Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
sarasofia ei tohtori kertonut milloin mahdollisesti irtoais, enkä älynnyt kysyä, sanoi vaan että nyt on otollinen aika. Menee vaan nyt sitten tämä ovis hukkaan, ei toivoakaan kellistää miestä viikolla :(
Outoa vaan on, kun olen aiemmin voinut ovistuntemuksista ennustaa menkkojen alkamisen ajankohdan, ovat tulleet nakutetusti kahden viikon kuluttua. Kierron pituus siis vaihtelee 28-31.

Zipuliini lankaan menin siis minäkin :headwall:

Eipähän tässä olla "yritetty" kuin vasta muutama kuukausi, mutta kun en omista rentoa mieltä :D Jotenkin on helpompi sietää ne negat, jos on edes ollut yritystä ajallaan.
Tästä kierrosta taidan siis minäkin heittää kirveen kaivoon, seurailen innolla miten teidän muiden käy :)
 
Nyt mänee käpy nokkaa :( soitin tän jatkuvan mahakipuilun takia sairaalalle,nooh käski takas soittoa ootellessa tehdä r-testin. Minäpä tein ja kaks viivaa rfsuhun pärähti??? Tosin haalea mut kuvankin siitä sain.. WTF?!

Nyt istutaa oottamassa et pääsen gynelle.. josko nyt viimein tulis selvyys tähän hommaa.. taitaa lähtee jok ikine testi kohta johonkin suon pohjalle ku tuntuu ettei mihkää voi luottaa,vaikka omin silmin näkis :(
 
Nyt mänee käpy nokkaa :( soitin tän jatkuvan mahakipuilun takia sairaalalle,nooh käski takas soittoa ootellessa tehdä r-testin. Minäpä tein ja kaks viivaa rfsuhun pärähti??? Tosin haalea mut kuvankin siitä sain.. WTF?!

Nyt istutaa oottamassa et pääsen gynelle.. josko nyt viimein tulis selvyys tähän hommaa.. taitaa lähtee jok ikine testi kohta johonkin suon pohjalle ku tuntuu ettei mihkää voi luottaa,vaikka omin silmin näkis :(
Eikös plussa ole hyvä uutinen?? (sori meitä on niin monta täällä, että kun kahlaa ketjun loppuun ei enää alussa muista kuka mitä ja missä)

heidip Miekin olin näkevinäni jotain.

Zipuliini mitkä siul olikaan päivät menossa (kp/dpo)?

Miulla täällä kp 26/17-31. Aamulla menin sit tekemää vikan RFSU:n r-testin. Ihan vaan pettyäkseni näköjään. Enkä siis ees kuvannut, koska siinä ei ole MITÄÄN nähtävää. Ehdin jo vähän nostella omia toiveitani ihanasta joululahjasta, kun rinnat ollu piiitkästä aikaa pari päivää kipeät.
 
Raskaanako juu toki onnesta pompin jos plus on,mut tuntuu pikkuisen hurjalle et menkat oli just 4pvää,tosi joo niukat et testi näyttäs taas haaleaa plussaa.. haamua näytti just enne menkkoja predictor early. Mut nyt o verikoe otettu ni siitähän tuo selviää tunnin sisään.
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
pidetään pikkupeikko peukkuja.. voihan olla, että on ollut harmiton vuoto, mutta itse olen jo sen verran pessimisti keskenmenon jälkeen, että toteaisin jonkin menneen kesken.

hcg saattaa nousta vaikka kesken olisikin mennyt. Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyttä ja ultran pian.
 
zuhina, napanyytti ja Enkeli30 Luin alkusyksystä kirjan Take charge of your fertility missä selitetään aamulämpömenetelmä sekä vauvanyritykseen, että ehkäisyyn. Siinä mainittiin, että LH-huippu ovulaatiotestissä ei takaa sitä, että ovulaatio todella tapahtuu vaan näitä huippuja voi tulla useampia kunnes ovulaatio lopulta tapahtuu tai tulee ns. ovuloimaton vuoto. Aamulämpöjen muutos ja säännöllinen ultraus on tuon kirjan mukaan ainoita keinoja saada selville tapahtuiko ovulaatio ja milloin. Ja lämmöistäkin se varmistuu vasta kun 3 aamua perättäin on lämmöt ylhäällä. Itsellä on tälle syksylle kertaalleen käynyt niin, että limat ja o-kivut enteili ovulaatiota, mutta sitten tuli stressaavampi tilanne ja ovulaatio siirtyi n. 5 päivää eteenpäin. En ole ovulaatiota tämän vuoksi nyt innostunut tikuttamaan vaan yritän tarkkailla limoja ja kohdunkaulaa lämpöjen mittailun lisäksi. Niiden avulla on päästy aika hyvään tarkkuuteen.

