Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pele viivan minäkin nään mutta väristä en osaa sanoa.

Reagoiko rtesti jotenki aina jos sen sen tekee kuukautisten aikaan? Testasin tuon viimesen testin pois kun aamulla oli huono olo ja autossa ilman syytä purskahdin itkuun..ja muutenki olo ei ole normaali menkkaolo. En kuitenkaan elättele toiveita vaikka viivan tapasta (selvempää kuin eilen) pukkas testiin..

[/url][/IMG]
 
Piti tulla oikein koneelle luuraamaan tuota Pelen testiä, mutta en mä edelleenkään näe sitä haamua mitä haluaisin. ite tällä testillä haaleaakin vaaleamman haamun saaneena, se näyttää ihan erilaiselta. mutta kuten sanoin, toivotaan, että enteilee. tuossa kuivaneessa näen myös tuon viivan, mutta en edelleenkään sellaista kuten haluaisin. tuo näyttää sellaiselta syvältä.

laitan ihan esimerkin mihin vertaan tuota viivaa. eka testiajalla, toinen paljon testiajan jälkeen, mutta ei täysin kuivunut. se tulee niin tuohon pintaan, ja kun viivanpaikkoja ite aina sain se ero on on aika iso.




ihan vaan perusteluiksi, sen lisäksi, että en näe siinä viivassa väriä.
 
Viimeksi muokattu:
piuu, en näe tuossa kuvassa mitään, kun se on niin pikkuinen. Siis en saa suuremmaksi. Niissä eilisissäkään en nähnyt.

Pinkissimon testissä olin erottavinani jotakin, mutta en ole ihan varma. Koska dippailet uudelleen.

Kultsipallolle monta isoa ja mieltä lämmittävää halia!!!! Täti on ihan hanurista. Täällä vielä sormet ristissä, ettei oma tulis ollenkaan kylään vaan jättäis visiittinsä tältä kuulta väliin.

Mulla ei oo mitään kokemusta noista ovistesteistä. Onko se kuinka monta kertaa uudelleen käytettävissä?
 
No mul ei ollu ku toi yks testi ja menin hölmö liia aikaste sen tekemään. jos mensut ei ala huomenna nii sit täytyy käyä ostamas testi taas... nyt ollu mensumaisii juilintoi koko päivä et kyl kai ne sielt huomenna taas tulee... :(
 
Ninja jospa se enteilis plussaa? ;)

Leo toi sun testis, nii ymmärisnkö oikein et se oli ihan plussa? vai viivanpaikka.. aika punainen olisi viivanpaikaksi niin varmistan :)

Ja onhan se kirjoissa sanottu joo, että plussan kyllä huomaa ettei sitä tarvii tiirailla.. mutta käytännössä moni meistä on plussannu viivanpaikoilla, superhaamuilla jne... :) eli kyllä mä näen pelen testissä punaisen viivan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Pele - näen viivan aavistuksen.

Piuu - en huomaa toista viivaa.

Ja koska tässä ketjussa ymmärrettänee yllyke: dpo 5 menossa, ja hirveä hinku testata jo huomenna aamulla. Oli järkeä eli ei. Testit oikein huutelee minulle kaapista. Jostain syystä olen psyykannut itseni toiveikkaaksi. Aamulämpökäyräni muistuttaa edellisen kierron käyrää, jossa tärppäsi sentään kemiallisen verran.
 
  • Tykkää
Reactions: Pele
Hyppy: juu tuo on mun plussani heinäkuulta. Eka haamu pc liuskalla. apteekin oma enteili jo muutamaa päivää aikaisemmin kun pc vielä nega. laitoin sen siksi, jotta joku ymmärtää mihin vertaan Pelen viivaa, kun tuo pc;n haamu on niin erilainen kuin viivanpaikka joita noihin pc liuskoihin tuli lähes aina, johtuen ilmeisesti pissan koostumuksesta. tuo haamu on tosiaan ihan selvästi siinä pinnassa ja tummui testiajan jälkeen hurjasti. viivanpaikat vain vähäsen.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppy
Anteeksi heti omanapaisuuteni, mutta pikaisesti tänne päivitän että uutta testiä en ole uskaltanut tehdä vaan odottelen että oireitakin olisi ja uskallan testiä ostaa ilman että pelottaa tulos. Tänään iski kamala paha olo ja jouduin jopa mennä töissä halaamaan pyttyä 2 kertaa. Ensimmäinen oli ihan yllättäin aamulla ja toisen kerran kun yhdellä naisella oli aika makea parfuumi ja minulla vatsa kääntyi ympäri ja jouduin lähtemään aika kiireellä vessaan...:x Valkovuoto on aika "valuvaa" ja tuntuu kuin kastuisi housut:confused: Tälläistä en ole kokenut ennen ja en tiedä miksi näin on? Lämpöjä en voi seurata kun nousi edellispäivänä kuume ja nyt en sitten tiedä mikä on "oikea" lämpöni. Olo on muutenkin sellainen ettei jaksaisi mitään ja silti olisi energiaa kun vain nukkuisi hetken, veto pois mutta silti jaksaa töissä juuri sen mitä pitää. Vaikea kuvailla tätä, tissit aristaa, mutta niin tekee välillä muutenkin ennen menkkoja...
 
