Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Yhden kerran päivässä olen, enkä aina edes ehdi samaan aikaan päivästä tikuttamaan... ehkä sekin sitten pilaa tätä vähän?

Mutta joo en tosiaan tiiä kierrostani oikein. Reilun vuoden käytin pillereitä PCO:n hoitoon kunnes lopetin, enkä muista millainen kiertoni on ollut ns. normaaleimmillaan... kai se aika lyhyt oli. Vaikee muistaa kun ennen pillereitä menkat saatto kestää useita viikkoja putkeen muutaman kierron välein, aina välissä oli parit normaalipituset. Ja aina ne on vähän epäsäännölliset olleet.
On taas niin hyvät lähtökohdat joo ku ei ees kierrostaan ole selvillä... :D
 
Niin olen itsekin kuullut :/ Toisaalta olen jostain lukenut että pco-potilailla saatettas alkuun käyttää pillereit kierron tasaukseen ja sitten kokeilla vielä silti ilman lääkkeitä tms että onnistuuko luomusti... Tai että nuo pillerit tasaisi kierron, niin ehkä sillä löytyisi sitten ainakin parin kierron ajan helpommin oviskin?

Tiedä sitten toivonko vaan turhia... noh katsotaan.
 
Apua, mitä hittoa oikeesti??? Tän aamunen David:



Näettekö te tuossa värillistä viivaa? Kuva on otettu aika tarkalleen 11 minuuttia dippauksen jälkeen, ekat minuutit kattelin että ei tuohon mitään tuu, sitten näkyi haaaalean haalea viiva joka vahvistui ja vahvistui ja lopulta oli pakko räpsästä kuva. Eihän mulla ees pitäny olla koko ovista? Toi viiva on vahvempi kun kertaakaan aiemmin niissä kemiallisissa raskauksissa.
Ja sorry toi kamala peukalo tuossa kuvassa mutta oli vaikea saada hyvää valaistusta tähän aikaa vuodesta :D Mä oon vaan niin ihmeissäni, mitä täällä tapahtuu? :O

muoks: Tässä vielä kuivahtaneena:

 
Viimeksi muokattu:
Tombatar, eikö su mahdollisesti ois vähän myöhäinen jo (vaikka eihän tietysti voi ennustaa mille päivälle edes o-plussa osuu...)? Kyllä vähän isännälle vihjailin että se ois to laitettava kello soimaan, ja lauantaina tartteis tulla reissulta ihan "kuosissa" kotiin, tärkeät päivät käsillä... :) vähän tihrustelin jo itkua ku puhuttii tästä, jotenki haluaisin uskoa mahdolliseen luomuplussaan, en haluais jättää yrittämättä ja käyttämättä mahdollista ovista, ja nytkun tuntuu kaikki taivaan merkit olevan tätä vastaan... ja kun tää on niin taas tätä kalenterimeininkiä, ni en yhtää ihmettele jos miehelläki paineita eikä oikein siksi ottais onnistuakseen... Kai pitäis vaan nyt nää pari kiertoa ottaa ihan lunkisti ja tammikuussa olla lääkäriin yhteyksissä... byääh!
no se tosiaan riippuu mille päivälle O sattuu. mut jos esim lauantaille,on se sunnuntainaki mahollisuus tärpätä. munishan kun on sen noin vuorokauden vastaanottavainen.

sarasofia tuohan on selevä plussa :D
 
Sarasofialla plussa! Vahvistumisia sille! :)

zuhina kyllä hieman liian aikainen ovis jos kp 7, eli tuskimpa vain. ;) Mullakin monesti heti menkkojen jälkeen ovistesti on melkein plussa, mut sitten se haalenee. Clomikierroissa o+ mulla yleensä kp 12-14 ja luomukierroissa 17-20. Sillä ei ole mitään merkitystä, haaleneeko vai tummeneeko se viiva, itsellä ainakin se sahaa edestakaisin ennen kuin on oikea plussa. :)
 
sarasofia, onnea PLUSSASTA!! Eiköhän se tuosta lähde vahvistumaan. :)

bambini, mä en ikävä kyllä nää mitään..puhelimella tosin liikenteessä.

Täällä on nyt viis päivää syöty Teroja, greippimehulla alas huuhdottuna. :D Onneks oon saanu vähän muuta puuhaa ja tää hullu kuumeilu ja testien ihmettely on saanu vähän taukoa. Jotenki ku odottelee nyt menkkojen alkamista, keksii kaikkea muuta ajattelemista ku pelkkää kuumeilua ja testailua. Mut toi alavatsan, varsinki oikean muniksen kohdalla oleva kipuilu on kyl jännää. Sitä on ollu nyt kohta parin vkon ajan. Aika-ajoin tuntuu sellanen repäisy, vähän ku ennen menkkoja.
Mies kysy eilen, että koska ne menkat oikein alkaa? Ja sen jälkeen kuulemma aletaan kunnolla runttaamaan. :LOL: Ihana ku seki on niin innoissaan tästä projektista.

Tänään pojan sählyturnaukseen ja sen jälkeen mun mummon luo syömään joulukinkkua. Njam!!

Kivaa sunnuntaita kaikille!! =)

-Unnaunna
 
Hei kannattaa ottaa testikuvat valkoista vasten, esim paperin päällä, joka ei heijasta valoa. Puhelin korostaa sen testin oman valkoisuuden tummaa vasten ja viivat katoaa tikusta kamerassa. Jos käyttää salamaa, kannattaa lisäksi suunnata kamera vähän alaviistosta testiin, niin salama ei syö viivoja. :) Nimimerkillä kaksi vuotta viivojen kuvaamista takana ja nuo parhaaksi koettuja juttuja. :D

Plussatuulosia paljon! :heart:
 
Täällä taitaa olla kp 14 menossa ja O-testin viiva vahvistuu, piirtymään alkoi melkein heti ja alkaa lähennellä tummuudeltaan testiviivaa, ehkä se sen 4-5pv vielä tarttee... Onneks viime kierrossa tajusin vähän kirjoitella oloja ylös, nyt on hyvä vertailla :)

Plussaajat <3
 
Täällä taas, nyt DPO 4 Mulla tuli ihan kirkasta verta muutamia tippoja paperiin. Ollut myös menkkamaista jomotusta ihan oviksesta alkaen, on outoa. Äsken alko vähän pisteleen alavatsaan. Seksiä harrastettiin kerran ovista edeltävänä päivänä, vähän tuntuu epätodelliselta että tärppäis..
 
Eläinystävä kuulostaa hyvältä :) mites kerroitko miehelle tässä kierrossa ovisplussasta? Meillä näköjään tuli nyt yk 9 raja vastaan. Ei oikeen meinannu tallettelut onnistua, mutta saatiin sit kuitenkin jotain menemään oikeeseen paikkaan.. Mies totes et ei oo enää yhtään kivaa kun on pakko.
 
Leonella, mäkin näen sinä jotain, uutta testiä kehiin vaan :)
mimmi92, harmi toi tallettelujen vaikeus :(


Ekaa kertaa itellä pc-liuskat testissä, pari puikkoa oon aiemmissa kierroissa uittanut, toinen puhdas nega ja toiseen tuli se haalea viiru kemiallisen jälkeen. Testaaminen on sitten ihanaa kun toinen viiva piirtyy, tosin hyvin hitaasti vielä... Huoh. :kieh: :D Kehitän tästäkin tietenkin huolen aiheen. :)

Pc 5 minuutin kohdalla.

Pc 10 minuutin kohdalla.
 
Tässä ei varmaankaan kukaan näe muuta kuin negatestin? Ovat aika huonoja kuvia, kun salama taitaa heijastella vaikka miten..



Nämä näyttää tutuilta, valitettavasti. Täällä nyt kp23/17-31 ja itsenäisyyspäivänä menin sitten tekemään ekan r-testin. RFSU näytti ihan negaa. Roskiksestakin se piti mennä vielä kaivamaan eikä tulos ollut muuttunut mihinkään. Aika aikastahan se ehkä olis ollutkin. Nyt koitan ootella vaan.

Pahoittelut HooKoo :hug:

Ja onnea SaraSofialle - näyttää plussalta. Lisää testejä kehiin?
 

Yhteistyössä