rockstone Tässähän tämä menee päivä kerrallaan
Eli ensimmäisen ns. haamun sain jo la aamusta eli olisko sillon ollut sit dpo 9. Se oli niin haalea, että sitä ei saanut kameraan tallennettua. Samana päivänä tein David testin ja siihen tuli selvä viivanpaikka.
Sunnuntaina en testannut.
Maanantaina dpo 11 sain jo pc liskaan selvän punaisen viivan ja samoin david liuskaan. Siitä ne sit lähti vahvistumaan. Mutta huom! ne ei vahvistuneet joka päivä. Pc liuskoissa huomaa eron kun testaa joka toinen päivä.
Nyt on menossa rv 5. Mulla ei ole oikeastaan mitään oireita eli jos en olis testannut niin en edes tajuaisi olevani raskaana. Ainoastaan on rinnat kipeät ja lievää väsymystä. Se tässä pelottaakin, että onko tuolla masussa mitään kun ei miltään tunnu. Ei ole edes niitä kuuluisia nippailuja mitä kaikilla kuulemman on :/ Ens viikon pe on ultra niin sit oon taas vähän viisaampi tän asian suhteen.
Ja oon täällä käynyt päivittäin katselemassa viivasia, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan
Paljon plussa tuulia kaikille :heart:
Tossa noi dpo11 testit. Koitan saada otettua kuvat lopuistakin testeistä.
Viimisen testin tein dpo14. Sen jälkeen en oo enää testannu. Tekis mieli testata, mutta jotenki pelottaa että siihen ei tuu mitään
Testaan sit jos ultrassa näkyy jotain. Haluan nimittäin nähdä kuinka tummaksi se viiva todellisuudessa tulee
Kuvan laatu on huono kun en jaksanu ettiä kameraa mistään.