Miles, miten jaksat??? Toivottavasti hermoista on jotain jäljellä vielä. Pidän niin peukkuja teidän puolesta!! Toivottavasti se tämä päivän testitulos olis hyvä :hug: Onko voinnissa tapahtunu mitää????
odottava, toivottavasti menopur auttais, ja tekis spurtin ja sais munikset kasvamaan!! Tsemppiä kovasti :hug:
Sannuliinu, kiitos ja hienoa että saitte pakkaseenki tyyppejä!! Mahtavaa
Kurjaa kyllä että tulehdusarvot nousseet ja kuumeilet
Toivottavasti saat tipan kautta hyvät dropit ja olisit pian taas tolpillas. . Onko niillä diagnoosiepäilyä "tuomiosta"??? :hug:
Kiitos
Toivoja rauhoittelusta!! Mäki oon eilisen lukenu hulluna noista alkuraskauden vuodoista, ja tuntuvat olevan kovin yleisiä... ihan ku täs ei muutenki tarvis ressaa...huoh..
Hautomo, odottavan aika on perseestä
Mariq, mulle on varattu ar-ultra tasan viikoille 7+0, ja se olis 14.11. En jotenki haluu mennä vkolla 6+, ku se 7+0 on sit kuiteki nii pian siitä, ja mieskään ei haluu et menisin. Alunperin mun oli tarkotus mennä mut en tiiä sitte...
Tosin, tää on tän hetken fiilis ja tilanne, se saattaa huomen olla jo ihan toinen
ku oon tällanen "tuuliviiri rauhaton..."
Täällä on ollu hieman puhetta paljon on saatu alkioita hoidoista.. Musta tuntuu et tosissaa mus on kunnol jotai vinksallaan, koska kaikki te muut ootte saanu niitä enemmän ku me tästä meidän hoidosta.
Meillä meni näin:
Ultrassa näky n. 15 rakkulaa, rakkuloita punktoitiin lopulta 17. Vain 8kpl oli solu!!, joista yksi oli epäkypsä. Kaikki 7 solua hedelmöittyi, 4 putosi jo seur. päivänä pois, ja 2 tarkkailua vielä jatkettiin siirtopäivänä.
Lopulta siirrettiin tuotreeltaan yksi alkio, ja kaksi meni pakkaseen. Nyt sulattivat yhden, ja se selvisi ja siirrettiin ja on? kyydissä :heart:
Eli 1.IVF:stä saatiin vain
kolme alkiota!!! Mä oon 30v et en tiä miten kulahtaneita mun solut on
Miehellä ok tavara.
Jos jotain positiivista, nii ne kaikki 7 ensin kyl hedelmöitty....
Toivon, et jos joudutaan viel uuteen kierrokseen joskus, nii tupakanpolton lopetuksella olis jotai positiivsta vaikutusta, vaikka ei kai se vaikuta sioihen et jos sitä solua ei ole siellä rakkulassa ni ei ole.
Toivon et tää päättyy nyt hyvin..
Enää ei ole tullut tuhrua, mut pitää koputtaa puuta... Silti edelleen vahva fiilis et ei päästä loppuun asti. Välillä onnistuu ajatus raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. Koitan olla ajattelematta mitään, se toimii välillä.