Siis lahjoittaisin.
Helps 24.08.2011 #2 Laita huutonettiin 10 centin "osta heti" hinnalla. Sehän on jo melkein lahjoittamista!?
.. 24.08.2011 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Helps: Näytä alkuperäinen viesti Laita huutonettiin 10 centin "osta heti" hinnalla. Sehän on jo melkein lahjoittamista!? Click to expand... no tällä tavalla tulet lahjoittaneeksi sen jollekin trokarille joka myy sen edelleen kallimmalla eteenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Helps: Näytä alkuperäinen viesti Laita huutonettiin 10 centin "osta heti" hinnalla. Sehän on jo melkein lahjoittamista!? Click to expand... no tällä tavalla tulet lahjoittaneeksi sen jollekin trokarille joka myy sen edelleen kallimmalla eteenpäin.
"pelle" 24.08.2011 #6 Mä oon joskus laittanut kilpailevan lehden nettifoorumin osta&myy palstalle, jossa on myös sellainen annetaan osio, nopeasti on aina haettu vaatteet ja kerran vanha turvakaukalo.
Mä oon joskus laittanut kilpailevan lehden nettifoorumin osta&myy palstalle, jossa on myös sellainen annetaan osio, nopeasti on aina haettu vaatteet ja kerran vanha turvakaukalo.