Unnaunna aamulämmöt on käsittääkseni aika yksilöllinen, mut siis alkukierrossa aamulämpö heti heräämisen jälkeen ennen sängystä nousemista on alempana kuin loppukierrosta. Sen lisäksi aamulämpö tekee oviksen alla pienen dipin alaspäin (siis jotain tyyliin 0,1-0,3 astetta) ja sitten oviksen jälkeen nousee progesteronin (?) ansiosta ylös.
Minulla aamulämmöt alkukierrossa on noin puoli astetta matalammat kuin loppukierrossa. Minun alkukierron aamulämpö on 36,0-36,2C ja loppukierron 36,4-37C
Tuo 37C tais tulla sitten raskautumiskierrossa, mut muuten yleensä pysyy alle sen.
Kannattaa ottaa pari kiertoa testimielessä ja mitata lämmöt ja kirjata ylös. Sieltä sen oppii huomaamaan.
Minä näen aamulämmöistä edellisenä päivänä menkkojen alun. Yleensä lämpö tipahtaa johonkin 36,4C ja sitten seuraavana aamuna on siellä 36C pintaan ja menkat päällä tai alkamassa juuri.
Minä tuijottelen täällä PC testiä ja yritän miettiä näenkö siinä jotain vai en. Olevinaan näin jo testiajalla, mutta..
Siis mitään siinä ei näy ellei tihrusta ja "katso ohi ja kuvittele loput", mut ... Voi, kun sitä niin toivoisi.
Ovulaatiosta ei ole varmaa tietoa. Yritin bongata sitä testein, muttei vaan ihan selvää plussaa tullut. Siitä päivästä, kun testi oli kaikkein vahvin on nyt kulunut jo 13pv ja minulla luteaalivaihe on 11pv. Mutta ovis on voinut olla myöhemminkin tai sitten voi olla, että se jäi taas kerran tulematta.
Tässä kierrossa apuna oli clomit (2kpl kp 3-7), mut ei ne taida toimia enää :/
Mut tällästä. Laittaisin kuvan, mutta siinä ei vaan näy yhtään mitään. Toivon, että huomenna saisin laittaa sellaisen kuvan, jossa jotain näkyisi.