Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hydrangea, mulla on nyt kp 18/ 20-30. Yleensä ollut kierto siinä 24-26 päivää mut mukaan mahtunut myös pitkää ja lyhyttä kiertoa. Sain vahvan ovisplussan alkukierrosta ja sillä päättelin, et ois tullut lyhyt kierto kun taas siitp viikon päästä haamuili raskaustesti, joka on voinut merkitä ovista myös, koska sen jälkeen tullut myös muutama nega. Oletan siis et nyt mennään jotain dpo 6-9 huitteilla. Ihanaa arvuuttelua. :D Mua kuumottaa noi testit tuolla ja pidätyelen täällä hullun lailla, että voisin vielä tikutella, vaikkei se tulos siitä mikskään muutu. :D Mulla vahvasti sellanen fiilis, et oon kyl ny ihan ykköshätähousu täällä, että anteeks vaan palstan täyttö jatkuvilla kuvapostauksilla! :D
 
Pele ja Maiskuli89 Kummankin testeissä nään haaleeta viivaa =)

Hei,eikös tämä ole keskustelupalsta ja kaikilla oikeus postata niin omia testejä kuin mielipiteitä. Mutta luulis olevan muitakin "ongelmia" kuin stressata toisten negatesteistä. Jos ei niin täytyy olla täydellinen elämä.
 
miss_piggy
Ninja09: Mähän luulin joskus kp 11 että mulla oli ovis ku tuli aika vahva viiva, sitten se kumminki siitä haaleni ja haaleni, ja nyt sitte tosiaan ku testasin kp 18, niin tuli tosi vahva :confused: Mulla ei kuitenkaan oo mitään selkeitä ovistuntemuksia ollu nyt "luomuna" juuri ollenkaan, että oon vähän pihalla.
Sitte mietin myös, että ku mulla todettiin se lievä pco, että voiko se antaa jotenki vääriä tuloksia, tai voiko terolutit vaikuttaa noihin ovistesteihin.. Ei ummarra:x Mutta on tässä touhuiltu väh. joka toinen päivä tosta kp 9 asti, että sinänsä on "pullat hyvin uunissa":rolleyes:

Niin ja tossa sun r-testissä näkyy kyllä selkeesti 2 viivaa, koita tehä uus ?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No tein ne nyt sitten vielä pois kuleksimasta. :D Kuinka tyhymää!!?? :D

Eihän se miksikään muuttunut, kumpaisessakin näkyy niin hailukkaa, ettei niistä kunnon kuviakaan saa. Huomenaamuun sitten taas vois pidätellä. :)

Cb testiajalla


Pc testiajalla


Molemmat testiajalla


Mitä näistä sitte sanois?

Hei pääsettekö normaalisti sinne vikalle sivulle? Mä en pääse ku kännykällä ja OTTAA PÄÄHÄN!! :D
 
Pele: näen kyllä sinisen plussan tuossa sun cb:ssä. Eiköhän se siitä vahvistu! Dpo9 on kuitenkin vielä tooosi aikanen vaihe testata ;)

Ninja: myös sun testissä selkeä punaviiva :)

Maiskuli: sunkin testissä näen 2 viivaa!

Kultsipallo: sun testissä en huomaa kun yhden viivan :(

Mulla cb (niinkun ei mikään muukaan r-testi) ei ole koskaan antanut haamua/viivanpaikkaa, jos on ollut selkeä nega. Raskauteen cb on sen sijaan reagoinut herkästi eli esim. eilen sain mielestäni tosi vahvan viivan sillä, vaikka oli vasta dpo12. Ja pc:ssä oli vasta hailu punainen viiva...
 
Cb antaa ihan selkeääkin vaaleansinistä viivaa vaikka ei olis raskaana. Se vain usein on hieman toiselta reunalta tai reunoilta sinisempi. sellainen tasavärinen lupailee jo jotain. :)

Kultsipallo: harmaa viiva näkyy tällä Kännyllä. Mut näkyy kyllä viiva. Cb ja tuo testi on kyllä niitä testejä joita kannattaa ostaa jos haluaa nähdä viivan oli raskaana tai ei. Toivotaan, että tuosta lähtisi tummumaan. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei nyt tarttee hätähousu apua... Kukaan testaillut CB digitaalilla ja sitten avannut sen??? NOh, mä tein ja näytti kyllä selkeällä suomenkielellä, ei raskaana, pätinpä avata sen, koska jostain lueskelin et niitä avattu... ja sieltä paljastui 3 viivaa???? !!! Siellä ei pitäisi olla kuin 2 jos ei olisi oikeasti raskaana??? Tänään siis kp 25/25-27 ... Kuvaa en teille valitettavasti saa, kännyllä ei tule viivoja näkyviin... hui kun hakkaa paikat,...
 
Hei nyt tarttee hätähousu apua... Kukaan testaillut CB digitaalilla ja sitten avannut sen??? NOh, mä tein ja näytti kyllä selkeällä suomenkielellä, ei raskaana, pätinpä avata sen, koska jostain lueskelin et niitä avattu... ja sieltä paljastui 3 viivaa???? !!! Siellä ei pitäisi olla kuin 2 jos ei olisi oikeasti raskaana??? Tänään siis kp 25/25-27 ... Kuvaa en teille valitettavasti saa, kännyllä ei tule viivoja näkyviin... hui kun hakkaa paikat,...
muistan jonkun postanneen tällä palstalla tai toisella vauvapalstalla, että niillä viivojen määrällä ei ole mitään merkitystä, joku oli kyselly clear bluelta suoraan asiaa kun oli tehnyt saman huomion. Yritin eilen ettiä sitä juttua kun joku muu kyseli samaa, mutta en ainakaan vielä löytänyt. Ilmeisesti siellä on se kolme viivaa joka tapauksessa.
 
