Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

:( :( Ketuttaa. Mä olin joteskin niin varma, et joo tänään paukahtaa ees hiukan vahvempi haalea viivanen ruutuun, mut ei. Ei juuri mitään näkyvissä, viivanpaikka korkeintaan. No mutta päivätkin on onneks niin vähäisiä vasta, et en heitä kirvestä kaivoon. Tungen taas kuvia nähtäväks. Hain kaupasta pregcheckin liuskatestejä, mut ne oli loppu ja oli vaan puikkoja ja otin yhen sellasen ja yks eva oli jälellä. Dippasin tietty hätäpäissäni molemmat. :D Kuvasatoa alla...

Tässä ois tää Eva-testi testiajalla. Viivanpaikka ehkä.


Sitte tässä ois nää puikkotestin kuvat. Alin on kuivin noista.




Mä en saa parhaalla tahdollakaan noista haamua, vaikka ois kuinka vaaleanpunaset plussalasit päässä. :(

Piuulla ja Naapurin tytölläkään en näe mitään. :(
Kovasti koetin tiirailla..en miekään valitettavasti saa toista viivasta näkyviin..harmitus:hug:
 
mäki tein uudestaan testin,enkä taaskaan saanu testiajalla siihen mitään, mutta nyt 25min testin dippaamisesta on siinä taas pientä vaaleanpunasta viivan tynkää! mitä nää testit pelleilee mun kanssani oikein :( joo tiiän senkin että sitä ei sais katsoo testiajan jälkeen enää, mutta tätä tämä sit on :D

en testaa pariin päivään, ainankin yritän olla testaamatta :D

kuvaa en pysty ottamaan kun kamerasta loppui patteritkin vielä sopivasti :( perkele.. ja uusia pattereita en saa tähän hätään! pakko se on kauppaan mennä hakemaan :D
 
Hipsistäheijakkaa. Tein pregcheckin liuskaan (hain tietty toisesta kaupasta :D) päiväpissasta ja sain siihen mielestäni ainakin viivanpaikan. Väriä en oikeastaan siinä erota. Kuva on testiajalta, ei ole vielä kuivunutkaan. Mä oon täällä jo heti kertomassa olemattomista uutisistani. :D :D

 
Naapurin tytöllä puhtaita negoja päivästä toiseen!!!! Mä olen jo pudonnu kärryiltä kauanko olet täällä negoja näytelly, mutta mulla ainakin on sinä aika ehtiny tulemaan ainakin parit menkat, eli 2 kk ainakin, et eiköhän jo pitäis alkaa viivat vahvistuun. Nyt keskityt johonkin muuhun hetkeksi, kun vaan pissailemaan tikkuun.. Kellistele vaikka sitä toista osapuolta välillä, ni voi alkaa testiin viivaa ilmestymään.. ;) Olen lukenu, että teilläkin pitkä yritys jo takana, ja todella toivon teille sitä oikeaa plussaa, mutta tänne nega testien laittaminen ja toisten jonkun asteiset tsempitykset ei niitä plussaksi saa muuttumaan.. :( Ite olen tässä ketjussa, vaan sellanen hiljainen taustalainen, tykkään katsella ja seurailla, mitä niihin tytsien tekemiin testeihin ilmaantuu. Itselläkin yritys päällä. Takana 3 km ja 1ku, eikä yhtään elävää lasta. Ja tiedän mikä se pettymys on kun testi negaa näyttää..
Mutta nyt on pakko avautua, kun mua suorastaan raivostuttaa katsella noita sun joka päivä tänne laittamia nega testejä! ET OLE RASKAANA!! Nyt Naapurin tyttö järki käteen tässä touhussa ja ajatukset muuhun, kun kerran tunnissa raskaus testin tekemiseen.. Tää on ihan tosi kiva ketju, joten älkää ainakaan pahasti muut mua lynkatko, vaikka Naapuri tytölle vähän avauduinkin. Ja ps. Varmasti ole Naapurin tyttö ihan mahtava tyyppi kaikinpuolin, mutta sulla on vaan menny toi testailu ihan överiksi.. Juu, ei mulla sitten muuta.. Hauskaa maanantaita kaikille ja haamuista plussiksi muuttuvia testejä toivon kaikille!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Satu39
Naapurin tytöllä puhtaita negoja päivästä toiseen!!!! Mä olen jo pudonnu kärryiltä kauanko olet täällä negoja näytelly, mutta mulla ainakin on sinä aika ehtiny tulemaan ainakin parit menkat, eli 2 kk ainakin, et eiköhän jo pitäis alkaa viivat vahvistuun. Nyt keskityt johonkin muuhun hetkeksi, kun vaan pissailemaan tikkuun.. Kellistele vaikka sitä toista osapuolta välillä, ni voi alkaa testiin viivaa ilmestymään.. ;) Olen lukenu, että teilläkin pitkä yritys jo takana, ja todella toivon teille sitä oikeaa plussaa, mutta tänne nega testien laittaminen ja toisten jonkun asteiset tsempitykset ei niitä plussaksi saa muuttumaan.. :( Ite olen tässä ketjussa, vaan sellanen hiljainen taustalainen, tykkään katsella ja seurailla, mitä niihin tytsien tekemiin testeihin ilmaantuu. Itselläkin yritys päällä. Takana 3 km ja 1ku, eikä yhtään elävää lasta. Ja tiedän mikä se pettymys on kun testi negaa näyttää..
Mutta nyt on pakko avautua, kun mua suorastaan raivostuttaa katsella noita sun joka päivä tänne laittamia nega testejä! ET OLE RASKAANA!! Nyt Naapurin tyttö järki käteen tässä touhussa ja ajatukset muuhun, kun kerran tunnissa raskaus testin tekemiseen.. Tää on ihan tosi kiva ketju, joten älkää ainakaan pahasti muut mua lynkatko, vaikka Naapuri tytölle vähän avauduinkin. Ja ps. Varmasti ole Naapurin tyttö ihan mahtava tyyppi kaikinpuolin, mutta sulla on vaan menny toi testailu ihan överiksi.. Juu, ei mulla sitten muuta.. Hauskaa maanantaita kaikille ja haamuista plussiksi muuttuvia testejä toivon kaikille!! :D

