Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Täällä kanssa testattu todella heikkoa haamun kaltainen, mutta vaikea siihen itsekkään on vielä uskoa kun aina saanut pettyä kuitenkin ja nyt on testit loppu (onneksi) ettei edes ovistestejä voi enään kokeilla. Odottelen nyt muutaman päivän ja katson jos vielä "tarvitsee" testailla... Tänään ollut kamala jano ja nälkä töissä ja alkoi huimaamaan yhtäkkiä ja teki hiukan jopa pahaakin ja sitten tuli sellainen kuumottava ja posket tuntui ihan kuumalta ja että olisi aivan punaiset:confused:
Onnea plussanneille ja toivoa muille testaajille:heart:
 
Sellanen kyssäri vielä nuista haamuista r-testeissä: eli mikä tarkalleen ottaen on haamu testissä? Onko se siis yksinkertaisesti vain hyvin hailakka viiva vai mitä? Onko viivassa kuitenkin tällöinkin aina väriä (eli jos ei ole väriä, on vain viivanpaikka)? Mulla on nyt vähän hakusessa tämä :rolleyes: Itsellä kun on selkeä tuo punainen testiviiva tuossa testissä, mutta voidaanko siitä vielä sanoa, että raskaustesti on positiivinen vai onko se haamu??
 
Pikkumyy, mä olen ajatellut lukemani perusteella niin, että haamussa olisi kuitenkin selkeästi väriä havaittavissa ja viivanpaikka sitten olisi vain (valkoinen?) erilaisena pintana erottuva kohta testissä.

Tässä nyt vielä mun Pregcheck-liuskadippaus, en tiedä voiko tuota nimittää edes haamuksi vai onko tämä nyt sitten viivanpaikka. Siis jos tuossa nyt kukaan muu edes mitään näkee :D En oikein osaa tulkita, onko tuossa väriä vai ei. (Sorry surkea kuvanlaatu, iLuurin kameralla ei vaan irtoa parempaa, tai sitten mä en vaan osaa...)
Aijaa.com - 10829593

Tästä ei varmaan kyllä voi päätellä yhtikäs mitään :) Kyselitkin Pikkumyy tuolla aiempana dpo:tani, nyt siis menossa dpo 9, eli aika varhainen vaihe kuitenkin. Oireettomuudesta vaan "tiedän", että on tosi epätodennäköistä että olisin raskaana...
 
Viimeksi muokattu:
piuu: minulle asti viivat eivät erotu :(

Scarleth: selkeä punaviiva siinä kuules on :) Jos sulla on vasta dpo9 meneillään, niin tuskinpa voi tuon vahvempi viiva ollakaan...Ja tuskin niitä raskausoireitakaan kauheasti voi tuossa vaiheessa vielä olla, jos hormonia ei ole tarpeeksi erittynyt verenkiertoon...ja sitäpaitsi jokainen raskaus on aina erilainen eli toisessa oireet voivat olla ihan muuta kuin toisessa :)

Naapurin tyttö: minäkään en erota viivoja sun testeissä :(
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Sellanen kyssäri vielä nuista haamuista r-testeissä: eli mikä tarkalleen ottaen on haamu testissä? Onko se siis yksinkertaisesti vain hyvin hailakka viiva vai mitä? Onko viivassa kuitenkin tällöinkin aina väriä (eli jos ei ole väriä, on vain viivanpaikka)? Mulla on nyt vähän hakusessa tämä :rolleyes: Itsellä kun on selkeä tuo punainen testiviiva tuossa testissä, mutta voidaanko siitä vielä sanoa, että raskaustesti on positiivinen vai onko se haamu??
Miusta haamuinen on hyyyyvin haalea, juuri ja juuri eroittuva punertava viivanen - muut taas niitä viivan paikkoja..tai "jotahin"..;)

Siun testi on PLUSSA - vielä haalea, mutta +:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkumyy29
Pikkumyy, mä olen ajatellut lukemani perusteella niin, että haamussa olisi kuitenkin selkeästi väriä havaittavissa ja viivanpaikka sitten olisi vain (valkoinen?) erilaisena pintana erottuva kohta testissä.

Tässä nyt vielä mun Pregcheck-liuskadippaus, en tiedä voiko tuota nimittää edes haamuksi vai onko tämä nyt sitten viivanpaikka. Siis jos tuossa nyt kukaan muu edes mitään näkee :D En oikein osaa tulkita, onko tuossa väriä vai ei. (Sorry surkea kuvanlaatu, iLuurin kameralla ei vaan irtoa parempaa, tai sitten mä en vaan osaa...)
Aijaa.com - 10829593

Tästä ei varmaan kyllä voi päätellä yhtikäs mitään :) Kyselitkin Pikkumyy tuolla aiempana dpo:tani, nyt siis menossa dpo 9, eli aika varhainen vaihe kuitenkin. Oireettomuudesta vaan "tiedän", että on tosi epätodennäköistä että olisin raskaana...
Näkisin tuossa dippauksessasi, hyyyyyvin haaleaa punaista - melkeinpä haamuiseksi tulkittava.:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27061269:
Huh, onpas täällä tapahtunut sillä välin kun olin poissa :D

Ajattelin taas kiusata teitä ja laittaa kun eilen aamulla tein testit kun ehdin ja sitten tein kotiin tullessa testit... eipä uutta ihmeellistä :D

1. kuva eilen aamulta testiajalta. 2. kuva kuivuneena. 3. tänään ja testiajalla.



Oli kiva työreissu/koulutus. :) väsynyt mutta happy :)
Toiseksi alemmassa näen viivan paikan, tai hieman sellainen taustasta erottuva tummempi kohta..muissa vain 1 viivasen..taitaa tuo herkkä ebay:n testi melkein aina jotahin viivasta antaa?..:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27061659:
pc testi kuivana tältä päivältä, kaks kuvaa eri valossa, näätteks te yhtä oudosti tuon viivanpaikan? :O

..kun taas näissä kahdessa näen vain 1 viivasen..:(
Vaikka varmaanhin tuo Ebay:n testi sama, mistä huomasin toisessa kuvassa tummempaa taustasta eroittuvaa viivasta?..nyt ei näy kuin 1 viivanen..TAI..kun katson nyt tar-kem-min..on siinä Ebay:n testissä vaalea viiva, joka reunoilta hieman tummempi..

Huom! Ei tässä kuvasessa, vaan siinä missä 4 testiä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä