Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Tässä jostain löytämäni taulukko Hcg:n kohoamisesta viikko viikolta.
Tästä kannattaisi katsoa milloin on järkevää testata, mutta kelläpä olisi sisua odottaa niin kauan kuin pitäisi. Itselläni ai ainakaan... :D

Aika hedelmöityksestä, Aika viimeisistä kuukautisista, HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
ReVe Se meni jotakuinkin niin, että se digi reagoi sekä lh- että hcg-hormoniin (olisiko sitten samat sisäkalut ovis- ja raskaustesteihin) ja se itse monitori sitten tulkitsee, kummasta hormonista on kyse. Jos digi sanoo, että "ei raskaana" niin se tarkoittaa, että et ole raskaana tai testaat liian aikaisin. Niitä sisätikkuja ei siis kannata tulkita.

Muoks. Ja saa oikaista, jos olen väärässä...
Lainaan itse itseäni... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Tämä hätähousujen hätähousu on testannut dpo 6 saakka. Tänäaamuna dpo 10 tihrustin ja tihrustin tekemääni pc-liuskaa ja kyllä siinä testiviivan kohdalla jotain näkyi. Jätin testin kotiin ja mielenkiintoista nähdä iltapäivällä, että miltä testi näyttää kuivuneena. Kuvaa en viitsinyt ottaa, kun se hailura tuskin valokuvassa näkyy. Voi kuinka toivoisin, että huomenna tai ylihuomenna olisi oikea haamu!!
Tässä tämä aamun dpo 10 dippi (vertailuna 9). Niin kuin ajattelinkin, että ei se viiva oikein tuossa kuvassa näy. Vai näkeekö joku? Olisikohan tuo se legendaarinen viivan paikka.

 
sintu74 mulla näytti samalta mutta viivat olivat himmeitä :( mutta tein clearbluen plus testin ja siihen piirtyi heti plussa lun testi kastui.. Odotin n. Tunnin ja tein toisen samanlaisen ja siihenkin tuli mielestäni vielä vahvempi plussa !! Dpo on luultavasti vasta 7-8 en ole aivan varma kun viim. Kierrossa kemiallinen ja kuukautiset meni ja tuli miten sattui ! :( kertokaa kokemuksianne tuosta plus testistä??
 
kultsipallo nistä digin viivoista ei voi varmaan etsiä edes haamuja,en suosittele avaamaan vaikka itsekkin siihen olen syyllistynyt :) ja noilla dpo:illa ei kannata digiä missään nimessä tehdä! vasta viimeisin tarkistus sitten eli oisko dpo14 sitten
rockstone ylimmässä näen jotain viivanpaikkaa tai jotain
 
Heeei, mulla tulee valkkaria aika reippaasti. Eikös se ookki hyvä merkki noin niinku hedelmöittymistä ajatellen?

No en malttanu olla testaamatta sitä pc tikkua ja siihen tuli nähtäville vaaleanpunainen paikka, muttei mikään selkeärajainen viiva. En voinut kuvata ku kännyllä ja tossa kuvassa se vaaleanpunainen alue näyttää paljon vaaleammalta ku pikkukuvassa ja kuvakin on tosi rakeinen. Toivottavasti siitä saa jotain selvää.

Nyt siis parhaassa tapauksessa vasta dpo6. (Vähä hävettää joo, mutta en mahda mitään itelleni. :D)
[/URL][/IMG]

Nyt on muuten lisäksi tämän illan ollut jonkinmoisia menkkajomotuksia. :O

Piinaan teitä vielä. Tässä sama testi, kännykällä sekin. :)
[url=http://aijaa.com/roQWGz]Aijaa.com - 10985570[/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Kultsipallo: plus testi antaa selkeää viivanpaikkaa. Siihen luottaisit vasta kun plussassa selvästi tummempi viiva. Se viivanpaikkakin on sinertävä. Sihtiin tulee ne kolme viivaa usein vaikka ei olis raskaana. Tärkeintä mitä se teksti näyttää. Digiä ei muutenkaan kannata noilla päivillä tehdä. :/
 
Eilisen pc-liuskan haamujen esiäiti on muuttunut tänään (dpo 11) oikeaksi haamuksi :heart: Ei tarvinnut enää tihrustaa ja punaväriäkin oli mukana.

Yritin hätäpäissäni kuvailla aamulla, mutta en tiedä miten onnistui. Katsotaan illalla, onko niistä mikään sellainen, että viitsii julkaista. Huomista varten on vielä pc-liuska ja jos sekin haamuilee, niin lauantaina tuhlaan digin ;)
 
