Mimosa89 Kyl mä oon näkevinäni jonkun viivan, on aika paksut noi viivan kohdat tuossa testissä
Huomen aamuna uusiks josko ois selkeempi
SaraSofia sinuna jättäisin nyt noi testien teot ja keskittyisin olennaiseen
Ei noilla tikuilla pysty sitä hormoonia määrittelee, jos sua mietityttää ni soita neuvolaa ja pyydä verikoe vahvistus niin tietät
Ei muuta ku keskityt nauttii raskaudesta, kun noin selkeät viivat olet saanut <3 ja itse näen kyllä myös vahvistumisen. Kirjoitinkin jo aiemmin täällä et mulla huiteli mola raskaudessa hcg pilvissä ja pcssä viivat ei juuri tuota vahvempia olleet, eli ihan turha yrittää niilä arvioida sitä nousua
Oma napa: Aattelin alottaa kp11 tikuttaa liuskoilla ovista, ja juu menin ja tilasin digi ovistestit, eipähän tarvihe arvioida onko vaiko eikö
Greippimehua on kitattu, monivitamiinia popsittu, miehelle myös syötetty sitä ja ja voiko tässä nyt enempää tehdä? Pupuilut on nyt muutenkin ahkeraan, oviksesta en ajatellut miehelle edes kertoa, se kyllä tosin osaa laskea ja aika hyvin tietää millon on noin puoliväli kierto
Onneks on tätä joulu töhinääkin tässä ni ei kerkee ihan koko aikaa miettiä tässä tätä asiaa
onko kukaan täällä tehny RFSU ovistestejä? näyttäs olevan 14kpl paketti meinaa sen vajaa 8e meijän lähikaupassa, mietin lähtisinkö niillä ennen digiä saalistaa ovista? et voiko niihin luottaa? ovat ainakin ihanan leveitä ne tikut, vihaan niitä hiuksen hienoja liuskoja joista saa tihrustaa..