Veit sanat suustani ja varmasti monen muunkin.
Kaikki päivän mittaan monet tehnyt testit minunkin silmään ollut puhtaasti negatiivisia ja raskauden mahdollisuus NP:n tilanteessa LUOMUNA lähes nolla. Anteeksi vaan.
Saahan sitä testailla mutta ei tuossa ole järjen hiventäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö, mä luulen, että Dazzler puki (joskin ehkä vähän kipakasti) sanoiksi sen, mitä moni täällä on miettinyt. Yritä suhtautua asiaan siten, että jo ihan omaksi parhaaksesi alituinen testaaminen ja ihan puhtaiden negatestien postaaminen tänne ei ehkä ole hyväksi sinulle - ei olisi kenellekään :) Tiedän todellakin itse millaista se on, kun nämä asiat pyörii ajatuksissa koko ajan ja raskautuminen ei käykään niin helposti kuin toivoisin. Siitä huolimatta olisi ehkä järkevämpää vaikkapa kirjoitella täällä muissa keskusteluissa fiiliksistään ja testata / lähettää testipostauksia sitten, kun niissä oikeasti on jotain nähtävää... kyllä sekin päivä varmasti vielä tulee sinulle ja kaikille meistä :) Ei noita negatestien kuvia jaksa loputtomiin kukaan katsella ja kommentoida. Toki kaikilla on täällä oikeus kirjoittaa, mutta eiköhän olisi hyvä käyttää harkintaa siinä, millaisia kuvia tänne kannattaa kommentteja odottaen laittaa... kaikkea hyvää sinulle Naapurin tyttö, ja älä oikeasti ota tätä palautetta henkilökohtaisesti! Meistä jokainen varmasti tietää, miten helposti tuo testaushomma lähtee käsistä ja siitä tässä nyt sinulle yritettiin ystävällismielisesti huomauttaa :)
 
Täytyy sanoa, että mäkin olen jo jonkin aikaa miettinyt, että testaaminen on mennyt Naapurin tytöllä vähän överiksi. Tulee jo mieleen, että kyse alkaa olemaan pakkomielteestä.

Mä olen itsekin testaillut ja negoja on tullut, en kuitenkaan ole niitä tänne postannut, koska niissä EI NÄY YHTÄÄN MITÄÄN. Näin on valitettavasti myös Naapurin tytön testien laita. Ihan varmasti jokainen täällä haluaisi, että plussa tulisi ihan jokaiselle, joka sitä toivoo.

Voi olla, että Naapurin tyttö on nyt uppoutunut niin syvälle tähän aiheeseen, ettei itse huomaa, että homma alkaa karata käsistä. Siksi on hyvä, että joku siitä huomauttaa. Kukaan ei varmasti halua Sinua loukata, Naapurin tyttö. Mutta se on totta, että ainaisten negojen tuijottaminen täällä alkaa jo vähän kyllästyttää.

Toivon kuitenkin, että Naapurin tyttö ei jätä meitä, kyllä me Sinusta tykätään :heart:
 
Mun tarvii sanoa, että olen pannut saman merkille, mutta en oo näiden mitättömien testitulosteni kanssa mikään muita arvostelemaan, enkä muutenkaan.

Itseäni on kyllä jopa hieman hävettänyt postata noita testikuvia, joissa ei kukaan muu kuin minä näe jotakin ja nekin luultavasti vauvakuumeessa kuviteltuja. Päätinkin tässä jo päivätestin jälkeen, että paan kuvia seuraavaks, jos on oikeasti jotain epäselvää tai kivoja juttuja näytettäväksi, koska negatestejä päivästä toiseen on kieltämättä puuduttavaa katsella.

