Hoidot jatkuu 2012

Miles, millon sun seuraava veritesti on?? Onko tapahtunut mitää muutosta missään..??? :hug:

Kiitokset vielä Kukkanen ja Toivoja onnitteluista!!

Sannuliinu, mainitsit tuon iän, niin utelen nyt sitten että minkäs ikäinen olet??
Kovasti myös odotan ja jännään teidän tulosta... :) Tulethan kertomaan kuinka kävi?? :)

Mites meidän piinailijat, Valoa, Toivoja ja Linnea???? Mitkäs fiilikset?? Pitkää pinnaa ja tsemppiä toivon teille kaikille!! :)
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Iica ...................... 1.IVF/2.pas .......... lokakuu
Odottava73 ............ 2.IVF/ .................. lokakuu
Meriann ................ 2.IVF .................... lokakuu

Lumetar ............... 2.IVF/ICSI ............. syksy
Marianne1971 ....... 3.IVF ................... syksy
Hiskias ................ 2.IVF/ICSI ............... syksy

Nitaliini ................ 1.IVF 1.pas ........... loka/marras
Meg ..................... 3.IVF .................... marraskuu
Juliet83 ................ 1.CSI 1.PAS............. marraskuu
Mörkötys .............. 3.IVF/ICSI 1.pas ..... marraskuu
Paiju......................3.IVF......................marraskuu
Rotta09 ................. 2.iVF/1.pas .......... marraskuu
johkunen ..............4.IVF...................... marraskuu
Pinkku-84 ............. 1.IVF/2.pas ........... marraskuu
Tuba factor .......... 4.IVF1.pas .............. marraskuu
Gizmo82 ............... 2.IVF .................... marras-joulukuu
pikku_karhu .......... 2.IVF/2.pas ......... marras-joulukuu
Kukkanen81 ......... 2.ICSI/1.pas ........... joulukuu
Split85 .................. 2.IVF/1.pas ........... joulukuu
Onlyer.................. 3.ICSI/1.pas ........... joulukuu

Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ......... tammikuu 2013
Annabell-77 .......... 1.ICSI/3.pas .......... tammikuu 2013
Emma81 .............. 4.ICSI .................. helmikuu 2013
InMyDreams ......... 4.IVF/1.pas ........... helmikuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... helmikuu 2013
Miles .................... 5.ICSI .................... kevät/kesä 2013 (?)
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013

Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ??
Tammuska ........... 2. IVF 1.PAS?.............. ??
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ??
Inkku1 ................. 1.IVF(?) ....................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ??
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Simpli.....................2.IVF/ICSI (?) ............... ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
InLove ................... 1.IVF .......................... ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Luck ...................... clomit ............................................... 5.10.
TanZZZku ............ 1. IVF/1.pas ........... 1 ......................... 24.10. (+)
Valoa…................…1.IVF 4.PAS............ 1 ........................ 6.11.
Toivoja74 ............ 1. IVF/1.pas ........... 2 ......................... 8.11.
Linnea1982 ........... 1.IVF/2.pas ........... 1 ......................... 9.11.
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ............ 1 ......................... 12.11.
Seline .................. 2.IVF ...................... 1 ........................ 13.11.
Avalonia ................ 2.IVF .................... 2 ......................... 15.11.
Sannuliinu ........... 2.IVF/ICSI ............... 1 ........................ 16.11.
Nellikaneli...............1.IVF/2.PAS............ 2 ......................... 16.11.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .............. Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................ 2. IVF ............. Tammikuu ........... 6.10.2012
Susirouva ........... 1.IVF/6.pas ..... Tammikuu ........... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas ..... Helmikuu ............. 11.10.2012
Sartsa00 ............ 3.ICSI/1.pas..... helmikuu ...........
Kebri82 .............. 1.IVF .............. helmikuu ............. 23.10.2012
Kehrä ................. 4.ICSI ............ helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ............. 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS..... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF ............. toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria ......... 3.IVF .............. toukokuu ........... 7.1.2013
Lion33 .................2.IVF............... toukokuu ........... 9.1.2013
Pyykki ................. 2.ICSI ............ toukokuu ........... 29.1.2013
Vanil ................... 2.IVF ..............toukokuu ..........
Kaarne ................ 3.IVF ............. kesäkuu ............. 14.2.2013
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas .... kesäkuu............
Piinistelijä ............ 2. IVF ..............kesäkuu...............
Vauvahaaveita86... 1. IVF .............kesäkuu.............. 15.2.2013
Iinamiina ........ 4.IVF/ICSI-3.PAS ...kesäkuu.............. 17.2.2013
Napsuneiti ........... 2.IVF ............. kesäkuu ............. 19.2.2013
Iloksi ................... 3.ICSI ............kesäkuu.............. 20.2.2013
pepponen..............4.IVF/ICSI....... Heinäkuu ............ 7.3.2013
Sintu74 ................. 5.IVF ........... Heinäkuu ........... 8.3.2013
sannamary ........... 2.IVF/1.pas ..... heinäkuu .......... 13.3.2013
Sanna-77 ............. 1.IVF ............. heinäkuu ........... 1.4.2013
Sekundamamma .... 1.ICSI/1.pas ...elokuuu.............
HaaveissaToinen ... luomuihme ......elokuu............... 1.5.2013
Pikkuperho ........... 2.IVF/1.pas ......syyskuu.............. 9.5.2013
Luru-73 ................ 1.IVF ............. syyskuu..............
Scarleth ............... 3.IVF .............. syyskuu................
Sebu08 ................. 4.IVF ..............Syyskuu ............... 28.5.2013
jadekivi ................. 2. IVF ............ syyskuu ............... 29.5.2013
Willbe....................4.IVF/ICSI.........syyskuu............... 30.5.2013
Lila13....................2.IVF......... ....... syyskuu ............. 4.6.2012
Baby20xx...............3.IVF/ICSI......... syyskuu ..............
Almina................... 4.icsi/1pas..........lokakuu ............. 10.6.2013
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tukemisesta kaikille!

TanZZZku
menen huomenna veritestiin ja heti aamusta jos vaikka saisin tuloksen aikasemmin, kun aina joutunu odottaan ilta kahdeksaan! haluaisin saada klinikalta vastauksen samana päivänä että mikä heidän arvionsa tilanteeseen on.
ei ole mitään muutoksia mihinkään suuntaan, vuotoa ei näy ja just mietin et mulla alkoi rusehtavalla vuodolla viimeks jo ennen testipäivää ja sit rv6+3 verinen vuoto ja sit km 7+0. en tiedä voiko km kestää 5 päivää, mutta mulla mielestäni kesti ku oli vuodon lisäksi myös kovat vatsakivut(=supistukset kai)
Oon ihan hermona siitä verikokeesta, mutta haluan kyllä tietää että missä mennään..
nyt olis siis rv 5+1 jos normiraskaus

koska sulla tanZZZku ar -ultra?
 
