loppuuko tää helvetti jos meen kauneusleikkaukseen?

• Viestiketjun aloittaja "milka"
  • Ensimmäinen viesti
"milka"
mua on lapsesta asti haukuttu lihavaksi ja rumaksi ja kaikkea muuta inhottavaa. oon nyt aikuisena laihduttanut itseni luisevaksi (en ollut nuorena lihava vaan vähän pyöreä, mut normipainoinen) enää ei tule läski haukkuja mutta kaikkea muuta kyllä. en jaksa enää.

"jjj"
Ei leikkauksiin! Oot ihan varmasti ihana just tuollaisena kuin oot! Sun pitää vaan iskostaa se itselles päähän, että mä oon just hyvä tällaisena!!! Terapia ennemmin kuin leikkaus...

....
Ei lopu. Kulje pää pystyssä ja kanna itsesi ylpeydellä, itsevarmuus ja asenne vaikuttaa paljon. Mä en usko, että sä voit olla niin ruma että sen takia kaikki kiusaisivat sen takia.

"minää"
Ainoa leikkaus, mitä itse voisin ikinä harkita on hampaisiin liittyvät operaatiot. Kaikki muu hoituu kyllä ihan perus stailauksella (vaatteet, hiukset, meikki) ja kaikkein tärkeimpänä tietty oman itsetunnon vahvistamisella, joka onkin se haasteellisin juttu, jos muut ovat paljon sitä maahan painaneet. Voimia sinulle! Älä anna muiden puheiden satuttaa. Helpommin toki sanottu kuin tehty, mutta panosta itsesi pitämiseen, älä muiden miellyttämiseen.

Tsemppiä!

car
Typerät on työkaverit sulla. Jos oma ulkonäkö häirittee niin kannattaa ruveta käyttämään katseen vangitsijoita. Ronskin väriset hiukset, isoja näkysiä koruja, silmälasit erikoiset, huiveja yms. paljon väriä ja meikkiä naamaan.Ja pää pystyyn, selkä suoraks ja reipas katsekontakti toisiin ihmisiin. Käy vaikka tyyli konsultilla, ennenkö leikkautat naamaasi. Ihminen voi olla vaikka kuinka susiruma, mutta jos on tyyliä ja varmuutta niin ei kukaan rumaks katto, saati nimittele.

Kauneus on katoavaista, typeryys saattaa lisääntyä iänmyötä.

......
Mieti vaikka Sarah Jessica Parkeria! Hän ei ole klassisen kaunis, joidenkin mielestä jopa ruma, mutta hän on hoikka, hyväkroppainen, pukeutuu kauniisti ja kulkee pää pystyssä. Ei ole mennyt kauneusleikkaukseen, vaikka paineet Hollywoodissa ovat varmasti kovat!

"Reetta"
Sj Parker, Barbra streisand, Roseanne Barr, Lady Gaga, Kristiina Elstelä, Majka Nurminen (Mimi&Kuku), Ulla Tapaninen, Maija Vilkkumaa, Pirkko Saisio, Sofi Oksanen, Maria Veitola= kaikki upean persoonallisen näköisiä/siis jonkun urpon mielestä rumia?? Netissä ainakin halveerattu kaikkia . Kulkevat silti päät pystys. Älä leikkaa ittees ääliöiden takia. Kiusaaminen saattaa jopa pahentua:(( Ihmiset osaa olla sikoja.

Yhteistyössä