Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä uus kierto meneillää ja mietin pitäsjö kuiteskin ostaa digitestit ovikse pongailuun? Vai pärjääkö iha liuskoilla yhtä hyvin? :/

Nyt ois kp5 eli ois aikaa pähkätä millä testaa :D greippimehun lipityksen alotin myös :D

Onnea kaikille plussanneille ja tärppi onnea yrittäjille :)
 
Ja taas täällä elätellään toivoa josko se ovis joskus ilmestys... vaikka miten onkin pco:n kanssa epävarmaa, uskalla yhtään luottaa tikkuihin. Mut silti niistä saa jotain omituista toivoa x)

Viikonloppuna testit oli värittömämpiä kuin perjantain selkeeväriset viivat, tänään olis kp11 ja tuli tämmönen hyvin perjantaisen näköinen tapaus: kp11

Harmi kun tuntuu et vähän väliä on alavatsassakin epämääräsiä kipuja sun muita niin niistäkään oikein mitään voi tarkkailla asian suhteen.
 
Zuhina tuo näyttää aika hyvältä. Ehkä ihan aavistuksen kontrollia haaleempi. Onko mitään muita ovisoireita esim. limoja?

Pikkupeikko85 mulla ainakin liuskat toiminu ihan yhtä hyvin, tosin digillä on helppo varmistaa jos ei oo ihan varma viivojen vahvuudesta..
 
Mie taidan olla ihan väärä ihminen kommentoimaan noihin viivakuviin, kun oma eilinen viiva oli lähellä-muttei kuitenkaan tarpeeks vahva ollakseen o-plussa, tänään menkat-alkaa-just-nyt-kipuilua-ärsytystä ja MUTTA viiva haaleampi kuin eilen, joten olikohan SE O sit tänään...? Eikä eilen edes talleteltu...vähän taitaa olla "pakkopanemisesta" johtuvaa väsymystä :( Mutta tänään nyt kuitenki jo puuhasteltu, perjantain tallettelut taitaa olla jo liian vanhoi...tänään vasta kp 15...
 
Heips! Löysinkin tämän ketjun juuri sopivasti, sillä tänään aamulla tein testejä..
Yritystä siis takana kaksi vuotta ja PCOkin vaivaa.

Oireita on ollut oviksesta lähtien; rinnat kipeät ja lantioseudun kipu. Kp26 tunsin järkyttävän polttavaa tunnetta vatsassa.

Tässä siis kuvat dpo13 kp28/??
image

Laitoin kuvan jo vauvapalstallekin, mutta tahtoisin lisää mielipiteitä :D
Huomenna aamulla (dpo14) testaan CBn digillä.
 
Omaa napaa jälleen... Kp 13/26-32 ja olosta päätellen ovis tänään viim. Huomenna :) sitten odotellaan ja kovasti toivotaan että la-su yön talletukset olisi vielä hedelmöityskykyisiä.... :popcorn: voi että kun nyt tärppäisi... Olisi niin ihana "joululahja" näyttää miehelle se plussa testi :heart: (meillä miehellä vielä pahempi vauvakuume kuin minulla...)
"Pakkopupuilusta" mie en kerro miehelle ovisaikaa.... Eka oli innoissaan ajatuksen tasolla tuosta että on oikea ajoitus, mutta sitten itse toimissa huomasin heti että (miehelle) tulee suorituspaineita asiasta! Mennään nyt ainakin toistaiseksi näin... Toki jos jotain menoja suunnittelee saatan vihjata että nyt olisi sellainen viikonloppu että olisi parempi olla kotona :whistle:
 


Ei tuossa varmaan kukaan mitään näe, mut luonnossa ilmaantui jotain.
Tein ensin vahingossa ovistestin, johon tuli aika vahva viiva (toinen reuna ohut, mutta tumma) ja sitten r-testin jossa luonnossa näkyy joku varjostuma.
Samasta pissasta tein toisen PC:n testin ja siihenkin tuli sitten joku varjo, mutta tosi haaleita eikä meinaa kyllä kameralle jäädä.

En tiedä. Menkat on pahasti myöhässä ja Primolut-kuuri menossa, että sais kierron päätökseen.
 


Tässä vielä muokkaamaton kuva, joka on otettu heti kun näin varjoja.

Tuleeko Pregcheck-testeihin viivanpaikkoja?
Olen nimittäin tehnyt niitä tässä viimeisen parin viikon aikana ehkä 15 testiä eikä tuollaisia ole tullut, vaikka kuivana olen tiirannut niitä valoa vasten ja vaikka mitä. Tuota ei tarvitse katsoa valoa vasten vaan näkyy jotenkin.

Äh. Turhaa toivoa tässä nyt taas saa elätellä.
 
Ihan ensiksi pahoittelut hiljaiselostani. Olen nyt keskittynyt hieman muihin asioihin.
En muista infosinko silloin, että menkat alkoivat 25.11.-14. Ja just hokasin, että jos tulossa on normaalipituinen kierto, niin ovis olis huomenna |O Saas nähdä. :)
Vauvakuume eikun kasvaa! Pari viikkoa sitten syntyi tuleva ihana kummipoikani ja ystäväni on synnytysosastolla. Voih :)

Onnittelut kaikille plussanneille, vahvistumisia haamuille ja tsemppiä muille / kaikille :)
 
Riimini, mä oon väärä kommentoimaan noista pc:n testeistä kun ihan ekoja kertoja itsekin niitä käytän :) Pieni viirunenhan siellä näkyy, ei auta varmaan kun testata taas uudestaan että vahvistuuko :)

Iiidalla hieno plussa :)

tervetuloahaikara, kiva kuulla sinusta... mukavaa oviksenhyödyntämistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Olen nyt testannu joka aamu Davidilla ja tältä ne näyttää. Vahvistuu joo mutta kauhean hitaasti? Vaikka oon kyllä ymmärtänyt että noi herkimmät (David myytiin mulle 10mIU, mutta voisin veikata että ois ehkä vahvuudeltaan enemmän 20mIU, mitä noissa kemiallisissa testasin) ei niin vaan vahvistu.



Yllä on siis dpo11, keskellä eilinen dpo12 ja alla tän aamunen vielä märkänä.. Huomiseksi sitten pc:n vuoro niin pääsee sillä paremmin vertaamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Onnea viivojen vahvistumisille :)

Itse vielä tänää testasin o-testiä, haaleammat taas kuin eilen, huomenna tuskin enää himppuakaan näkyvissä viivaa, tänään kp 16. Kirkasta limaa havaittavissa, poskia kuumottaa mutta lämmöt vaan jotai 35.5 ,eilen oli jotai päälle 36...hiuka jotai jomotuksia, mut ei mitään ihmeitä, ni en oikein ymmärrä...
 
Minen tajua tätä.. nyt oli ovistesti taas ihan olemattomalla viivlla varustettu. Kuin pelkkä viivanpaikka ois eli nega.
Ja eilen se niin helotti punasta melkein tasavahvana?
Eilen panin merkille myös että lämmöt laski hieman. Toisaalta ne oli aika pitkään lähellä 37 astetta, nyt laskenu 36,5 asteeseen.
Ja myös kovia alamahakipuja ollut. Tänään vuoto oli myös sävyltään hieman tummempaa kuin eilen o.o siis jos se on ihan väritöntä normaalisti niin nyt tuntu ku se ois ollu ihan haaleenhaaleesti rusehtavaa, etäisesti...
Melkein voisin ite taipua siihen että oisko se ovis osunu eiliseen tai tähän päivään? Nythän oisi kp12.

Huoh ku oisi joku kotikäyttönen ultra jolla asian näkisi ihan omin silmin eikä ois näin vaikeaa :DD Näilä liuskoilla tää tuntuu niin arpapeliltä....
 

Yhteistyössä