Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hookoolle pahoittelu! :(

Täällä muuten se eilinen haamu r-testeissä oli OVIS!! En testannu o-testeillä nyt 2 päivään, kun ne loppui, mutta siis ovisplussaa en ole tässä kierrossa saanut. Eilen sitten huvikseen r-testasin, ja ihan selvät haamut, apteekin omaan tuli kuivutta niin tumma viiva että sen näki pimeässäkin. :) NO, tänään r-testit negaa, joten testasin sit o-testillä kirkuvan plussan. :D Eilen olikin niin järkyt mahakivut, että mietinki mitä ihmettä ne on. Ja nyt siis kp21, dpo1. No, eikait se kun piinailu siis jatkuu.
 
Laitan tän ajatuksen nyt tännekin, vaikkeai tässä nyt mitään viivanpaikka-asiaa olekaan, piinailua senkin edestä...

Tänään kp 12 ja jotenki nyt oon ihan into piukeena täällä, toisaalta hirvee pettymys... No tänää jää o-testi tekemättä mut sinänsä ei väliä kun taidetaan isännän kanssa kuitenki illemmalla "treffailla" ja limaisuus senkun lisääntyy!! Siitä täällä intoilen, vaikka itse O edelleen odottelen ens viikolle, mutta vähän jo pitänee harjoitella mutta se mikä on pettymyksen syy...isäntä lähdössä reissuun ens to-la, just kp 18-20, JUST mahdollinen tärppiaika, ja tuskin on lauantaina kotiutuessaan "siinä" kunnossa että ois makkarin puolella mitään saumaa hiuka hakkaan täällä päätä seinään! Että se siitä kierrosta...ja ens kuussa ollaan just "se" aika Kanarialla kera koko suvun! Että yritän nyt sitten olla iloinen mahdollisesta O ilmaantumisesta, ainaki nyt näyttää vahvasti siltä limojen suhteen että jotain ois tapahtumassa, muuta ilon aihetta tässä nyt ei sit olekaan...
 
Hmm tänään tuli harvinaisen reippaasti väriä ovistestiin :D Tähä mennes ne ainoot kerrat kun siinä on jotainnäkyny on ollu semmosii ettei oo saanu kameralla kuvassa erottumaan, nyt erottuu kamerallakin. Vaikka on noita testejä kyl tosi vaikee kuvata et tulis kiva kuva. On meinaan luonnossa katottuna tosi selkee viiva, kuvassa jä ähämärämmäks.
Tämmöstä testiin tuli, jos tää ny laittaa linkkiä nätisti: hm

Vaan onpahan ny varuilta talleteltu... :D
 
Zuhina näyttää kyllä jo melko hyvältä. Ite tallettaisin varmuuden vuoks :D Yritin lataa mun tän aamun ovistestiä mut aijaa ei taas toimi mun puhelimella :( tuo on kyllä jo niin vahva et digi saattais hymyillä. Tänään mulla rfsu liuska kontrollia vahvempi mut hymyilevässä digissä ei ihan tasavahvat.. Ja samasta pissasta uitin.
 
Tombatar, eikö su mahdollisesti ois vähän myöhäinen jo (vaikka eihän tietysti voi ennustaa mille päivälle edes o-plussa osuu...)? Kyllä vähän isännälle vihjailin että se ois to laitettava kello soimaan, ja lauantaina tartteis tulla reissulta ihan "kuosissa" kotiin, tärkeät päivät käsillä... :) vähän tihrustelin jo itkua ku puhuttii tästä, jotenki haluaisin uskoa mahdolliseen luomuplussaan, en haluais jättää yrittämättä ja käyttämättä mahdollista ovista, ja nytkun tuntuu kaikki taivaan merkit olevan tätä vastaan... ja kun tää on niin taas tätä kalenterimeininkiä, ni en yhtää ihmettele jos miehelläki paineita eikä oikein siksi ottais onnistuakseen... Kai pitäis vaan nyt nää pari kiertoa ottaa ihan lunkisti ja tammikuussa olla lääkäriin yhteyksissä... byääh!
 
Viimeksi muokattu:
pisamapeikko, tsemppiä uuden kierron alkuun!

Huomenna ois dpo 11 ja meinasin testata huvin ja urheilun vuoksi. Tuntuu hullulta että vaikka epäilen koko oviksen olemassaoloa niin SILTI mielikuvitus luonut jos vaikka minkälaisia oireita... nyt viimeisimpänä tisseihi tulleet verisuonet. Parempi testata siis tarpeeksi ajoissa ettei mitään hurjempia oireita itselleen kehitä :D

Milläs testaisitte, löytyy siis sofii, davidii ja pc:tä. Davidit myytiin kympin vahvuisina, sofit on 25mIU ja pc on mitä on (25mIU?).. Ehkäpä dippaan yhden Davidin ja yhden Sofin :)
 
Huh, tässä alkaa tuntea itsensä tosissan himotestaajaksi kun tätä ovista tikuttaa :p

Tänään tosta viivasta tuli vähän haaleempi kuin eilen. Tosin taitaa olla kuitenkin selvempi kuin alkuviikon viivat, ei ainakaan täys nega.

Voiko se mennä niin että ovis oisi ollu eilen, kun tuli niin paljon väriä tikkuun? Vaikka se oli vasta kp8... Tai kuinka nopee noi LH-tasot sitten laskee oviksen mentyä?
 
Zuhina kuin pitkä kierto sulla yleensä on? Aika aikaselta kuulostaa. Mä sain tässä kierrossa epäilyttävän vahvan viivan jo kp 11, mut ei se sit vielä ollukkaan ovis.. Hitsi kun en saa kuvaa laitettua. Mutta siis kp 16 tuli niin selvä plussa ja tänään kp 17 ihan tyhjää :)

Muoks. Montako kertaa päivässä tikutat. Mulle ovisplussa tuli aamulla ja illalla jo oli vähän kontrollia haaleempi. En kyllä tajuu miks jatkan tikuttamista :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä