Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
sohvi35
Hui että oon pelokas, jälleen kerran. On vaan jotenkin omituinen tunne että liekö tämä raskaus mennyt kesken :( Digiin tuli edelleen 2-3 vaikka viikkoja 5+3. En tiiä sitten pitäisikö vielä muuta näkyäkään, viime raskaudessa kyllä 5+4 kohdalla sain digiin 3+. Hitto kun terkkariin jos soittaa niin sanovat vaan että odottele rauhassa. Ja tämä odottelu on jotain niin jäätävää.

Mä oon päättäny et jos joskus vielä 2 viivaa testiin saan niin en tee digiä! Saisin vaan turhan stressin aikaseks. Muutaman testin tekisin putkeen ja jos kaikissa viivaa niin testailu jäis siihen..

Kp 15 ja kohta ovistestiä uittamaan. Jos ei hymyä tuu niin sit en kyllä tiiä mitä teen. Pelottaa ettei tuo solu irtoakkaan, vaikka kypsä on..

Sohvi35 yksityiselle hcg mittaukseen? Nuo viivat ei tosiaan tarkota vielä mitään. Ja oon ymmärtäny et sit kun sitä hcg:tä alkaa olla paljon niin nuo voi näyttää ihan mitä sattuu. Tosin tuo digihän sanoo 2-3 niin eikös se tuo 3 ole :)

sohvi35
Yksityiselle on ultra varattu 19.12. Ei ole varaa siellä enempää juosta :( Kunnalliselle kun ei tällaiset pelkät pelkopotilaat pääse. Hitto kun noita testejä on turha dippailla ja vertailla, pitäisi riittää muutama testi ja sitten ei auta muu kuin odotella. Se mitä digi näyttää tai viivat näyttää niin on aivan turhaa stressinaiheuttajaa.

• Tykkää
Reactions: Jomppe75 ja mimmi92
huomenta. Täällä jälleen! :) onnea plussanneille! Viime kierrossa oli kemiallinen, digikin jo näytti 1-2 mutta niin vain menkat alkoi päivän-pari myöhässä. Jännää on etten ovisplussaa silloin sasnut, enkä saanut nytkään! Jotain haamua pc antaa ja samoin apteekin oma. Dpo veikkaan taas sen 7, mikä oli viimekierrossakin eka hasmupäivä. Mutta periaatteessa se voi olla 9 koska 9 on se mun eka haamupäivä aina ollut. (2 onnistunutta raskautta ja 4 kemiallista takana) :) muoks. Tässä vielä apteekin oma.

Viimeksi muokattu:
Niin ja pikkupeikko, apteekin testiin tuli viivanpaikka tänään. Mä oon väsynyt tähän hommaan. Vois reklamoida mut toisaalta se on turhaa. Pystyvät selittämään sen kemialliseksi tms. Tietty jos olisi labran tulos joka viittaisi negaan, niin sit olis näyttöäkin.

Kiitos yrittäjä j! :) mä vaan alan jo stressa tästä koko yrityksestä. Ja niin eilisen perusteella mieskin. Seksi oli niin pakko pullaa ja koko homma meinas lopahtaa. Tänään pakko varmaan pitää väli päivä tallettelujen suhteen.

Zipuliini en tiiä oonko sokee mut mä en nää pc:ssä mitään mut apteekin omassa kyllä :)

Sohvi35. Aiemmassa raskaudessa mulla oli tosi kovia yöllisiä vatsakipuja siinä rv5-6 ja multa otettiin ainakin kolmena peräkkäisenä päivänä hcg verikokein ja vielä paristi ultraus. Että sattuuko sulla olemaan vatsakipuja niin pääsisit kunnallisella kokeisiin..? ;) ja mulla ei ikinä näyttänyt nuo digit kuin sen 1-2. Mutta normaali raskaus kuitenkin oli.

Viimeksi muokattu:
sohvi35
Kiitos Mimosa89, kunnalliseen soitan huomenna kun epäilen jokatapauksessa emätintulehdusta. Täytyy siinä vähän heittää lääkärille vettä myllyyn josko voisivat edes vähän auttaa pelokasta. Pitihän mun vertailla digin liuskoja ja mun mielestä ne on kyllä vahvistunut ja veikkaan että ton ekan 2-3 tuloksen sain niin rajamailla, silloinhan kun sen sain kesti tovin sen "raskaana" tekstin jälkeen että tuli viikot. Nyt viimeisimmässä teksti "raskaana" ja viikot tuli lähes heti perään. Sunnuntaina teen _vikan_ digin ja toivon todella että siihen räpsähtää 3+. Jos ei tule niin sitten odottelen malttamattomana yksityisen ultraa 19.12. tai vuotoa :( tää odottelu on niin hanurista. Miks nää digit on keksitty?? Ei pitäis lankee ihan kaikkeen mitä mainostetaan.