Viimeksi muokattu:
Voi perse ja vittu mitä paskaa!!
Ja nyt tulee taas eritteistä, skipatkaa jos ällöttää....
Mulla on aina lutinuksen laiton yhteydessä, jääny siihen asettimeen sellasta rusehtavaa, todella minimaalisesti, mutta kuitenkin. Pari kertaa myös papru on värjääntyny, siis todella haaleeta mut silti, ja tätä on tapahtunu noin joka toinen tai joka kolmas pvä... paitsi tänään.
Aamulla, papru täytty tietty yöllisestä lutinusmönjästä, ja sehän oli kauttaaltaan sellain värjääntyny. Ei ollu punasta, mut todella haaleen vaaleenpunasta, ja lisää oli sisällä paprul koitettaessa.
Tulin töihin, ja ei tullu enää.
Sen jälkeen, joka ikisellä vessareissulla, on jääny papruun selkeesti sellasta tosi haaleenvaaleen punasta ja rusehtavaa. Muutaman kerran on ollu silleen et et joutunu tihrustaa mut pääasias nähny iha selkeesti :(
Äsken lutinuksen laiton yhteydessä, asetti oli täl kertaa selkeesti vaaleenpunanen, ja paprulla kokeiltaessa, siihen jäi 2* nuppineulanpään kokonen selkeästi punanen läikkä :( :ashamed:
Joo ei pitäs ronkkii joka kusen yhteydessä, mut oon halunnu varmistaa tuleeko sitä vitun vuotoa ku siihen on ihan pyyhkimällä jääny siihen helvetin papruun!!
Toivottavasti tää olis nyt siitä ronkkimisesta vaan eikä mitää vakavaa, mut voitte varmast arvata mistä aavistelen sen johtuvan :'( :(
Kaiken lisäx, ku olin äsken siis laittamassa sitä lutinusta, nii unohin sen saakelin lääkeboksin vessaan! Siis helvetin lahopää!!! Nyt sit äsken työkaveri kiikutti paketin mulle "et jäix sult jotai??""
Toivottavasti ei mee googlettaa lääkkeen nimee, koska saman tien käy ilmi hedelmöityshoidot.. Ja tää on naisvaltainen lafka, täynnä juorukelloja, nii kai mä oon sit kahvipöydän seuraava puheenaihe.. :ashamed:
Ai vittu että taas pistää vihax tää oma viallisuus!!!
AAARRRGGGHHHH!!!!!

Miles, ar-ultra olis 14.11., jos sinne asti siis päästään. Ja voit varmaa arvata mitkä mun fiilikset on et päästäänkö...
 
Odottava73 aloitti Puregon 300 pistokset 26.10, eilen oli ensimmäinen ultra pskoilla uutisilla, eli
vain yksi follikkeli näkyi ja ehkä kaksi pientä...
Lisälääkityksenä Menopur eilen ja tänään, huomenna uusintaultra, jossa sitten päätetään hoidon
jatkosta.

Kurjat olotilat on, ja tunne, että ei tämä tule itseltä enää onnistumaan.
 
Hei, TanZZZkulle heti hermo halit:). Ei se varmaan mitään vakavaa jos vaan pikkusen tuhrua,mutta säikäyttäähän se tietty. Kysyit ikääni,niin olen 37v. Tänään oli siis siirto,joten pääsin sinne asti,jee. Saatiin pakkaseenki jopa neljä alkiota. Joten paljon paremmin kuin viimeksi. Elikkä jotain hyvää,vaikka kato 16 kävi aikalailla. Kuiteskin siirretty oli huippu hyvä alkio. Muutenkin siirto sujui hyvin ja kivuttomasti. Nyt vaan sitten piinailu voi alkaa. Mulle voi päivittää 2IVF/ICSI......
1 ja testi päivä 16.11.2012
 
Pitkästä aikaa taas linjoilla... Viimeiset pari viikkoa ovat olleet sellaista tunteiden vuoristorataa, että pää ei ole meinannut pysyä perässä.

Mullahan piti olla lääkkeellinen PAS lokakuun puolessa välissä, mutta niinhän siinä kävi, että viimeinen huurunenä ei selvinnyt sulatuksesta. Vaikka olin mielestäni siihenkin mahdollisuuteen varautunut, niin se vaan veti totaalisesti maton jalkojen alta ja aika syvältä sain itseäni sen jälkeen kaivella pinnalle. Onneksi olin seurantaultrassa ottanut tämän mahdollisuuden esille lääkärin kanssa ja suunnitelmat jatkolle olivat jo valmiina. Niinpä uusi hoito aloitettiin heti lyhyellä kaavalla ja tiistaina olin jo punktiossa ja tänään hain kaksi kyytiläistä mukaan! Joten nyt taas piinaillaan ja tunteet vaihtelevat epätoivoisesta pieneen toivon pilkahdukseen. Eli mulle voi päivittää 2. IVF / 2 alkiota ja testipäivä 15.11.2012.

Pikaisesti silmäilin mitä muille kuuluu, mutta täytyy vielä perehtyä tarkemmin :)
Jaksamista miles ja TanZZZku!
 
Mulle voi päivittää hoitoihin, että 2.ICSI Helmikuu 2013.
Eli jahka tulee kethju Hoidot jatkuu 2013, niin palailen sitten asiaan. Toki seuraan taustalla tätäkin :)
Tänään siis oli julkisella ensikäynti ja hoidon suunnittelukäyntiaikoja oli vasta viikolle 3 ja viikolla 8 oli aikaa ICSIlle :p Varmaan inssin olis saanu nopeemmin, mutta meillä ei oo mitään toivoa 1,1 milj. siittiöllä siihen, varsinkin kun simpat liikkuu ympyrää ja klimppiytyy :p
Todellakin homma liikkuu hitaammin julkisella...plaaah...
 
Uhuh... Miten epätoivoinen olenkaan kun tein Early Sign -raskaustestin pp7... Noloa, eihän siinä mitään näkynyt tietenkään, mutta lasken tämän hulluuden eduksi sen, että JOS ihmeen kautta tästä PASsista alkaisi raskaus, niin näen ainakin minä päivänä aikaisintaan viiva voi ilmestyä ;-).... Tai jotain... ;-)

TanZZku. Tuo voi olla hyvinkin ihan normaalia tuhruttelua - toivotaan niin! Etsin aikanaan kaiken mahdollisen tiedon alkuraskauden tuhruvuodoista ja ne on todella yleisiä. Joillakin on jopa punaista vuotoa viikkotolkulla alkuraskaudessa ja silti raskaus jatkuu normaalisti. Ar-ultra maksaa vähän yli satasen yksityisellä; suosittelen käyntiä heti kun rv7+0 on täynnä, ihan mielenrauhan saamiseksi. Onhan se iso raha, mutta kuitenkin...

Odottava73 - kyllä sitä hyvää peliaikaa vielä on..! Pakko jaksaa uskoa!

Sannuliinu - mä sain kans 12 munista ekassa IVF:ssä vaikka välillä lääkäri näki follikkelienkasvatus-ultrassa, että jopa 16 kpl olisi ollut kasvamassa ja sitten pakkaseen lopulta saatiin "vain" viisi ei-top-alkiota... Yksi ei kestänyt sulatusta ja nyt on kaksi matkassa (ei kovin hyviä, siksi kaksin kappalein). Pelkään pahoin ettei ne kaksi huonointa jäljellä olevaa edes kestä sulatusta... Mutta toisaalta hyvä kun jotain saa edes pakkaseen.

Meillä on perusteellista tutkimuksista huolimatta selittämätön lapsettomuus, joten mä luulen, että meidän lapsettomuuden syy piilee munasolujen ja/tai alkioiden huonossa laadussa. Huono laatu johtunee ainakin meidän "vanhuudesta"...

Noh, koitan täällä piinailla rauhassa vaikka Luget (2x100mg/pv) ovat taas aiheuttaneet sen, että naama on kuin teini-ikäisellä, olen ihan turvoksissa ja unen laatu on huonontunut...
 
Täällä ei mene kaikki ihan putkeen. Viime yönä heräsin järkyttävään vatsakipuun. Eiku sitten vaan päivystykseen taksilla keskellä yötä. Tulehdusarvot korkialla ja kuumetta. Nyt sitten makoilen osastolla tipassa ja lääke huuruissa ja odottelen tuomiota. Hyperiä ei pitäs olka,mutta tulehdusta pukkaa. Alavattaan sattuu ja jne. Oishan se liian hyvin mennytkin tämä IVF, jos ei ois kipuja tullut.
 