heidip* Minäkin näen haamun. Toivottavasti menkat ei ala!!

pikkupeikko85 Tsempit ja toivotukset siihen, että olis oikea plussa!

Tää oli nyt eka viesti tähän ketjuun. Oma dpo nyt 5, joten liityn ketjuun varmaan alkuviikosta innokkaana testaajana. Viime kierrossa tuli hailakoita haamuja, mutta ne päättyivät harmikseni kemialliseen raskauteen. Nyt odottelen vielä pari päivää, josko lämpökäyrä näyttäisi taas triphasic-muodolta kuten viime kierrossa. Dpo 9 tienoilla pitäisi alkaa käyrässä tapahtumaan jos menee kuten viimeksi...
 
En noista lämpöhommista sen enempää tiedä kun en niihin ole juuri tutustunut, pari kertaa mittaillu jonka perusteella en voi sanoa mitään :D mutta miltäs se mama-maisu pitäis olla ton kohdunsuun? Mie oon havainnu kaikenlaista tuntumaa siellä :D

Eilen talleteltu, isäntä lähti reissuun ja kohta ajattelin o-testata...vaikka tiedän että pitäis siihen plussaan jättää, mut miksi vielä testasin seuraavana päivänä...no kun ei ollu miun mielesta ihan täysin yhtä vahvat...no...tänään kp 18...

muoks* Testasin, viiva haalea mutta siristelemättä nähtävissä edelleen...eikö nyt, JOS ovis oli su-ma, pitäis testien muuttuu jo ihan täysin viivattomiks...kö?? Vai onkohan jääny ovuloimatta yrityksestä huolimatta ja jotenki siks vielä antaa viivaa? Greippimehua menee vieläkin, siitäköhän johtuu ettei samanlaista kuivuutta oikein missään vaiheessa ole esiintynyt kuin viime kierrossa..?
 
Viimeksi muokattu:
Tuomio kemiallinen raskaus edellis kierrossa. Kaikki kohdillaa muuten tunnistan vaan tulevan oviksen näillä kivuilla..

siellä ol sellaine 13mm kasvava "juttu" ja hyvin paksuuntunu limakalvo, lääkäri vihjaski et mies kannattanee pitää lähietäisyydellä 2-3pvä sisällä jos tuloksia haluaa ;)

Ja sen kertoi myös et jos raskautua haluaa ja oikee varmistella, BURANAA EI SAA syödä.. vinkiksi muillekin.. :)
 
Tuomio kemiallinen raskaus edellis kierrossa. Kaikki kohdillaa muuten tunnistan vaan tulevan oviksen näillä kivuilla..

siellä ol sellaine 13mm kasvava "juttu" ja hyvin paksuuntunu limakalvo, lääkäri vihjaski et mies kannattanee pitää lähietäisyydellä 2-3pvä sisällä jos tuloksia haluaa ;)

Ja sen kertoi myös et jos raskautua haluaa ja oikee varmistella, BURANAA EI SAA syödä.. vinkiksi muillekin.. :)
Kaikki siis hyvin - nyt vaan pupuilemaan ahkerasti!
 
