Venetsialaiset

meillä ainakin : )
[QUOTE="vieras";24495194]En halua mokomaa bakkanaalia tänne Keski-suomeen. Niistä sain tarpeekseni Kaustisilla.[/QUOTE]

olen kotoisin raumalta,ja täälä se on aina,siis koko mun elämän kuulunut meidän perinteisiin,aivan kuten juhannuskin : ) enkä luopuisi,silloin on niiiin kaunista.
pimeyden keskellä ne monet monet kynttilät ja lyhdyt,pitkin mökin pihaa.hyvää ruokaa ja kaikki lähimmät ympärillä.oikeestaan ihanampaa kun vaikka juhannuksena.
eikä se meillä ole mikään ryyppyjuhla vaan vietämme aikaa yhdessä ja tavallaan "lopetamme"mökkikauden,vaikka mökillä käymmekin läpi vuoden..

onneksi sinulla on mahdollisuus jättää ko.juhlat väliin ja antaa muiden nauttia ihanasta juhlasta...mun mielestä kun juhlia ei ole liikaa ja tämä on sellainen perhe juhla meillä.
ole sinä juhlimatta,mökötä vaikka : )

"vieras"
60 km Kokkolaan joten täällä juhlitaan. Paitsi me. Ite muualta lähtösin joten en ole osannut sit omia tuota juhlaa meille. Eikä tuo mieskään oo ollu vaatimassa et juhlia pitäis. Joskus aikoinaan käytiin Kokkolassa ajelemassa kattelemassa kokkoja ym. Hienoja pimeässä :D

Yhteistyössä