF ..................... elokuu
Moto76 ................ 3.IVF ...................... elokuu
Kevät87 ................ 2.ICSI ................... elokuu
InLove ................... 1.IVF ................... syyskuu

Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............. syys-lokakuu
Miles .................... 4.ICSI.................... lokakuu
Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Sannuliinu .............2.IVF ................... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Annabell-77 .......... 1.ICSI/2.pas .......... lokakuu
InMyDreams ......... 4.IVF ..................... lokakuu
Split85 .................. 2.IVF .................... lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu
Seline .................. 2.IVF .................... lokakuu
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... lokakuu
Avalonia ................ 1.IVF/1.pas .......... lokakuu
Valoa.....................1.IVF/4.PAS............lokakuu

TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... syksy
Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI ................... syksy
Onlyer.................. 3.ICSI ................... syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy
Emma81 .............. 4.IVF (?) ................ syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Valoa…................…1.IVF 4.PAS........... marraskuu (?)
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... talvi/kevät

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
johkunen ..............4.IVF..................... ....... ?
mariq....................4.ICSI/1.pas ................ ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ........................................ ....... 5.10.
Talvitaika ...............4.IVF .................... 1 ....................... 10.10.
Simpli.....................2.IVF/ICSI.............. 1 ........................ 10.10(+)
Paiju......................2.IVF/2.PAS.............1..................... ... 14.10.
Dreamer1 ............. 5.ICSI ................... 1 ........................ 15.10.
Nellikaneli...............1.IVF/1.PAS............ 1 ......................... 16.10.


***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ...............ar-ultra 29.10
 
ON nyt omat kuulumiset huomenna perehdyn teidän kommentteihin..

ti iltana rupesin panikoimaan kun mahassa ei enää tuntunutkaan niin ahtaalta, et mitäs jos ne munikset onkin lähteny liikenteeseen tai ne on hävinny tai jotain.
Sit totaalisesti unohdin et koska mulla on nukutus niin pitää olla 12h syömättä. no, tuli mulla 10h syömättä oloa ja onneks muistin myös et mut on km:n yhteydessä nukutettu 6h syömättömyyden jälkeen, eikä ollut ongelmaa.

punktiopäivänä eli ke oltiin sit myöhässä klinikalta kun aina aiemmin punktio ollu tosi aikasin n7:00 aamulla ja nyt oli 9:20. oltiin siis pahimpaan ruuhka-aikaan liikkeellä kun piti olla klinikalla puolta tuntia ennen.
no, me oltiin niin myöhässä et olin 5min ennen, mut onneks ei tarvinnu käydä kun vesassa niin olin valmis.
punktio on aina yhtä ihana nukutuksessa kun en tiedä mistään mitään.
sain ekaa kertaa myös kipulääkettä suoraan suoneen punktion jälkeen ja se oli tosi tehokasta. aina aikaisemmin olen ollut paljon kipeempi.
kotona otin sit vaan panadolia iltapäivällä ja illalla.
punktiopäivän saalis 16 munarakkulaa tyhjennettiin, 12 oikea puoli ja 4 vasen.
muniksia löytyi 9 oikea ja 4 vasen eli 13 yhteensä. paras määrä mitä koskaan on ollut.

mieskin selvis yhdellä spermaotoksella, yleensä joutunu antaan kaksi kun on niin vähäinen liikkuvuus.
ens ma, siirron yhteydessä saan varmaan tarkemman sperma-analyysin kun halutaan tietää onko liikkuvuus parantunut.

tänään soitin mikä tilanne: 7 hedelmöitynyttä! täytyy myöntää että olin hieman pettynyt, mutta taytyy nyt olla tyytyväinen tulokseen, voisi olla huonomminkin. sitä vaan itse vertaa niihin ekoihin hoitoihin ja niihen nähden tulos heikompi. mutta jospa nämä olis hyviä alkioita ja jatkais jakaantumista ma asti.
kyllä mä nyt uskon että ainakin tuore siirto saadaan tehtyä.

juttelin klinikalla myös lääkärin kanssa sen jälkeen kun olin heränny ja hän sanoi että voidaan taas siirtää kaksi alkioita.
sit viel lääkkeistä kysyin niin dexametason puolikas tabu jatkuu toistaiseksi.
klexane alkoi tänään ja jatkuu rv 12 eli viel 10 viikkoa jos raskaana. sit lugeja 3*1 per päivä.
laskin et tällä hetkellä mul on 9 eri lääkettä että on pieni muistaminen.