Miles, miten jaksat??? Toivottavasti hermoista on jotain jäljellä vielä. Pidän niin peukkuja teidän puolesta!! Toivottavasti se tämä päivän testitulos olis hyvä :hug: Onko voinnissa tapahtunu mitää????

odottava, toivottavasti menopur auttais, ja tekis spurtin ja sais munikset kasvamaan!! Tsemppiä kovasti :hug:

Sannuliinu, kiitos ja hienoa että saitte pakkaseenki tyyppejä!! Mahtavaa :)
Kurjaa kyllä että tulehdusarvot nousseet ja kuumeilet :( Toivottavasti saat tipan kautta hyvät dropit ja olisit pian taas tolpillas. . Onko niillä diagnoosiepäilyä "tuomiosta"??? :hug:

Kiitos Toivoja rauhoittelusta!! Mäki oon eilisen lukenu hulluna noista alkuraskauden vuodoista, ja tuntuvat olevan kovin yleisiä... ihan ku täs ei muutenki tarvis ressaa...huoh..

Hautomo, odottavan aika on perseestä :(

Mariq, mulle on varattu ar-ultra tasan viikoille 7+0, ja se olis 14.11. En jotenki haluu mennä vkolla 6+, ku se 7+0 on sit kuiteki nii pian siitä, ja mieskään ei haluu et menisin. Alunperin mun oli tarkotus mennä mut en tiiä sitte...
Tosin, tää on tän hetken fiilis ja tilanne, se saattaa huomen olla jo ihan toinen :LOL: ku oon tällanen "tuuliviiri rauhaton..." :D

Täällä on ollu hieman puhetta paljon on saatu alkioita hoidoista.. Musta tuntuu et tosissaa mus on kunnol jotai vinksallaan, koska kaikki te muut ootte saanu niitä enemmän ku me tästä meidän hoidosta.
Meillä meni näin:
Ultrassa näky n. 15 rakkulaa, rakkuloita punktoitiin lopulta 17. Vain 8kpl oli solu!!, joista yksi oli epäkypsä. Kaikki 7 solua hedelmöittyi, 4 putosi jo seur. päivänä pois, ja 2 tarkkailua vielä jatkettiin siirtopäivänä.
Lopulta siirrettiin tuotreeltaan yksi alkio, ja kaksi meni pakkaseen. Nyt sulattivat yhden, ja se selvisi ja siirrettiin ja on? kyydissä :heart:
Eli 1.IVF:stä saatiin vain kolme alkiota!!! Mä oon 30v et en tiä miten kulahtaneita mun solut on :( Miehellä ok tavara.
Jos jotain positiivista, nii ne kaikki 7 ensin kyl hedelmöitty....

Toivon, et jos joudutaan viel uuteen kierrokseen joskus, nii tupakanpolton lopetuksella olis jotai positiivsta vaikutusta, vaikka ei kai se vaikuta sioihen et jos sitä solua ei ole siellä rakkulassa ni ei ole.
Toivon et tää päättyy nyt hyvin..

Enää ei ole tullut tuhrua, mut pitää koputtaa puuta... Silti edelleen vahva fiilis et ei päästä loppuun asti. Välillä onnistuu ajatus raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. Koitan olla ajattelematta mitään, se toimii välillä.
 
Viimeksi muokattu:
odottava jospa sulla olis piilossa osa folleista, mulla ollu pari kertaa niin, että ultrassa ei näy kaikkia, tsempit!

tanZZZku mä tiedän et tää ei sun olotilaa helpota, mut toi tuhruvuoto on normaalia. en muista mikä oli prosentti mut varmaan noin 30% raskaana olevilla on jossain vaiheessa hiukan vuotoa. jos vuoto ei voimistu tai jos alavatsa ei kipeydy, ei huolta. :hug: yritä jaksaa!!

sannuliinu tsempit piinapäiviin, tosi hienoa että saitte myös pakkaseen.
tosi kurjaa että oletkin nyt kipeenä. :( parane pian!! :hug:

avalonia jaksamista piinailuun!

hautomo kokeilin muuttaa tän ketjun otsikkoa, (hoidot jatkuu 2012-->) mut ei onnistunu. eiköhän hoitoja jatkavat voi silti jatkaa tätä samaa ketjua myös enskin vuonna..

