Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Hookoo, nellikaneli ja Dark!! :heart:

Mimmilläki siellä aika jännä tilanne. =) No onneksi asia on loppupeleissä kumminkin iloinen!

Mun tekis niin mieli jo testata, mutta ainaki perjantaihin pitäis odottaa.. pitäis... :D tänään kp29. Olispa semmonen 28 päivän kierto, niin ei tarvis aina ootella näin kauan ja sitte, ku siitä ei ikinä tiiä onko kierto 34 vai 54 päivää.. :/
 
  • Tykkää
Reactions: HooKoo-82
Viitaten Fokan tekstiin. Avasin tuon RFSU:n testin nähdäkseni miten se toimii. Sisällä on normaali liuskatesti ja ilmeisesti jokin optinen lukija joka tunnistaa viivan tummuuden. Se, mikä vähän järkytti oli että liuskassa oli mielestäni selkeä toinen viiva mutta siitä huolimatta testi tulkitsi negatiiviseksi. Tässä vielä kuva liuskasta:

 
Nellikaneli en tiedä ton digin herkkyyttä mutta liuskat taitaa ainakin olla 50. Itehän sain rfsu:n liuskaan juuri ja juuri havaittavan viivan dpo 18. Kaikki muut testit taitaa olla herkempiä.
Luottaisin noihin liuskoihin kun selvät viivat sulle tullu :)
 
Kysynpä vielä täältäkin kokemuksia kiinnittymisvuodoista, anyone?!

Mulla tilanne tämä, että tänään kp17/27-32. Oviksen laskennallinen ajankohta olisi ollut 28.11-3.12 ja nyt mietityttääkin jos ovis olisi ollut jo 1,5 viikkoa sitten 21.11. Perjantaina alkoi tuhruvuoto, vessassa käydessä jäi paperiin verensekaista limaa ja vähän pikkuhousun suojaan, tänään ei enää vuotoa ole ollut.

Mulla ei ole koskaan ennen ollut mitään väli -tai kiinnittymis- vuotoja, että oon nyt hiukan ymmälläni. Mies jo ehti innostua tällaisesta poikkeamasta. Milloinka tässä kannattaisi testailla, kun tuonne menkkojen alkuun tuntuu olevan ikuisuus?
 
sohvi35
heidip Mulla oli kiinnittymisvuotoa, niin tässä kuin edellisessäkin. Ovis oli 10.11. ja siitä aika tarkalleen viikon päästä tuli limaa jonka seassa veriviiruja muutaman päivän ajan. Luulin enteilevän kuukautisia mutta siitä muutaman päivän päästä ajattelin tehdä r-testin ja haamun antoi. Nyt mennään rv 5+1 :heart:
 
Onnittelut plussanneille :heart:

Mimmi aika shokkitilanne varmasti ollut, mutta onneksi olkoon :hug: Mä muistan hyvin oman reaktioni kun äiti kysyi, että jos yhden vielä tekisi kun epäili raskautta silloin :D Äidillä alkoi sitten vaihdevuodet 35-vuotiaana ja siksi menkat jäi pois.

Sohvi teitkö testin pari päivää siitä tuhrun alkamisesta vaiko loppumisesta? Hitto jos mielen malttais edes loppuviikkoon :LOL:
 
Joo ei mun äiti ollu moneen vuoteen edes miettiny ehkäsyä kun pari vuotta sitten oli todettu että munasarjat "lepotilassa". Nyt viikkoja 22 ja uskals vasta nyt kertoa, kun keskenmenon riski suuri tolla iällä. Luuli myös alkuun vaihdevuosi oireiksi, enkä mäkäön tajunnu mitään, vaikka kieltäyty alkoholista ja maha kasvanut :D
 
sohvi35
Onnea tätimoonika :flower:
Itse teen loppuviikkosta jolloin samat päivät suunnilleen kuin sinulla ja toivon myös 3+ vastausta :) Yritän malttaa perjantaille ettei tule harmituksia jos näyttääkin vielä 2-3 joka on siinä rajamailla.. Paras olisi jos malttaisin viikonloppuun, esim. sunnuntaille mutta epäilen :D
 
Ihanan monta plussaa ja vahvistumista taas saatu! Onnea kaikille!! :heart:

Mä kävin tänään aamulla siel labrassa antamassa pissinäytteen. Negatiivinen se oli, ei yllättänyt, koska viimeksi eilen testasin negan itse. Varasin neuvolalääkärille ajan, ja eka vapaa aika meni kolmen viikon päähän! Enhän mä pysty mitenkää sinne asti oottamaan ja ihmettelemään tätä mun kropan toimintaa! Menkat ollu viimeks 9vkoa sitte! Terolutit tarviin ja soitinki sitten yksityiselle gynelle mihin sain ajan ylihuomiselle. Hiton kallista touhua, mutta mun mielenterveyden säilymiseks, ainoo järkevä valinta mennä sinne ronkittavaks.
Onko kuinka moni käynyt yksityisellä hakemassa kuuria? Tekeekö ne mitä siellä vastaanotolla? Ultraakohan? Näkis limakalvojen tilanteen...

-Unnaunna
 
Hei taas, menikin muutama päivä tässä välissä. Ja mikä plussatuuli täällä on sillä aikaa puhallellu! :flower:

Täällä menossa kp 16/17-31. Yritystä on ollut muutamia kertoja mutta oviksen ajankohdasta ei ole hajuakaan. Eikä mitään oireita, ei yhtään mitään. Jos huomenna ei ala, niin milloinhan uskaltaisin ekan kerran testailla?

Yleensä kierto on tasan 28 päivää, jollon vois ajatella, että ovis oli pari päivää sitten. Ja se kyllä sopis himotuskäyrän kanssa yhteen. Viime kierto jäi 17 päivään ja oli varmaan ovuloimaton kun oli niin kuivakin.
 
InkeriIisakki, näkyy, väriäkin :heart:

Yrittäjä, voi miten jänskää! Nää on jännittävimpii kun ilmotetaan tässä ketjussa että huomenna testaamaan, kera lupaavien oireiden :) Plussatuulosia sinulle !!

raskaanako, ihan välttämättä en lähtis huomenna vielä testaamaan, todennäköisyys noilla kp:lla on enempi negaan kuin positiiviseen tulokseen... peukut pystyssä toki sinullekin jos meinaat testailla! :)
 

Yhteistyössä