mies halus että soitan huomenna klinikalla uudestaan alkioiden tilannetta joten huomenna kuulee lisää vaikka ei niille välttämättä ole muutosta tapahtunut yhden päivän aikana.

tänään vointi ok. mahassa tuntuu, mutta ei erityisemmin kipee. en ole ottanu yhtään särkylääkettä, kun sitä muistaa paremmin ottaa varovasti jos vähän sattuu. mietin vaan et olinkohan tyhmä kun kävin tänään stockan hulluilla päivillä ja kaverin kans leffassa, vähän huono omatunto siitä. :ashamed:
mun on ihan sairaan vaikee pysyä aloillani kun olen suomessa. pakko nähdä kavereita ja käydä kaikissa suomen kaupoissa ym. no, mut huomiseks ei ole ohjelmaa...
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!!
Miles, kiva kun tulit kertomaan tilanteen :) En tiedä paljon ootte aiemmista hoidoista saaneet alkioita, mut mun mielestä 7kpl on hyvä :) Tehdäänkös niille jotain pitkää viljelyy tms ku ma asti niitä seuraillaan...??? oon vähä viel joissain näis jutuis hieman pihal.... Muistelin myös, et jossain oli puhetta täs ketjus aiemmin, et teillä ei voitu pakastaa alkioita, ja nyt se olis muttunu? Niin saattex ny sit pakkaseenki jos kaikki menee hyvin???

En sit ti pystyny olee polttamatta... Tupakki projekti on edennyt näin: ma 5kpl, ti 3kpl, ke pari hatsii kaverilta maistiaisia ja eilen, tiddididiiii, ensimmäinen kokonaan savuton päivä!! Wuhuuuu!!! Ja tänään tuntuu ekaa kertaa siltä et voin vaik pärjää noil purkilla :) Ja jos jotai hyvää, ni myös pahaa...
Oon tätä laihis projektii jatkanu tässä, nii eilen tapahtu repsahdus. Teki eilen illalla ja päivällä niiiiiiiiiiiin paljon mieli jotai todella suolasta!! Kiskasin parit suolakeksit ja sit illalla makkaraa ja juustoo ja pari piparii :popcorn: Positiivista kyllä, parin makkarahaukun jälkeen, ni se ei ollu ees hyvää, mut jotenki sitä uppos melkei puolikas lenkki!!! :O Nyt ku aattelen, nii ajatuskin lenkkimakkarasta ällöttää, yök.
Mutta, tänää taas ruotuun ja liikkumaan!!
Kai noit pitää välillä olla et jaksaa taas tsemppaa!! Näppärästi on hjuomen miehen kummipojan synskät ja sen mamman pöytään ku menee ni sen jälkeen ei oo nälkä :D Katotaa jos saisin vähä pidettyy järjen päässä, vaikeeta tulee olee :LOL:

Täällä nyt odottelen sitä soittoa sieltä polilta.... vähä jännittää kyl.... Ja odottavan aika on iha luonnottoman pitkä!! Toivottavasti odotus palkitaan!! jos ei palkita, ni vetäsen lärvit tänä iltana, kostox!!

Mites meijän piinailijat?? Paiju, dreamer ja Nellikaneli??? Mitkä fiilikset???
Simplille edelleen peukut pystyssä :) Onko muutosta suuntaan tahi toiseen?? joka tapauksessa spesiaali :hug: ja erityistsempit!! Voimia :)
 
Otin yöksi särkylääkeen että saan nukutuksi jos kivut yltyy. Nukuin yöni hyvin ja heräsin tapani mukaan keskellä yötä vessaan ja vuodossa ei muutoksia tuolloin. Mutta aamulla kun heräsin ja menin vessaan lorahti ihan tummaa verta ja sekös saa padot aukeamaan. Kipuja ei pahemmin ole todella runsasta vuotoa. Eilen uskalsin toivoa vielä sillä testi viiva oli selvästi vahvistunut päivä pissistä mittaamalla, mutta sekin oli turha.



