Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Piiuu mulle Wondfo:t ei ole ikinä antaneet turhia viivoja/roskishaamuja vaikka niillä olen tosi paljon testannut, mutta eikö sulla ole ollut sitä ongelmaa melkein joka kierrossa, että testit haamuilee turhaan eli voihan olla ettei ole testeistä vaan pissan koostumuksesta kiinni. Toivotaan kuitenkin ja pidetään peukkuja, että tällä kertaa olisi tosi kyseessä!
 
Mä myös luulen että nyt on vasta alle dpo5 jotenka turhaa viivaa antaa mullekkin.. Oon saanu pc:llä,apteekin testillä ja rfsu:lla turhia haamujen haamuja melkein just joka kierrossa.Mutta jospa viikon päästä jo ois kunnon viivat :)
 
KYSYMYS HIMOTESTAAJILLE :D


Eli mulla on nyt viikkoja vuodon mukaan 5+5.

Tein viime ma-ti välisenä aamuyönä useamman tunnin pidätyksen jälkeen Sofi One Step liuska testin ja tulos aikas haalea haamu jossa väriä kuitenkin mutta niukasti...sen seurauksena varmistelin tiistaina aamupäivällä parin tunnin pidätyksellä viikkonäytöllisen digin johon tuli: raskaana 2-3.

Tein Sofin uudelleen...kun niitä tuli useampi kotiin...niin lauantaina ja tulos liki yhtä vahvat viivat sekä kontrolli että testi ja ihan päivä pissasta eli ei monen tunnin pidätyksellä

Noh tänään tein sitten viikkonäytöllisen Clearbluen aamupäivällä reilun tunnin pidätyksellä ja tulos jälleen 2-3 ??? Pitäiskö huolestua vai johtuuko tulos siitä etten tehnyt testiä aamupissasta??

Huoh...en taas tiedä mitä ajatella
 
Whisky beat, ompas kiva kuulla että sulla näytti jo noin aikasin, sulla HGG vissiin nousee vilkkaaseen tahtiin! Jos tää viel malttais sinne keskiviikkoon odottaa. En haluais et testaisin plussan ja täti kurvaiskin heti kylään kuten kemiallisissa vois käydä...
 
Ensimmäinen kerta kun nyt tälläiseen keskusteluun otan osaa, mutta nyt on niin levoton mieli että tarvitsee mielipiteitä.:D Varsinaisesti ei olla lasta yritetty, mutta ihan tietoisesti ei olla kuitenkaan ehkäisyä käytetty, eli vauva saa tulla jos on tullakseen.:) Nyt on kuitenkin käsillä melko jännät paikat,luullakseni. Mulla on kierto normaalisti 24-25 päivää, ja nyt viime sunnuntai-aamuna tein testin kp 21 (tiedetään,tiedetään, aikaista oli, mutta kun....) ja testiin ilmestyi heti selkeä mutta todella haalea viiva, aikaisemmin mitä olen samoilla testeillä testaillut, on tulos kyllä ollut ihan todella selkeä nega. Samana sunnuntaina tein vielä iltapäivällä uuden testin, mutta se näytti ihan selkeeä negatiivista.
Ihmetyttää myös se että jo viime torstai-illasta asti on ollu sellainen olo että menkat on tulossa, mutta niiden pitäisi alkaa vasta perjantaina. Yleensä vatsan juilinta yms, alkaa päivää ennen menkkojen alkamista.
Laitetaanhan nyt tuohon vielä kuvaa tuosta sunnuntai-aamuna tehdystä ehkä mahdollisesta haamusta..? Kuvassa viiva ei kyllä näytä ihan yhtä selkeältä kuin luonnossa, mutta sanokaapa nyt joku asiasta enemmän tietävä jotakin, tämä kun on itselle ihan uutta ja ihmeellistä, niin pää on lähinnä melkoisen pyörällä..

 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Sintu74
KYSYMYS HIMOTESTAAJILLE :D


Eli mulla on nyt viikkoja vuodon mukaan 5+5.

Tein viime ma-ti välisenä aamuyönä useamman tunnin pidätyksen jälkeen Sofi One Step liuska testin ja tulos aikas haalea haamu jossa väriä kuitenkin mutta niukasti...sen seurauksena varmistelin tiistaina aamupäivällä parin tunnin pidätyksellä viikkonäytöllisen digin johon tuli: raskaana 2-3.