ON kävin veritestissä jo klo 7:00 ja se on kumma jos en saa tulosta aiemmin kun vasta illalla. lupailivat kyllä puolen päivän maissa, mutta näistä ei aina tiiä.. täällä itku kurkussa tulosta odotellaan. testasin aamulla clear bluen testillä, plussa tuli, mut mun mielestä oli ehkä haaleempi kun sillon su. en ole kyllä varma ku ehdin jo suutuspäissäni heittää kaikki tehdyt raskaustestit roskiin.

muoks. olotilassa ei muutoksia mihinkään suuntaan.. kummasti noin mun lääkkeet pitää vuodon pois... eli täällä odottelen vain ja ainoastaan negatiivista tulosta..
 
Viimeksi muokattu:
Oon saanut lisää tuloksia. Pitää jäädä vielä osastolle. Hyperin riski liian suuri,lisäksi joku punktion aiheuttama tulehdus jossain kudoksissa ja pissatulehdus epäily. Nyt ei auta kuin seurata mihinpäin kallistuu. Lepoa,nesteitä,lääkeitä ja odottelua. Voi perhana sanan minä,jos tässä vielä hyperi pukkaa tosissaan päälle. Jos jotain lohdullista jäljillä näillä mömmöillä mitä muhun pumpataan ei pitäs olla mitään negatiivistä vaikutusta alkioon ja kiinnittymiseen.
 
onlyer, Oulusta joo. ei tosiaan tiiä vaikka oltais käytävillä törmättykin :)

Sannuliinulle nyt kovasti voimaa ja jaksamista sairaalaan! :hug: Ei ole koskaan kivoja tommoset.

Avalonialle pitkää pinnaa ja tarrasukkia :)

Ja tietty muillekin, TanZZZku, miles, tempityksiä :)
 
TanZZZku, toivotaan että on vaan harmitonta vuotoa. Tosi yleistähän tuo on alkuraskaudessa kun on hoidoilla aikaansaatu.

Sannuliinu, voi perse mikä tilanne! Toivottavasti pääsisit sieltä pian kotiin ja tilanteen tasapainoitetuksi.

miles, ehtikö tulla tuloksia ennen klo 16?

ON: Kaksi huurunenää haettu kyytiläisiksi. Selvisi tosiaan vasta kun puin housuja jalkaan että siirrettiin kaksi :LOL: Mä tosin siinä vähän ihmettelinkin kun hoitaja antoi sen seurantalapun ja puhui että "sitten kun vauvat tai vauva syntyy niin.."
Ainiin, ja testipäivä olis sitten 16.11.
 
  • Tykkää
Reactions: sebu08
TanZZZku, minäkin komppaan muita siinä, että noi alkuvaiheen vuodot ovat tosi yleisiä. Mutta ei se niiden yleisyys tee niistä yhtään sen mukavampia.. Toivotaan parasta!

Voi Sannuliinu, kovasti jaksamista:hug:!

miles, toivottavasti olet saanut tulokset.

Nellikaneli, tervetuloa piinailemaan, samoissa päivissä mennään ;)
 
ITKUA, ITKUA, ITKUA hyvä kun saan tätä kirjotettua.
hcg 212 eli ei todellakaan ole oikea raskaus. :'( :'(
ei ole klinikka enää auki, joten laitoin sähköpostia jos vaikka joku vastais vielä...
turha noita lääkkeitä nyt enää on ottaa viikonloppuna.

tuntui ihan äärettömän pahalle laittaa ittensä taas takas hoitolaisiin... NIIN EPÄREILU KOKO MAAILMA!!
:'( :'( :'(

muoks. ei taideta sitä lasta saada et kait se on alettava siihen asennoitua...
en ikinä pääse näistä hoidoista eroon...
 