Nyt haluan jonnekkin kauaksi, että voisin unohtaa tän kaiken. Yritän järkeistää asiaa itselleni, mutta silti sitä syvällä sisällä syyttää itseään. Koen että minä olen se joka tuottaa pettymyksen toiselle ja joka on se maanantai kappale joka ei ikinä toimi oikein ja jonka kanssa nää matkat ei ikinä etene sen pitämmälle. Onneksi mulla on nyt sairaslomaa niin saan itkee rauhassa, mutta toivoisin että miun mies ymmärtäisi että mie tarviisin sitä miun lähelle pitämään vaan sylissä.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan vuoto :( Simpli :hug: :hug: :'( Noi tuntemukset on aika tuttuja.. Perseestä ku et vaan voi vaikuttaa lopulta mihkää... Tai siis joo terveellisen elämään mut siis et lopputulokseen... Mä oon nii pahoillani ja mulla on paha mieli sun puolesta :hug: Hyvä että oot saigonilla nii saat levätä käsitellä tätä asiaa rauhassa. Toivon sulle voimia ja toipumisia (jos noin voi sanoa..) :hug:

Ite vieläki vaan venaan.. Mix ne ei helvetti soita!! Siel on varmasti mun meijän tuurilla jotai persiillään :kieh: AAARRRRRGGGHHH!!! Mä en kestä!!!
 
simpli: Tsemppiä.. mulla kävi edellisen PASin kans samaan tyyliin :( :hug:

ON: Tänään olisi ollut meillä laskettu aika, jos kevään raskaus olisi loppuun saakka pystytty jatkamaan. Masentaa, itkettää. Onneksi olen kotona tänään, niin ei tarvi työpaikalla nyyhkiä.
 
Täälläkin piinailu menee loppua kohti. Pp8 sain kovin plussalta vaikuttavan viivan testiin ja ehdin jo vähän hurratakin. Onneksi ilo loppui lyhyeen kun tänä aamuna tuli puhdas nega ja Lutinusmönjäkin alkaa perinteisesti värjäytymään punertavaksi. Hieno homma taas, uutta PASsia kohti niin saadaan pakkanen tyhjäksi. Sen jälkeen onkin luvassa endometriooman leikkaus eli todennäköisesti saadaan sammutettua toisestakin munasarjasta hormonitoiminta niin ei tarvi enää PASseihinkaan mennä kun ei tuu alkioita. Voi sitten vaan alkaa odotella vaihdevuosia näin 25-vuotiaana.
 
Onpas täällä inhoja uutisia :( Oikeen tuntuu paskalta tulla tänne omaa vaihettaan hehkuttaa :ashamed: Olen pahoillani kaikkien puolesta jotka negatiivisia uutisia ovat joutuneet ottamaan vastaan :hug: Voimia...

ja sitten tää omanapanen hehkutus (anteex :ashamed: )
Siirto meni hyvin. Meillähän oli 2kpl alkioita pakkasessa, ja molemmat olivat omissa ampulleissaan. Yhtä olivat lähteneet siis sulattamaan, ja se yksi oli selvinny sulatuksesta (onkohan tää oikein sanottu..??)!!
Eli meillä on vielä pakkasessa 1 alkio :) Luokituksista ei oikein lääkäri osannu sanoo mitää ja oli vähä sitä mieltä et siin on niiiiiiin mont juttuu jotka pitää huomioida nii ei niit oikei kantsi tehdä..
Mutta sillon kun tää tyyppi on hedelmöittyny nii on jakautunu normaalia vauhtia.
Toivottavasti jatkaisi nyt vaan myöskin ja tarraisi kiinni kovasti ja ja ja ... :heart:
Ja nyt alkaa sitten piinapäivät!! Aion kyllä testata aiemmin kuin on se verikoe testipvä... ;) Nyt oon niinku ainaki hetkellisesti raskaana...

Voisko joku ihana päivittää mulle??
TanZZZku.....1.IVF/1.PAS.....1.....24.10

TanZZZku ja Toivo, pp 0
 
Simpli Voi ei :( Kovasti jaksuja sinne :hug: Toivottavasti miehes osaa tukea sua hyvin kaiken surun keskellä...

Tanzzzku Ihanaa että pääsit siirtoon! :) Piinattomia piinapäiviä! :

Miles Kiva että saitte hyvän saaliin! :) Nyt vaan odotellaan sitä parasta mahdollista lopputulosta! :)

ON: itse jouduin perumaan maanantain siirron... Ei tullu tänään ovista ei. ( eikä eilenkään vaikka keskiviikon ultra niin näyttikin, että tuloillaan on). Kaikenlaista ovisoiretta on jo ollut muutaman päivän, limaisuutta, vatsan turvotusta ja kipua. Mut negaa pukkaa testiin. ( paitsi apteekin Onni testiin haamua?!) No, toivon ja rukoilen että clearbluen ovistesti päräyttää aamulla sen kaivatun hymynaaman, että siirtoon päästään tiistaina. Sillä muutoin on tainnut tapahtua jotain erittäin P***kaa ja ovis jäänyt tulematta. On tää kyllä kummallista kun se munis oli keskiviikkona jo 17 mm. miksei se irtoa??? : /:'(
 