Tein Sofin uudelleen...kun niitä tuli useampi kotiin...niin lauantaina ja tulos liki yhtä vahvat viivat sekä kontrolli että testi ja ihan päivä pissasta eli ei monen tunnin pidätyksellä

Noh tänään tein sitten viikkonäytöllisen Clearbluen aamupäivällä reilun tunnin pidätyksellä ja tulos jälleen 2-3 ??? Pitäiskö huolestua vai johtuuko tulos siitä etten tehnyt testiä aamupissasta??

Huoh...en taas tiedä mitä ajatella
Huomenna Tiistaina, tulee viikko sitä edellisestä digin dippaamisesta..teeppä huomen aamuna uusi..jospa hyvinhin näyttäisi jo "raskaana 3+":heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pilvilinna74
Ensimmäinen kerta kun nyt tälläiseen keskusteluun otan osaa, mutta nyt on niin levoton mieli että tarvitsee mielipiteitä.:D Varsinaisesti ei olla lasta yritetty, mutta ihan tietoisesti ei olla kuitenkaan ehkäisyä käytetty, eli vauva saa tulla jos on tullakseen.:) Nyt on kuitenkin käsillä melko jännät paikat,luullakseni. Mulla on kierto normaalisti 24-25 päivää, ja nyt viime sunnuntai-aamuna tein testin kp 21 (tiedetään,tiedetään, aikaista oli, mutta kun....) ja testiin ilmestyi heti selkeä mutta todella haalea viiva, aikaisemmin mitä olen samoilla testeillä testaillut, on tulos kyllä ollut ihan todella selkeä nega. Samana sunnuntaina tein vielä iltapäivällä uuden testin, mutta se näytti ihan selkeeä negatiivista.
Ihmetyttää myös se että jo viime torstai-illasta asti on ollu sellainen olo että menkat on tulossa, mutta niiden pitäisi alkaa vasta perjantaina. Yleensä vatsan juilinta yms, alkaa päivää ennen menkkojen alkamista.
Laitetaanhan nyt tuohon vielä kuvaa tuosta sunnuntai-aamuna tehdystä ehkä mahdollisesta haamusta..? Kuvassa viiva ei kyllä näytä ihan yhtä selkeältä kuin luonnossa, mutta sanokaapa nyt joku asiasta enemmän tietävä jotakin, tämä kun on itselle ihan uutta ja ihmeellistä, niin pää on lähinnä melkoisen pyörällä..

Siun kiertosi tulisi täyteen ke-to(26-27.9)..ei perjantaina jos kierron pituus max tuo 25..laskin siitä sunnuntain kp21:stä..

Miusta tuo on punertava + viiva:heart:..dippaappa huomen aamuna uudemman kerran, silloin olisi Kp23..saattaapi näyttää jo muuta kuin negaa, mikäli tärppi käynyt.:)

..sununtain, Kp21 toinen dippaushan voi hyvinkin johtua virtsan laimeudesta.
 
Joo, ei tuo kierron laskeminen taida olla itselläni ihan vahvinta osaamista.:D varsinkaan nyt kun pää on niin täynnä uusia ajatuksia, huomenna aamulla meinasin testin tehdä, jännittää kovasti,että näinköhän sieltä tulisi selvempää tulosta...:)
Kyllä tää vaan on niin uutta, jännää ja ihmeellistä.:)
 
täälläki yks hätähousu :D kuvaa ei oo testistä, mutta kuinka luotettava ja herkkä tuo RFSUN liuskamalli on?! Esikoisen aikaan tein sillä ekat leiskuvan punaset viivat mutten muista viikkoja paljo oli tuolloin kun testin tein..en sillon laskenu mitään päiviä jne koska vauva oli yllätys.

Nyt toista kuumeilessa sitte kärsiny ihme menkkajomotuksista ja kolotuksista yli viikko.. ja tänään tunnin rakossa päiväpissistä otettu RFSU:n testi puhas nega.. sain siihen testauksen aikana jonku hailusen viivan mutta se katos kuivuessaan pois. Ja kierrosta ei mitään käryä, kun heitelly häränpyllyä..

prkl. ONKO PREGCHEK PUIKOISTA KOKEMUKSIA?! Ajattelin käyä noita kipaseen muutamat tänään :D Hävettää jo asioida tossa halpa-hallissa ja lähiapteekissa sekä lähikaupassa testejä hakemassa.. ne varmaan jo aattelee jotain että tuo akka hakee noita vähänväliä :D kun olen sellanen ressiperse että joka kierrossa menkkoja jos ei näy niin teen ainaki sen 5-10 testiä.. ja jokanen pitää hakea sitte yksitellen :D
 
shiili, mä tykkää kaikista Pregcheckin testeistä. :) Tosin sitä plussaa en oo koskaan vielä saanut r-testiin, niin en tiedä miten ne toimii, mutta eipä ole ainakaan haamuviivoja tms. mulle näytelly. Tilaa netistä, niinku tää hätähousu, niin ei tarvi kaupassa/apteekissa nolostella. :D

Lisäys. shiili, katopa tää ketju Naapurin tytön aloittama kiva ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2187268-erimerkkisten-raskaustestien-plussat-ja-miinukset-mita-sina-suosittelet/ Siä kans on puikosta tykätty.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä hätähousujen hätähousu on testannut dpo 6 saakka. Tänäaamuna dpo 10 tihrustin ja tihrustin tekemääni pc-liuskaa ja kyllä siinä testiviivan kohdalla jotain näkyi. Jätin testin kotiin ja mielenkiintoista nähdä iltapäivällä, että miltä testi näyttää kuivuneena. Kuvaa en viitsinyt ottaa, kun se hailura tuskin valokuvassa näkyy. Voi kuinka toivoisin, että huomenna tai ylihuomenna olisi oikea haamu!!

DronttiEdvard Tuu sit kertoon veritestin tulokset, joohan?

Pele Tsempit testailuun, mitkä dpo:t sulla on?
 
shiili, mun mielestä nuo Pregcheckin testit on ihan hyviä - tosin olen niilläkin saanut aiheetonta haamua aikaan, mutta tein sitten johtopäätelmän että olisiko ollut joku kiinnittymisyritys kuitenkin, testailin silloin aika aikaisin. Mutta siis jos testaa vasta "järkevässä" ajassa eli ainakin aika lähellä oletettua menkkojen alkuhetkeä, niin sitten niiden tulokseen mun mielestä uskaltaa luottaa.

Aika paljon olen testejä tehnyt, ja todennut että lähes mihin tahansa testiin voi saada jonkinlaisen haamun - joko ihan aiheetta tai sitten siellä tosiaan on jotain kiinnittymistä tapahtumassa joka sitten kuitenkaan ei jatkukaan. Eli vaikka tämä meidän himotestaajien korvaan niin kovin ikävältä kuulostaakin, oon tullut siihen tulokseen että kovin aikainen testaaminen ja niiden haamujen tihruttaminen ei oikein anna mitään todellista lisäinformaatiota. Joten jos tämä nykyinen plussani ei olekaa kestävää sorttia tai jostain muusta syystä vielä joskus testailen, niin ostan pari pregcheckiä, pari digiä, ja aloitan testauksen aikaisintaan päivää ennen menkkojen alkuhetkeä. Ugh :)
 
Ja Scarleth, mä oon pitänyt itseäni ihan kohtuu järkevänä ihmisenä, mutta tämä asia on saanut musta jonkin uuden puolen esiin. Mä tiedän, että dpo 6:sta alkaen testaaminen on ihan pimeetä eikä siitä varmasti saa mitään todellista lisäinformaatiota. Mutta en voi olla testaamattakaan :D Addiktio päällä... Ja mä kun en oo saanu niitä turhia haamulaisia koskaan niin ehkä sen takia vielä jaksan innostua.
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Heippa! Täällä kp 30menossa, mulla on yleensä ollut kierto 28pv, viimeksi 30pv joten päätin että en ala turhaan hätiköimään. Kaikki ei kuitenkaan mennyt suunnitelmien mukaan vaan ehdin tehdä kaksi negaa, toinen kp 25 ja toinen kp 28 illalla.. sen jälkeen en ole tehnyt. Milloin kannattaisi tehdä? Pe?
 

Yhteistyössä