pisamapeikko, melkonen nousu
Mä en kans pystyy mitenkään mittaamaan noita lämpöjä, aamusin pomppaan ku vieteri sängystä ylös kun lapset herättää, siinä on viimisenä mielessä lämpöjen mittaaminen
Toisaalta se lämmönnousuhan on ilmeisesti varmin keino selvittää onko sitä ovista tapahtunut vaiko ei? Heti sitten kliinisten tutkimusten jälkeen
Mä edelleen jahkailen sitä että onko mulla ollut sitä ovista... :/ Kysäsenpä teiltä muilta että onko teillä aina oviksen jälkeen selkeetä nippailua munasarjoissa jossa ovis on tapahtunut? Mulla on aina selkeet kovatkin nippailut pari päivää oviksen jälkeen, oon laittanut keltarauhasen toiminnan piikkiin. Mutta nyt ei oo ollut juurikaan suurempia kipuja, pienen pientä jomotusta välillä ja sekin lähinnä selän puolella... Joten pahoin pelkään että mitään ovista ei ole edes tapahtunut, vaikka oli selkeät ovisoireet, limat, halut ja kohdunsuu ihan apposen auki, kivutkin tuli mutta ehkä se on ollu vaan kropan yritystä siihen ovikseen mutta se on silti jäänyt tulematta. Kun tosiaan se lh-huippukin jäi saamatta testiin
Joten toiveet raskaudesta jo heitetty romukoppaan ja pakostikin testailut jää sinne myöhemmille päiville ellei mitään selkeitä oireita ilmaannu.
Nellikanelilla ihana viiru :heart: Onnea :heart: