Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oi että, tää aika ei kulu vaan yhtään mihinkään. Tai huminallahan nämä päivät/vkot menee mutta tuntuu että kpt ei kulu ikinä :"D Tänään kp16, ikuisuus menkkoihin/testaamiseen. Terolutit aloitettu eilen, pupuiltu nyt säännöllisen epäsäännöllisesti.
 
No ei kyllä nyt jotenkin hyvältä vaikuta tää. Pc:n dipatessa kävi sama ku toissa-aamuna eli tooooosi hitaasti siinä tikussa edes näkyi testiviivan kohdalla mitään väriä, vasta parin minuutin jälkeen alkoi hahmottumaan... Ja saman vahvuselta vaikuttaa kuin se dpo 12 uitettu.


Alla on siis tän aamunen dpo14 ja yllä dpo12. Tän aamunenkin jo tunnin verran vetäytyneenä.

David taas vaikuttaa hieman vahvemmalta, mutta eilisen ja tän aamusen kontrolliviivoissakin on huima ero eli en lähtisi siitäkään tekemään johtopäätöksiä.


Tässä on ylimpänä dpo 12, keskellä dpo13 ja alimpana dpo14 tunnin verran vetäytyneenä. Kivasti vahvistunut kyllä tuo testiviiva vrt aiempiin päiviin mutta nuo kontrollit on tosiaan ihan erilaiset alunperinkin, tämänpäiväisessä on tosi kaunis ja tasainen kontrolliviiva :)

Takaraivossa piru huutaa; Tuulimuna! Tuulimuna! :(

Mielipiteitä ois kiva kuulla taas ulkopuolisilta?


muoks, hyi yöks tuli epäselvät kuvat kännykällä, normaalisti otan järkkärillä mutta nyt ei kerenny :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä tombatar. Mä oisin niiiin toivonu että tää olis ollut selkee juttu jo dpo14, että viivat ois vahvistuneet selkeesti ja voisin huokaista edes vähän helpotuksesta. Mutta vaikeimman kautta tämäkin näköjään. Pahimpaan olen kuitenkin jo varautunut. :/
 
sarasofia, ihan samantyyppistä vahvistumista minullakin oli Davidien kanssa testatessa. Loputtomiin en viitsinyt uusia testejä ostaa vain viivojen vahvistumisten toivossa, mutta ainakin vielä toistaiseksi ollaan ihan tukevasti raskaana 7+3. Ei siis ainakaan pitäisi olla mitään hätää! :)

Ekassa raskaudessani muistelin testiviivan olleen jo todella vahva pari päivää menkkojen alkamispäivän jälkeen, mutta tällä kertaa viiva oli vähän hailakampi. Koitan tosiaan ottaa rennosti asian suhteen. Pari digitestiä olen tehnyt vielä tämän jälkeen ja niissä on viikkomäärät kasvaneet ihan niin kuin pitääkin.
 
Mimosa89 Kyl mä oon näkevinäni jonkun viivan, on aika paksut noi viivan kohdat tuossa testissä :) Huomen aamuna uusiks josko ois selkeempi :)

SaraSofia sinuna jättäisin nyt noi testien teot ja keskittyisin olennaiseen :D Ei noilla tikuilla pysty sitä hormoonia määrittelee, jos sua mietityttää ni soita neuvolaa ja pyydä verikoe vahvistus niin tietät :) Ei muuta ku keskityt nauttii raskaudesta, kun noin selkeät viivat olet saanut <3 ja itse näen kyllä myös vahvistumisen. Kirjoitinkin jo aiemmin täällä et mulla huiteli mola raskaudessa hcg pilvissä ja pcssä viivat ei juuri tuota vahvempia olleet, eli ihan turha yrittää niilä arvioida sitä nousua :D

Oma napa: Aattelin alottaa kp11 tikuttaa liuskoilla ovista, ja juu menin ja tilasin digi ovistestit, eipähän tarvihe arvioida onko vaiko eikö :D Greippimehua on kitattu, monivitamiinia popsittu, miehelle myös syötetty sitä ja ja voiko tässä nyt enempää tehdä? Pupuilut on nyt muutenkin ahkeraan, oviksesta en ajatellut miehelle edes kertoa, se kyllä tosin osaa laskea ja aika hyvin tietää millon on noin puoliväli kierto :D Onneks on tätä joulu töhinääkin tässä ni ei kerkee ihan koko aikaa miettiä tässä tätä asiaa :D

onko kukaan täällä tehny RFSU ovistestejä? näyttäs olevan 14kpl paketti meinaa sen vajaa 8e meijän lähikaupassa, mietin lähtisinkö niillä ennen digiä saalistaa ovista? et voiko niihin luottaa? ovat ainakin ihanan leveitä ne tikut, vihaan niitä hiuksen hienoja liuskoja joista saa tihrustaa..
 
Te ootte kaikki niin ihanan fiksuja :D Haluisin tällä kertaa luottaa noihin Davideihin. Tasapaksuja viivoja en oo saanut edes rv11 tai rv20 ku joskus huvikseen testannu. Eli tasavahvoja viiruja en kyllä edes odota :)

Mimosa, mäkin näen väriä ja paksua viivantapasta :) toivottavasti sulla selkeentyis kunnolliseksi viivaksi :)
 


Hyvät naiset tulkitkaas tämä mulle. Kokemuksia? Antaako ovistesti tuollaisia haamuja muuten vaan? Mun mielestä rt puhdas nega, mut kolme kaveria nähny haamua.. Huvikseni testailin raskauden suhteen vajaan kahden tunnin pidätyksestä pregcheck ovulaatiotestillä ja 10IU/l raskaustestillä.

Kp26/27-32

Perjantaina tulee kuluneeksi 2 viikkoa ylimääräisen (kiinnittymis-) vuodon alkamisesta. Ovista en kierrossa bongannut mutu-tuntumalla.

Lapsen sairaanhoitaja oli niin mukava, että kirjoitti mulle valmiiksi lähetteen labraan aikaisempien myöhäisten plussien vuoksi ja toivotti onnea plussaukseen :heart:

Mä oon jo tästä aivan täpinöissäni enkä malttais odotella :xmas:
 
Mäkin käytän noita rfsu:n testiliuskoja oviksen bongailuun. Mukavan leveitä on :D
Tänään olis kp13 ja nyt tuli tämmöne kp13
Lähes saman värinen ku maanantaina kun luonnossa katsoo, kuvasta tuli aika kehno. Ehkä aavistuksen hailumpi ku maanantainen. Mutta tiistaina oli tosiaan selvä nega, kun maanantaina oli melkein tasavahva.

Ota tästä nyt sitten selko, kun viivoja tulee ja ei tule ja sitten taas tulee...

Mulla on mys ollut tosi kova nännikipu nyt kolme päivää o.o eka oli vaan ikeella puolella, nyt vasenki kipee. Tuleeko kellään oviksen aikaan nännit kipeeksi? Siis semmonen kipu että ei tarvii ku hipasta sitä niin tuntuu selvää kipua. Mietin että voisko se olla joku merkki... Mulla ei oo koskaan tullut, tosin vaikee tietty muistaa varmuudella useemman vuoden päähän.
 
Hei, täällä uusi hätähousu :)
Auttaisitteko ovulaatioviisaammat? Viime vkl oli ihan selvät ovistuntemukset limoineen kaikkineen pe-la, kp 12-13. Petipuuhat oli lauantaina. Alkuviikosta ollut vaan nippailuja alavatsalla. Tänään olin tarkistuksessa muun asian vuoksi, ja lääkäri sanoi että olisi munasolu kypsymässä. Mitä ihmettä?? Voiko noi ovistuntemukset siis tulla ihan miten sattuu?
Anteeksi kun hyppään tänne höyryämään näin vaan, mutta en enää malta mieltäni :)
 
Täällä tuntuu kans viivat sahaavan... :eek: en tajuu! Joko tänään on dpo2 (jos su vahvoihin viivoihin ja kipuiluihin on uskominen) tai kp 17 ja viivat alkaa taas vahvistumaan, kun miusta näytti o-testit ehkä ministi tummemilta kuin eilen... tänää pakko talletella kun isäntä lähtee kukonlaulun aikaan huomenna reissuun ja palaa la iltamyöhällä, siltä varalta että viivat vahvistuis taas ja o sattuu just ehkä perjantaille... :/

Mutta hiuka ihmetyttää lievä poskien kuumotus (ei ihan helotus) sekä kirkas limaisuus...siis jos ma ois ollu O...mut juuri ei paljon mihkä koske, nivusiin ja alavatsaa kouristelee välillä...
 
Huomenta! :popcorn: = aamuvuoro !

Mutta aina ehtii kuseksia tikkuun :D

Sofi näyttäis ainakin tummuneen:



Ja kuivahtaneena:



David taas näytti haaleampaa kuin eilen joten paniikki jatkukoon :D



Sorry taas nää kuvasaasteet mutta onpahan kuvat jotakuinkin tallessa kun seuraavan kerran piinailen näitä asioita... kun se voi olla yllättävänkin pian :stick:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
JA koska mulla on nyt aikaa niin :

zuhina: Mulla ei oikeestan nännit kipuile muulloin kuin raskaana. Oviksen aikaan saattaa rinnat hieman tuntua täyteläisimmiltä, mutta nännit muuttuu araksi vasta sitten rv 4 +. Mun rinnat nyt on muutoinki aika tunnottomat, nänneistä nyt puhumattakaan. :D

napanyytti, kyllä ne ovistuntemukset voi tulla miten sattuu. Varsinkin jos ei ole kauaa seuraillut kierron kulkua, tikutellut tai ultralla vahvistettu että milloin on ovis, niin ennen "varmana" pidetyt ovistuntemukset onkin olleet jotain ihan muuta. Monellahan on siksi seksin ajoituskin pielessä ja kun on otettu ovistestit yritykseen mukaan niin heti tärppää kun on ajoitukset kohdillaan :) Sanoiko tohtori mitään arvioitua ovulaatioaikaa, eiks ne aika hyvin pysty sen munasolun koosta päättelemään?

Enkeli30, just TON takia se oviksen tikutus pitäis lopettaa siihen ekaan positiiviseen tulokseen ettei alkais panikoimaan. :D Mutta itsekin tullut melkein testattua aina sen plussankin jälkeen että haalistuuko...Ehkä ovistestit ei kuitenkaan vielä noilla dpo:illa raskauttakaan näyttäis kun ei mitään kiinnitymistä vielä tapahtunut?
 
jotakin hämärää 10herkällä testillä..

heidip näkyy! sarasofia on hienosti vahvistunut! Olen kuullut että herkät davidit ei anna vahvaa viivaa missään vaiheessa, joten elä niistä panikoi. :) napanyytti ihan hyvin voi ovis ollakin myöhemmin, vaikka "oireita" on aiemmin. Itsekin olen monesti mennyt lankaan, kuten viimeksi tässä kierrossa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on sellainen fiilis että sais heittää kirveen kaivoon. Tämän aamuiset testit näyttivät samaa kuin eilen päivällä. Odottelen nyt viikonlopun yli menkkoja alkavaksi ja ellei niin ensi viikolla sitten labraan.
 

Yhteistyössä