Jos mun äiti taikka anoppi olis leikannu ton kuopuksen tukan vähän niin ja näin niin mua lähinnä naurattais. Eri asia jos sen olis joku muu esim. kaveri menny sössimään. Mummut saa meillä paljon anteeksi. Jospa teilläkin :saint:
Tutkimuksista en tiedä, mutta ite totesin kun menin töihin äitilomalta ja muutamat ihmetteli mikset ole pois töistä kun voisit helposti olla 3 vuotta, että "olen paljon parempi äiti lapsilleni kun olen välillä töissä ja lisäksi meidän perhe tarvii rahaa" :popcorn:
Tutulta kuulostaa. Se ero vain, että mun mies ei kyllä nähnyt ystäviäänkään. Aika meni raksalla ja töissä. Välillä itketti ja turhautti ja 3 vuotta sitä kesti. Kaikesta huolimatta me jollain ihmeellä selvittiin ja tekin selviätte :hug:
Jos lasta on alun alkaen yritetty niin aika itsekästä mieheltä toi käytös. Ei noissa asioissa voi joka päivä muutella mieltään. Ihmiselämästä on kuitenkin kyse. Toinen juttu jos ei sitä olla edes yritetty/haluttu alun alkaenkaan.
Miten teillä toi kävely sitten lähti sujumaan lopulta? Meidän kuopus 1 v 6kk kävelee vain muutaman askeleen kun oikein houkuttelee ja ihan jo välillä huolestuttaa, että käveleekö se kunnolla ikinä. Seisomaan tukea vasten nousi tosiaan jo 8 kk iässä, mutta siitä liikkeelle lähtö näköjään tökkii...
Tulee viljeltyä tota niin usein. Huomaan jatkuvasti toteavani monessakin asiassa, et "mun työvuorot on taas lottopalloilla arvottu" "ja toi on taas ihan lottopalloilla suunniteltu" jne...
Itse asun Pirkanmaalla ja kyllä meidän Kaupungissa juhlitaan. Me ollaan kokko poltettu monena vuonna. Tänä vuonnakin yritetään jos keritään kun tuo isäntä on töissä.
Itelläni vain yksi kokemus CityDealista. Sain hyvän kampaajatarjouksen ja käytin sen. Lopputulokseen tosi tyytyväinen ja kampaaja sai minusta uuden asiakkaan. Aion ostaa vastedeskin jos hyviä osuu kohdalle.
Meillä tulee usein jos on matalapainetta viemäristä sellanen "mullan" haju. Talo on uusi ja kosteusvaurioiden vaara on tutkittu ja poissuljettu. Sama haju on joskus myös wc:ssä ja muualla missä viemäri ja olen sen tosiaan huomannu esiintyvän vaan joskus kelien mukaan.
Äiti HALUAA TÖIHIN TAI VIIHTEELLE. HUH!
No mä en ainakaan tahdo töihin vaan olen siellä siitä pakosta, että saisin rahaa ja saatais tämä rakas koti maksettua. Enkä voi odottaa lasten hankintaa niin kauan, että laina on maksettu. Siinä vaiheessa mun äitimahikset on jo autuaasti vanhentuneet.