Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Yrittäjä J, no vähän semmosta taitaa olla ilmassa. En oo varma kumpaankaan suuntaan, mutta mimmi92 kokemuksilla saattais kyse olla just siitä että ovista ei kropan yrityksistä huolimatta ollu. Törkeet halut ja limat (monta päivää), kohdunnapukka auki ja lopulta kovat oviskivut... mutta silti epäilyttää koska ovistestiin en selkeetä plussaa saanu ja oviksen jälkeen jäi ne keltarauhasnippailut vas alavatsalta kokonaan välistä. Ne nippailut on normaalisti mulla kestäny sen pari päivää aina oviksen jälkeen ja hiipuneet sitten pikkuhiljaa pois. Nyt tuntui lähinnä satunnaisena jomotuksena selän puolelta ja vasta joku dpo3-4 tuli niitä alavatsan nippailuja.
Toisaalta taas tää oviksen jälkeinen aika on muutoin ollut ku normaalistikin, kuiva kausi, halut nollissa ja kyrpä otsassa... mikä ihmeen hormooni saa muuten aikaan sen että aina oviksen jälkeen on pinna kireellä ku viulun kieli??

Mutta aion mä silti testata, varmuuden vuoksi, varmaan dpo 12 :D Viimeistään. Eiköhän se sitten aikanaan selviä oliko ovis vaiko eikö.

pikkupeikko, sepä se, jos iteki varailis joka kerta neuvola-aikaa ku tulee joku viiru testiin niin sais joka kuukausi olla sitten niitä perumassakin :D Dpo13-15 tosiaan aloittaa viisaammat vasta testaamisen ;)

pisamapeikko: Oijoi, jännää. :cool: Mäkin mittasin eilen ennätyslukemat (ihan iltapäivällä vaan ja vieläpä kainalosta) kun rupes yhtäkkiä niin palelemaan ja silti posket helotti. 36,4-36,7 näytti mittari vaikka normaalisti mulla on alle 36 lämmöt. Pistin kuitenkin sen piikkiin että verenpaine taas nousi kun on toi lerssi tuossa otalla.... perkele ku ottaa taas päähän kaikki!!! :headwall:
 
Mä oon vahvasti sitä mieltä et se predictor early on SUSI!!!
Tänä aamuna tein rfsu liuskalla aamupissasta ni nyt ei kyllä tullu minkää sorttista viivaa :eek: ei siis ni ei mitää.. yritän tänää lisätä kuvan teille siitä predictor testistä,ku siinä kuitenki viiva selkeesti näkyy :(

Teen niin et käyn siellä verikokeessa ja jos se nollaa näyttää lopetan hösötyksen ja ruppeen pohtii missä ne puuttuvat menkat on ja miks maha on kipeä ja raskausoireet päällänsä.. ei sillä täähä oli vasta yk1 pillerien jälkee,et kai voi johtua niistäkin nää mun jutut :/

Listatkaas naiset niitä teidän poppakonsteja raskautumiseen? Kuten greippi? Ootteko jättihelokista kuullu parantaa kohdunlimakalvoa?

Plussa onnea muille :) varsinkin YrittäjäJ toivon et sun plussa o nyt aamuu vahvistunu :):)
 
Pikkupeikko, kuulostaa ihan samalta kuin mitä mulla oli viime kierrossa. Sain predictorin earlyllä plussatuloksen, mutta se tuli näkyviin vasta sen jälkeen kun en enää tuijottanut tikkua. Testissä on kuitenkin 15 min testiaika jos oikein muistan eli testiajalla se viiva kuitenkin ilmaantui.

Muihin testeihin sain jotain valossa käänneltäviä haamuja tai suttuja testiviivan kohtaan. Ei edes selkeää heikkoa viivaa.

Mulla oli oikea munasarjanseutu samaan aikaan vihlovan kipeä.

Testitulos ei missään vaiheessa lähtenyt vahvistumaan ja reilu 2 viikkoa tuon predictor testin jälkeen mulla alkoi kuukautiset joiden mukana tuli mun nähdäkseni myös se alkio. (outo kuivatun herneen kokoinen klöntti, jossa oli kiinni paksuhko jänne).

Tuon munasarjan kohdalla olleen selkäkivun takia neuvolassa neuvottiin tarkkailemaan oloja ja puhuttiin siitä, että kohdunulkoinen keskeytyy todennäköisesti itsekseen. Sain lähetteen labraan, mutta kun testi olisi tehty pissasta en vaivautunut menemään.
 
inkeriiisakki ihana!! :heart:

Gynellä käyty ja Terolutit sain, 60 tabua. Ja heti otin ensimmäisen pillerin. En oo noita ikinää joutunut napsimaan, joten saa nähdä meneekö oikein. Jännää. :D
Käsikopelolla kaikki tuolla alakerrassa ok, ois ultrannut jos oisin halunnut, mutta hinta olis pompsahtanut 220eskoon, joten sai ultraamiset nyt jäädä! Ihan törky hinta!! Lääkäri oli kyllä ihana, toivotteli onnea matkaan ja että saataisiin vauva vuonna 2015. :saint:
Mulle on varattu neuvolalääkäri 22.12, joten varmaan sinne sitten kuitenkin menen. En kyllä tiedä onko tossa meidän neuvolassa ultraa. Hope so!

Muoks. Tosta greippimehusta piti vielä kysyä. Minkä verrran sitä otetaan ja jokapäiväkö? Nyt otetaan pikkuhiljaa kovat kehiin täälläkin. Ja lämmöistä, millasia niitten pitäis olla ja aina ennen sängystä nousua? :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Sarasofia ok ok. Mahis silti siis on :) eiköhän toi hormonien heittely saa hermot repeilemään. Ainakin mulla.

Pikkupeikko, kiitos :) justiinsajoo! Eipä oo positiivista sanottavaa mullakaan :(

Mimmi, kiva kuulla! Eiku peitot heilumaan.

On, Apteekin oma ja pc tyhjää täynnä. Tänään dpo 10-11. Onneksi verta ei ole havaittavissa vieläkään. Masis.
 
Menin ja tilasin o-liuskoja, sekä pari puikkoo...tänään näyttäis olevan kp 10...viime kierrossa digiplussat kp 12 ja kp 18...mutta tänää aloitan taas testailut...greippimehu tuntuu toimivan (ainaki korvien välissä) koska nyt hiuka "liukkaampaa" tuolla alakerrassa ku viime kierrossa näillä päivillä kuivaa ku saharassa...

Mutta testit näytti olevan jotai David-merkkisiä, jollai kokemusta niistä? Ja aloitettiin (tai minä toivon että mennään nyt tää kierto) seksiä joka toinen päivä, jospa se ois hyvä..mutta varmaan jos oviksen tienoilla tuntuu ni sit joka päivä? Tää on nyt ehkä hiuka nolo ja outo kysymys mutta onko kellään kokemusta "kirkkaasta hyytelöstä" spermassa(?)..eilen puuhastelujen jälkeen ihmettelin vessassa pientä sellasta kirkasta hyytelömäistä kekoa...näinköhän pitäis lääkäriin mennä?
 
sohvi35
Enkeli30 mun korviin hyytelösperma kuulostaa ihan normilta :)

Vain hätähousulle voi käydä näin, toissapäivänä halusin tehdä vielä yhden testin, nyt jo rv 5+3 niin mullahan lensi kusikipot pitkin vessaa :LOL: kyllä vähän nauratti että koko yön oon tsempannut etten hypi pissille yön aikana niin sitten menee silti hukkaan. Pikkulirun sain säästettyä :D
 
Ei oo kokemusta Davideista. Aamulla meni viimenen rfsu:n liuska, enkä muistanu ostaa lisää! Siis oon 5kk aikana käyttäny kaikki 56 ovistestiä (4 pakettia) ja suurimman osan vielä puolittanu! :O noh seuraavaan kiertoon sitten varastojen täydennystä. Digejäkään ei oo ku 3 jäljellä..
 
Jaahas, nyt ovistestistä selvä nega. :D Tää on suorastaan jännittävää, ootan mielenkiinnolla miten toi nyt sitren alkaa heitellä...

Vaan on se vaan uskomatonta mitä kaikkea oiretta sitä alkaa kehitellä päässään, kun niin kamalasti toivoo. Vaikka järkeä kovasti itselleen puhuukin, että ei se nyt mitenkään näin heti tärppää. Silti sitä koko ajan ihmettelee kun alavatsaa tai selkää nippailee ja kuplii, iho hehkuvan lämmin ollu viikon ja lämmöt koko aika koholla ja nyt toki vihloo välillä rintojakin x) Ja pahiten mielikuvitusta laukkuuttaa kun vuoto ollu kaks päivää aivan minimaalista, paperiin jää enää kirkas pieni tahra. Kun yleensä menkkani/taukovuodotkin on kestäneet sen 6-8vrk ja silloin olleet kunnon vuotoa eikä tämmöstä.

Ei auta kuin hillitä itteään tuhlaamasta turhaan r-testejä, pitää vaan tyytyä ajattelemaan järjellä ja yrittää metsästää jos sen oviksen edes löytäisi... huokaus.
 
Mä aatteli varustautua nyt uuteen kiertoon eli kertokaa nyt mikä hyvä edukas o-testi? Entä r-testi?

YrittäjäJ eiköhä pistetä kimppa valitus tuonne testin valmistajalle :D p**kan myivät #$/@$$!! :( kyllä on kallis testi noin huonoksi :(

Menin aiemmi tilaa hätäpäussää niitä raskauskeijun herkkiä r-testejä,ni ompaha onnettoman kokosia :eek: onko toimivuudesta kokemuksia?
 
Täällä taas tuskaillaan alkukierron odottelun kanssa... Nyt on kp 8 ja ovis voisi olla joskus ensi viikon alkupuolella. Piiitkä aika siihenkin ;) tässä kierrossa en jaksa ovista tikuttaa, on kun on... Positiivisena asiana on että jos sattuisi onnellisesti käymään niin saisi joulunaikaan testailla ja mikäpä olisi parempi joululahja kun se plussatesti :xmas: mutta odoteenpa nyt ensiksi se ovisaika ja katsellaan milloin se on! (Siis kyllä tunnistan ovisajan ihan hyvin ilman testiä, se tapahtuuko ovista vaikka olot olisi on sitten toinen juttu)
 
Täällä yksi himotestailija liittyy seuraanne :) olen 25 vuotias ja meillä 9/12 syntynyt esikoinen. Nyt on yk 2 ja kp 18/28 ja dpo 5. Itse tunnistan ovulaation joten ei ole tarvinnut koskaan ovista tikutella mutta noita r testejä tuli viimekierrossa tehtyä niidenkin esestä :D nyt on kaapissa odottamassa kauhea kasa testejä jos v loppuna tekisi jo ensimmäisen kun on dpo 9, jos maltan edes sinne asti.. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole. Aiemmasta tuli rinnat araksi todella aikaisin, päiviä ennen plussaa.
 
Unnaunna aamulämmöt on käsittääkseni aika yksilöllinen, mut siis alkukierrossa aamulämpö heti heräämisen jälkeen ennen sängystä nousemista on alempana kuin loppukierrosta. Sen lisäksi aamulämpö tekee oviksen alla pienen dipin alaspäin (siis jotain tyyliin 0,1-0,3 astetta) ja sitten oviksen jälkeen nousee progesteronin (?) ansiosta ylös.

Minulla aamulämmöt alkukierrossa on noin puoli astetta matalammat kuin loppukierrossa. Minun alkukierron aamulämpö on 36,0-36,2C ja loppukierron 36,4-37C
Tuo 37C tais tulla sitten raskautumiskierrossa, mut muuten yleensä pysyy alle sen.

Kannattaa ottaa pari kiertoa testimielessä ja mitata lämmöt ja kirjata ylös. Sieltä sen oppii huomaamaan.
Minä näen aamulämmöistä edellisenä päivänä menkkojen alun. Yleensä lämpö tipahtaa johonkin 36,4C ja sitten seuraavana aamuna on siellä 36C pintaan ja menkat päällä tai alkamassa juuri.

Minä tuijottelen täällä PC testiä ja yritän miettiä näenkö siinä jotain vai en. Olevinaan näin jo testiajalla, mutta..
Siis mitään siinä ei näy ellei tihrusta ja "katso ohi ja kuvittele loput", mut ... Voi, kun sitä niin toivoisi.
Ovulaatiosta ei ole varmaa tietoa. Yritin bongata sitä testein, muttei vaan ihan selvää plussaa tullut. Siitä päivästä, kun testi oli kaikkein vahvin on nyt kulunut jo 13pv ja minulla luteaalivaihe on 11pv. Mutta ovis on voinut olla myöhemminkin tai sitten voi olla, että se jäi taas kerran tulematta.
Tässä kierrossa apuna oli clomit (2kpl kp 3-7), mut ei ne taida toimia enää :/

Mut tällästä. Laittaisin kuvan, mutta siinä ei vaan näy yhtään mitään. Toivon, että huomenna saisin laittaa sellaisen kuvan, jossa jotain näkyisi.
 
Pissiin sitten toiseenkin tikkuun. Mutta en tiedä onko se ees vahvistunut vai ei..
Ääh. Ja ei oireita. Vähän väsy ja vähän rinnat arat.. Muttei mitään kunnon pahoinvointia tai rintojen vihlontaa tai väsymyspuuskia joiden vuoksi nukkuu 8 tuntia yöllä ja 6 tuntia päivällä.

Mitä ihmettä pitäis ajatella, nyt pitäis olla jo rv 4+1 tai 4+2..
 
Nonii täällä kp1 eli aamusta het kurvas täti kylään.. en muista millo ois ollu näin onnelline menkoista :p loppu piina ja pääsee uuteen yrityksen :)

Tsemppiä muille kahteen viivaan :) nyt tiedän ainakin etten IKÄNÄÄN osta tuota predictor early testiä ainakaan!!

Kuinka YrittäjäJ sun kävi?

InkeriIisakki näyttää kyllä iha normaalille,se toine viiva ku ei välttämättä koskaa tuo enempää vahvistu. Mulle joskus sanoivat km jälkee et ei pidä käyttää ns hcg mittauksee noita testejä. Aika samalle viime raskaudessa näytti munki tikku vaikka oli mola raskaus ja hcg oli paljo korkeampi ku niillä vkoilla kuuluis..
 

Yhteistyössä