Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mää piinaan vielä teitä tällä kuvapostauksella... :D No en malttanu olla tekemättä vielä yhtä, pidättelin kolmisen tuntia. Mä oon vaan kännykameralla kuvaillut, joten jälkikään ei ole oikein hyvä. Tämä on testin hieman kuivahdettua kuvattu.



Mitenkä mä nään tässäkin jotain värintynkää.. :O
Niin näen minähin - värin tynkää.:)
..se vahvistukoon.:heart:
 
hmm, paljo noissa pc liuskoissa on herkkyys? Edelleenkin kun käyn kattoo tota testiä nii tulos on sama, haalean punainen viiva. ??? onkohan se yleistä et noissa testeissä on haamuja? viivanpaikkoja?
Herkkys on 25mIU/ml..ja mielestäni ei ole niinkään yleistä, ne turhat haamuiset - viivan paikkoja voi olla, riippuen aivan virtsanhin koostumuksesta.
..se punertava on saattanut tulla nyt myöhemmin näkyviin, noissa kuvissa en nähnyt..laittaisitkos siitä kuivuneesta dippauksestasi kuvaa!?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Noni, uutta matskua samat testit kuivuneena. :D







Nyt mää vannon ettent tuo testejäni tänne ainakaan vähään aikaa! :p

Muoks, jostain syystä toi punerrus mitä luulotautisena sit luultavasti nään :DD ei pääse kuvaan :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Hyppy sun testissä en valitettavasti erota ku yhden viivan..toivotaan et se toinenkin sinne ilmestyy lähipäivinä!

Pele sulla näkyy tossa jotain hyvin haaleeta viivanpaikan kohdalla..väriä en oikein erota mun näytöllä. Toivon mukaan jo seuraavassa näkyy väriäkin! :)

No niin ja nyt minäkin liityn tänne kuvan kera jälleen..eli kierto siinä vaiheessa et tänään (tai siis lauantain mukaan elän vielä) KP 23/30-32. Oviksen kuitenkin uskon olleen jo KP 14-15 eli dpo 8 tai 9 olis menossa. Testitulos seuraavanlainen (testiajalla kuvattu):


Toi ei muuten ole PC-liuska vaan Wondfo:n vastaava. (herkkyys 25) Eipä tuossa kuvassa juuri mitään erotu, mutta livenä erotan jotain hyvin hyvin hentosta viivaa. Väristä en kyllä pysty livenäkään olemaan varma! No, eipä tässä taaskaan muu auta kun odotella ja toivoa..niin maan pirusti toivoa, että onni kohtais. :heart: Pettymys saisi kyllä jo vaihtua ihan johonki muuhun tunteeseen!

Tsemppiä kaikille ja oikein plussapuhuri puhaltakoon kaikkien meidän testeihin! :)
 
Hyppy: ihan kun näkisin viivasen tuossa sinun alimmassa kuvassa! Tiedän, että on äärimmäisen vaikea saada tuota punaviivaa ikuistettua kameraan ennen kuin se on tarpeeksi vahva :)

MiNalo: minä en vielä erota tuosta kuvasta toista viivaa, mutta jos sinulla on menossa vasta dpo8-9, niin ei siinä voi kauheasti vielä mitään näkyä :) Uutta testiä vaan kehiin ;)

Pele: minä näen testiviivan kohdalla myöskin jotain, mutta väriä en kauheasti vielä erota. Toivottavasti väri lisääntyy pian :)
 
Aamuja kaikille! :)

Nyt ottaa hätähousuisuus päähän, kun menin yöllä pissimään viimosen pregcheckin tikun. Nyt on jäljellä enää noit Eva-testejä, eikä mulla oo niistä kokemusta eikä oo hajuukaan missä sen viivan kuuluis olla ees. :D :D Tein silti aamupissasta sellasen ja jotain haaleaa sain näkyviin. Ongelma on vaan tää mun kännykkäkuvaus, joka ei valitettavasti tuota mitään mestariteoksia ja ne on aika mössösiä. Laitan silti kuvan tähän. :)



Hyppy: Valitettavasti en näe testissäsi kuin kontrolliviivan. :(
 
Scarleth - Fist Singal on siitä tunnettu, että antaa värillistä viivan paikkaa ja juurikin testiajan jälkeen - kannattaa siis aina tulikta dippaus testiajan sisään.
Mulla tuli kyllä myös tuo First Signalin haamu testiajalla, noin viidessä minuutissa ehkä. Mutta joo, tänä aamuna oli pakko tehdä uusi FS vaikka edellisestä vasta reilut puoli vuorokautta (juu olipa järkevää :D) ja samanlainen tai ehkä jopa himmeämpi haamunen siihen tulee. Joten eiköhän kyse nyt vaan ole siitä, että mä saan kaikkiin näihin halpistesteihin turhia haamuja :headwall: Äh miten harmittaa, vähän jo meinasin eilen innostua...
 
Scarleth: älä nyt vielä luovuta :) Mullakin tän aamuinen r-testi oli aavistuksen haaleampi kuin eilisiltainen (kuivuttuaan ovat samanvahvuisia). Odotellaan nyt kumpikin vaikka tiistai-aamuun ja sitten uutta testiä kehiin ;) Eiköhän se viiva siitä ala tummenemaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Scarleth se, että aamulla tulee haaleampi viiva testiin ei kyllä ainakaan välttämättä kerro mitään huonoa! Minulla järjestään tuli haaleampi viiva aamupissistä !
Toivottavasti viiva vahvistuu!

Samoin Pikkumyy29 tsemppiä! Toivottavasti viivat vahvistuvat!
 
Scarleth se, että aamulla tulee haaleampi viiva testiin ei kyllä ainakaan välttämättä kerro mitään huonoa!
No, ainahan sopii toivoa... :) Olen kyllä melkoisen varma, että väärä hälytys on kyseessä - jälleen kerran on niin oireeton olo, että vaikea uskoa noiden haamujen merkkaavan mitään.

Jännä juttu; kun lueskelee jenkkisivustoja, kaikki siellä tuntuu plussaavan ihan viimeistään dpo 9 - ja täällä meilläpäin taas dpo 9:ä pidetään vielä melko aikaisena ajankohtana testata. Ei luulisi kieli- ja kulttuurierojen vaikuttavan hcg:n muodostumisnopeuteen :D
 
Mä oon muuten miettinyt tota hcg:n erittymistä jo heti hedelmöittymisen jälkeen ja sitä, et oiskohan se mahd että tärppi näkyis aivan tosi haaleena jo ennen mahdollista kiinnittymistä, koska niillä pregcheckeilläkin nega on ollu ihan selkeä valkoinen tikku sillon, kun ei oo vielä ovistakaan ollut ja jos on koittanut. Voisko hedelmöittyneen munasolun hipaisu jonnekin limakalvon pinnalle (siis jo ennen kohtuun saapumista) aiheuttaa pienen määrän istukkahormonin nousua?

Oireista sen verta, et oon ihan kuolemanväsy ja eilisestä alkaen ollut tos kovia ihan äkkinäisiä vihlaisuja alamahalla, jotka säteilee tonne alakerrankin puolelle. Ei oo vastaavaa ollut ja tietty toivon, et enteilis plussaa.. Lämpöi en oo mittaillut koska mun muistaakseni edellisestä raskaudesta ne nousi kunnolla vasta oletettujen menkkapäivien jälkeen. Mikään ei ällötä nyt, mut tissit on arat, tosin ne on aina oviksen jälkeen arat ja päivää ennen menkkoja muuttuu nahkapusseiksi joihin ei satu, vaikka vääntäisin rullalle. :D Teen ehkä tässä iltapäivällä yhen evan ja katon tuleeko siihen taas jotain. Onko kellään kokemusta siitä testistä? Antaako viivanpaikkaa tms?
 
Scarleth: Voisko heillä rapakon takana olla vaan vieläkin herkempiä raskaustestejä?? Siellähän kaikki on mahdollista :D

Pele: en osaa yhtään sanoa tuosta eva-testistä. Mistä olet testin saanut/tilannut? Löytyisikö niiltä sivuilta apuja tuohon viivanpaikka-ongelmaan...

Tämä himotestaaja lähtee kohta markettiin ostaan uusia testejä :D Ei hitsi, mä oon hullu. :LOL: Mutta tämä on äärettömän jännittävää ja koukuttavaa ja viimeisellä kerralla tästä on pakko ottaa kaikki irti ;)
 
Noniin, oli nyt sitten ihan pakko tehdä vielä pregcheck-liuska - *ihan vaan sattumalta jäi pari pakettia käteen Prismassa kun piipahdin siellä ihan muilla asioilla.... ** viheltelee* ;) (Eli tosiasiassa siis lähdin noiden hemmetin liuskojen takia ajelemaan Prismaan, aattelin että tälleen sunnuntaina siellä ei törmää puoleen naapurustoon :LOL: )
No, tooooooodella hentoinen haamunen tuossakin mun mielestä on, mutta se on kyllä niin hento että turha edes yrittää saada siitä kuvaa. Tuli testiajalla. Noin kolmen-neljän minuutin kohdalla musta näytti, että niin kirkkaanvalkea nega kuin ikinäkään olla voi, mutta sitten se viiva alkoi siinä erottua.

Jostain syystä tää PC-liuska vakuuttaa mua enemmän kuin ne puikot johon näköjään saa jonkinlaisen viivan aina... en nyt varsinaisesti vieläkään usko että tämäkään haamu olisi todellinen, mutta jospa se on sitten vielä viimeisiä Pregnylin jäänteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Pele minäki nään ohuen viivan :)
Tädin kohdanneille iso :hug:

).(
Täällä pidetty taukoa testaamisessa tähän asti ja odotin että selvä viiva pärähtäs,PYH!! ei niin mitään. Nyt kp27/28 joten enää toivoa että se paine/puristus kp17-18 johtu oviksesta ja nyt ois niinku dpo9-10.... en oikein enää jaksa uskoa :|
 

Yhteistyössä