Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Moikka, tuun tännekkin piinailemaan. Meillä yk 1 ja nyt dpo 2. Kolmas lapsi haaveissa.. Ihastelin tota pikkupeikon ovissuoraa. Onpa tyylikäs :) ote en oo koskaan onnistunut edes ovisplussaa saamaan tikkuun.

On tää niin jännää =) kakkosen testikuvia kans tänne sillon lataisin. En muista että mikä dpo tein ekan testin. Olisko dpo 9 hyvä päivä testata? Se olis sopivasti jouluaatto ? :)
 
Hei vaan kaikille.

Täällä pyörähti eilen käyntiin uusi kierto. Oikein siis aavistelin, etten raskaana ole. Harmitti silti ihan vietävästi. Nyt siis kp2/17-31 ja viime kierto oli siis 29 päivää.

Ja taas kohti uutta yritystä.

Olen varmaan liian vanha, liian lihava (siis ylipainoa on kuten on ennenkin ollut, mutta toki vielä vähän enemmän) tai meillä on liikaa stressiä. Tai sitten… Pitäisikö sitä vaan hyväksyä, että meidän lapset on tehty ja sen jälkeen vaan TJOT. Mutta kuka siihen pystyy???
 
Voi Kengumamma, komia värisuora sulla. Mä oon niiiiiiiin onnellinen sun puolesta! :hug:

pikkupeikko: Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että tallettelut on tuottaneet tulosta. Hienostihan tuo ovis tuolta ainakin nousi tikkuihinkin - tunnistatko muuten itse oviksen ihan normaalisti?

Anskuna: Varmastikaan et ole edes hätäisimmästä päästä jos testaat dpo9 ;) Mutta, mitä pidempään jaksaa odottaa, sen varmempaa. Niinku tiedät.

raskaanako, tsemppiä uuteen kiertoon. Ei se ikävä kyllä ole muuta kuin uutta putkeen. Se on kamala se pettymys aina tädin tulon jälkeen, mutta minkäs teet. Kiroat, itket ja vaikka mitä, silti on vaan jatkettava. Oletteko kauan yrittäneet? Mä oon laiskasti selannut tätä ketjua sen suhteen, mikä kenenkin tausta yrittämisessä on.
 
  • Tykkää
Reactions: raskaanako
Onnea kaikki plussalaiset, hienoja ovisrivejäkin täällä!

Kp 23/30/mahd.dpo8...palelee vielä nyt illallakin, mutta oon ollu kaupungilla ja siellä on niinkin kylmä ku -3, ni varmaan se vaikuttaa ku lämpöö ei oo hitustakaan (36,4)...olen menettänyt toivoni...
 
Mä en ny taas sit ymmärrä yhtää mitää! Menkat alko sillon su iltana ja ne loppu eilen!! Tääääh??! Normaalisti menkat kestää viis päivää ja sen jälkee vielä päivän tai kaks tuhrutellaan. Onko tää nyt sitten Terojen ansiota? Onko normaalia että menkat jää noin lyhyiks? Onko tosta jotain haittaa jatkoa ajatellen, siis raskautumis mahdollisuutta ajatellen? :ashamed:

-Unnaunna
 
Mulla taas alkoi tänään ihan järkyttävät menkkamaiset kivut.. ihan kuin kouris mahaa ja samalain vihloo nivuseen ja polveen.

Huomenna ois kontrolliultra, on niin valtavan positiivinen mieli, että pelkään tippuvani huomenna hyvin korkeelta.
 
Diadora onnea plussasta ?

Tein eile illasta vielä digi ovistestin ja näytti jo negaa. Aamulla vika rfsu oli pakko uittaa ja viiva ol ni haalea et hyvä kun näki :D et epäilisin et itse ovis oli kivuista päätellen eile illalla/yöllä nyt kivut melkein kokonaa tiessään..

Laskenko nyt siis et tänää on dpo 0 vai 1?
 

Yhteistyössä