Sohvi35 voithan sä vielä sanoa että on tullut pientä tuhrua ja noita vatsakipuja niin mulla ainakin heti laitettiin lähete ultraan ja hcg mittaukseen. Tarkistettiin ettei oo kohdun ulkonen :) joo eihän sais valehdella, mut ymmärrän hyvin sun huolen :(

Onnea Fasaani! Mikä dpo sulla on?

Mikä helvetti mussa on vikana, kun ei tule raskaaksi :( joo on endoa mut silti. miksi piti taas antaa turhia toiveita. Tässä kierrossa ei vaan tiputellut tavalliseen tapaan. Tiedänpähän ensi kerralla. Olen sata varma ettei tässäkään kierrossa onnistanut.

Tänään tuli tehtyä huvikseen kaksikin ovistestiä, aamulla ja päivällä. sama tulos kummallakin. Tai no päivällä tehdyssä on kyllä enemmän väriä mutta väriä on kummassakin. TOsi hailakasti kyllä.
Huvinvuoksi intouduin tuhlaamaan vikan r-testinkin vaikkakin päivällä, eipä siinä mitään näkynyt, tietenkään :D
Lähinnä häiritsee ja ahdistaa kun eilen oli tosi outoja juttuja. Aivan älyttömän kivuliasta närästystä jota ei oo yleensä koskaan ja tissit kipeet. Ja turvotus on ihan jäätävä, useita senttejä enemmän ny vyötärö.
Kunpa voisi tuntea kehonsa ja tietää tarkkaan mitä siellä tapahtuu. Jotenkin ahdistaa kun tuntuu vähän väliä kipua alavatsasssa vaikka tyhjennysvuoto on käytännössä jo ohi.Tai jotain hailakkaa vielä jää paperiin pyyhkiessä mut ei muuta. Turvotuksenki ois uullu jo poistuneen. Mietin vaan et mistä tää kipuilu oikein johtuu :/ Kun ei se nyt vielä voi oviskaan olla. Kai.
Pelkään että käy jotenkin niin että tuhrimistiputtelu jää päälle jos tää kroppa nyt sekos tosta pillerien loputuksesta ja kaikkee inhaa...

Tänään dpo 8 oletan.. oireena.. etovaa oloa, pääkipu, aristavat rinnat, palelu ja poskien hehkuminen, nipistelee muniksia, repäsykipuja sekä pakottaa ajottain nivusia..

Joo lupaavia oireita mutta negaan uskon enemmän kuin plussaan. Valeraskaana enintään :D

Mä en tiedä että mikä dpo kun en ovista bongannut ja kierto on ollut tosi sekaisin, kesällä se venyi ja vanui ja tein jo raskaustestiäkin kun oli huono olo jne. mutta ei tullut viivoja eikä mitään. Varmaan täytyy varata yksityiselle ultraan aika jos eivät neuvolasta suostu alkuraskauden ultraan laittaan lähetettä viikkojen selvittämiseksi. Pojalla on kyllä 4v neuvola tammikuussa että ehkä silloin vasta kysyn edes neuvolasta kun en viitsisi turhaan sinne soitella jos meneekin kesken

Olikohan miula tänää kp 11, eilen aloin jo o-tikuttelut...greippimehustako vaiko mistä johtuu, mut nyt on aika liukasta :) kirkasta limaa havaittavissa..ovista odottelen saapuvaksi kp18-20... Eilen testi täys nega, tänää alkoi jo himmeesti viivanpaikkaa piirtymään, joten katotaan kuin käy... Ja kuten vauva 2015 jo kirjoitinkin, niin miettiessäni edellistä kiertoa, niin miulahan oli tulehduskipulääke kuuri pronaxen (?) kp 3 asti, näinköhän sillä oli jotai vaikutusta kuivuuteen, mahd.ovuloimattomuuteen ja tärpittömyyteen...? Tai tuohon kiertoon ylipäätään...

Enkeli30. Pronaxen on kyllä aika turvallinen lääke etten usko sen juuri vaikuttavan. Disperiniä ja asperinia taas välttäisin, vertaohentavia.
Itsellä nyt dpo7. Eilen nukkumaanmentäessa menkkamaista jomotusta, mutta näin oli muistaakseni edellisellä kierrollakin. En tietty malttanut odottaa huomiseen ja tein testin äsken :D en edes saanut kuviteltua viivaa näkymään :(

ääh se ois viides keskenmeno tälle vuodelle.. Jos jotain hyvää niin ensi kuussa lapsettomuus/keskenmenojen vuoksi aika kysille :) aurinko näköjää tähänki risukasaan paistaa vihdoinkin :D yhdelle ihmiselle tällänen on liikaa tietenkään itkeä en osaa enää, tähän tottuu, mutta tietty kestämme sen kun tähän vauvanteko rumbaan lähdimme.

stempit kaikille että saisitte plussaa tikkuloihin :heart: ja meikä häipyy taas taka vasemmalle..

Yhteistyössä