piuu - en valitettavasti näe noissa toista viivasta..:|Tässäpä tän aamun pikkulirusta... saattais olla dpo9-10 mutta kuitenki kp28/28;saa nähä alkaako menkat.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
piuu - en valitettavasti näe noissa toista viivasta..:|Tässäpä tän aamun pikkulirusta... saattais olla dpo9-10 mutta kuitenki kp28/28;saa nähä alkaako menkat.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Kovasti koetin tiirailla..en miekään valitettavasti saa toista viivasta näkyviin..harmitus:hug:Ketuttaa. Mä olin joteskin niin varma, et joo tänään paukahtaa ees hiukan vahvempi haalea viivanen ruutuun, mut ei. Ei juuri mitään näkyvissä, viivanpaikka korkeintaan. No mutta päivätkin on onneks niin vähäisiä vasta, et en heitä kirvestä kaivoon. Tungen taas kuvia nähtäväks. Hain kaupasta pregcheckin liuskatestejä, mut ne oli loppu ja oli vaan puikkoja ja otin yhen sellasen ja yks eva oli jälellä. Dippasin tietty hätäpäissäni molemmat. Kuvasatoa alla...
Tässä ois tää Eva-testi testiajalla. Viivanpaikka ehkä.
Sitte tässä ois nää puikkotestin kuvat. Alin on kuivin noista.
Mä en saa parhaalla tahdollakaan noista haamua, vaikka ois kuinka vaaleanpunaset plussalasit päässä.
Piuulla ja Naapurin tytölläkään en näe mitään.
Naapurin tytöllä puhtaita negoja päivästä toiseen!!!! Mä olen jo pudonnu kärryiltä kauanko olet täällä negoja näytelly, mutta mulla ainakin on sinä aika ehtiny tulemaan ainakin parit menkat, eli 2 kk ainakin, et eiköhän jo pitäis alkaa viivat vahvistuun. Nyt keskityt johonkin muuhun hetkeksi, kun vaan pissailemaan tikkuun.. Kellistele vaikka sitä toista osapuolta välillä, ni voi alkaa testiin viivaa ilmestymään.. Olen lukenu, että teilläkin pitkä yritys jo takana, ja todella toivon teille sitä oikeaa plussaa, mutta tänne nega testien laittaminen ja toisten jonkun asteiset tsempitykset ei niitä plussaksi saa muuttumaan.. Ite olen tässä ketjussa, vaan sellanen hiljainen taustalainen, tykkään katsella ja seurailla, mitä niihin tytsien tekemiin testeihin ilmaantuu. Itselläkin yritys päällä. Takana 3 km ja 1ku, eikä yhtään elävää lasta. Ja tiedän mikä se pettymys on kun testi negaa näyttää..
Mutta nyt on pakko avautua, kun mua suorastaan raivostuttaa katsella noita sun joka päivä tänne laittamia nega testejä! ET OLE RASKAANA!! Nyt Naapurin tyttö järki käteen tässä touhussa ja ajatukset muuhun, kun kerran tunnissa raskaus testin tekemiseen.. Tää on ihan tosi kiva ketju, joten älkää ainakaan pahasti muut mua lynkatko, vaikka Naapuri tytölle vähän avauduinkin. Ja ps. Varmasti ole Naapurin tyttö ihan mahtava tyyppi kaikinpuolin, mutta sulla on vaan menny toi testailu ihan överiksi.. Juu, ei mulla sitten muuta.. Hauskaa maanantaita kaikille ja haamuista plussiksi muuttuvia testejä toivon kaikille!!
Mitäs luulet?..juu, käy vain marketilla vielä..ja osta aamuksikin testi.Kääk... 'täti' ei sitten riehaantunutkaan... :O Ainakaan vielä... Jotain ihmeellistä rusehtavaa vaan tulee... Pitäskö malttaa huomiseen ootella vai pitäskö kipasta tänään vielä johonki markettiin....
Hullua yllyttää siellä...Mitäs luulet?..juu, käy vain marketilla vielä..ja osta aamuksikin testi.
(eli jos dippaisit vaikka tänään illasta vielä..)