ReVe Se meni jotakuinkin niin, että se digi reagoi sekä lh- että hcg-hormoniin (olisiko sitten samat sisäkalut ovis- ja raskaustesteihin) ja se itse monitori sitten tulkitsee, kummasta hormonista on kyse. Jos digi sanoo, että "ei raskaana" niin se tarkoittaa, että et ole raskaana tai testaat liian aikaisin. Niitä sisätikkuja ei siis kannata tulkita.

Muoks. Ja saa oikaista, jos olen väärässä...
 
Viimeksi muokattu:
Toi mun viiva r-testissä ei voi vielä enteillä raskautta. Eli uskon että ne on koskettaneet jossain vaiheessa toisiaan. (r-testi ja o-testi) Tein vielä varmistuksena kaksi testiä ja ne oli ihan selvät negat. Vaikka olikin laimea näyte niin kyllä niihin jotain olisi pitänyt näkyviin tulla. Nyt kaadan ukkokullan vällyjen väliin, että saan 2 viikon päästä testailla oikeaa plussaa =)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja Leo81
Vielä tästä case Naapurin tyttö. En usko, että kukaan haluaa ketään kiusata, vaan on ollut tarkoitus "herätellä" ihmistä miettimään, onko monen raskaustestin tekeminen päivässä järkevää. Kun ei siinä oikeasti mitään järkeä ole. Täähän on kuin keisarin uudet vaatteet. Negatestejä pukkaa samalta ihmiseltä jatkuvasti ja muut sit vaan hymistelee, et ihan ku siin ois jotain, oiskohan tossa. Ja kun ei niissä oikeesti mitään näy.

Postatkaan vaan niitä negoja, ihan sama, mutta kai siitä sanoa saa, jos alkaa ärsyttää. Voihan sitä lähettää kuvan vaikka testaamattomasta testistä, jos se on hauska idea.

Ja ei, en halua kiusata ketään, sanoin vaan mielipiteeni, joka on monen muunkin mielipide. Mulla ei ole mitään Naapurin tyttöä vastaan, toivomn, että hän palaa tänne, mut en mä nyt sitä rukoilemaankaan ala. Vai pitäskö perustaa tukiryhmä hänelle?

Ymmärrän, että tämä pino on meille kuumeileville hätähousuille, mutta joku raja on joka asiassa kuitenkin. Eli en ymmärrä ihmistä, joka joka päivä postaa tänne monta negaa testiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tirppuli
Satu39 Oliskohan jo aika lopettaa tosta samasta aiheesta jauhaminen? Mielipiteet on sanottu, joten se siitä!
Ja jos noin paljon ärsyttää, niin ei täällä tarvitse pyöriä. Pistä itse pystyyn sellainen pino mihin saa lisätä ainoastaan kuvia joissa selvästi näkyy se viiva. Ja vielä lisänä vaaditaan verikokeentulokset, että varmasti on raskaana.
Mun piti alkujaan olla hiljaa koko aiheesta, mutta nyt alkaa jo aihe jatkumaan liian pitkään.
Ja se vielä, että samalla tulee kyllä ihan hyvää vertailua eri testien välillä. (tuleeko viivanpaikkaa, vääriä plussia, kuinka herkkiä ovat ja kaikkea muuta testeihin liittyvää).

Tää viesti ei ollut yksinomaan Sadulle, vaan kaikille jotka ovat liian pitkään jo asiasta kirjoitelleet.
 
Nyt törkeesti vaan omaa napaa! Mitä tää on? testi tehty ohjeitten mukaan,viivansuuntaisesti on punertavaa MUTTA voiko olla viallinen kun viivan keskellä on noin leveesti punasta
(toivottavasti ees näätte mitä tarkotan..)



[/URL][/IMG]

vähän testiajan jälkeen:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on myös yksi nimimerkki, joka mielestäni vielä kaiken lisäksi lietsoo Naapun tyttöä testaamaan uudelleen ja uudelleen, myöhemmin ja seuraavana päivänä ym... En nyt viitsi nimeltä mainita, etten keitä lisää tätä soppaa.

Kyllähän sen nyt jo kaikki täyspäiset ymmärtävät täällä että raskaana Naapurin tyttö ei ole, vaikka kuinka sitä toivoo.
Ikävää että kaikki täällä nyt vihdoin avautui Naapurin tytölle saman aikaisesti, mutta hyvä että asia tuli kuitenkin selvästi esille.

Aivan selvästi testaamisesta on tullut hänelle järjetön pakkomielle ja toivon että hän (sinä Naapurin tyttö, jos luet nyt näitä viestejä) hakeutuisi saamaan ammattiapua, vaikka edes gyneltä.
Sieltäkin osataan varmasti tarvittaessa lähettää eteenpäin keskustelemaan asioista.

Ei kukaan varmasti toivo mitään pahaa näillä kirjoituksilla vaan on huolissaan toisesta, joka on yhtä lailla lasta kaipaava kuin kaikki muutkin.
Nyt on vaan menty testaamisella ym. selvästi liian pitkälle.
Olen kiinnittänyt huomiota myös pariin muuhun vähän huolestuttavaan asiaan hänen kirjoitteluissaan, mutta jääköön ne nyt sikseen...


LÄÄKÄRI AUTTAA.
 
  • Tykkää
Reactions: Satu39

Yhteistyössä