Enkeli30 Kohdunsuun tarkkailu on ainakin tuon kirjan mukaan vähän sellainen toisen tason mittari eli se ei ole niin tarkka ja pitäisi joka päivä kokeilla ja laittaa tulokset ylös, jotta niistä olisi hyötyä. Itsellä kohdun suu nousee ylemmäs, pehmenee ja avautuu ovulaation tienoilla ja sen jälkeen laskee alemmas, kovettuu ja aukko supistuu pieneksi. Ja raskauden merkkejä ei kuulemma kohdunsuuta tarkkailemalla löydä eli oviksen jälkeen sitä ei tarvitse tarkkailla ollenkaan. Paitsi sitten tietty raskauden aikana lääkärit :D

pikkupeikolle tsempit pupuiluun! Mä olen uskotellut itselleni, että kemiallisen jälkeen on tosi hedelmällinen ja tärppää helposti. Eli vaaleanpunaiset lasit silmillä mennään nyt tätä kiertoa :)
 
Voi huokaus tää testaminen voi olla välillä jotenki niin...masentavaa.
Tein taas ovistestin, haaleempi oli ku eilen. Siinä ja siinä onko nega vai ei, en osaa sanoa. Huvinvuoksi (=nää oireet mitä on ihmetyttää kovin) tein kanssa raskaustestin, täysin selvä nega. En mä kyllä plussaa siihen odottanutkaan, mut ovistestiin oisin kaivannu jotain.

Eilen alko aika kovat alamahakivut. menkat ei ainakaan pitäs olla vielä lähelläkään ku kp14 vasta.

Noh ei auta ku jatkaa tallettelua ja kattoo mitä ihmettä käy... pitäs olla kärsivällinen vaan ja ottaa tää kierto muutenki tämösen oppimisen kannalta, että onko mulle ovisliuskoista yhtään hyötyy vai ei ja nii.
 
Ihanaa, täällä viivat vahvistuu! :heart: Pc:eissä yllä dpo12, keskellä dpo14 ja alhaalla tän aamunen dpo16 vielä testiajan puitteissa. :)



Ja Davidissa on tuo hassu heilahdus dpo 15 kohdilla mitä eilen ihmettelin mutta tänään taas tummunut :)



Nyt mä sen uskon :heart: Kiitos ihan superisti kaikille mun kuvia tiiranneille ja jäitä hattuun laittaneille! :) Menneisyys vaan pistään näitä viivojakin epäilemään.
 
henppa, mikä dpo? Ei ne viivat apteekin omissakaan välttämättä alle vuorokaudessa vahvistu, jos ei kahdessakaan kuten noista mun kuvista voi päätellä! :) Mutta ihan selkeä viivahan siellä on! :)
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja siis mähän en testais näin paljon eillei mulla ois kaapissa niin paljon testejä, gröhöm.... en varmaan raaskis apteekista käydä kovin montaa testiä ostamassa.

Nimimerkillä tilasin just eilen kaks digiä........ :ashamed::ashamed:
 
Omien laskujen mukaan dpo 18, mutta jos toi on plussa niin paljon paljon vähemmän.
Alan uskoman siihe että ovis on ollu myöhemmin (reippaasti).
Mutta silti en tiedä onko toi luotettava :-\
Vajaa 1,5vkoa sit olin verikokeissa ja siellä tulos oli nega. (lääkitystä varten) mutta nyt noi haamut hämää.
 
Mimosa89 miten kävi labra kokeen kanssa?
SaraSofia niin hienosti vahvistuu <3 nyt vaan kasvattelet massua, paljon onnea odotukseen ja koita rauhoittua jo *hali*

Oma ovis tikku ol tänää jo vähän tummunu, et kai se lääkärin eilinen veikkaus 2-3pvä päähän on oikea :D tänään siis kp9 ja kaiketi vois nyt sunnuntaille-maanantaille odotella mahan nipistelyjä. Ukkokin on onneks lomalla ens vkon ni on aikaa töhöttää :D

Toivon vaan et ne digit kolahtais tänään postilootaan ni pääsis testaamaa niitä :D Millasellahan testi arsenaalilla sitä pitäs varautua joulun pyhiin kun laskelmoin et niitä main vois plussaa ruveta saalistelee :rolleyes: Siinä se olisikin ihan kaikki paras joululahja <3

Plussa tuulia jokaiseen tikkuun viikonlopulle ja mukavia peittojen pöllytys hetkiä :):)
 
Labrasta tuomiona ei raskaana ???? arvot ovat niin alhaisia että ei edes kemiallisen mahdollisuutta ole että eivät kyllä ymmärtäneet miten kaksi eri testiä antoivat haamua. En kyllä luota testeihin enää, yritän seuraavassa kierrossa olla testailematta ennen menkkojen alkamispäivää.. ( ihan varmaan joo x) )
 

Yhteistyössä