Viimeksi muokattu:
Pahoitteluni kaikille huonoja uutisia saaneille, tiedän kyllä miltä sekä tuntuu, itsekin niitä kokeneena :(
Itsellä nyt positiiviset odotukset, vaikka kuukausi sitten oli eri tuntemukset viimeisen julkisen puolen hoidon jälkeen. Mulla oli keskiviikkona punktio, 13 solua joista 12 hedelmöittyi. Eli kyllä mun kohdalla lyhyt kaava ja Menopur oli tehokkaampi. Tänään oli siirto, kaksi siirrettiin ja 8 pakkaseen. Kaksi oli vissiin niin huonoa ettei kannattanut pakastaa. Noille tänään siirretyille tehtiin vielä alkion kuoren avaus, lääkärin mielestä se voi auttaa kiinnittymistä. Testipäivä 28.10.
Lasku tästä hoidosta oli 2800, eli vähemmän kuin olin odottanut. Tuossa siis kaikki käynnit ja toimenpiteet mitä yksityisellä on nyt kk sisään ollut.
Jospa nyt olisi meidän vuoro onnistua...
 
Ensin pahoittelut teille kaikille neganneille tai kemiallisen saaneille :'(

Miles toivotaan että maanantaina moni olisi vielä mukana ja saisitte vielä pakkaseen ekaa kertaa alkioita :)

Tanzzzkulle tsemppiä piinan alkuun ja teille muille loppuun =)

InMyDreams muistan sut viime kerrasta ja tosiaan meilläkin tie vie ens viikolla yksityiselle eli hoidot julkisella ohi. Ja samoin, ensimmäistä kertaa tulee sitten lyhyt kaava ja vielä en tiedä jatketaanko menopurilla mutta katsotaan... Oli silti hienoa kuulla että teillä hoitotulos tässä vaiheessa jo parempi kuin aikaisemmin =)

Tämä näin nopeasti, itse odottelen vielä viikon ennen kuin tiedän jotain jatkosta...
Muoks. niin julkisen lääkäri oli sitä mieltä, että meidän kannattaa ehdottomasti tehdä vielä ainakin yksi hoito jos kukkaronnyörit sallii, eli meillä hoitotulos parantunut koko ajan joten toivotaan että jatkossakin... ja tietysti vielä se vihon viimeinen tulos mitä täällä kaikki odotellaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ei hitto jumalauta!!! Oon ottanu rennosti ja köllötelly vaan koko illan.. kävin äsken vessassa ja ku pyyhin, ni ei ollu ihan kirkas papru :( nyt tulee tosi ällöö txt et skippaa jos et pysty lukee..
Ku papruu painaa snadisti vähä niinku sisää, ni punastaha siinä!!! Tai siis vaaleanpunaista...
Voiko tää vaan olla vaan jotai siirron jälkeistä, ku kuiteki vähä sörkitty...??? Ei kyl oo tullu en muista et ikin instrumenttien jälkeen vuotoja, paitsi tietty papa kokeen jälkee.. yritän nyt selittää itselleni jollain muulla tätä ku sillä et ei olis taas välivuotoja :'(
Kaiken lisäx huomasin juomalasissa progynova tabletin joka oli vähä sulanu.. se on joko eilisiltanen tai tänä aamunen :( oon jotenki tokkurassa onnistunu sylkee sen takas sinne lasiin!!!
Vittu et ottaa kupoliin mä en kestä!!!
Onko tää mun piina nyt ohi ennen ku se ehtii alkaakaa...??? Päivällinen ilon tunne on melkei tipotiessään.. miten joku urpo voi olla noin huolimaton, onnistuu ny sylkee pillerin pois suustaan!?!!??!?! Ei jumalauta :'(
 
Tanzzzku, mä tiedän ton tunteen ku ite möhlää noiden lääkkeiden kans. Sillä hetkellä tuntuu et kaikki on mokattu. Ei varmaan nyt nämä sanat auta, mut uskon et sillä yhdellä lääkkeellä ei ole niin suurta merkitystä. Pidät nyt vaan huolen että muut päätyvät sinne minne pitää :) Onko vuoto lisääntynyt? Oliko sulla aiemminkin ollut välivuotoa? Mitä lääkärit on siitä sanonut? Tsemppiä piinishetkiin!
 

Yhteistyössä