Hakutulokset

  1. Ninja09

    Joulukuun tontut -15 *kesäkuussa*

    Haluaako joku lisätä mun siskon fb ryhmään?
  2. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20141212 170203 plussaa ne testit enteili. Onko toi liian haalea ? Dpo on 11 tai 12.
  3. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    2014-12-12 12.16.12
  4. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    http://aijaa.com/u4P3cO nyt hakee pc testi. Toi on ihan selkeesti punainen toi ylimmän testin viiva.
  5. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20141209 191934 täs viel muokkaamaton
  6. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    2014-12-09 19.23.00 nyt onnistu. Oon vähän muokannu kuvaa mut taas toi ajaa syö kaikki viivat :(
  7. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Auttakaa!!! Nää sofit on niin syvältä. Kaikkiin testeihin saanu jonkun viivanpaikan. Enkä saa edes kuvaa lisättyä. Prkl... miten se onnistuu puhelimella?
  8. Ninja09

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Iltaa kaikille. Pitkään sivusta seuranneena päätin taas liittyä joukkoon. Eli nyt on menossa dpo 9-10. Ovista en tässä kuussa testannu. Sanokaa näänkö harhoja ja jos en niin onko noihin pc:n liuskoihin alkanu tulemaan viivanpaikkoja? menin jotain ihme filttereitä käyttämään ajjaassa ja en...
  9. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Huomenta kaikille! Mun on pitänyt tulla jo aikasemmin ilmoittamaan mun tilanteesta, mutta on ollut todella paha pahoinvointi viimisen viikon :$ En tiedä onko tästä hyötyä jollekkin, mutta kuumeilussa kannattaa ottaa kaikki keinot käyttöön :p Eli, mun plussa kierrossa kaikki meni aika samalla...
  10. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    rockstone Samanlainen mun viiva oli kuivana :heart: Voi olla että huominen testi ei paljoa muutu, mutta sekin on yksilöllistä :)
  11. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    rockstone Tässähän tämä menee päivä kerrallaan :D Eli ensimmäisen ns. haamun sain jo la aamusta eli olisko sillon ollut sit dpo 9. Se oli niin haalea, että sitä ei saanut kameraan tallennettua. Samana päivänä tein David testin ja siihen tuli selvä viivanpaikka. Sunnuntaina en testannut...
  12. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    pakko vielä lisätä kuva testistä kun se on jo kuiva. :heart: =) Pikkuinen Ihana kuulla, että tästä voisi oikeasti kasvaa pieni ihminen :) Jospa alkais sit nauttimaan raskaudesta ja eläisi päiväkerrallaan :) Koska sinne neuvolaan kannattaa soittaa? Meinasin, että soitan tänään koska, jos...
  13. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Koitan rauhoittua ja odottelen että posti tuo huomenna lisää pc liuskoja. 5 kemiallisen jälkeen ei vaan osaa olla ressaamatta :( ainut ero tässä raskaudessa on se, että toi viiva on noin vahva. Kaikissa muissa on tullu vasta dpo12 positiivinen ja silloinkin paljon haaleampi tulos. Tyhmänä tein...
  14. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Apua!!! Nyt on menossa dpo 9-11 Tarkkaa tietoa ei ole koska sain kahtena päivänä o-plussan. Tein eilen päivällä david testin ja sain haamun. Tänään aamulla tuli ehkä vähän haaleampi haamu. Mutta pc liuska näytti tältä. Kuva on otettu noin 10 min testin teosta. Huolettaa se david testin...
  15. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Pele Näen hennon punaisen viivan <3 Pinkissimo Eli se omppumehu juttu toimii :D Onpas noi testit luotettavia :D Nöhvi1 Kyllä toi jo on selkeä plussa <3 sunflower11 Et sä malta olla testaamatta :p (tee testi :D ) Nuppunappi Oi, niin selkeä plussa <3 Ja kyllä noi halpistestit ihan...
  16. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    youtubessa on video missä ne dippaa raskaustestin omenamehuun ja se muuttuu positiiviseksi. Onkohan se pila vai reagoiko ne testit tosiaan omenamehuun??? Harmi ku ei oo omenamehua kotona :D Jos toi on totta niin eikö se sama reagtio tapahdu jos on juonut paljon omenamenhua/syönyt tuoreita...
  17. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Nyt on ihan pakko tulla avautumaan :D Saatte hyvät naurut kun kerron, että oon jo nyt malttamattomana tehnyt r-testin :laugh: Nyt on menossa joko dpo5 tai dpo6. Nii ja sain viivanpaikan/tooosi haalean haamun. Eli se alko tulemaan näkyviin jo 2min kohdalla ja vahvistu kuivumiseen asti. No...
  18. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Salone Näen siellä punertavan viivasen, mutta mun koneella se ei ole kovin tarkkaviivainen??? Onko noi netistä tilattuja testejä??? carolina30+ Mä muistelin, että sähän sait monta päivää ovisplussaa?? oliko näin? Jos se on vieläkin plussa niin tekisin jo r-testin. Kyllä siinä nimittäin jotain...
  19. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    miss_piggy Vuosi sitten lääkärissä sanottiin, että mahdollisesti on pco. Eli ei varmaksi sanottu koska ne eivät olleen ns. helminauhamaiset. No nyt kuukasi sitten lapsettomuuslääkäri sanoi että ei ole pco:ta. Eli ota tosta nyt sit selvää :D Nii ja viime kierrossa olin ovulaation aikoihin...
  20. Ninja09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Ihana saada vastauksia :) Viime kierrossa tikutin, mutta lopetin tikuttamisen liian aikaisin. Eli en tiedä mitä ne olis näyttäny sen oletetun plussan jälkeen. Joskus viime vuonna tikutin ja sillon en saanu edes plussaa näkyviin. Eli jos tänään vielä vähän pupuilua :P Eilen oli välipäivä...

Yhteistyössä