Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ei ollut kenenkään mieliä tarkoitus pahoittaa, myönnettäköön hieman kipakalla kirjoituksella.. Se ei ollut alunperinkään tarkoitus, siksipä yritin vähän hymiöilläkin kirjoitusta pehmentää.. =)

Mutta puheitani en ala perumaan, kyllä siihen himotestailuunkin joku raja on vedettävä, varsinkin, jos viikosta toiseen ei ole tänne muuta laittaa, kun (muokattuja) kuvia puhtaista negoista.. :headwall:

Nyt olen hiljaa, ja toivottelen viivanpaikoille/haamuille vahvistumisia ja jään taustalle kyyläileen teijän kuvia hyvät leidit ja toivon, että pääsen itekin tänne joskus kuvaa laittamaan.. :D
 
Nyyyt mun on pakko laittaa iltatesti kehiin. Päivällä en nähnyt mitään (postasin silti :D) ja nyt kyllä näen. Kuvaan ei erottunut aivan samalla lailla, kun on käänykuva, mut uskoisin et ainakin joku huomaa jotakin? :)

 
Tein juuri testin mutta en saanut hyvää kuvaa siitä. Negahan se oli. Tein clearbluen tavallisen testin kontrolli viiva ja vaaka viiva siihen tuli ja olin näkevinäni ohuen ja haalean pysty viivan. Viivan näkyvin osa oli noin millin jos sitäkään leveä ja terävä ja sitten muu osa pysty viivaa oli haalea ja haaleni vain kun aika kului. Kai se on uskottava että ei ole tärpännyt ja odotella tätiä ohan rauhassa. Mutta on ärsyttävää kun ihan selkeää negaa ei tuu. Vaan aina jää pieni toivonkipinä
 
pele: minä kyllä näen myös jotain! väristä en kauheasti osaa kyllä sanoa näin kuvan perusteella...toivottavasti saat pian kunnon värin siihen! Onko tuo muuten pc:n liuska? itsehän en saanut siihen koskaan kovin vahvaa viivaa, kun taas cb antoi heti välittömästi vahvan plussan! Eli kandee myös kokeilla testimerkin vaihtoa, jos siltä tuntuu ;)

eläväinen: tsemppiä!

NiQ: kyllä tuo testi on selkeä plussa. Minulla ei ole tuosta predictorista kokemusta kylläkään, mutta hyvin selkästi on punaväriäkin mukana! Minulle tulee mieleen heti kemiallinen raskaus eli munasolu on hipaissut kohdun seinämään ja hormonia on alkanut erittymään, mutta sitten jostain syystä solu ei ole pysynyt kiinni ja hormoniakaan ei enää muodostu...Odottele nyt rauhassa vielä hetki (joo, tiedän, helpommin sanottu kun tehty) :)
 
Nyt täytyy kyllä itsekin sanoa jo jotain.

Ihan ensiks, kyllä rehellisesti minäkin mietin naapurintytön joka(tuntista) testaamista. Ainaisten negojen perään vielä uutta testiä, ymmärtäisin jos se olisi päivän pari kestävää, mutta tuntuu että sitä on jatkunut jo ties kuinka kauan. Ja tuntuu, että ihminen itse "satuttaa" itseään sillä tavalla, että toivoo raskautta niin paljon. En sano tätä pahalla, mutta ehkä testaaminen voisi olla sopivampaa silloin kun ihan oikeasti epäilee raskautta, eikä vaann toivo sitä.

raskaustestien muokkaamisesta.... Joo sairasta. Mutta sitähän tää vauvakuume on. Periaatteessa, jos epäillään raskautta niin silloin tehdään testi ja katsotaan tulosta, onko PUNAISTA viivaa vai ei. Eikä myöskään käännellä ja väännellä haamuja, eri valotuksessa. Tähän varmasti aika moni on täällä sortunut? ;) ja toki, myönnän että itsekin olen kuvan muokannut, MUTTA silkasta mielenkiinnosta.. jos sillä muokkaamisella olisi tullut kaksi viivaa näkyviin, en olisi varmasti luottanut tulokseen :p mutta, kukin taaplaa tyylillään, ei se ole keneltäään meiltä pois, eihän?

Sitten vielä, todellakin itseänikin hävettää kun tänne olemattomien viivojeni kanssa tulen ja kukaan muu ei näe niistä mitään paitsi minä. Mutta, saanen sanoa että vuonna 2010 kuvasin tänne pari haamulaistani ja kukaan täällä ei erottanut niissä mitään, aina vastaus oli että negahan toi on tai viivanpaikka tai en näe mitään. Se olematon haamu on nyt 1 vuotias :)

Tässä pientä purppausta, sorry! :heart:

Sitten asiaan, NiQ TOIHAN ON SELVÄ PLUSSA! miks se toinen testi nyt näyttäs negaa? jos se ois vaan hipasu niin uskoisin et tulos haalenisi eikä häviäisi. Teehän uusi testi pian!
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ei ollut kenenkään mieliä tarkoitus pahoittaa, myönnettäköön hieman kipakalla kirjoituksella.. Se ei ollut alunperinkään tarkoitus, siksipä yritin vähän hymiöilläkin kirjoitusta pehmentää.. =)

Mutta puheitani en ala perumaan, kyllä siihen himotestailuunkin joku raja on vedettävä, varsinkin, jos viikosta toiseen ei ole tänne muuta laittaa, kun (muokattuja) kuvia puhtaista negoista.. :headwall:

Voitko sinä päättää/rajaa vetää, kuka tänne saa laitaa kuvia ja kuinka paljon?..joillahin se "raja" on 1 dippaus..tai sitten kymmeniä!(nimimerkillä kokemusta on: 4dippausta/vrk)


Nyt olen hiljaa, ja toivottelen viivanpaikoille/haamuille vahvistumisia ja jään taustalle kyyläileen teijän kuvia hyvät leidit ja toivon, että pääsen itekin tänne joskus kuvaa laittamaan.. :D

..juu tänne vaan kuvia postailemaan:)..itse en ainakaan ala las-ke-maan, montako dippausta täällä näkyy kelläkin(..edes siunkaan:whistle:)
.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eläväinen;27071149:
Tein juuri testin mutta en saanut hyvää kuvaa siitä. Negahan se oli. Tein clearbluen tavallisen testin kontrolli viiva ja vaaka viiva siihen tuli ja olin näkevinäni ohuen ja haalean pysty viivan. Viivan näkyvin osa oli noin millin jos sitäkään leveä ja terävä ja sitten muu osa pysty viivaa oli haalea ja haaleni vain kun aika kului. Kai se on uskottava että ei ole tärpännyt ja odotella tätiä ohan rauhassa. Mutta on ärsyttävää kun ihan selkeää negaa ei tuu. Vaan aina jää pieni toivonkipinä
Toivon plussan vielä yllättävän:heart:..ja jos ei nyt, tulkoon se täti kupeksimasta sieltä jostahin pian..
 


Tuossa on toissa päiväinen Predictor Earlylla tehty mun mielestä aika selkeä positiivinen. Tänään sitten tein uudelleen samaisen testin, tuloksena oli enää testiajan jälkeen harmaa viivanpaikka. Hätähousuna paniikissa tein kaapissa polttavan digin joka ilmoitti törkeästi päin naamaa että "ei raskaana", siitä tuohtuneena tein vielä herkän Davidin muutaman tunnin päästä eikä siinä näkynyt kuinka harmaa viivanpaikka. Huoh! Ihan epäreilua edes muuta tuollaisia testejä jotka antaa testiajalla noinkin selvän vaaleanpunaisen tuloksen :( Vai onkohan mulla vielä jotain toivoa. Tuo kuvan testi on tehty dpo10 tai dpo12 (en tiedä tarkasti kun en tikuttanut). ja tänään siis dpo12 tai dpo 14 :stick:
Predictoria kovasti näissähin pinoissa parjattu..kumman vahva viiva ja vielä testiajalla - onhan herkkyys kyllä 12mIU/ml..veikkaan kemiallista, mikäli viivaa ei enää muihin dippauksiin ilmesty..:hug:
 
Hyppy..omalla kirjoituksellani tarkoitin juuri sitä, että: toki saa ja voikin imetellä toisen tapaa dippailla useasti..mutta EI aina tarvitse rumasti siitä mainita - jos ollenkaan.(tällä en nyt sinua tarkoita)

Annetaan ihunat - "kaikkien kukkien kukkia":heart:
..ja niin pitkään kun ei kenenkään mieltä pahoita tieten tahtoen..

