Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
pisamapeikko, melkonen nousu :) Mä en kans pystyy mitenkään mittaamaan noita lämpöjä, aamusin pomppaan ku vieteri sängystä ylös kun lapset herättää, siinä on viimisenä mielessä lämpöjen mittaaminen :D Toisaalta se lämmönnousuhan on ilmeisesti varmin keino selvittää onko sitä ovista tapahtunut vaiko ei? Heti sitten kliinisten tutkimusten jälkeen :)

Mä edelleen jahkailen sitä että onko mulla ollut sitä ovista... :/ Kysäsenpä teiltä muilta että onko teillä aina oviksen jälkeen selkeetä nippailua munasarjoissa jossa ovis on tapahtunut? Mulla on aina selkeet kovatkin nippailut pari päivää oviksen jälkeen, oon laittanut keltarauhasen toiminnan piikkiin. Mutta nyt ei oo ollut juurikaan suurempia kipuja, pienen pientä jomotusta välillä ja sekin lähinnä selän puolella... Joten pahoin pelkään että mitään ovista ei ole edes tapahtunut, vaikka oli selkeät ovisoireet, limat, halut ja kohdunsuu ihan apposen auki, kivutkin tuli mutta ehkä se on ollu vaan kropan yritystä siihen ovikseen mutta se on silti jäänyt tulematta. Kun tosiaan se lh-huippukin jäi saamatta testiin :(

Joten toiveet raskaudesta jo heitetty romukoppaan ja pakostikin testailut jää sinne myöhemmille päiville ellei mitään selkeitä oireita ilmaannu.

Nellikanelilla ihana viiru :heart: Onnea :heart:
 
Onnea nellikaneli!

Sarasofia mä ostin esikoiselle semmosen kuumemittarin mikä mitta 10s ainakin suusta. Ei oo onneks vielä ollu esikko kipeä muuten täytyy homma itelle uus :D

Mulla ainakin ovuloimattomassa kierrossa oli selkeet limat, halut ja nippailut. Ovistesti tummu "oikeena" päivänä, mutta ei ollu ihan tasavahvat viivat..

Kp 10 ja kohta alkaa oviksen tikutus! Vihdoinkin jotain testattavaa tähän kiertoon :D
 
Hei pitkästä aikaa..
Meillähän kävi niin että alkuraskauden ultrassa heinäkuun "vauvva" oli tuulimuna :ashamed: ja odotin vuotoa eilen saapuvaksi, kävimme eilen ostoksille ja ostin yhen pc- puikon ihan huvikseen että kahtotaan miehen kaa mitä se näyttää, odotin kyllä negaa.. tein sen eilen sitten illalla ja yllätys suuri se oli positiivinen :heart:, äsken kävin markkinoilla ja ostin vielä yhden pc- liuska paketin ja tein niin vahvistunut on huomattavasti viiva :D Meille näyttäs sitten olevan tulossa elokuun vauvva :heart:. Oireita ei ole kuin todella arat nännit ja paleltaa ihan törkeesti.. väsymys lievää eli uuvuttaa välillä ja tissit on turvonneet. eilen oli dpo10 ja tänään dpo11.

Hirmusesti stemiä muille että saisitte työkii plussan :)
 
Viimeksi muokattu:
mimmi92, kiitti kokemuksen jakamisesta. :) Kyl tää sit vissiin sitä itseään on :( No ei pääse piinailee ennen joulua mutta tähdätään sitten siihen joulunajan oviksen metsästykseen. Mulla oli geleet tässä kierrossa käytössä niin oiskohan ne jotenkin häirinny kiertoa... Onneksi yleensä joulu tulee tosi äkkiä niin jos tää aikakin menis sit nopeest :D
 
Kuis toi kn tutkailu.. mielestäni se on kovettunut, oli aiemmin selkanen löllömäinen :D

Mietin myös että voisko kilpparilääkkeet yhtäkkiä nostaa ruumiinlämmön noin ylös.. sopivasti just näin oletetun oviksen jälkeen. .

Mulla tässä kierrossa nippaili ja vihloi muniksia, repäsykipuja jotka loppu kun seinään. Nyt satunnaisesti jomottaa ja repii sekä rinnat aremmat.
 
mimmi, oho, melkonen tilanne :O

pisamapeikko, olikos niin että säkin oot vähä epävarma ovulaatiostas? Mulla oli ks ihan apposen auki ja pehmee silloin keskiviikkona kun oli "oviskivut" ja nyt on taas kova ja kiinni. Ota näist nyt hitto selvää. :D Mullahan oli kans se testiviiva sillon ti-aamuna haalea mutta siinä sellanen tummempi viiru osittain. Davidit teki mulla tota samaa silloin ekassa yrityskierrossa, mutta Sofit on aiemmin toiminneet moitteetta niin siksi rupes ärsyttää se temppuilu ja toiveet hiipuneet oviksesta sen siliän tien.

Ovislimat loppu ja kuiva kaus alko sit torstaipäivän aikana... feikkiovis :D
 
mimmin tilannetta myöskin järkyttelemässä. Voi luoja! Ei voi muuta sanoa.

Mä käyn jättämässä tänne mielenkiintoisen arvoituksen ja varoituksenkin ehkä tulevaa varten. Täällä on siis nähtävillä aiemmat haamuni, ja tälle päivää testasin sillä RFSU:n uudella digillä joka karusti sanoi NO-. Paniikissa sitten testasin normaalilla ApteQ:n liuskatestillä jonka vastaus ei mun mielestä mene ihan yksiin digin kanssa. Tässä kuva testiajalla:



Eli siis mun mielestä suoraan sanottuna aika huonokin digi ja järkyttää siinä mielessä että joku saattaa luottaa tuon digin tulokseen ja esimerkiksi hoitolaisena lopettaa tukilääkkeet yms. Itse kun en lähtisi tuon liuskatestin tulosta edes kyseenalaistamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hookoo onnea kovasti! Nyt toivotaan että kyytiläinen pysyy mukana! :)

Nellikaneli kyllä tuo haamu on!

On: Alkujärkytyksestä toivuttu ja pystyn jopa iloitsemaan uudesta perheenjäsenestä. On vaan niin outo tilanne.. Kp 11 ovistesti nega. Varmaan tulee ovis vähän myöhemmin (jos ollenkaan) tässä kierrossa..
 
Wau. Porukka vaihtunut ketjussa, mut ketju säilynyt yhtä ihanana. toivottavasti vaihtuvuus tarkoittaa aina plussia..blop blop.

Vieläki välillä kyttäilee, Jofa & ukko rv 36
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 36/26-28 ja testi nega.. ( ne kaikki miljoonat mitä oon tässä viikon ehtiny tehä) Mihin helkattiin mun menkat on hävinny?! Huoh!! Tunsin ihan selvät oviskivut kp 20 ja limat (jotka yllätti kun luulin että oli ollu jo kp12 ovis) tähän oviksen metsästykseen ei kyllä enää yks paketti riitä! :D en kestä jos täst tulee joku kp50 kierto...
 
Täältä taustalta hieman kommentoin tuohon Nellikanelin tekstiin.

Kaikilla raskaustesteillä on omat herkkyytensä, eli ne näyttävät plussaa vasta kun hCG:n pitoisuus nousee riittävän korkeaksi. Erittäin herkät testit siis osoittavat raskauden jo hyvin aikaisessa vaiheessa. Vaikka erittäin herkkä raskaustesti näyttäisi haamua, voi digitesti siitä huolimatta näyttää negatiivista, jos hCG-pitoisuus ei ole vielä noussut sille tasolle, että testi siihen reagoisi. Digitesti on selkeä ja sitä on helppo tulkita (raskaana/ei raskaana), mutta mitään ehdotonta totuutta se ei kuitenkaan kerro, ja onhan hCG-pitoisuuden kuitenkin oltava riittävän korkea, jotta testi voisi positiivisen tuloksen varmuudella antaa.
 

Yhteistyössä