Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voihan se olla niinkin :) Ainakin muut oireilut viittaisi siihen että se oisi jo ohi, ainakin nuo ihmeelliset alamaha/selkäkivut katosi lopulta kokonaan ja mikään paikka ei ole enää sillä tavalla selvästi kipeä kuin alkuviikosta. Eli ehkä alkuviikon kivut oisi ennakoineet ja ovis nyt ohi...ehkä. Kuivaa kautta ei ole ainakaan vielä alkanut, joten siltä osin kai se voisi olla vasta tulossakin.

Tai sitten mokomaa ei edes tule mulle :p pessimististä puuhaa tää kyllä on.
 
Sunflower11, en oo ennen noilla testannu, tosin tää on muutenki eka kerta ku ylipäätään ovista etin niin no :D Mut jostain oon kyl joskus lukenuki et kaikki ei testeillä saa koskaan tasavahvaa plussaa vaikka olis jopa ultrattu eli todistetusti ovulaatio tapahtunut. Tosin yhtälaillahan kaikki ei saa ovulaatiota vaikka se tasavahvakin tulisi... hmm.

Eilen tuli illalla yhden kerran pyyhkiessä pientä rusehtavaa tuhrua. Ehkä ovis ois tapahtunu eilen ja toi merkki siitä? Tosin jos näin oli ni si ei voi ku toivoo et perjantainen tallettelu riitti, nyt ei pariin päivään miestä nää niin no.
 
Kp21/30-31/dpo6?... Mieli on toiveikas, vaikka järki kovasti haraa vastaan eikä mikään oikein tärppiin viittaa... Otesti viivanpaikalla, nyt lakkaan testaamasta, uskottava se on että viikko sitten sunnuntain "suht vahvat" oli plussa tai yritys...ja siihen liittyi pe sekä ma (joka siis itse mahd.o) peittojen heilutus joka tuntuu just ei-tärppipuuhilta... :( ei täällä mitään oireitakaan oo, ei koske tisseihi eikä mihkää muualle, iltapäivävilua niinku aina ku väsy iskee, mut niin on ollu aina...valkovuotoa, eilen pyyhkiessä sellanen pienen pieni keltainen valkovuotoklöntsäkään ei kovin lupaavalta vaikuta...joten eiköhän Täti tule meille jouluksi...
 
Jaaha tänää selvä nega ovistesti kun testailin.

Ja nyt tulee taas tyhmiä kysymyksiä mutta jos teillä on tullut veristä vuotoa oviksen aikaan niin öö... millaista se on ollut? Ihan vaan tuhruu pientä vai menkkojen tapasta?
Mietin vaan kun hämmennyin aikapaljon äsken, tuli pyyhkiessä ihan lähes mustaa/punasta menkkamaista mömmöä (ahh näitä kuvailuja, sori...). Ei tullu paljoo mutta silti... Nyt ahdistun täällä että oliko toi normaalia. Ku menkatkaan ei pitäs vielä aikoihin tulla.
 
JEEEEEE!!!! KP 1/28-70!!!! =) =) Terot tehos odotettua paremmin, pe otin viimosen ensimmäisestä kymmenen pillerin satsista. Kyllä on tämä rouva ikionnellinen tällä hetkellä! :p

Nyt pääseekin sitten kunnolla tositoimiin ja laskemaan päiviä. Ihanaa!! :saint:

Ratkiriemukasta sunnuntai illan jatkoa!

-Unnaunna
 
Nyt menossa jo kp 20/26-32 ja luultavasti dpo 6... Muutaman päivän päästä pääsee jo ekoja testejä tekemään! Kun siihen edes malttaisi odottaa...
Tätiä odotellaan aatonaatoksi saapuvaksi... Toivottavasti ei tule vaan saisi ihania joulu uutisia kertoa miehelle!
 
Iltatähti täällä moi! Kolme ekaa kiertoa piinailin, hermoilin ja jännitin, tunsin vahvoja oireita ja petyin. Nyt neljäs kierto oli ihan erilainen. Minua ei jotenkin kiinnostanut koko asia, lähipiirissä sattui yksi surullistakin surullisempi asia, joka sai minutkin murheelliselle haikealle tuulelle. Aloitin laihduttamaan VLCD-dieetillä ja viisi kiloa ehti pudota. Olin töissä kiireinen ja lähdin ulkomaille työreissuun. Ennen lähtöä koin parina päivänä (kp25-26) menkkamaista jomotusta. Odotin menkkoja alkavaksi työmatkalla. Testasin varulta samana päivänä kun menkkojen piti alkaa, kp 26, RFSU:n digitestillä "ei raskaana". Lähdin reissuun, en ehtinyt jännittää, samat hieman omistuiset menkkakivut tai alavatsanippailut jatkui, menkkoja ei kuulunut. Vatsa meni sekaisin jo menomatkalla, samoin tuli sellaisia "kuumia aaltoja" tai tuskanhikikohtauksia. Tässä vaiheessa aloin aavistella, etten ollut reissussa yksin :) Edellisillä kahdella kerralla myös eka raskausoire oli ripuli... Mies osti sitten r-testin (PC liuskat) valmiiksi kun tulin pe-iltana kotiin, selvä viiva piirtyi, ei ihan testiviivan vahvuinen, mutta ei jättänyt arvailun varaan. Aamulla vielä varmistin, edelleen viiva piirtyi testiajan puitteissa ja eilen tein huvikseen ovistestin, siihen tuli tasavahvat viivat :) Eli raskaana ollaan, laskettu aika elokuussa :) Viikkoja nyt 4+5 =) Ripuli on jo helpottanut, rinnat on kosketusarat ja eilen aamulla vessanpesu meinasi alkaa yökittämään.

Eli summa summarum, oireet plussakierrossa ennen plussaa:
- vatsa sekaisin
- tuskanhiki välillä, muutenkin kuuma
- alavatsassa jomotteli usean päivän (jomottelee edelleen välillä), mutta ei niin kovaa kun menkkakivuissa, enemmän semmoista nippailua, painontunnetta
- ei tehnyt mieli suklaata kuten yleensä ennen menkkoja
- muutama päivä laskennallisen oviksen jälkeen turposi rinnat. En tiedä nyt oliko ovis laskennallisesti oikeassa paikassa vai tuolloin kun rinnat turposi. Vai oliko rintojen turpoaminen merkki kiinnittymisestä. Olivat vain päivän turvoksissa. Tässä kuussa en siis tikutellut ovista.
- olin "masentunut", näin pahoja unia, olin hyvin ahdistunut, mutta tämä voi johtua myös tuosta surutapauksesta joka sattui (poikani ikäinen lapsi kuoli tapaturmaisesti)
- hyvin runsas valkovuoto, jota ei yleensä loppukierrosta

Plussan jälkeen:
- nippailut jatkuu
- rinnat on kosketusarat
- iho hehkuu, posket punoittaa, pari hormooninäppyä tuli nenään ym minne ei yleensä tule
- runsas valkovuoto

Olisiko noin 5 kg painonpudotus sitten edesauttanut, muita vippaskonsteja ei tässä kuussa ollut käytössä.

Plussatuulia kaikille! MInä lähden kasvattamaan masua ja toivon että saan tämän pienen elokuussa syliini <3
 
Jaahas, noh kai se nyt sitten alko kunnolla nää menkat, sen verran tulvii. Jäi kovin lyhyeksi toi kierto mulla, jos eilisen ottais vielä mukaan niin 17 päivää kesti.
Kaipa noi pillerit silti viel sekottaa kroppaa. Nyt siis ekat ns. luomumenkat.
Eli kai se on sitten yk2 ja kp1 nyt.... masentavaa, jotenki jo nyt semmonen fiilis et tuskin tää mun kroppa tulee toimimaan normaalisti ku pco taustalla kummittelee. Iski jotenki harmitus. En mä ny oottanu et ekal kierrol tärppäis, mut oisin toivonu et se ois ollu ees normaalin mittanen kierto....
 
Mitäs kokeneemmat testaajat sanoo tästä? Nyt jo KOLMAS päivä, kun tulee pregcheckiin samanlaista hailua. Näkyy silmälle, mutta ei kameralle oikein.. Vieläkö se voi vahvistua vai tässäkö kaikki? Nyt on laskujen mukaan kp 28/30 ja dpo 12. Ähhh :(


 
Viimeksi muokattu:
Hmm. Mitäköhän nyt mahtaa tapahtua, menkat kolme päivää myöhässä. Ei ole normaalia, testit edelleen negaa.. Tai no sillon viikko sitten oli se plussa mitä ei olekaan sen jälkeen näkynyt. Alkaisi nyt että pääsisi uudelle kierrolle :(
 
Onnea kengumamma!! ?

Mimosa89 ootko tehny vielä uutta r-testiä sen labran jälkee?

Täällä kp12 ja o-testi vahvistuu hyvin,lähtisin huomiselle veikkaa sitä plussaa :) eli peittoa heilumaa vielä tänään,huomenna,ylihuomenna jaja :D ehkä sillo ei missaa mitään.. onneks on kummankin halut kohtaavia tällä hetkellä..
 
Onnea plussasta Kengumamma! :)

Kiitos ovis ihmettelyihini kommentoineille!
Täällä tapahtuu taas kummia, omat ovisolot oli kp 12-13 silloin lemmittiin viimeksi, sitten lääkäri näki ultrassa kypsymässä olevan munasolun kp 17. Joku päähänpisto sai tekemään r-testin jo kp 21 ja siihen tuli haamujenhaamu! Apteekin omalla tein eilen siis. No tänään on tullut verituhrua ja menkkajomotuksia, mitä ihmettä tämä on vai onko mitään, kysyy kolmesti synnyttänyt eikä ennen vastaavaa kokenut :D Samalla pelottaa kun toivo hiukan nousi vaikkei kannattaisi...
Kierrot ollut 28-31pv eli hitusen aikaista menkoille.
 
Viimeksi muokattu:
Joo nimimerkillä henkilökohtaista kokemusta, r-testi voi reagoida siihe tulevaan ovikseenkin ilmeisesti :D rfsuhun sain haalean viivan, ihan silmin nähtävän sillo viime vkolla ja se ei raskausplussa kyllä ollu :D

ON: Plussaa tippui het aamusta :D <3 kp13 tänään ja oisplussaa tuli. Nyt uskon et ne rfsut todellakin toimii :D

Testasin eilisen ja tän clearblue digillä ja rfsu liuskalla, aika samaa näyttävät. RFSU ei näköjään vaan reagoi ni ennakoivasti siihe oviksee ku esim PC liuskat, tää oli meinaa pitkää nyt haaleampi ja sit pärähti plussaksi suoraa. Laitan alle kuvia vielä jos niistä jollekin apuja on..

Eilinen puuhailu on tainnu osua ihan kivasti jo hollillee ja tänää sit vielä varmistuksia ;)

 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa

Yhteistyössä