Kaikkee hyvää vaan kaikille ja rauha maahan, ei täällä kellään oo mikään liian kevyt fiilis näiden tikkujen joukossa, kun yritystä taitaa löytyä itse kultakin enemmän tai vähemmän. :)
 
Tota samaa hain takaa viikko sitten kun ihmettelin että miks pitää tietokoneella muokata raskaustestiä. Että ei sitä oo tarkotettu niin katteltavaks vaan paljaalla silmällä. Mut joo, tosiaan pakkomielteiseltä vaikuttaa jos joka päivä tarvii pissata 4 raskaustestiin ja postata ne tänne vaikka jokasessa näkyy vaan yks viiva. Ei se siitä tikkuun pissaamisesta auta, vaan lääkäri ehkä tois tässä tapauksessa sen oikean avun lapsettomuuteen.
 
Kultsipallo: eilisessä testissä näen sinertävän plusviivan. Tämän päiväisessä en näe oikein mitään väriä testiviivan kohdalla :/ Toivottavasti väriä tulee pian lisää!

Ninsu: minäkin näen selvän punertavan viivasen sinun testissäsi :)

Ja nuista negatestien kuvista. Useinhan on niin, että itse niissä testeissä näkee jotain, mutta sitä haamusta on toooodella vaikeaa saada kameraan ikuistettua. Se onnistuu vasta, kun viiva on tarpeeksi tumma :) Näin kävi itsellekin, vaikka viiva nopeasti tummuikin siihen asteeseen, että sen muutkin huomasivat kameran linssin läpi. Mutta jos takana on vuosien yritys, olisi kannattavinta mennä lekurin pakeille ja tutkia tilanne sekä miehen että naisen kannalta.
 
Mie en muuten nyt kommentoi kenenkään hätäpöksysen dippausta tällä kertaa..:)

..mutta tuota miun mielestä teräväkielistä kommenttia, joka kohdistui juurikin Naapurin tyttöön haluan kommetoida.

Onko päässyt unhoittumaan, että pino on juurikin nimeltänsä: Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja
(olisko painotus sanalla "himotestaajat"?;))


Olen sitä mieltä, että jokainen saa tänne laitella niin paljon kuvasia kuin haluaa ja jaksaa..ja siitähin huolimati, oliko niissä selkeää - tai vähemmän selkeää 2 viivasta näkyvissä.

Miksi pitää niin rumasti sanoa ja pahoittaa toisen mieli?..en ymmärrä..ehkä voisi harkita ensin sanojaan..tuo aiempi oli miusta aivan turhaa tekstiä.

Asioita voi omassa mielessään miettiä, ihmetellä - päivitellähin..mutta jotkut asiat voi jättää mainitsemati..v a i k k a jokaisella se vapaus onhin kirjoitella(määrättyyn pisteeseen asti.)
..esim. Naapurin tyttö tietää itse tilanteensa tarkasti..ja toimii niin kuin parhaaksi katsoo.:heart:

Pikkumyy kirjoittelihin.."Useinhan on niin, että itse niissä testeissä näkee jotain, mutta sitä haamusta on toooodella vaikeaa saada kameraan ikuistettua. Se onnistuu vasta, kun viiva on tarpeeksi tumma"

..alleviivattu on totta..ja ehkäpä meillä on ne "haamu" lasit nenulla usiammalla - mutta mitä sitten??..emmehän tee kenellekään pahaa näillä kuvapostauksillamme.:)


Kaikille hywäistä mieltä:kiss: ja paljon, paljon laitelkaatte haamuisen esiesiesi-äitien kuvasia vaan tänne tiirailtavaksemme!!!
..juuri siksihän pino perustettu..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
Hei tulin nyt tiedustelemaan teidän mielipiteitä, että kannattaako testata uudestaan vielä tänään illalla(edellisen kerran testasin lauantai aamuna) vai pitäisikö odottaa vielä huomiseen tai enemmän? :) En ole vielä kovin tottunut testailia joten tarvitsisin mielipiteitä ja neuvoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
NiQ


Tuossa on toissa päiväinen Predictor Earlylla tehty mun mielestä aika selkeä positiivinen. Tänään sitten tein uudelleen samaisen testin, tuloksena oli enää testiajan jälkeen harmaa viivanpaikka. Hätähousuna paniikissa tein kaapissa polttavan digin joka ilmoitti törkeästi päin naamaa että "ei raskaana", siitä tuohtuneena tein vielä herkän Davidin muutaman tunnin päästä eikä siinä näkynyt kuinka harmaa viivanpaikka. Huoh! Ihan epäreilua edes muuta tuollaisia testejä jotka antaa testiajalla noinkin selvän vaaleanpunaisen tuloksen :( Vai onkohan mulla vielä jotain toivoa. Tuo kuvan testi on tehty dpo10 tai dpo12 (en tiedä tarkasti kun en tikuttanut). ja tänään siis dpo12 tai dpo 14 :stick:
 

Yhteistyössä