Viimeksi muokattu:
Miles oon niin pahoillani sun puolesta :'( Sanat ei nyt riitä lohduttamaan :hug:

Sannuliinu kävipä sulla ikävästi. Pääsetkö kotiin sieltä yöksi? Toivottavasti ei nyt mene siihen hyperiin asti. Sama huoli on mullakin nyt noista antibiooteista, että kuinka vaikuttavat... Kovasti tsemppiä!

Mulla kurkkukipu yltyi sen verran kovaksi, että eilen lähti sitten ääni ihan kokonaan. Tämä päivä meni töissä elekielellä ja hennoilla kuiskauksilla.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Miles :'(... kovasti jaksamisia. On se niin väärin!! :hug:

Sannuliinulle Tsemppiä sairaalaan!

Tanzzzku Eiköhän sun vuotelu ole ihan vaaratonta alkuraskauden vuotoa. Koita ottaa vaan rauhallisesti! :)

Nellikaneli Ihanaa, kaksi kyytiläistä! :) Tsemppiä piinailuun! :)

ON: täällä oli vuosisadan vuoto! Tsiisus! Nyt alkaa hellittää, onneksi. Kysyisin teiltä viisaammilta siirtymisestä yksityiseltä julkiselle hoitoon. Meillähän on pakkasessa vielä 3 alkiota. Mutta kun hyvin skeptinen olen näihin PASseihin, haluaisin jo jonoon julkiselle, ettei käy niin että uuteen ICSiin päästään vasta ensi syksyllä. Luulen, että yksityiseltä en saa lähetettä ennen kuin pakkanen on tyhjä? vaiko? Ja mitäs sitten jos ei kertakaikkiaan olisi varaa niitä huuruneniä sulattaa? tarkoittaako se sitten niin ettei kertakaikkiaan pääsisi julkisellekkaan? Ei kai se niin voi olla? Meillä onneksi tulee kohta veronpalautukset, että siitä se ei jää kiinni, kunhan mietin. Sitten pohdin sitä vaihtoehtoa, että jos menisi terveyskeskuksen kautta pyytämään lähetettä julkiselle? Onnistuisikohan se? Jos sais ensi käynnin jo alkuvuoteen, niin vois ehkä huhti-toukokuulle saada jo ICSIn? :) kommenteista ja neuvoista kiitollinen

Annabell
 
miles; tuo on niin uskomattoman epäreilua, että voihan h****tti... Teillä on pitkä tie takana... Voimia sulle surun keskelle, itselläni ainoa pinnallapitävä ajatus keskenmenon jälkeen oli, että ainakin todistetusti voin raskautua. Eihän se paljoa tietty lohduta, mutta jotain kummiskin...

Sannuliinulle pikaista paranemista!

Nellikaneli - hauskaa kuulla, että joku toinenkin on saanut "ex-tempore" tuplakyytiläiset! Mullekin piti siirtää vain ja ainoastaan yksi alkio, mutta molemmat selvis sulatuksesta ja olivat vähän huonoja, joten vasta siirtotilanteessa lääkäri mainitsi, että "sopiihan se, että me nyt sitten laitetaan nää molemmat?" Sopihan se :)

Tänään -siis pp8- maltoin olla aamulla testaamatta. Järkevintä olisi testata vasta pp11 eli maanantaina, mutten taida malttaa...
 
Oon niin pahoillani, miles. Ei tähän tilanteeseen oikein löydy sopivia sanoja... Maailma on käsittämättömän epäreilu paikka... Jaksamista pahimman yli, surut kuitenkin on surtava. :hug: Ja sitten taas joskus suunnattava eteenpäin, kun sen aika on.
 

Yhteistyössä