Huomenna Tiistaina, tulee viikko sitä edellisestä digin dippaamisesta..teeppä huomen aamuna uusi..jospa hyvinhin näyttäisi jo "raskaana 3+":heart:KYSYMYS HIMOTESTAAJILLE
Eli mulla on nyt viikkoja vuodon mukaan 5+5.
Tein viime ma-ti välisenä aamuyönä useamman tunnin pidätyksen jälkeen Sofi One Step liuska testin ja tulos aikas haalea haamu jossa väriä kuitenkin mutta niukasti...sen seurauksena varmistelin tiistaina aamupäivällä parin tunnin pidätyksellä viikkonäytöllisen digin johon tuli: raskaana 2-3.
Tein Sofin uudelleen...kun niitä tuli useampi kotiin...niin lauantaina ja tulos liki yhtä vahvat viivat sekä kontrolli että testi ja ihan päivä pissasta eli ei monen tunnin pidätyksellä
Noh tänään tein sitten viikkonäytöllisen Clearbluen aamupäivällä reilun tunnin pidätyksellä ja tulos jälleen 2-3 ??? Pitäiskö huolestua vai johtuuko tulos siitä etten tehnyt testiä aamupissasta??
Huoh...en taas tiedä mitä ajatella
Siun kiertosi tulisi täyteen ke-to(26-27.9)..ei perjantaina jos kierron pituus max tuo 25..laskin siitä sunnuntain kp21:stä..Ensimmäinen kerta kun nyt tälläiseen keskusteluun otan osaa, mutta nyt on niin levoton mieli että tarvitsee mielipiteitä. Varsinaisesti ei olla lasta yritetty, mutta ihan tietoisesti ei olla kuitenkaan ehkäisyä käytetty, eli vauva saa tulla jos on tullakseen. Nyt on kuitenkin käsillä melko jännät paikat,luullakseni. Mulla on kierto normaalisti 24-25 päivää, ja nyt viime sunnuntai-aamuna tein testin kp 21 (tiedetään,tiedetään, aikaista oli, mutta kun....) ja testiin ilmestyi heti selkeä mutta todella haalea viiva, aikaisemmin mitä olen samoilla testeillä testaillut, on tulos kyllä ollut ihan todella selkeä nega. Samana sunnuntaina tein vielä iltapäivällä uuden testin, mutta se näytti ihan selkeeä negatiivista.
Ihmetyttää myös se että jo viime torstai-illasta asti on ollu sellainen olo että menkat on tulossa, mutta niiden pitäisi alkaa vasta perjantaina. Yleensä vatsan juilinta yms, alkaa päivää ennen menkkojen alkamista.
Laitetaanhan nyt tuohon vielä kuvaa tuosta sunnuntai-aamuna tehdystä ehkä mahdollisesta haamusta..? Kuvassa viiva ei kyllä näytä ihan yhtä selkeältä kuin luonnossa, mutta sanokaapa nyt joku asiasta enemmän tietävä jotakin, tämä kun on itselle ihan uutta ja ihmeellistä, niin pää on lähinnä melkoisen pyörällä..
TänäänHeippa! Täällä kp 30menossa, mulla on yleensä ollut kierto 28pv, viimeksi 30pv joten päätin että en ala turhaan hätiköimään. Kaikki ei kuitenkaan mennyt suunnitelmien mukaan vaan ehdin tehdä kaksi negaa, toinen kp 25 ja toinen kp 28 illalla.. sen jälkeen en ole tehnyt. Milloin kannattaisi tehdä? Pe?