Kaikki alle kuuskypäset naiset ovat voineet halutessaan käydä intin.voi kun silloin kun olin nuori, olis ollut mahdollisuus naisillekin mennä armeijaan
Juu ei ollut minunkaan nuoruudessani.voi kun silloin kun olin nuori, olis ollut mahdollisuus naisillekin mennä armeijaan
Kyllä äiditkin voivat käydä intin. Isätkin käyvät.Olettaisin, että perhepalstalla on aika monta äitiä, joten oletettavasti suurin osa.
Sama. Eikä teologisesta valmistunut ainuttakaan naispappia.Juu ei ollut minunkaan nuoruudessani.
Voi, mutta harvempi kuitenkaan käy. Joten ap:n kysymykseen vastaus luutavasti on että on. Itsekään en ole inttiä käynyt, vaikka silloin toki jo 90-luvulla olisi ollut mahdollsita, kun olin nuori.Kyllä äiditkin voivat käydä intin. Isätkin käyvät.
Yleensä isät eivät käy, yleensä miehet ovat suorittaneet sen jo ennen isäksi tuloaan.Kyllä äiditkin voivat käydä intin. Isätkin käyvät.
Putte kiittää sinua.Tiede kertoo, että aivot kehittyvät vielä 25 vuotiaaksi saakka ja nyt jälkeenpäin mietin, että ehkä juuri siksi kutsunnat armeijaan saapuvat ennen sitä.
Samoin kuin kaikki muutkin keskenkasvuiset, kävin aikoinaan armeijan.
Mitä vanhemmaksi tulin, sitä järjettömämmältä homma alkoi tuntumaan ja jossain vaiheessa aloin katumaan tekoani.
Halusin peruuttaa sotilasvalani, mutta se ei käynytkään yhtä helposti kuin sen vannominen.
Soittelin varuskuntaan, esikuntaan, yleensäkin otin yhteyttä puolustusvoimien eri instansseihin ja kyselin kuinka vannomani valan voisi perua, sillä se oli annettu painostuksen alaisena, eikä minulle annettu valatilaisuudessa mahdollisuutta olla vannomatta sitä.
Hommaan en saanut vastausta keneltäkään, joten päädyin repimään sotilaspassini, lähetin sen sotilaspiiriin saatekirjeen kera.
Ehkä se noteerattiin josskin, sillä yhtäkään kutsua kertausharjoituksiin ei ole tullut tähän mennessä.