Hei kaikki hätähousut taasen, tänään dpo 10 ja ovistestiin tuli kaksi tasavahvaa viivaa, kun taas hätäpäissäni testasin. Oletan että rtestissä ei vielä näillä päivillä mitään näy. Oletettavasti siis menkat tai jotain muuta todella varvovaisesti jos toivoo :)
 
rockstone Tässähän tämä menee päivä kerrallaan :D Eli ensimmäisen ns. haamun sain jo la aamusta eli olisko sillon ollut sit dpo 9. Se oli niin haalea, että sitä ei saanut kameraan tallennettua. Samana päivänä tein David testin ja siihen tuli selvä viivanpaikka.
Sunnuntaina en testannut.
Maanantaina dpo 11 sain jo pc liskaan selvän punaisen viivan ja samoin david liuskaan. Siitä ne sit lähti vahvistumaan. Mutta huom! ne ei vahvistuneet joka päivä. Pc liuskoissa huomaa eron kun testaa joka toinen päivä.
Nyt on menossa rv 5. Mulla ei ole oikeastaan mitään oireita eli jos en olis testannut niin en edes tajuaisi olevani raskaana. Ainoastaan on rinnat kipeät ja lievää väsymystä. Se tässä pelottaakin, että onko tuolla masussa mitään kun ei miltään tunnu. Ei ole edes niitä kuuluisia nippailuja mitä kaikilla kuulemman on :/ Ens viikon pe on ultra niin sit oon taas vähän viisaampi tän asian suhteen.

Ja oon täällä käynyt päivittäin katselemassa viivasia, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan :( Paljon plussa tuulia kaikille :heart:





Tossa noi dpo11 testit. Koitan saada otettua kuvat lopuistakin testeistä.

Viimisen testin tein dpo14. Sen jälkeen en oo enää testannu. Tekis mieli testata, mutta jotenki pelottaa että siihen ei tuu mitään :D Testaan sit jos ultrassa näkyy jotain. Haluan nimittäin nähdä kuinka tummaksi se viiva todellisuudessa tulee :LOL:

Kuvan laatu on huono kun en jaksanu ettiä kameraa mistään.
 
Viimeksi muokattu:
Eilisen pc-liuskan haamujen esiäiti on muuttunut tänään (dpo 11) oikeaksi haamuksi :heart: Ei tarvinnut enää tihrustaa ja punaväriäkin oli mukana.

Yritin hätäpäissäni kuvailla aamulla, mutta en tiedä miten onnistui. Katsotaan illalla, onko niistä mikään sellainen, että viitsii julkaista. Huomista varten on vielä pc-liuska ja jos sekin haamuilee, niin lauantaina tuhlaan digin ;)
Niin kuin arvelinkin niin ne mun aamuiset hätäkuvaukset ei onnistunu. Tässä testi kuitenkin kuivuneena. On kyllä livenä erottuvampi kuin kuvassa.
 
Moiks! Kysynpähän täältä ko en oo ite varma...
omasta kiertoni pituudesta en oo varma ko vähä vaihtelee, mut taitaa aika liki 28 olla..
mulla oli viimeks kk 15.9 ja pari päivää nyt oli alavatsa kipea. yks päivä oli ihan hyvä ja tänään
ollut hieman kipeä ja tullut limoja.. voisko tää olla ovis?

Kiitos etukäteen! :)

-Nenni
 
iltaa neidit :) Mulla olis teille nyt arvioitavaa !! Mieheni siis toi minulle apteekista testejä ja ylläripylläri juurikin cb:n mistä eilen kerroinkin ja nyt pääsisin näyttämään tuotokseni teille
Aijaa.com - 10991557

ja samasta pisusta tein tälläisen :
Aijaa.com - 10991603

Alemmassa testissä en näe kyllä juurikaan mitään ehkä oli joku haamun esiäidinisänlapsi mutta mutta.. cb:n testiin alkoi heti siis piirtyä viivanen kun testi kastui! olen aikasemminkin tehnyt samaisen testin ja aina ovat minulle negaa näyttäneet :)

Mikä olisi hyvä ja luotettava testi huomiselle? joku herkkä !
 
Kultsipallo: nyt mä en kyllä näe tuossa cb testissäkään sitä viivaa kunnolla vaan näyttää kyllä pahasti sellaiselta, toiselta reunalta hieman näkyvältä, joka siis ärsyttävä piirre tuossa testissä. toisessa en näe kyllä myöskään viivaa vielä...huom vielä. =D mä ite luotan noihin marketin pc liuskoihin, koska silloin kun niihin tulee se oikea haamulainen niin sen kyllä erottaa viivanpaikasta. siihen kun itellä tulee herkästi myös se viivanpaikka. mun pissa vaan tahtoo tuua aina nuo viivanpaikat näkyviin. mutta silti sitä pc liuskaa suosittelen. =)

Rockstone: hienosti näkyy sun haamulainen, juuri noin se näkyi mullakin ekassa kun oli kuivunut. =)
 
Eli vuoto alkoi joten kemiallinen raskaushan tuo sitten oli. Hcg ehdittiin mittaamaan verestä joka oli 8.1 ja kahden tunnin kuluttua tästä alkoikin jo vuoto. Huvinvuoksi testattu Pregcheck näytti silminnähtävää haamua, eli värähtää jopa erittäin pienissä pitoisuuksissa! Mutta positiivisin mielin eteenpäin, onneksi edes hedelmöittyminen on tapahtunut!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä