Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
no kalenterin mukaan ois 17pv ovulaatiosta, mulla tuli muutaman päivän pituiset tyhjennysvuodot ihan tuossa normaalisti, oikeastaan eilen loppui. Hitto kun joutuu pissillä juosta kokoajan, maha on ihan pallo ja päätä särkee, tänään oli kokoajan töissä etova olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
löysin teidän ketjun taas :)

tarviisin itsekin apuja, kun eilen tein aamulla pregcheckin r-testin ja siihen tuli hailakkaa hailakampi haamu, no ei kun apoteekkiin ja hain predictor early testin jonka tein iltapvällä muutaman tunnin pidättelyn jälkee, ni siihen tuli haalea viiva myös, vahvempi kuin pregcheck, ihan siis niin että mieski sen siitä erotti.

Tänä aamuna pregcheck liuska ja saman moinen onnettoman onneton hento viiva. Mulla on eka kierto pillerien jälkee meneillää, oviksen ajankohta noin suunnillee selvillä, ja siitä olisi nyt 10 tai 11 pvää. MIten tulkitsisitte asiaa? itse mietin oonko vain liian ajoissa testaamassa.
 
pikkupeikko85 Mie en ole paras neuvomaan, mut veikkaan liian aikaisin testailua ja onnittelisin kuitenkin! Jotain siellä on. :)

Mie pidättäydyn vielä testaamasta kp 17/17-31.. Ja kun eilen menin sanomaan, ettei mitään oireita, niin ei mennyt kuin tunti niin alko menkkajomotukset. Vuoto ei ole alkanut (alkaa siis varmaan tunnin päästä kun nyt sanon). Jos ei ala, niin ajattelin itsenäisyyspäivänä tehdä ekan testin - aikaisintaan. Silloin ois kp 21.
 


Miltäs tämä teistä näyttäisi.. mun mielestä oli livenä punertavampi toi haalea viiva jonka kuvittelen näkeväni. Nyt illalla otettu pisu.
Mie en valitettavasti näe tässä mitään - tai ehkä jotain hyvin hyvin hentoista, mutta niin etten osaa ihan varmaasti sanoa kuvittelenko sen vai en. Mut se (ettei näy) voi johtua vaikka näytöstä tms.
 
Kp 13 ovistestit negoja. Kp 11 oli liuska jo melko tumma. En sillon testannu ku aamupäivällä. Nyt mietityttää kun eilen vähän nippaili mahaa että eikai se menny jo. Ja ilman talletuksia vielä. Tarkotus olis tässä kierrossa koittaa vähän säästellä siihen h hetkeen jos se tuottais paremmin tulosta.. No huomenna ensikäynti niihin tutkimuksiin niin eiköhän ultrassa selviä oliko jo vai vasta tulossa (jos tulee ollenkaan)
 
Ja vielä lisää pohdintaa: Rfsu liuska 20min. Tasavahvat, digi tyhjä pallo ja viiva ei todellakaan tasavaha. Hmm täytyy varmuuden vuoks varmaan illalla tallettaa. Yritin lataa kvan mut aijaa taas ei suostu puhelimella toimmaan :(
 
Nyt tulee kai tyhmiä kysymyksiä :D Enkä tiedä onko tää oikee paikka niille kun ovistestistä kyse, mutta ketju on sentään aktiivinen niin ehkä saa vastauksiakin.
Mulla ei yrittäminen ole vielä kunnolla edes päässyt alkamaan, pillerit lopetettu 22.11. ja viime perjantaina alko tyhjennysvuoto.
Vuoto on kuitenkin ollut erilaista kuin aiemmin. Ei esim siteeseen tule juuri jälkeäkään, lähinnä pyyhkiessä tulee enempi. Mitälie mielenoikkuja... mutta testasin huvikseen eilen niin seka ovis että raskaustesti oli nega.
Nyt tein taas ton ovistestin kun koitan asiaa seurata ja jyvälle päästä. Nyt tuohon tuli selvä ohut viiva. Kun eilen tikussa ei näkynyt edes varjon häivähdystä, ja nyt näkyy viiva joka näkyy hämärässäkin valaistuksessa :p Mutta voiko ovulaatio tulla jo tässä vaiheessa? Kun vielä on pientä vuotoakin yhä...?

Mulla on kyllä taustalla PCO. Voiko se heti pillerien lopetuksen jälkeenkin sen takia näyttää hassuja tuo ovistesti?
 
Yrittäjä J Kyl mä kans nään.
Kultapallero Näen itseasiassa ekalla vilkaisulla sun testissä hailakan haamun, mut sitten kun tuijotan silmä kovana niin sit sitä ei muka nää. (eli silmä kai väsyy)

Kiitos tiirailijoille. :D Minä teen huomenaamulla uuden testin.
Mies väittää ettei nähny mitään testissä, mutta kiva etten vaan sitten kuvitellutkaan koko juttua. Tänään kp 28/27-30
 
Pakko kai :) huh huh, kun on jännää. Vieläkään ei ole alkanut tiputtelemaan.

Toi oli herkkä testi. Pc tuskin näyttää vielä mitään...

muoks. lauantaina pitäis alkaa menkat, että aika aikaisessa olen.
 
Viimeksi muokattu:
zuhina, hmmm... eli siis se ei ollu vielä positiivinen tulos siinä ovistestissä minkä tänään teit? Mulla näkyy oikeastaan aina jonkunlaista viirua, alkuun kp8 alkaen ihan haaleana mutta selkeänä ja siitä se sitten pikkuhiljaa vahvistuu. Eli hyvin voi alkaa lutenisoiva hormoni nousemaan pikkuhiljaa vaikka vuotoa hieman onkin. :)

Yrittäjä J, hyvin näkyy viirusta :) Mä taas jännäilen sitten sun huomistakin testiä jos meinaat testailla! :) Voi kun itekin pääsis piinailee, mä lähinnä odottelen sitä vuotoa... :/
 
Sarasofia, sehän se kun en oikein tiedä oliko positiivinen vai ei. Selvästi näkyvä kyllä muuten, mutta aikas ohut se tummin osa siinä viivassa verrokkiviivaan verrattuna. Että siinä ja siinä miksi tuon kai laskiksi.
Noh, pitänee jatkaa tikuttelua ja katsoa mitä se sanoo seuraavina päivinä :D
 
YrittäjäJ mun predictor early näytti iha samalle kun tein eilen. Tai ehkä aavistuksen haaleempi mut kuvan sain siitä kyllä. Mulla oviksesta lasketun opin mukaa pitäs alkaa sunnuntaina menkkojen. Itsekää en uskalla luottaa tuoho vielä ku esim pc sain iha haamujen haamun aamulla. Plääh!

Soitin neuvolaan tänää ja täti tyrkytti aikaa jo tuon testin perusteella :D sanoi et mitää viivoja ei voi tulla ilman hormoonia.. olen vähän toista mieltä tästä,enkä siis aikaa varannut :D hcg verikokeesee pisti lähetteen sit et sillähä selviää sit :D

Oonko nyt oikeassa että dpo13-15 kannattas vasta alotella tuo testaamine tikuilla?
 
Pikapikaa ennen unille lähtöä. Te arvon kohdunnapukan pro tutkailijat, mitä sanotte seuraavasta: mä oon aika tunnollisesti sitä yrittäny tutkailla ja ollu nyt useemman viikon helposti löydettävissä, ns. alhaalla ja auki. Tänään iltasella sitten en meinannu edes löytää sitä! Olikin niin korkeella, taaksepäin kääntyny ja kova! :O Mitäsmitäs?
Onneks mul se lääkäri huomen aamulla, mä niiiin tuun hulluks itteni kanssa!

Kauniita unia kaikille!

-Unnaunna
 

Yhteistyössä