Nyt auttakkaa minnuu! oon ihan pihalla ihteni kanssa, miljoonia testejä jo tehny ja niistäki kuvia ntänne laitoin.. mitään mainittavaa ei ole ollut.. tänään on kp 33/32 ja menkkoja ei kuulu ei näy... ainostaan menkkajomotukset.. ja tein testin parin tunnin pidättelyn jälkeen.. Näkyykö siinä mitään vai onko se viivanpaikka? testiajalla en ottanut kuvaa, en nähnyt mitään mainittavaa.. ja sitte äsken vilkaisin testiä ja huvikseni otin kuvan ja kamerassa näkyi joku viivanen.. mutta en tiedä.. millaisia kokemuksia tästä clinic basic liuskatestistä?




 
Pele: nyt minäkin näen tuon viivan aika selkeästi ja aikas hyvältä näyttää kun on selvästi sen levyinen kuin pitää. jäikö se tasaväriseksi myös testiajan jälkeen? oon niin skeptinen kun tuosta testistä kyse, mutta testasin myös tuolla kun olin saanut selvemmän haamun tuolla pc liuskalla niin uskalsin kokeilla. siksi kysyn tuota testiajan jälkeen käyttäytymistä kun ennen tuota junioria (en ollut silloin raskaanan) sain tuollaisen viivan ja oli leveä testiajalla, mutta kun kuivi oli sellainen toiselta reunalta selvästi sinisempi. nyt kun oli oikea plussa niin jäi kuivuttuaan myös tasaväriseksi. haalistui kyllä jonkin verran testiajan jälkeen kuten sullakin. Voi toivotaan, että tuo testi nyt pitäis paikkaansa!!! :heart:

Solene: näen kyllä punaväriä sisältävän viivan siellä :) sille vahvistumista!!!

Hyppy: näen myös viivan, mutta nyt en näe väriä, ja kokemusta ei tuosta testistä ole. joten siltä kantilta en osaa sanoa, kuinka käyttäytyy. Mutta viivan näen ilman, että suurentaa edes kuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pinkissimo - näen aivan ohkaisen viivasen..väristä en osaa sanoa, onko?

Pelellä siellä miusta haamuplussa:heart:..kunpa nyt olisi ihan kutinsa pitävä:) vaikka noita CB:n +/- testejä ei aina kovasti kehuttu olekkaan..

Hyppy
- näen viivasen, mutta en väriä..:|
 
Viimeksi muokattu:
Kp:t minulla on "vasta" 25tai 26 eli ei ihan vielä niin että olisi menkat myöhässä ja senkin takia mietittytää tuo testin tekeminen uudestaan... Haamujen haamun tai jotain sain testiin, mutta kameralla sitä ei saanut talletettua niin en sitten edes yrittänyt sitä tänne laittaa, mutta heti kun saan jotain mitä kamerakin näyttää niin sen teille näytän. Nyt yritän nukkua taas hetken kunnes pitää mennä taas töihin.
 
Salone Näen siellä punertavan viivasen, mutta mun koneella se ei ole kovin tarkkaviivainen??? Onko noi netistä tilattuja testejä???

carolina30+ Mä muistelin, että sähän sait monta päivää ovisplussaa?? oliko näin? Jos se on vieläkin plussa niin tekisin jo r-testin. Kyllä siinä nimittäin jotain jo voi näkyä. Varsinkin jos jonkun haamun olet jo testannut :)

Pele Kyllähän siellä ihan selvä + näkyy :)

Hyppy En saa näkymään kahta viivaa :/

Pinkissimo En näe siinä toista viivaa :/

On: Nyt on sit ovis ohi ja se hyödynnetty :) Varmistin tänään aamulla ja haaleampi viiva tuli kuin muina aamuina. Illalla sain vielä vahvoja viivoja. Nyt vaan jännitetään pari viikkoa :p
Meinasin kyl testata dpo10 viimeistään :D Mut aikasemmin en ala testaamaan. (enpä! :LOL: )
Aika hupaisa tää tilanne ku mun menkkojen pitäis alkaa mun syntymäpäivänä jos alkaa :D Positiivinen raskaustesti olis maailmanparhain synttärilahja :heart:



Tosiaan toi tein testin 08.20, mut vessassa kävin 7 ja talletin näytteen :D On niin kiireinen aina toi aamu heti kun herää niin teen testit aina vasta kun mies on lähtenyt töihin ja oon käyttäny koiran lenkillä :D Haluan rauhassa kattella noita tikkuja :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä