Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Aijaan kautta kuva koko: 1024px ja valitsen laatikosta "pieni kuva"


..vai miten ison kuvan haluat..sellaisen T O S I isonko?
..käytän silloin " kuvamestaa"

Jos Aijaan kautta valitsee ison kuvan, se tulee tämän kokoisena..

..ja sitä ei saa enää napsuttamalla suurenneltua, vaan se pienenee.
 
Viimeksi muokattu:
MIIJane, selvästi näen viivan! Varovainen onnitteluhalaus multa! :)

Mä suhtaudun vähä skeptisesti noihin venäläistikkuihin ja haenkin huomen aamuksi pregcheckit. Mulla on siis epäsäännöllisen kierron vuoksi menkkoihin vielä noin viikko-puolitoista. Siitä oon aivan varma ettei kp:t veny kolmeenkymmeneen, koska oviksen jälkioireet on kaikki lukuunottamatta sitä, et kuivaa kautta ei oo tullu vaan valkkaria tulee vieläkin. Menkkajomotusta ollut nyt tunti, kovaakin, mut ei ne nyt vielä voi alkaa. :eek:
 
mur-mur kun mä klikkaan tota sun testin kuvaa niin se aukee uuteen välilehteen tosi isolla,mä oon kokeillu kaikki asetukset läpi mut mulla aukee aina samankokosena pikkukuvana.siis kuvamestaa kokeilin myös....no pitänee harjotella :)
 
MIIJane, selvästi näen viivan! Varovainen onnitteluhalaus multa! :)

Mä suhtaudun vähä skeptisesti noihin venäläistikkuihin ja haenkin huomen aamuksi pregcheckit. Mulla on siis epäsäännöllisen kierron vuoksi menkkoihin vielä noin viikko-puolitoista. Siitä oon aivan varma ettei kp:t veny kolmeenkymmeneen, koska oviksen jälkioireet on kaikki lukuunottamatta sitä, et kuivaa kautta ei oo tullu vaan valkkaria tulee vieläkin. Menkkajomotusta ollut nyt tunti, kovaakin, mut ei ne nyt vielä voi alkaa. :eek:
Kyllähän joka "puikko&liuska" jossahin vaiheessa sen plussanhin näyttää, mikäli tärppi käynynnä:)
..en itsekkään tykännyt noin kapoisista liuskoista, rimpuloita aivan olivat!:mad:

Mie uskon miulla yritystä viime kierrolla olleen: se sama imelä "tuoksahdus" vuodossa, mikä aina keskenmenneissä(juu, en ole pöpi vaan tämä on tosi juttu!) ..ja pientä vuotoa vielähin pöksyyn välistä tulee - sellaista h y v i n haalea, juuri ja juuri värillistä/Kp7 tänään..näin pitkään vuotelee aina kun yritystä ollut, muutoin loppuu Kp3 v i i m e i s t ä ä n Kp4..
 
Viimeksi muokattu:
Hei niin ällöä ku tää onkin tänne kirjoittaa niin mun nenään käy kans sellainen imelä tuoksu. :O Hmm.. Mä luulen, että huomenaamun markettitesti saattais jo näyttää haamua, jos tässä rimpulassa on yhtään väriä tulkittavaks. Tuun heti sitte tänne tikkujeni kans taas. :D En oo muuten kurkannut miltä toi näyttää kuivana, voisin käydä vilasemassa. :)
 
mur-mur kun mä klikkaan tota sun testin kuvaa niin se aukee uuteen välilehteen tosi isolla,mä oon kokeillu kaikki asetukset läpi mut mulla aukee aina samankokosena pikkukuvana.siis kuvamestaa kokeilin myös....no pitänee harjotella :)
Siis suureneeko tuo laittamani testikuva kun napautat?..miulla suurenee ja juurikin uuteen välilehteen.
..myös tuo laittamani - linkin kuva, tulee aika isona.
 
Viimeksi muokattu:
Hei niin ällöä ku tää onkin tänne kirjoittaa niin mun nenään käy kans sellainen imelä tuoksu. :O Hmm.. Mä luulen, että huomenaamun markettitesti saattais jo näyttää haamua, jos tässä rimpulassa on yhtään väriä tulkittavaks. Tuun heti sitte tänne tikkujeni kans taas. :D En oo muuten kurkannut miltä toi näyttää kuivana, voisin käydä vilasemassa. :)
Juu jatketaan samalla "erite" linjalla:p..kun olen ollut raskaana, on "alakerran" ominaistuoksu muuttunut - makeammaksi.
..ja jos vuoto alkanut(kesken mennyt)se tuoksahdus vain voimistunut..oikiastaan jo ällöttävän imeläksi.:$
 
Viimeksi muokattu:
Noista tuoksuista... kyllähän itsekin muistan, kun ennen synnytystä tuli ensin limaa ja sitten lapsivettä.. se tuoksu oli kyllä tosi imelä! Jälkivuodossa myös. Ei nyt niin, että olisi hajuvana perässä leijunut, mutta kyllä sen itse erotti :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vissyliini
Tässä mun kiertopäiväkirjasta otteita jos auttaa ees yks elävä esimerkki:

yk2 27vrk = ovis kp14
yk3 29vrk = ovis kp15
yk4 28vrk = ovis kp13
yk5 32vrk = ovis kp16
plussakierto yk6 = ovis kp15


Itse tikuttelisin 29vrk kierrolla kp:t 12-18, jos ostaa viikon satsin ovistestejä.

Ihan normaaleja vaihteluvälejä ovikselle miusta.:)
..kokeilitko metkun laskuria?..minkä ovispäivän antoi tälle kierrolle?

ÖÖ, Oliko tuo kysymys esitetty minulle?? Siis kokeilin silloin aikanani laskuria ja kaikissa muissa sen piti olla päivää myöhemmin kuin mitä se oli paitsi yk4 ovis tuli laskuriin verrattuna kaksi päivää aiemmin.

Nythän täällä mennään jo tukevasti raskausviikoilla 15+3 ;)
 
Viimeksi muokattu:
Lumihippu: tänne asti en kyllä viivaa erota :(

Naapurin tyttö: mä en ole koskaan avannut digitestiä. Kerran olen sellaista käyttänyt. En oikein tiedä, voiko noista digin viivoista päätellä jotain? Onko tuossa alemmassa siis ollenkaan kontrollia vai mikä tuo tummempi viiva ylemmässä on?
 
Naapurin tyttö - tällä sivustolla löytyy kuva avatusta digistä "raskaana 1-2"
Kokemuksia raskaustesteist

Oliko siulla liuskat juuri noin päin siellä testin sisällä, kuin ottamassasi kuvassa?
..jos näin, on se vahvempi viiva aivan eri liuskassa, kuin siulla..

Testin liuskat ovat samanlaiset myöskin O-digitestissä - sama digi mittaa siis myöskinkin LH-hormonia.
..siinä taitaa vain olla 1-liuska.

Tässä vielä kuva liuskoista "raskaana 2-3"
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27064272:
Kun avataan tuo digi ja se on ylösalaisin, patteri on oikealla, testipää vasemmalla niin tuo ylempi "tikku" oli se ylempi mutta käännettynä tietystä ylösalaisin mutta silti viivat nuin ja sitten tietysti tuo toinen sen alapuolella... :D ihanan sekavasti selitetty... :LOL:
Juu, en ymmärtänyt..:D
..noissa laittamissani kuvasissa kait ne liuskat juurikin niin päin, kuin testi avattuna?
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vissyliini
Tässä mun kiertopäiväkirjasta otteita jos auttaa ees yks elävä esimerkki:

yk2 27vrk = ovis kp14
yk3 29vrk = ovis kp15
yk4 28vrk = ovis kp13
yk5 32vrk = ovis kp16
plussakierto yk6 = ovis kp15


Itse tikuttelisin 29vrk kierrolla kp:t 12-18, jos ostaa viikon satsin ovistestejä.




ÖÖ, Oliko tuo kysymys esitetty minulle?? Siis kokeilin silloin aikanani laskuria ja kaikissa muissa sen piti olla päivää myöhemmin kuin mitä se oli paitsi yk4 ovis tuli laskuriin verrattuna kaksi päivää aiemmin.

Nythän täällä mennään jo tukevasti raskausviikoilla 15+3 ;)
Vissyliini anteeksi, mie luulin miss_piggy:n kirjoittamaksi nuo kiertopäivä&ovisplussat..:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vissyliini
mikä tämä on?
HUOM HUOM HUOM! tuo viiva ei ole tullut testiajalla, en ainakaan huomannut sitä viime perjantaina 5 min sisään, ja mä tyhmä menin tota testiä kattomaan eilen ja se näytti tuolta :ashamed:

miks en vaan voinu heittää sitä heti pois? :D



se on ihan punainen viiva! en tiedä näkyykö kuvassa..

tässä vielä yksi kuva siitä, jos näkys paremmin:
 
Viimeksi muokattu:
Jahas ja uusi viikko pyörähti käyntiin. Ja se tietää tietenkin uutta testiä kehiin :D

Tässä aamun dippaukset. Miksi ihmeessä tuo r-testi ei tummene?? O-testi tänään siis selvä plus...Alkaa vähän huolettaa tuo r-testi. Viiva tulee testiajalla, mutta on kyllä tosi haalea...Pitäisikö turvautua johonkin toiseen merkkiin...Taidan käydä tänään apteekissa. Tänään siis dpo12.



 
:( :( Ketuttaa. Mä olin joteskin niin varma, et joo tänään paukahtaa ees hiukan vahvempi haalea viivanen ruutuun, mut ei. Ei juuri mitään näkyvissä, viivanpaikka korkeintaan. No mutta päivätkin on onneks niin vähäisiä vasta, et en heitä kirvestä kaivoon. Tungen taas kuvia nähtäväks. Hain kaupasta pregcheckin liuskatestejä, mut ne oli loppu ja oli vaan puikkoja ja otin yhen sellasen ja yks eva oli jälellä. Dippasin tietty hätäpäissäni molemmat. :D Kuvasatoa alla...

Tässä ois tää Eva-testi testiajalla. Viivanpaikka ehkä.


Sitte tässä ois nää puikkotestin kuvat. Alin on kuivin noista.




Mä en saa parhaalla tahdollakaan noista haamua, vaikka ois kuinka vaaleanpunaset plussalasit päässä. :(

Piuulla ja Naapurin tytölläkään en näe mitään. :(
 
mikä tämä on?
HUOM HUOM HUOM! tuo viiva ei ole tullut testiajalla, en ainakaan huomannut sitä viime perjantaina 5 min sisään, ja mä tyhmä menin tota testiä kattomaan eilen ja se näytti tuolta :ashamed:

miks en vaan voinu heittää sitä heti pois? :D



se on ihan punainen viiva! en tiedä näkyykö kuvassa..

tässä vielä yksi kuva siitä, jos näkys paremmin:
Aivan tänne asti en väriä saata nähdä?..mutta hyvää saattaisi aavistella jos sinä näet:heart:=) uutta dippausta vain!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jahas ja uusi viikko pyörähti käyntiin. Ja se tietää tietenkin uutta testiä kehiin :D

Tässä aamun dippaukset. Miksi ihmeessä tuo r-testi ei tummene?? O-testi tänään siis selvä plus...Alkaa vähän huolettaa tuo r-testi. Viiva tulee testiajalla, mutta on kyllä tosi haalea...Pitäisikö turvautua johonkin toiseen merkkiin...Taidan käydä tänään apteekissa. Tänään siis dpo12.



Eihän dpo12 tarvitsekkaan tuon vahvempaa viivasta tulla:wave:
..kokeileppa pidätellä päivällä 3-4h pisua ja dippaa sitten - mie sain aina iltapäivä dippaukseen vahvemman viivasen.
 

Yhteistyössä