Muistelin, että tuolla plussanneiden pinossa moni arvosteli sitä kun sinne tuotiin "huonommmin" eroittuvia haamun esiäitejä näytille - monen mielestä turhia kuvasia, kun ei niissä heidän mielestään muuta näkynyt, kuin 1 viivanen..siitä pahoitti niin moni mielensä:'(..

Toivoisin niin, ettei TÄMÄ pino siihen lankea..eihän?:)

Naapurin tyttö missä sie olet?..älä ihuna pahoita mieltäis.:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ymmärsin murmur, sanoinkin ihan vaan oman mielipiteeni! :D No panic :heart:

Juu ja kauneus on katsojan silmässä, niinkuin kirjoitin et omat testini toin tänne 2010 nähtäväks eikä kukaan nähny niissä mitään! :D mutta silti, olin raskaana. Joten ihan kaikki vaan rohkeesti tuomaan niitä viivanpaikkoja ja haamuja sun muita :p minä ainakin tykkään tiirailla niitä! koska en osaa omaan tikkuun pissiä kun harmaata :D
 
Hyppy..no juuuh:)
..miekin vain niitä harmaita ja "jotahin" saanunna tänne pinoon laiteltua..kovin on surkea repertuaari ollunna.

Miusta on kiva käydä kurkkimassa ja tiirailemassa muiden dippauksia..välistä niissä ei näy niin mitään(kuin 1 viiva..)ja jos näkyy jotahin, on aivan ihuna seurata kun väri alkaa dippausten edetessä vahvistumaan - siitähän me haaveillaan!:rolleyes::heart:
 
Nimenomaan testaaminen on koukuttavaa!
Ja samoin kaiken uuden kokeileminen, mm. testien kontrastin muokkaus :D Muistan kun katoin ekaa kertaa et ei hitto oikeestikko joku muokkaa noita? :eek: mutta niin sitä itsekin sortuu kääntelee negatiiviks jne.. ihmiset on miten sen sanois, yllytyshulluja? :)
 
Niq: kipitäs huomenna lähimpään s kauppaan ja hae pc liuska :) jännittävää!!! Toivotaan ettei nyt enää haalene!

Pele aikaisemmissa en nähnyt mitään, mut tuossa illan testissä näen jotain. Toivotaan että parinpäivän kuluessa tulee punaväriä ja paljon :)

Naapurintyttö joudun kyllä yhtymään monen muun mielipiteeseen. Itsesi vuoksi kannattaa pysähtyä miettimään onko mennyt nyt vähän yli. Nyt keskity siihen ukkokultaan testien sijaan ja jutelkaa kannattaisiko ihan yhteistuumin hakea apua. Ootte kuitenkin pitkään yrittänyt vauvaa alulle! Kyllä se plussa sieltä tulee kunhan lopetat ittes kiusaamisen joka päiväisellä testaamisella ja vaarat sen ajan gynelle. Tiedän useamman parin jotka on nopeasti saaneet ne plussan hyvinkin nopeaan kun ovat päässeet lapsettomuushoidoissa alkuun. :)
 
Mä meinasin juuri kirjoittaa että naapurin tytölle toivoisin niin hurjasti plussaa että :heart:

Mutta mitä täällä näinkään, oikein hävettää teidän ilkeiden ihmisten puolesta. Se ei ole teiltä pois, vaikka testaisi 100 tikkua päivässä. Ei kuulu teille.

Älä vaan Naapurin tyttö lopeta testaamista, se on muuten alistumista toisten tahtoon.

p.s. Naapurin tyttö itse olin niin sinnikäs etten lannistunut negoista, edes negadigistä vaan jatkoin kusikeppien tekemistä ja kas, nyt rv 5 :heart: Mulla meinaa olla ongelmana raskauden jatkuminen km:jen takia mutta on ainakin plussa nyt. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Koukuttavaa tosiaankin testaaminen on, mutta kyllä täytyy jossakin kohtaa pysähtyä miettimään jos päivässä saa useamman negan testiin, ettei ehkä ole järkeä testata enempää. Tämän olen ihan itsekin joutunut toteamaan kun näitä lapsukaista on vuosien mittaan haaveillut ja kuumeillut.
 
Minä en oo kyllä samaa mieltä tiinellin kanssa, siinä mielessä että, minä tai en usko että kukaan mukaan haluaa mitään pahaa naapurintytölle. Kyse on siitä että jos kerran tehty r-testi ei tunnin -kahden kuluessa näytä plussaa, ja siitä taas tunti ja vieläkään ei näytä plussaa niin tunuu jo pakkomielteiseltä testaamiselta. Kukaan ei todellakaan varmasti halua loukata naapurintyttöä millään tavoin :heart: en menisi sanomaan ketään sen perusteella ilkeäksi ihmiseksi. Mielipiteitä on monia, sinä sanot että jatka testaamista ja minä sanon että elä jatka, kumpikin on oikeassa aivan turha ruveta ketään haukkumaan.
 
Koukuttavaa tosiaankin testaaminen on, mutta kyllä täytyy jossakin kohtaa pysähtyä miettimään jos päivässä saa useamman negan testiin, ettei ehkä ole järkeä testata enempää. Tämän olen ihan itsekin joutunut toteamaan kun näitä lapsukaista on vuosien mittaan haaveillut ja kuumeillut.
Miksi täytyy? Ai siksi, koska se muita ärsyttää? Ei tarvitse, kukin tekee kuten tahtoo!

Muut vaihtakoon ketjua jos ei kestä. Ihmeellistä porukkaa osa tällä palstalla, ei osata hypätä ärsyttävien viestien yli vaan on pakko päästä vinoilemaan toisille.

Onko koskaan käynyt mielessä että ihminen saattaa jättää myös kertomatta vaikka ja mitä, esim. joku voi olla jo lapsettomusshoidoissa mutta ei halua asiasta täällä puhua tms. Miksei voi keskittyä olennaiseen, niiden testien katselemiseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
miss_piggy
Kuten ite kirjotin jo aikoja sitte, että en laita tänne ainuttakaan raskaustestikuvaa, joissa ei selkeästi näy sitä toistaKIN viivaa testiviivan lisäksi... Nyt vasta oon tänne noita ovistesti-kuvia laittanu muutaman, mutta raskaustestikuvia en ainuttakaan...Sehän kun ei vaan saa negatestiä plussaksi, vaikka kuinka täällä kyselee muilta että sattuisko nyt näkymään jotain toista viivaa jos sitä ei vaan kertakaikkiaan näy... Sama noissa kuvamuokkauksissa.. se testi on mitä on ja sitähän ei muiden mielipiteetkään voi muuttaa.
Sama kun koittais muuttaa vettä viiniksi.

Voin sanoa että itteäni ainaki VITUTTAA ne negatestit suoraan sanottuna sen verran, että en viiti niitä ees tänne laittaa kenenkään analysoitavaks, sillä se on mulle henkilökohtasesti joka kerta takaisku, ja haluan niitä tsemppiviestejä ja onnitteluita vasta kun se plussa tulee.


Tossa mun tän päivän ovistesti, kp 18.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyppäänpä mukaan tähän ketjuun, jos ei muuta niin siitä syystä, kun olen lukenut taustalla tovin kirjoituksianne.

Meinasin jo tuupata tänne eilen ovistestejäni, mutta en sitten, kun näin ihan omin silmin tikutuksen tulokset. Dpo0 lienee nyt (korjatkaa jos en tajua tuota laskulogiikkaa oikein), ovisplussan tikuttelin hailakkaana jo eilen iltasella, tänään aamulla pomppas superviivat ja samoin oli vielä tänä iltanakin. Talletuksia on parilta edelliseltä päivältä, joten toivotaan että voin piakkoin sitten postailla teille tuijoteltavaksi niitä raskaustestejäkin :LOL: Tiedän että olen hätähousu, mutta ei kai pitäisi olla, koska esikosta (ja nuoruuden keskeytetystä raskaudesta, joka tuli pillereistä huolimatta - anteeksi, tiedän että moni tosiaan yrittää yrittämällä, tämän ei ole tarkoitus loukata ketään kun ääneen höpisen tällaisia) raskaushormoniarvo nousi tuskallisen hitaasti. Joten pitäis malttaa, mutta tuskinpa vaan, tuo ovistestien mukana tuli davidin r-testejäkin muutama :p

Joka tapauksessa, plussapuhureita ja punaväriä kaikille :heart:
 

Yhteistyössä